On järjekordne teisipäeva hommikul me oleme tulnud sõitma. Täname, sõidame valge alfa Romeo 159-ga, mis on raadio kahe peatoimetaja Heidy Purga, auto, veidi tervist, poisid. Jah. Me oleme pingutanud mitu kuud ja nüüd me siis lõpuks saame selle alfa ruunaga sõita. Pagasi. Ei. Nii nagu uutel autodel ikka kästi Smart-värk, eks ju, autovõtmed ei ole, mitte nagu võtmed, mõtlesin terve pult, millega saab ukse avada, pagasniku avada ja kõiki muid asju teha, aga siin pagasiruumis on hästi palju ruumi, kõigepealt. Ja mis meil siit põhjast vastavalt, kas sa oled puid vedanud? Ja, ja ma vedasin puid kaminasse puid vaja ja seal on üks prügikott ka must, et mul oli siin mitu prügikotti ei pandud alla ja siis noh, nagu ikka natukene natukene. Saepuru põhja jäänud. Aga muidu on pagasiruum tühi, Me oleme sõitmisest ja taaskord üks niisugune. Viimase aja uuendus on selle autoleht, siis ei keera süütelukust autot tööle, vaid paned sedasama puldi. Paned siia ühte auku sisse, vajutad start nuppu nagu ralliautodel sihuke. Tantsi värk. Ma tean, et eelmine auto oli valge bemar, mis sellest sai? Sellele ma müüsin ühele sõbrale ega sellel autol ei olnudki midagi häda, aga lihtsalt ma olin sellest välja kasvanud nii-öelda. Ja jajah, mul oli valge, BMW, valge alfa roomaja. Ma vaatan, et viimasel ajal valgeid autosid tekkinud tootmisesse rohkem ja Tallinna teede peale ka rohkem. Ma just nagu valge. Sobib teatud disainiautodele ülihästi, su esimene auto oli veel midagi veel vanemat. Mu esimene auto oli ilmselt, et sa võisid sinnapoole aeglasem võõrad ikka õigele poole. Kontrollisin, paisid õigesti, liikluseeskirjadest kinni peaksid, mu esimene auto oli vist ilmselt nii, golf kaks või midagi sellist ja, ja siis ma sõitsin audi 80-ga. No mingi sellise hästi vana Androoli võimelda, sest ega midagi ma ei mäleta aastaarvu päris täpselt praegu öelda, et mis aasta auto see oli siis vahepeal ma olen sõitnud ikka erinevate autodega erinevate audidega ja isegi ka ühe alfaga, aga selline päris esimene oma auto oligi mul BMW e38-i, mis seal oli mul viis aastat kasutuses see aasta aega tagasi, siis müüsin selle ära ja soetasin endale sünnipäevaks õelda selle, millest ta. Miks just see auto, et see ei ole ainuke asi, mida meil siin maailmamuna peal toodetakse? Noh, autosid on ju, kas valida on hästi paljude mudelite ja markide hulgast, et noh, tahtsin midagi erilist. Ja kuidagimoodi mulle tundus, et see alfa on nagu täpselt see, mis mul vaja. Talpha jaoks peab olema see sool nii-öelda olemas või on inimesed, kellel alfa väga meeldiv ja on inimesed, kes seda absoluutselt ei salli, ma siis käin ikkagi sellesse sellesse teise kategooriasse. Kui suur autohuviline? Ma ei tea autodest ausalt öeldes mitte midagi, auto peab mulle meeldima, peab olema sellega hea sõita, korra nõutud aja tagant hoolduses käia ja kütust panna siis rohkem nagu ma arvan, et ma ei tea, autodest tean. Ma tean, et patarei võimsus on 1,9. Ma tean, et millega läks tohutult palju aega ümberharjumiseks. Et ma olin sõitnud varem bensiinimootoriga ja kui sa diisli peale ennast ümber lülitad, siis on sa pead alguses tohutult kontrollima ennast täitsa bensiinijaamast, võtaksid õige püstoli, ET lagedale, must must roheliste istelitega. Nüüd tuleb see tõehetke, kohtute trahvid, kehtivad trahvid, viimane trahv. Sain viimase trahvi aastahitti päeval, muide. Ja ma ei ole harjunud siiamaani, et Vabaduse väljak on suletud, eks lõikamata, kuidas Kristiines saan, või sinnapoole. Siis esimene assotsiatsioon ikka üle Vabaduse väljaku ja siis hakkad ümber mõtlema, siis ma sain trahvi ja ühesõnaga keerasin Pärnu maanteelt Suur-Ameerika tänavasse, kus tegelikult võib parandada pööret sooritada, aga alates kella kaheksast õhtul hommikul kella kuueni või seitsmeni. Ja mina tegin selle pöörde. Ajal, mil see pööre ei olnud lubatud, politseinikud väljas ja ma sain siis märgi eiramise eest kolistada, roni trahvi maksnud või, ja maksan trahvi täna korralikult. Autosõidumuusikapraade kaks mängib ilmselt kõige rohkem ja kuulan ka oma Aipoodist muusikat, CD-plaatide pealt, aga raadiotest kõige rohkem jah. Pariisiga juhtunud. Ja algusaastatel juhtus kell eks avarii metsavahelisel teel auto, kes sõitis mulle vastu, lõikas sisekurvi või ja ei pannud tähele mind. Aga midagi hullu ei juhtunud, oli kokkupõrge küll, aga kõik lõppes õnneks õnnelikult. Mõrkuse nõmedalt puhastuses. Koristamine fetiš või ei ole üldse ka aeg-ajalt, aga tuleb teha, sellepärast sellel autol on must sisu, eks ole, ta korjab nagu sellised valged ja valget igasuguseid purudi enda külge kenasti, et autoga sõites peab olema ka nauding, esteetiline nauding sulle endale, sellepärast on see väga tähtis ja palju soo, ühistranspordi kasutus kui üldse kasutus ja ikka kasutan, kui vaja on. Näiteks trammiga, mulle meeldib sõita küll draid tõsiselt ja muidugi siis kui olid Need lumetormid siin on, siis ma käin ikka trammiga tööl. Autod küll välja ajama, et niigi hullu olukorda veel hullemaks ajada. Me oleme Blactifris enne ühe korra alfaga, sõitudes oli Lesli 156 vist disaini koha pealt, näiteks alfa on, on selline hoopis teistmoodi auto. Saksa autodel on see, et nende keskkonsoolid on igavad. Nad on olnud minu arust viimased 15 aastat praktiliselt ühesugused, sellele mingit muutust toimunud ja alfa on, võib-olla sellepärast on sellega hea sõita, et selliste sisedisaini sisekujundust väga tihti nagu ei näe. Ja, ja mulle tundub, et ta on nagu mõnusam ja parem silmale vaadata ja see on ka üks niisugune sõidunaudingu oluline osa, et see kõik, mis sul silma jääb, peab olema hea vaadata, aga üldiselt nii nagu ma ütlesin, Leslie autoga sõites endale külge selle alfapisiku ja mu alfapisik on nüüd natuke edasi arenenud, alfa on ilus auto ja, ja sellega on hea sõita, siin tundub, et on see mootori võimsus ja, ja kere suurus ja kaal on, need on nagu paigas. Sõites mõtlesin, tahtsin su käest küsida, et et kui sa istud teiste autoomanikega, siis inimesed hakkavad rääkima, et mul on telekas autos või noh, kõigil on mingi selline lisavidin, mingi selline eriti hull asi, on sul ka midagi, millega sinna seltskonda nagu lennata, et nad mõtlesid. Mul ei ole neid asju vaja, ilmselt sellepärast, et mul on alfa, aroome. See ütleb kõik, paneme hinded. Neli, neli pool, isegi ma julgen panna. Väiksemad kui viis igaks juhuks pärast. Pärast mine sa tea, mis tagajärjed on, aitäh, igatahes.