Nüüd kihnukeelse uudise õhkas kihlasetsiiniks järvel merd. Me oleme Marju Undi kuvand lage ning hunt võib juba vabalt mane ja jaluta niikui René Tuisk dieet kiinuni vaesema vahel päevi, siis saab hunt ka varsti Kihnus ägev. Meidelaga läks minema, pühapäev veel õnneks jääd kaudu jalutama ei pea. Saime veel praami kärmeraaži uje raamatu elumõnu Kihnu duedud nii Kihnu rahvamajas roosi oma käega pühendusi raamatusse sisse kirjuta esimesed Kissi omale, Roosi raamatu ostsid olid loa Manning Pärna Liisa. Kuidas systeetele Roosi raamat ka meeldib? Ei, peres kine küll kirju häälunen, jooksukirju, Volvumissete mälu omale kootud on sukesse tuli just sellepärast, et raamatut soe. Ta näeb, et mina ei tehtud enam kedagi, invaliid ning kobara käed käiverni, meie lapsest saadik kuuma ning nii meil on Nabelu lapselapsi ning, ja kõiki, aga häämis vastab ning ikka pidi Küles totma neid sorri kirju ning mind lihtsalt Neulandana suureks abiliseks, et mina saan raamatus tuhatanic kududa ning abiks olla, et inimestele mõnda viie velge tege rutuga selle raamatu läbi, et räägib kirjest, need on siis oksi kirju komisjon veel ja Köl küll küll meie meie käisime Nurna tões nüüd saama kodu talmäega, lapsest saadik köetud, meie mitte käed ei tee seal lihtsalt. Kas on nüüd põnev võtta raamat kadeli minna? Ko kuduma? On tõestanud, kui see kiino Kendama raamatule, siis näe, terve päev uurisin ning vaatasin nihukesi, ei põle kodunemi oksad, sündi jätkududa nimi oksi, selle kuue nime all on 12 lapselast. Kõik tahtva nime jaga kõike jaamal. Kersti sõnul võib-olla mitte, et ainult kõik jagatud, et sassi sealt siis veel sellise silma jäid meeldi, jäi veel meelde, et on käisemustris tänu mustrisimiol, tüder õmbleb kärsi ning mustrici, vaata sealt ei põle Küles taris tõua, sealt saab ise juba kirju noh, seal olnud ja seal paelu kõiki kirju öö, kirjunikiskumuganic seal kõiki raamatu seal tarvis teha, et oleks noorematel põlvel pärast siis kusagilt vaadata ja, ja see on küll suur kingitus Kihnu rahvale, jah, Norrat vist ei hakka tegema seda sinna meie, aga mälestuseks nendele ning põlvkondadele mälestus, suur mälestus ning suur kingitus. Minu meelest on selles raamatus üks ette tähtis asi kirjes ja mõtle ikka seda, et kuidas peab kiilu naine õieti Hinoriidi kandma. Tänu roosile kisse lapsest peale kiinjuriidi ausis pidan, saame me teada täpselt, kuidas peab körni põll selges olema rätik pähe, 10 kuidas sukki kanda, see kõik vanemate kihnu naiste teadmine. Asja tuleb ka noorematel Ede kojanda, nii kui ajalehti ja seda meelt. Aga vanasti kanti ju kihnu sukk ning siis siis oli elus, kui sukahambad natuke seda sukakirja kirja paistis, sealt kördi alt naabrit pidi olema ikka ei elus, kui Õiga Pitkus on, noh, kui ette loha maani Bitcontsist teeb inimese jälle lühemaks ning see pole jällegi näete, noh ikka oma oma aru järgi peab kõik asi olema korda siis saades siit ülalt, niiet mamma õpetas ikka sedasi, sedasi tuleb ikka ikka katsu, et see lai sinine punasel, mis lai sinine Riibson, selle peab ikka vallagats mäe kaota siis ühe punane, kui see sinine paistab, aga kas kördi kandmise juures on veel mõned nõksud kördi auk peab olema vasakul pool küll, kes sellepärast kihlamaju kannab seal all taskut ning see, see tasku kihlasel nagu nägu müügivett, ühesõnaga sinna sisse saad panna huulepulga neid müüa vanas süntaga meite raha kostlik ning vanem inimene saab oma prillid panna karbiga ning, ning põlle pääle samuti siin vasakul pool külges siis kinni siduda mõned inimesed ning siis jätvat selle kördi augu lahti ning see pole ka elusat deklase kördi, auk tuleb ka ilusti kinni, et sihuke tunne tuleb, et otse läheks ning ütleks, et sihuke loterdi asi õige asinud, oled mõnda sihukest tähele panna, et võtab mind tõesti häirib, kui massakas näiteks kannab kiiluriiet ette valesti, tead, mina panen teleka lahti, seda ummiku, televisioon juhatan muidu ata ummikusse telekast, aga selle mõttega ikka kohe, mis pensist saab asja juurde või ei panna või, või mis, kuidas see asi kõik läheb, et pane lahti ning, ning parajuta tuli see virveni tantsnik see pillimis, mis selle nimi Olavi Kõrre õieti taguantaga vaata et Kihnu sinise triibulise kördist selle mehel jääk selges seal pani, tõesti, ütleme neid Ansipi sõnu, et tule taevas appi, see ei kõlba, see toob pisara, silme kisti, jääb, mis tähendab sinise kördi kandmine, sellele tuleb nutu kurku. Silme mehitel on sinine kört, näe kört, kellel on murra siia, kannab sedasi oma südametunnistuse järgi ja kui kaua ta kannab, kannab ta pool aastat või aasta või sellel põllul kedagi siukest numbritega termiini, mis, kui kaua tuleb kanda, aga sealt kihnu kamba Diotamine kui tahe oma arvamuse välja öelda, kui ise kannatsudest körtini teadku, ta peab igat kiiduriiet kandma ning siis tuleb üks massakas ning rikub seda lihtsalt ei või, rikub. Nii näiteks kui nüüd hakkab üks nii jälle siukse, tuleb Ostapsid Kihnust sinise kördi riide. Lisaks ei haki jumala selge, kusjuures kannab seda jakki rõõmsapidu koha peal, see nimetab sinise triibulise kördi tähtsuse täielikult, mis asjakese sinise triibuline kõrgkihnu inimestel mõeldud andmine on mõeldud ikkagi naised panevad kördi selga omale. Ei pane idee vesti või pluuse sellest kört selges kandmise jaoks e-kinomeestele ei põle muud muud hoitkandasse ükstakõik mihukest vanasti kanti alli Troi tegevate ning ning kampsunis isolastunute veelgi. Troitcotti naised kudusid allitroidnikantsid niimoodi, et meil papa küll oli häldroyselges Kihnu meestel kaputa. Punased, kapetad õpiga musta värviga kalli värviga valge värvi käänik, et sinna siis mustrit sisse kapetatele Troy passib sinna paelu rohkem tammel sellega ei sünnu. Käive. Mitte ainult kördi ning Troigandmisele pole oma kord Kappeti jalga pannes peab vaatama parema ja vasema jalaga hapetas Kihnu mehed, nii et vaat seda, kuna Kirilik peab, jääme sisse kohe ning sama asi naiste sukaga Kirylikontseeriipsukale, kus kohtades kudumisel kirjad Kogo saavad ning see peab ikka sisse, kohe jääme. Lähme aga nüüd õige gaasikule. Nii küsime kõige vanema kiinuma elaniku gaasiku manni käest, et see tema arvab ka kihnu näppude müümisest. Nüüd nõudaks neid Kihnu kirjaga sokkisi pääl, vaata siia jälle minule ei meeldi, ei taha ühegi jalgus kohanenud, kui laulvaid, kihnu rokk ning kui, kui põle Supmite sisulga valge sukk algas rocki, võib küll mustri tihe siia sisse seeriasse ka, miks peab olema Kihnu sukakiri hambad ning kõik minu OSCE seok linnu, rukka tilkamine või naermine või? Taandu leili, helistan heale mänbane ruttu teleka, Klaatid virve hakkab, esineme, ehk siis mina panin lahti ninna, nägi kohe, et seal üks pillimees, kes lõõtsaga oli, et sellel oli Leena kördis tehtud ja aegsel ka, misjaoks peab olema see Jäkke innukerdist? Oioi minule meeldis, see paistis otse silma olla mingiks pidu Jackiks, mõteldutsioon, Kihnu rahvariie Ena, kuidas need oma rahvariiet kaitsvad, maitsvad need setukad või mis seal on Kiislasson kõik Elmar radu, laialiorganeid, Kihnu, Metsud või mistahes kinno Troydnik kõike kõikunud, kõik on lubatud jah, Kihnu riiet, maksa naerda. Ja pilgata tuleb ikka tõsiselt võtta. Geomeetria. Antagu meile andeks, kui me mõnele kuulajale tänase saatega haiget tegime, aga Kihnu riided nii kihnu keel on meitele, kihlastele pühed ning kuulmiseni uuel nädalal uute uudistega.