Tere, mina olen Mai Leemet ansambel, külaliste naishääl. Ja te kuulate uunikumi. Eestis on üsna vähe bände, kes võiksid kiidelda nende naissolist, on poseerinud Playboy esikaanel. Puidust külalised on üks vähestest, kes seda teha võivad, sest nende lauljatar Mai Leemet Eestis 2008. aasta mais endalt riided. Tavalistes räppija džässi mikstuur esitav May räägib meile nüüd oma unustamatuks lemmiklaulust. Minu üks suurimaid selliseid lapsepõlvehitte tänu sellele, et mul endal plaat ja kõik minu sellised ise kodus mängida saavad asjad olid kassetid ja isa omad siis kõige meeldejäävam kindlasti oli lugu, selle võib öelda juba teos Barcelona, mida esitasid ja kavale ja, ja Fredi Mercury. Seda ma kuulasin enda kassetipleier. Täiesti uskumatu asi on muidugi kunagi kassetipleier, suur kast, mida sa kandsid isegi nende taskutest taskusse ei mahtunud sedapidi kas kotis või siis kui oli olemas väga suurte taskutega jope, siis seal. Üldiselt ma andsin siiski seda kotis mul niisuri taskud jäänud. Ja ma kuulasin seda lugu. Kordi-kordi-kordi, see oli, see oli täitsa lõpp. No ma olin nii suur fänn ja ma arvan, et miskipärast see lugu. Ta ütles ka mind nii palju, et ma tegelikult läksin õppima tunnustatud muusikaõpetaja juurde. Ma ei saa öelda, et ma läksin ooperilaule õppima, aga kuna ta ise oli ooperilaulja, siis siis kindlasti see mind ka veel ajendas ja, ja tegelikult tänu sellele, et ma tema juurde tema nimi oli, Urve Tauts, suur aitäh talle. Siis ma läksin õppima tänu sellele, tegelikult ma tulin ka Tallinnasse õppima. Sellele ma sain enda bändikaaslastega tuttavaks tänu sellele, kõik on nii nagu täna on ehk siis sellel ühel laulul, mida ma sain kuulda isa kasseti pealt, sellel on tegelikult väga-väga suur roll minu praeguses elus. Kahjuks ma pean tõdema, et seoses kassettmakki puudumisega ei saa ma seda lugu täna enam kuulata, küll saaksime muidugi selle loo endale kuskile tõmmata, aga kuna ma ei tegele absoluutselt piraatlusega sest et võib-olla on tingitud sellest, et ma olen täielik arvutivõhik ja ma isegi ei oska endale kindlasti arvutisse tõmmata programmi, millega ma saaksin asja veel omakorda tõmmata, siis ühesõnaga ma seda lugu ei ole kuulnud aastaid. Aga kuna mul on see võimalus, anti, et ma siin sain rääkida loost, mis meil kunagi väga palju mõjutanud on, siis mul tuli see tunne ka endale uuesti, siis ma kindlasti ostsin selle loo kuskilt ülesse, kuulan seda puhtalt selle armsamast energilise tunde tekkimise pärast. Freddie Mercury ja monster Raagabajee tutvus algas õige ebaharilikul viisil. 1986. aastal Barcelonas esinedes pillas Mercury ühes teleintervjuus, et tal oleks hea meel hispaania ooperi tähega tutvuda, sest peab teda üheks ilusamaks naiseks maailmas. Jutt jõudis lauljatari kõrvu ning juba järgmise aasta veebruaris lendas Mercury'ga fuajee kutsele uuesti Barcelonasse. Neist kahest said sõbrad ning nõnda polnudki üllatus kaba ei ettepanek Mercuryle tulla appi laulu Barcelona olümpiamängudele pühendatud laulu. Kava jõe on meenutanud, et kui Barcelona linnapea tegi talle ettepaneku laule esitada, järgnes pöördumine ooperifänn Mercury poole. Väga loomulikult. Ühel õhtul istus klaveri taha kaks andekat inimest, impraviseerisid läbi terve öö ja see oli seda väärt. Laulu aitas Mercury luua muide Mike Moran, kes oli 1977. aastal looga lokk patan saanud Eurovisioonilt teise koha. Plaan esitada lugu Barcelona olümpiamängude tseremoonial Mercury kabajee live'is paraku ei täitunud. Aasta enne mängude toimumist suri Mercury AIDS-i ja gabaieegeelduseda koos kellegi teisega esitamast. Nõnda siis juhtuski. Jätkabaygee esitas oma partii otse, kuid Mercury osa tuli videolindile. On öeldud, et suurejooneline ja säravat Barcelona sobisid reaalselt lõpetama. Queeni laulja Freddie Mercury'ga väärib kui meenutada, et selle suur algus saabus mingis mõttes sarnase palaga. Bohemian. Rhapsody võib ala originaalis 1987.-le aastal ilmus jäisele laeks briti singlite tabelis kaheksas koht. Aastal 1992, kui see Barcelona mängude ajal uuesti välja anti, tõusis pala samas tabelis teiseks.