Silmad lahti on tulnud järjekordselt sõitma ja Helen Randmäe on meil. Kohver tervist, auto väljast peab ütlema, et on must ai. Pesen jumala, kusjuures ma mõtlesin selle peale. Aga ma ei jõudnud, esitäna pole Eestis on üldse tegelikult taga võimatu tegelikult autot pesta, ses mõttes, kui sa pesed puhtaks vihmest sellel päeval ja tegelikult ma pesen ikkagi üle kahe nädala vähemalt kui mitte tihedamini. Näiteks soomes ringe kohe näha, Soome ei ole seal seal ei tolma, seal ei ole nii must ja seal ei lähe nädal aega autoga sõita, selles oli auto, ei lähe üldse ühtegi tolmukihti, keeras auto peale, kui vaatab ülepagasiruumi. Maali, kui summeril oli süstemaatiliselt paigutatud, siis sassi näed, siin on üks sõbranna maal mul sõbrannale, viimasena ennast täna hommikul siia varu alanud ranna dekam veel siiani siin kingad alati peab olema mitu paari jalanõusid igaks juhuks kaasas naisterahval valge Saaremaal, ma võin öelda. See on C-klassi Mercedes ja kusjuures mootor endal Sadalas ele, räägib. 2,4 mootor c klass välja võtab kuskil 250, hobujõude on Lile 200 100-ni, nullist 100-ni töötab ta kuskil 8,2, arvan linnas näiteks. 100-le võtab ta tegelikult päris palju oma kohta 13 kuskil. Kaks võimalust, kas sa oled tõeline Audovile või sa õppisid kõik need faktid enne pähe? Ei, ma õppisin ainult pähe õppinud pähe, et ma vaatasin järgi, ma ei teadnud, palju ta, kui, kui kiiresti ta 100-ni võtab. Alates sellest, kui Eestis hakkas jooksma saade Top Gear siis ma olen ise ka mõtteliselt vaadanud, sa saad ja huvi tundnud nagu nende asjade vastu, et kellegi autosse sõitis külg ainult palju vasakule. Tulemuse teed lahti. Meil oleks autot seest, viimati koristasime, leidsin vaatlusel siin kommipaberi. Üksi sõidan selles mõttes ja kui mul ei ole juhuslikult mingeid nädalavahetuse trippe kuskil välja sõbrannadega, siis on nagu auto tegelikult väga puhas, ikka ma võib-olla kuus korra lasen seest puhastada ja, aga kui on olnud ongi mingisugused nädalavahetuse tripid, siis on see kohe pärast seda uuesti auto keemilisse viia. Nii palju kui ma oma sõpradelt kommentaare kuulata. Te olete, nagu just ütlevad, et issand, kuidas ma suudan seda nii korras ja puhtana hoida. Sa rääkisid Venemaa, siin pole see auto välja võtab, et milline, see ei ole proovinud. Selline sinus maksimaalne kiirus on olnud. Vaata kiires ainult. Ma ei ole 880, aga juba 160 või isegi 140 on juba sihuke rätsep kustemeni väga ilus, 180 on väga hea. Ma isegi ei mäleta, millal see võis olla, et kas võib-olla kunagi siis, kui me alles olen kolm aastat sõitnud, et varsti ei olekski aeg vahetada. On juba mingisugune siht ka silme ees oled sa vaadanud, uurinud autoturgu? Mul on nii palju, nagu ma proovisin hiljuti audi ja viite minema, nagu ma mõttes sigin audin BMW ja Mersu nagu minu meelest vahepeale, et versun hästi, äkiline, hästi turvaline. Keegi kunagi ütles, et vanainimeste auto selles mõttes angetan hästi, seis nagu sõita temaga ta jõle äkiline ja tantsu mõnus, rahulik ja ta on väga elegantne. Aga et ma just nägin vahepeal, et ma ei tahaks hüpata kohe. Penne, jäik, jälle, peab oluliseks auto mrs alles naisterahvas, siis kindlasti ilusa Kunudile üldse võttes ikkagi turvalisus. Minu meelest on kõige olulisem, et ta peab olema hea sõita, sa pead tundma rooli hästi enne käes tunnetate tähesti, kui suur tripias olev khati meeldib. Ei meeldi, et kunagi kui bändiajad olid, et eks siis sai sõidetud tegelikult päris palju, et enne seda oli veel A-klassi Mercedes, et sellega oli päris tiite tegelikult selles mõttes, et nad on praegu võrreldes sellega, eks koma kuus mootoriga vis tundmise võtetele võimsam auto siis on, kohe tunned seda vahet, et tegelikult me äärmiselt ma ütleksin kindlasti, mis paha, võib-olla ainult et saaksid võimsamaks ja võimsamaks minna, et ta läks edasiminekut rohkem ja mingi. Ja tegelikult see on kolonel, kui sa sõidad nagu mingi mugavama ja parema autoga tunned palju mõnusam ja parem see tegelikult on siis mõtled küll lõpuks, et issand, kuhu see välja viib nagu sellised avariid, siis on need olnud kokku kuskil võib-olla mingi neli äkki, et kolmen olla siukest kriimud, rohkem kriitilised, noh, need ei ole hangetega üks selline või selline tõsisem õnnetus. Esinina sõitsin ikka täitsa loss, ütleme ühesõnaga teisega ninapidi nagu kokku täpselt niimoodi otse, mis oli mingil minu vigane tunnistama, et me hindasime ise kiirust valesti. Ei võtnud ära. Autosõit sisu muidugi võitis, ma kartsin päris pikalt pärast selles mõttes, et kogu aeg nagu, kui sõitsin mööda keegi kellegist, mõtlesin teda nagu silme ees, käisid kõik läbi, et mõtle, mis sa nüüd sakslased, eks praeguvat ninapidi kokku seal autoga minge, mets läheb meelest ära, esse kiiruseületamisi ei, mul ei ole mõnen küll hoiatatud, trahv, parkimistrahve nüüd on mul küll, aga on ju asi kokku lugeda neid väga üldine selline liikluskultuur või pilt siis maikuus olin ma jaamis. Ma nägin seda USA liikluskultuuri, mis on täiesti niuke, pole olemas, lihtsalt mõtlesin, et kui meil räägitakse, et ei ole liiga skulptuuri, siis tuleb ikka Eestis saadud, et ikka on küll. Võrreldes nendega. Kui palju sul tuleb ette seda praktikat keelumärgi alt või stoppmärgi alt keelumärgi alt sisse sõidetud stoppmärgi peatumata läbi sõidad? Ei, no stoppmärksõna on seal nagunii. Kinnilised, kui sa näed, auto ei tule, siis ma kukkusin tegelikult auto autokoolis. Argis eksamil, et homme ma ei peatunud ja siis oligi, ongi täpselt sidemed ja kõik niimoodi stoppmärgi seljalised pead kinni, kui sa näed kedagi tulesid, vajutad pedaali, sõidad edasi, tulebki seisma, jaga käes on ka autokoolis tegelikult närvi, et miks ma pean õppima niimoodi sõitma, kui tegelikult keegi sõidan aru tegelikult peab nii, ütleme siis, kui ma käisin libedasõidu pärast, seda oli küll niimoodi, et sa räägid nii õudseid, lugusid, kõik selleta vesi, siis oli küll täitsa šokiteraapiat, pärast seda ma olin ikka tükk aega sõitsin jumala rahulikult ja mõtlesin, et mul ei ole kiiret kuskile rahulikult teha saab pärast natukese julgust juurde. Oleme jõudmas kohe tagasi meie alguspunkti, me ei ole seda ringi mitte kunagi nii kiiresti teinud, kui täna ta automaat, kas annab kõik juurde, tegelikult sina vahelise, saad kiiremini liigelda sellega muidugi ta võtab ta võtta, aga teine asi on see, et on mugavam eriti tipptunni ajal. Seekord panen viie, viie või ära nüüd jama. Vaata selle viiega on see viie Ma paneksin tõelise superautole.