Head Eesti inimesed, kas teile meeldib, kui igasugused võõramaalased käivad siin õpetamas, kuidas õigesti elama peame? Usun, et ei meeldi, aga poolest jagub neid õpetajaid üha rohkem ja rohkem. Mõni aeg tagasi kogunesid Tallinna näiteks Põhjamaade feministid, kes asusid innukalt kalt ründama Eesti väidetavalt üdi meheliku ja naisi alandavat ühiskonda. Eriti jäi neile hambusse siinne prostitutsioon. Õnneks sai nende eestivaenulikkus peagi vastu hambaid. Eesti Ekspressi ajakirjanik Tarmo Vahter tutvustas meretagustele külalistele ajalehe põhjalikku uurimistööd, mis paljastas, et paljud neist majadest, kus Tallinnas käib porduelu kuuluvad tegelikult Põhjamaade pankadele. See oleks pidanud feministide nagu nägema. Nad olid segaduses suutnud seda kuidagi uskuda. Siis haarasid nad kinni ühest, nende arvates päästvast detailist, küsides aga, miks Ekspressi loo juures pilt, millel ilutseb naisi mõnitav poolpaljas neidis ajakirjanik, juhtis järel tähelepanu, kus too pilt pärineb nimelt Põhjamaade fotoagentuurilt. Tol samal üritusel võttis sõna soomlannast uurija, kes ühines samuti Eestis käiva Lõbu hari Downimisega. Ta nõudis prostitutsiooni teenuse ostmise keelamist ja ostjate karistamist. Küsisin, kas ta suhtuks sama hukkamõistvalt Lõbu teenuse ostmisega siis nüüd mees ja kui seda ostavad naised täpselt nii, nagu see oli teemaks ühes äsjalinastunud Soome filmis. Uurija tegi seepeale suured silmad ja tunnistas, et ta pole selle peale mõelnudki. Aga mul oli tal veel üks küsimus varuks. Nimelt kui räägime prostitutsioonis, siis ei saa mööda vaadata ka sellisest nähtusest nagu homoprostitutsioon ja pärisin, kas ta tahaks karistada. Geisid, kes seda teenust ostavad, ta vastased. Ei, sest siin on mängus vähemuste õigused. Kui Toodod, pärisin vastu. Mis ajast peale on vähemustele rohkem õigusi kui enamusel? Vastust muidugi temalt ei tulnud. Äsja võttis ligi pool sajandit Ameerikas elanud Ilvi jõega n on oma allkirjastatud pöördumisega nõuks naisõiguslaste nimel alustada kalaletungi eesti keele traditsioonidele ilmselgelt USA poliitilisest korrektsusest ja vasakule realistmist mõtestatud jõe kännu nõuab, et Eesti põhise vanaduses 19 korda esinev sõna esimees asendataks soolise võrdõiguslikkuse nimel sootu ja neutraalse sõnaga eesistuja. Õnneks ei tulnud kaine mõistuse vastulööki kaua oodata. Eesti keele Instituudi direktor Urmas Sutrop ütles sooliselt neutraalse keelepruugi juurutamis katse kohta kolm korda ei toeta, ei toeta ja veel kord ei. Liiati väitis Sutrop, et eesti naisuurimus ja Teabekeskus on sellist ettepanekut tehes pigem destruktiivne kui konstruktiivne. Ajalehes sirp hiljutises numbris kordame iraanlane Morterntanniesen, miks on Eestis nii vähe värvilisi inimesi? Ta heidab ette, et miks ei ole Eesti pärast taasiseseisvumist vastavalt oma rahvastiku suurusele vastu võtnud sama palju koodi pagulasi nagu Norra ehk thannesseni väitel 300 inimest aastas. Siis oleks värvilised inimesed tänavapildis palju nähtavamad kui seni praegu tõdeb ta. Raske on aru saada, mis haigele probleem on igasugustel võõramaalastel sellega, et meil Eestis on nii palju maskuliinsus, diavähe, feminismi, nii palju rahvuslikust ja vähem multikulti realismi. Miks pagana päralt jääb käima meile kogu aeg oma väärtusi peale surumas, nagu me ise ei suudaks otsustada, mis on meile hea? Minu meelest kuluks neile välismaalt pärit isehakanud õpetaja ja eile ära vastutoos elude, terve ellusuhtumise õppetunniga. Mu tuttav rääkis mõni päev tagasi, kuidas ta nägi omal ajal Rootsis õppides oma silmaga, kuidas seal vasakpoolsed võrdõiguslased jõuliselt areenile tulid ja võimust võtsid. Tuttava sõnul olid rootsi mehed vahtinud suud ammuli pealt, kuidas isegi kõiges süütumatesse ja soolisusega mitte mingit pistmist omavatesse teadusartiklitesse tuli kohustuslikult sisse kirjutada feministlik vaade asjale. Tegelikult ma tean küll, millest selline perversne multikulturismi vasakliberalismi pealesurumine tuleb. Las ma seletan seda ühe näite varal. Rootslased valisid oma eelmise aasta parimaks sportlaseks Balkanilt pärit jalgpallurite Zlatan Ibrahimovici. Tundub ilus žest, rootslased said taas demonstreerida oma tolerantsust kannatanute suhtes aga mõelgem sellest ilusas Eestist kaugemale. Just nimelt see oli, sest ühekordne märk, et välismaalased nende ühiskonnas teretulnud ja teistega võrdsed. Ja nüüd saavad korralikud, roostasid jälle hommikul pärast voodist tõusmist endale vannitoa peeglis rahulolevalt otsa vaadata, jänest õnnitleda, et küll me oleme sallivad ja head ja tublid. Aga minge ja küsige Nuelt samadelt tublidelt rootslastelt, kuidas elavad teised nende riiki toonud Balkanilt pärit inimesed ja te kuulete rootslastelt, et nad elavad sellistes kohtades, kuhu rootslane ei pea paremaks oma nina toppida. Teisisõnu, nad elavad getodes ja getod nagu rootsikogemusega. Ta seletas, on ehitatud just selleks, et keskmine sinisilmne rootslane saaks oma elu rahulikult ja omaette edasi elada ning peaks neid immigrante nägema nii vähe kui võimalik. Paraku tikuvad need kalt sõnades võrdõiguslikkuse eest ja sallimatuse vastu võitlevad idealistlikult entusiastid oma vildakat ideoloogiat ka Eestis levitama. Me oleme nende silmis kui tahumatud orjusest vabanenud pärismaalased, kel tuleb õige elu suhtes alles silmi avada ja nii nad käivadki meile külvama oma naiivseid ideid, kuidas tõelise võrdõiguslikkuse saavutab sõnu muutes, kuidas naisi saab kaitsta glamuurseid pilte keelates ja kuidas rahvaste sõprust tuleb kvootide abil kehtestada. Usun, et seni, kui eesti rahval jätkub kainet mõistust, ajame neile miljonäridele sõrad vastu ja saavutame lõpuks ikkagi oma. Nagu oleme ajaloos alati saavutanud.