See on kummaline ka minu esimene mälestuspilt on kuskil 60.-te algusest, kui Kaljo Kiisk tegi filmijäljed ja minu vend Tõnu Oja, kes oli hästi väike, mängis ühte rolli seal ja me olime lihtsalt kaasas seal, nii et minu esimene mälestus sellest ajast pärit. Nii kauge, nagu ma aru saan, jäljed oli üks film, mis siis hiljem nagu riiulile pandi, see oli nagu Eesti metsavendadest ja eestist situatsioonist pärast. Nii nagu Blumeelsusegagi juhtus. Et ei olnud just eriti levitatud, nii et mina mäletan sellest ajast seda, aga missugune see mälestuspilt on, isegi seda ma ei oska öelda, valetanud draid, nii nagu praegu vist on, et seal on väga aktiivselt, et kogu aeg olnud niisugune väike vees, aga suurte kätega nii. Mul on see tema mälestustest. Kui tähelepanelikult näiteks kevade raamatut lugeda, siis võiks arvata. Lible oli niisukene kakleja mees, kellel oli kakluses üks silm välja löödud ja teele ütleb tema kohta selleks hirmus inimene. Aga Kaljo Kiisk lõi täiesti sellise kuju, mis tundub, et vot see ongi nüüd õige üle. Ja kõik järgnevad libleda peaaegu et tehtud, nagu sellesama skeemi järgi, mida Kaljo Kiisk on nagu legendiks mänginud. See näitab iseenesest näitleja suurust, et Ta on, loob etaloni, ta on loonud isegi, kuidas ma ütlen, et niisukese lible kvintessents i. Et see on kindlasti üks esimesi asju, aga tema teatri teatriasjadest, et noh, mina mäletan seda džinnimängu, ma mäletan väga hästi, kui, kui suurepärane improvisatsioonivõime temal oli džinni mängu etenduse ajal juhtus Draamateatris juhtus see, et katus lasi läbi, etenduse ajal hakkas vett tilkuma, siis ta automaatselt muutis teksti, hakkas ämbreid alla tooma ja selgest taevast tuleb, kuigi paistab päike ja mida iganes, et selles mõttes ma vajutada kui suurepärast improvisaator. Enamasti muidugi näitlejad puutusid temaga kokku eelkõige ikkagi filmirežissöörina. See näitleja pool on ju suhteliselt harvem. Mina olen temaga kahes filmis koos mänginud. Üks oli Rummu Jüri ja teine oli kaks paari ja üksindus. Ja ma laval ei olegi temaga kokku saanud, aga, aga seal Rumo ühtse hoonete väga-väga ehtsad. Kuidas me just nimelt teksti muutsime, impraviseerisime huvitavamaks, tegime kogu aeg. Kogu aeg, nagu lisasime, lisasime filmist jäi sellest väga vähe järele, aga mõtlesime seda mängu omavahel. Nii et mina arvan, et Ta oli väga andja partneri pealt või see, mis partner tegi, et ta luges väga hästi partnerit, välja ta nägu, osa näitlejad on need, kes mängivad üksi ja ükskõik mis toimub ja aeg-ajalt ei teki klappi, siis temaga tekkis alati see klapp suurepärane. Laval ja filmis ka. Muidugi mul on muidugi kahju, et tema, see ütleme, näitlejarollide nimistu ei ole väga pikk, sest et oleks olnud võimeline mängima palju rohkem ja ta oleks näitlejana kindlasti kinnistunud üha enam, ta ise valis muidugi selle režissööri elukutse ja ta Ta on ka teinud küllalt palju filme ja väga palju häid filme, et hullumeelsust ja jäljed ma mainisin, aga et kindlasti Nipernaadi on selle juures ja, ja, ja filmirollidest tegelikult on, väga hea on ka see vana mees tahab koju, kus ta mängib väga hea rolli. Et sellepärast ma ütlen, et neid rolle talle just väga palju ette ei sattunud, aga ma arvan, et seal on nagu süüd ka selles, et ega ta kõike kas toimetanud, mis, mis talle pakuti. Üks huvitav asi, mis Kaljo Kiisa puhul on see, et jääb niisugune mulje, et ta nagu mängib kogu aeg, tasestikuleerib väga palju, tema nägu on väga liikuv pidevalt. Aga ta kummaliselt alati vihastas, kui keegi tahtis öelda talle seda, et elu on mäng, siis selle peale ta hakkas tõestama kogu aeg seda, et elu ei ole mäng, eluga ei ole vaja mängida, et noh, et mängida saab laval nii et see oli nagu, kuidas ma ütlen siis sisemine kahestumisest ei saa vist rääkida, aga, aga ta suhtus elusse iseenesest väga tõsiselt. Lahutus ikkagi, need asjad omavahel ära ja, ja enamuses Eesti inimestele on ta ju meeles ikkagi selle liblera sageli samastatakse ju inimest rolli, sest et ta suutis liblest luua niisuguse filosoofilise ja ja väga hea ja õigesti mõtleva inimese ja, ja ma usun, et see legend on sealt ka teiseks Õnne 13 on kindlasti, mis mõjutab väga suure osa inimeste inimeste arvamust, et see 13, see oli ka üks lible see, see roll vist läbi elu ja mulle tundub, et, et see vastuvõtt nagu väga palju sellest ka tingitud. Et miks ta nagu väga omaks võeti, ta on väga eestlane, ma kujutan, et vist sellepära