Barjäärid võiksid olla väiksemad, vaadake et, et kui keegi on juba korra nagu välisministeeriumis töö, siis töötate seal noh, kas elu lõpuni või vähemasti väga kaua aega, eks, et väga ebaloomulik on, et veidi mitte seda karjääriastmed läbinud inimene sinna sisse pääseks, eks ju, ja ja et sealtki lahkumine on nagu ebatavaline. Ehk siis mõte on selles, et et kui inimesed on ühes institutsioonis tööl, siis nad väga harva nagu lähevad teise institutsiooni pärast seda nagu pärsib kogemuste vahetust ja vot sellised barjäärid erinevate institutsioonide-asutuste vahel võiksid väiksemad olla. Aga kuidas seda teha, et neid barjääre ei oleks, siis seesuguseid ees on siin mingi selline lihtne lahendus ka teil peas valmis küpsenud näiteks. Et noh, seal on nüüd küsimus on tegelikult selles, et et on iga paljude institutsioonide oma karjäärisüsteemid üles ehitatud, kus eelistatakse neid, kes on läbinud kõik need sammud just selle süsteemi sees, eks nende ära kaotada. Sel juhul Ehk et lihtsalt erinevate töökohtade asutuste vahel liikumine oleks siis hõlpsam, kui ei oleks seda eelistus süsteemi, et me pigem nii-öelda tekkinud töökohale helistama inimest, kes süsteemis on juba mõned head aastad töötanud. Just need, mis tuleneb mõtteviisist, et need inimesed, kes süsteemist on pärit, on kompetentsi selles valdkonnas mis mäletan, tõsi, aga nad vaatavad asja ainult oma pilguga. Teatud piiris oleks kasulik võtta ka neid, kes, kes ei ole kompetentsed, sest see võib viia uue uuelaadsete paremate lahendusteni. Nii et kogu sellise nii-öelda muudatuse eesmärk olekski see, et võimalikult palju uusi lahendusi juba olemasolevates süsteemides tuua ja nii-öelda verd vahend Aga just nagu, nagu me tegime 92. 93. aastal, siis ei olnud ju keegi ekspert üheski valdkonnas, enamasti, aga ei olnud ju üldse halb tulemus. Ei olnud, selles suhtes on teil ilmselt jah, täiesti õigus. Aga aitäh selle jutuajamise eest.