Aga täna me sõidame Marko Rohtlani autoga, tervis, tervis väga korraks välja, me esimese asjana vaataks üle pagasiruumi niikaua kuni sinna pagasiruumi juurde räägi. Lähme siis, ma räägin kasse, Marko Rohtla, Marko Rohtlaane on ringrajaäss ja Marko, sinu paik, millega sa sõidad, on 999,8 kuupsentimeetrit. Ehk siis rahvakeeli, mis tähendaks tonnine selle kohta, eks ole. Aga pagasiruum on väga suur, muidugi ma unustasin mainida, millega Marko Rohtla sõidab, Marko Rohtla sõidab Honda akordiga, mis aasta oma, see on see nüüd kaheda 1008. aasta oma, et seal seda ei ole, nüüd see päris see kõige viimane mudel, mis nüüd nii-öelda suvel välja tuli, aga eelmine kere universaalkerega universaalkerega auto puhul on ikka pagasiruum hästi suur, eks ole, aga lähme siis sõitma ja Kristjan, sa tahad siis läpaka, kott on vahepeal saanud? Kohe juba Sinaalitama, ikka töötame palju sul on läinud vaja signaali kasutada, ma ei tea, kuna see nupp on, siis aeg-ajalt võiks seda kasutada ka. Aga linnas oled pidanud närvitsema ja siin teistele autojuhtidele märku andma, et mida ta koperdasin? Noh, ma üldiselt nii-öelda närvi siukse asjaga ei lähe, aga kui keegi nii-öelda tukkuma ehk siis väike törts tuleb ikka anda, et et nii-öelda ei takistaks liiklust. Oled sa muidugi liikluses selline rahulik juht, lähevad väga kiiresti ikka närvi? Ei ma ikkagi suhteline, rahulik, sest ma ikkagi nii-öelda reaalselt tean, et see närvi minemine midagi ei Aid, kiiremini kuhugi ei saa ja siis ma nii-öelda ootan selle aja ära lihtsalt, aga räägime siis konkreetsemalt, et mitmes autos ja sul on päris raske küsimus, ma jään selle vastuse võlgu, esimene auto, seda, see asi on ikka selline auto audiga sõitsin audi 80, sihuke tõeline audi klassika täpselt kummaga rohkem sõita kas autoga või linnas kindlasti autoga. Investeeriti Bryanti ega ei ole küll jah. Kui need on tulevikus, võib-olla, võib-olla rolleriga võib veel nii-öelda linna vahel nii-öelda, kui ummiga suuremas lähevad, et siis sellega efektiivne liikuda, aga üldiselt eelistan ikkagi autoga sõita, nüüd on see koht, kus hakkab aus üles tulistamise rubriik, et palju sul trahve on ja palju sa oled autodega siis eelnevalt Ulks sõitnud aga neid on ette tulnud ja tulnud. No võtame kõigepealt lavariided, millel viimane oli, sellel talvel sõideti mulle tagant otsa, isu ära ei läinud. Ei söö, nii väike kõksamine, see sihuke isegi. Eriti maha ei läinud need tulla midagi palju sa oled pidanud raha siis riigile maksma trahvide näol ikkagi 10000 krooni piiresse ja ma pakun, et tegemist on siis kiiruseületamisega. Kiirust on küll ette tulnud, aga niisugune nagu lihtsamaid asju, et ala turvavöö ei olnud mul algaja tunnusmärke kunagi peale, siis sellest tuli ka, et maksimumkiirus, mis sa oled sellelt autolt kätte saanud, millisena sa oled siis sõitnud sellel konkreetselt autod? Olen sõitnud sajaneljakümnega Marko, kas sa oled kunagi ka selle auto kiirendust proovinud nullist 60-ni nii-öelda häbisse ei jää seda Hondaat ja oma võistlusmasinat pead võrdlema siis, kui väga see auto alla jääb. Millised need kaks erinevat kiirendamise varianti, nagu on vahe sama moodi, et kui me nii-öelda sina vaata kõrval jookseksid ja mina läksin selle konkreetse auto kannaksin kaasa, siis võib olla samasugune vahe, aga autokoolide juurde tulles, et kas on midagi, mida peaksin lõpetama või mida midagi midagi peaks õpetad, mida nagu liiklusest tegelikult üldse vaja ei lähe. Eks kõik need lollid autokoolis ei aeta. Iga asi, mis seal räägitakse, on tegelikult oluline, tuleks seda nii-öelda jälgida. Madis, tahate rääkida? Nädal? Proovisin pidureid. Praegu lõksilised. Ja nii nagu Marko enne ütles, et nullist 60-ni hätta jää talle lõigus ja, ja noh, eks see sõltub ikkagi sealt autost ja mootorist ja et sellest nii-öelda reeglit ei ole, et mina näen nii, et ei ole seda, et nüüd jaapanevatada kiiremini või Hondad läheks kiiremini selles mõttes, et see on jälle nii-öelda vedrustuses kinni. Nii et mõnusam sõita küll sihuke hinna ja kvaliteedi suhe kokku, aga räägi oma autosõitudest, kui pikem on olnud su mõni selline trip kas sõpradega, võistlusele või kuhu iganes, et kui sa ise pidanud sõitma kõige kauem järjest, ma vist. Ma ei tea, ma arvan, mingi 13 endi roolis Hollandist, Rootsi poole Hollandist võistlustelt siis oli nii-öelda koduigatsus, oli suur saada, nii, me oleme nüüd jõudnud tagasi raadiomaja ette, kus me ka enne pidulikult alustasime. Ja kõigepealt siis madise kui autojuhi kommentaarid. Marka küsis mu käest sõidu ajal, et kui ma peaksin seda võrdlema Heleni Mersuga, mis siin salata, ele nimeliselt ma armastan siin autosse istudes ja sellega sõites oli mul kogu aeg selline tunne, et ma tahan seda autot endale on taga, on see, et on ta kordi 94. aasta variandiga olen ma väga palju sõitnud. Sest mul on üks selline. Ja, ja on ta kord, mulle ka meeldib, aga on ta kardan, on tavaline auto. Ta ei ole selline selline auto, millel võib olla järgi vaataksid, sinu jaoks on ikkagi tarbe, mitte luksusasi. Eks ta on väga praktiline. Luksust on siin ka ikkagi päris palju, et istmed on mugavad ja kruvis, kontroll on peale sellised siukseid, nipet-näpet asju on, et ega taga nii-öelda halb ka sõita ei ole, mainis sinu hinne, ma arvan, et mina panen sellele kolm pool, mina panen neli pool sellepärast, et minule või mitte erilisele autohuvilisele see meeldib. Ja sina saad panna oma naise oma lapse ja taha mahub ka vingu Vämmerale lei ämm vinguv emme. Pluss. Mulle meeldib selle auto juures veel armatuurlaua disain. See on ka üks üks selline boonus väga lahe asi hea vaadata, kui sul kiirusehoidja peale on, siis on tore vaadata seda, aitäh sulle, Marco selle sõidu eest. Küsimusele, kas mersu signaali proovisid, ei proovinud? Vannid ära mersu signaali või proovinud ma ei sattunud olukorda ja kogemata ei vajutanud nüüdsest alati seal peame iga auto puhul signaali kasvatada, ma loodan, et selle eest trahvi.