Raadio kaks ja blogdisher on taas kord sõitma tulnud ja täna me saame teada, millega sõidab Eesti üksainuke tõeline panovee, see siseeris Krieger, Erich Krieger sõitis raadiomaja, et Nissan Qashqai ka. Olen sellega ühe korra enne sõitnud ja pean ütlema, et mulle see auto väga meeldis. Täna saab veel kord. Aga ma pean mainima, et ma ei ole ainuke monomees. Jan Uuspõld on ka. Enne kui me sõitma läheme, siis vaatame, mis sul pagasiruumis on saksa nagu brändi, nagu see karp või selles, et siin on väga hea oma plakati, ei tohi plakatid sees ilusasti. Mis mul siin. Üks tekk sul siin, kas Sännide lateks? Aa, ma mõtlesin, et suveõhtu romantika tegemine ega ei ole nii väga peale spordivad tänane trenn kindlasti ees, siis on noodis, näed isegi kitarri, häälestaja kitarrihoidjana siin ei ole asi plaadid, plaadid, tiimina, x1, load ka kohe, aga lähme siis sõidame, sõidame, kes rooli lähevad? Mina pean jälgima, kuidas autot hakati lammutama. Tutikas auto seisnud 6000 kilomeetrit ainult pole läbinud veel esimest nagu selliste korraliste suurt hooldust pole teinud, aga mis oli sinu esimene esimene auto, ikka isa isa Moskvitš 408 nende pikituledega ja siis tuli juba 412 aga 408 ja, ja sellega ma saidi kama oma ristsed, mul on tegelikult load maikuus saab 30 aastat, et siis vaikselt asi nihkus juba riiulite peale ja mul õnnestus kuskil 90.-te aastate alguses kohe saadaval mitu-mitu Žigulit. Niimoodi mul üks sõber, laulja Norris lehtlan Se sahkerdas omal ajal masinatega alati kõige paremad masinad tolle aja kohta küll need Žiguli luksid ja Business käis ja ma sain siis null, ühe õigemini null 11 ja see olimegi kalli mudel, niuke ka sellega mani nii üliuhke, aga sellega juhtus siis niimoodi, et noh, hakkas aktsia välismaa autode buum peale ja, ja ma ei saanud. Aga need ei, need esimene siis välismaa auto, Volkswagen Jetta kiht, pisike armas masin ja selle asja siis kuskil 91. aastal üheksa teisel aastal õudsalt läbi käiatud olija, aga käima läks igas situatsioonis ja kui see kaks aastat oli see masin ja mul õnnestus ta maa müüja praktiliselt sama hinnaga 10000 krooniga ja, ja kaheksaga müüsin saada pold häda, kaks aastat sõidetud jah, aga siis tõeliselt nagu uus masin, õige masin oli see, et kui ma käisin 94. aastal Marisa elas Saksamaal tappa, organiseeris mulle Saksamaal sellise kõva buum, kus eestlased käisid kõigiga autosid ostmas ja muidugi siis OP. Ja see, see oli nagu kuskil 50000 krooni oli 30000 kuskil oli sõitnud väga hästi hooldatud ja, ja selline, kuna isa valis ja vanematele inimestele ikka meeldib soliidset, ta ostis mulle nagu elu on eluaegse auto, umbes et noh, sellega sa sõidad ja jäädki sõitma, see oli kõva masin, me tulime Saksamaalt koos sellega veel ära, aeglased seiklused seal Poolas ja nagu igal pool, see oli see aeg, kus ikkagi kardeti neid röövleid seal Poola teedel ja meil oli ka hirmani laastud. No vot ja siis juba jõukuse kasvades ei soovinud, kogu aeg lähevad ju meile suuremaks ja tegelikult nüüd see Nissan Qashqai. No ma ei tea, kuidas sulle meeldis, tähendab, sõita on ülija, eks ju, minu arust on ta selline linnadžiip väga hea, no ma ei tea, ühe korra juba kiitsid, aga mis selliseid puudusteks muna, seda kolu ju nii palju asju. Ma ei ole kuskil asju panna, räägime korraks ka liiklusskulptuurist, et sinu hinnang, mis sind häirib või on kõik Dimela juhust on täitsa normaalne. Noh, ma siin ikkagi räägivad, et keegi süstib vahele või sõstab vahel, eks neid muidugi on. Tihtipeale võib-olla häirivad rohkem niuksed need pühapäevasõitjad või mammid, kes on kupatatud rooli, eks ju, sest et papa on eelmine päev kõvad pidu pannud ja siis see naine sinna Tucker sinna-tänna püüdlikult igatpidi, et noh, selles mõttes sa nagu saad aru selles kõik, aga kuidagi tegelikult tormamise juures. Kui endal on aega, siis nagu naerad, nagu sellise asja üle linnakultuur mind nii ei häiri, et linn on linna, aga maanteekultus suur on selles mõttes küll nagu keha erisonsul kunagi tekkinud ka olukorda, kus patrull tahtsin maha ja sa oled pidanud laulma näiteks naised on hullud laulu, selle jaoks ainult trahvist pääseda. Ütlen ausalt, et mina olen ikka selle poolt ka, et politsei peaks olema selline nagu nagu suunav ja abistav ja tõepoolest, kui on tegemist lauslollusega, no siis ka karistada, eks ju. Aga mitte kohe sellise esimese eksimuse puhul, et me siin natukene pargid valesti või olude sunnil kuskil niimoodi keerasid ära, tihtipeale ei näegi neid märke, aga kõige kihvtim olukord oli siis, kui ma nissan, Almerad katsetasin. Me tulime siis esinemas, tulime, sõber Aare Jaama oli peal ja siis ma mõtlesin küll, et varahommik mõnus, päike tõusnud pool kuus hommikul kuskil juunikuu fantastiline valge juba ammu valge, eks ju, kõik teised magad, maantee on tühi. Ja siis kuskil seal Patika juures, siis nagu see kaherealiseks või selle saareks, aga juba seal kiirtee 110, no nüüd kukun põrutama ja ma hakkasin juba enne seal kuskil Vaida juurest andma, kaasmõtlesin, vaatame, et nad palju välja võtta või 160 sain kätte ja siis võtsime juba maha seal assaku juures. Saare ütleb, et kuule, tulevad tagades. No selge see, et keda siis ikka ikka liiklusrikkujad mind, eks ju, ja kõik kinni ja siis ma ütlesin, et tahtsin ütelda, palju ma sõitsin, eks ju, et mis kiiruse Te olete üles kirjutanud, nemad fikseerisid selle, kui mul oli 120, siis ma vabandan, senised Pedi. Ja ütlesin, ma võin laulda ka. Ei, teame teie laule küll, et oleme kohtunud ja oleme näinud Nissan Qashqai juurde, siis nii nagu ma enne rääkisin, ma olen ühe korra selle autoga enne sõitnud ja juba esimesel korral jättis ta mulle meeletult positiivse mulje. Tookord ma sõitsin Kell automaatkastiga, aga nüüd, kui ma olen ka manuaaliga sõitnud, siis kui ma homme või täna peaksin jalutama salongi endale auto ostma, siis kindlasti nissan lai ja manuaalkastiga, sest manuaal kast annab sõidutunnetust või sõidumõnu annab pool juurde, vähemasti see on väga oluline asi. Aga Nissan Qashqai on selline noore inimese auto väga selline nooruslik ja nissan, kas ta on väike, aga ta on kõrge, samas kui sa oled korra sõitnud, siis sa tead, et oh, vot see on just see auto, millega võib sõita alllinnas kui ka maantee peal, lihtsalt see sõidumõnu, sa ütlesid õigesti, kohusetunne, see maksab ja see annab just sellise. Ma ei tea, kuidagi stabiilse olemisega, et noh, vot see lisaväärtus, mis tegelikult autode puhul maksab. Erich me võtame oma sõidu alati kokkupunktidega ja me anname viie palli süsteemis punkte, ma annaksin praegu viis punkti, aga kuna ma olen kunagi käinud välja klausli, et viis punkti ma annan ainult superautole siis minu indeksit täna viis miinus neli või siis neli pool. Esiteks sellepärast, et sellega mugav sõita. Ta näeb ilus välja, gabariiditunne tuleb üsna kiiresti. Minul on üks täpsustav küsimus veel, et kellele sa seda autot soovitad, kes tahab nagu katsetada või tunnetada mingist väikest džiibilaadset masinat, siis ideaalne tähendab just see, et ta talub meie auklikke teid. Esiteks, see on väga tähtis, see sobib nii noorele keskmisele kui ka vanale. Need, kes selles autot on proovinud kõik rahule jäänud, et et selles mõttes küll väliselt ega ta selles mingit efekti ei anna, ta ei ole selline, et oi, mis masin tal on, eks ju. Kui sees oled, on väga hea indeks, neli, üks kiire küsimus, mis muusikat sa kuulad? Igasugust, loodan, ma panen selle peale. Mu lemmik. Üks lemmikutest on siin. Miks seal mängitakse sinu muusikat, mõnikord lastaksegi ka mind, eks ju. Ja, aga noh, nihuke hea, lõdvestav muusika, sellist asja mul fantast. Palun. Erik suur tänu sulle, me tahame su autosignaaliga kulate väljastada.