Tere, ma olen Venno Loosaar ja te kuulate uunikumi. Venno loosaare täht lõi särama 90.-te aastate esimeses pooles laste telelemmiku Otto-Triinu rollis. Näitejuhtimise eriala lõpetanud Venno on ka hiljem teleseen sageli näidanud ja ikka peamiselt mänguliste rollides kas laste või noortesaadetes Venno tumedam pool, kui nii võib öelda, on raskemat muusikat viljelev ansambel guugis. Ka on ta kaasa löönud ansamblis kala. Minul nagu esimese asjana esimese loona, mis mul meelde tuleb, selline, millel on ka mingi selline taust või on modern, dokingu lugu juma haardumassour, et et ma arvan, et see oli just see kõrgpunkti aeg, kui moder dokin, tuli selline esimene hitt. Ma arvan õhtut, mõistusin isa-ema kodus, seelik keskkooliaeg ja kirjutasin päevikud ja mul oli just mingi värske armumine oli olnud ja sellepärast ma arvan, et kõlased tekitas sellise emotsionaalse tellisetunde ja sellise sellepärast on meelde jäänud, et hiljem avastasin endale nagu teised muusikastiilid, aga siis oli see lugu oli ka nii kõva. Oi, kuidas ta mulle meeldis. Ma arvan, et võib-olla see ei olegi niivõrd, ainult loo pärast kulistele sa emotsiooni pärast, mis mis mul sellega kaasa, kes ma kirjutasin päevikusse jõustuma esimesest armumisest ja sellisest muusikast taustaks ja siis sellepärast ma arvan, see mulle meelde jäänud komsomolid, teisi lugusid ma ei oskaks suudagi meenutada. Et maitse üle ei vaielda ja igal mingil hetkel, et ju muutuvad ja mingil hetkel sulle meeldib üks asi rohkem, teine asi rohkem, et ma kuulasin samal ajal ka ka näiteks taksopotid. Ja siis mul ühel hetkel ma ei tea, kas käis mingi krõks läbi ja siis ma hakkasin bändi tegema, siis ma ei hakanud mitte diskot tegema, vaid hakkasime raju tegema. Üritasime ka nii-öelda metalit ja väljadel punk. Saksamaa kõigi aegade edukaim ansambel Modern Talking alustas 1984. aastal sellel žanriliselt valdavalt eurotantsukategooriasse asetatud grupi loominguline liider ning ninamees oli tiiter, poolem. Geniaalne produtsent, helilooja ja laulja, kes tabas ära imeosavalt mitte ainult sakslasi vaid kogu maailma rahvaid ühendav anoodi. Poolen võttis appi toonaste kaanonite järgi ebajumalikult kauni meesolevuse tooma Sandersi, kellest sai moder dokingu põhiline solist. Edu noole Nad lendu sisuliselt esimesest tõmbest. Singel Jorma HQ showl tõusis esimeseks 35. riigis. Sama teed läheks teine singel, jõgen Võnnifiuvand ja kolmaski Cherry Cherry leidi edust hoolimata tembeldati Modern Talking muusikaasjatundjate seas üsna üksmeelselt kohutavaks maitsevääratuseks. Ta pareeris, tema jaoks on tähtsam osata teha lihtsaid lugusid. Load, miljonid inimesed maailmas kui raskeid klassikalisi teoseid, mis lähevad korda vähestele. Kui läänemaailmas jäi modernatookinud praktiliselt tundmatuks suuruseks erandiks oli vaid laule mis tõusis tabelitesse Kanadas ja Inglismaal, siis seda edukamad oldi riikides, kus läänes toodetud nõndanimetatud rahvat põlu all. Aasia, Lõuna-Ameerika ja Ida-Euroopa riikides, Rockis Modern Talking täiega. Nõukogude Eesti ajakiri Aja pulss kirjutas moder dopingu kohta. Pealkirjad muusika pehme kuivat. Suurest edust hoolimata tegutses Moden doking esimesel perioodil vaid kolm aastat ning läks siis enam kui 10-ks aastaks hingusele. Sanders üritas vahepeal läbi lüüa sooloartistina, poolen pani aga aluse grupile bluus, system ning produtseeris lugusid sissi kätsile, Criss, Normanile ja teistele. 98. aastal tegi Moden tooking võimset hambeki. Kui Jorma ei haart Jorma show'l koos räpi Leeduga. Kõvaktsiitik said. 2003. aastal läks modem dopingut uuesti laiali. Muide, tiiter poolel on ainus välismaalane, kes pälvinud Nõukogude Liidu rahvakunstniku austava tiitli.