Lähme sõidame meisli, kuidas on õigem kastavossoida veis, vahet pole. Ütleme siis hea lihtne, eks ole, lesi sõidab alfa Romeo 156 või see on nüüd niisugune sport, variant oleks aja ja no see on niisugune tehase poolsport variant, väikeste lisadega tehase poolt ainult tehase nii pagasiruum ja sul on universaalkerega auto, mis tähendab, et pagasiruum on suurem kui Palpharoomel tavaliselt. Ma vaatan, et sa oled selle ruumi ärakasutatuna kasvatanud, jah, seal muss on sisse pandud erinevalt teistest, kellega me oleme, meil on jah, meil vist siiani polegi ühtegi sellist lauset olnud, kus oleks eraldi ise supakas ja võim naised siis? Jah, muidugi, mida me siis ikka panen, sest tegelikult sellega nii, et need saab päris ilusti nagu välja tõsta istmeid alla lastes, sellega saab päris palju nodi ära vedada, kuigi võin öelda, et see on maailma kõige ebapraktilisem universaalkere üldse on. Et ütleme, asjade vedamisega väga väike on see pagas, Ronald või sekretär, mida sa oled sellega proovinud vedada? No ütleme nii, et kui suvel maale läheb, siis siia läheb ilusti ratas sisse ja läheb, ütleme veel kuu aja tarbeks riided, nodi, kitarr, läppar, sodi, kõik asjad veel toiduamet umbes neli-viis tükki, siis ta ei olegi väga ebapraktiline kellelegi takso on aga südamelähedane, siis lasen, võrduks sama asjaga. Taktikaga mõelda ja leiutada ei ole nimetada, viskad uksest sisse, selge pilt, aga seitsme sõitma ja me räägime auto sedasi. Mitte sinu autode listi mitmes autos ja sul on ja pesime esimene autoga siis. Esimene auto oli Ford ka juhtus umbes. Ma ei tea, üheksa, 10 aastat tagasi või niimoodi ei oska küll kokku lugeda, kuus tükki vist on kokku siis ja praegu on seal kolmandat hetkel on kolm tükki, üks on veel otsapidi liisingu käes, aga muidu on jah sinnakanti, et üldiselt olen üsna autode sõber inimene, Misso garaazis, veel on niisugune mudel nagu alfa, Romeo GT kupee siis ja on 72.-st aastast pärit keedeevee gruppe, mis on siis restaureerimisele. Mismoodi sa hommikul seda autot nende garaazis siis valitsusel oleneb silmast või üritusest või millestki autodele jagatud keeltega sõidab naine selle autoga, seda mina ja siis restaureerida või objekt on nii või naa niisugune suve pühapäevaprojekt, et see ei ole niisugune praktiline sõiduk, räägime nüüd sellest alfa raames on võimalik, see on nüüd kaheliitrine, tegelikult kõik autod, mis mul on olnud ja on ka tulevikus, ma vaatan siukseid kaheliitriseid, esiteks on siuke alfa klassikale ja kõige parem mootor. Minu arust on läbi aegade olnud, et sellepärast mulle väga istub, et sellel on ka kahemootor ja mis aasta auto sul on, 2005, võtame Etegasu paturegistris M1 kohustuslik küsimus. Sinu kiiruseületamise trahvi viimased viimased abi sain kuskil poolteist või kaks aastat tagasi. Loomulikult ma olin süüdet, seal olid paigaldatud ajutised märgid seitsmekümnealas selle 50 pandud sinna sõitsin mõnuga sisse siis seitsmekümnekajalist bändi oma ja väga palju mul trahv ei ole, aga ikka aeg-ajalt juhtub enamasti kiirusest ja suurim viirus siiamaani üle 150 ei ole proovinud. Ma ei ole ühegi autoga lend nagu lõppkiirust kunagi proomiasse mind millegipärast ei huvita, mind uitavad küll mingid muud asjad. Võib-olla siin isegi me võime rääkida mingist nullist 100-ni nendest asjadest, aga üldiselt nagu noh, üldine dünaamika, kõik see nagu kokku, need on nagu mingi piir, kust üle nagu ma ei lähe, mind ei huvita see nagu või no ütleme, et see lõppkiirus ei ole kindlasti asi, mida ma tahaks kuskil maanteel proovida, eriti Eesti maanteedel mingist ruumist üle sõites võid lõpetada kuskil kabelis, nii-öelda jah, mida sa vead ühe auto juures oluliseks tegelikult mõnda asja muinasjutu sees, nagu on vist kujunenud välja, et on kahte tüüpi inimesed punktist A punkti B punkte Juta siis nagu mina vaatan asjana nagu kõik asjad kokku, et perfomance pool rändväljanägemine ka mingil määral mingit praktilist vajadust. Hind loomulikult kõik ei saa endale lubada. Sellistesse asjadesse koosnebki, et lõpptulemus on see, et meeldib, ei meeldi, et ma olen otsustanud kõik hästi emotsiooni pealt, mis on hea autosõidumuusika, mida sa praegu, kui sa nüüd seda rahade eest hakkad ära minema sellise vihmase ilmaga pahaks mängima praegu praegu ei panekski, mingil juhul mängib siin vaikselt sihuke päikeselisem trummibass taustaks päikselise Nonii, me oleme raadiomaja juurde tagasi jõudnud vahepeal ja alfa Romeo 156 siin on juhile on selline mulje on jäänud, et sa sõidad tõelise sportautoga, et sa oled võidusõiduautos disaini koha pealt on jälle huvitav ja teistmoodi ja annab. Ma usun, et inimesele, kes kellele selline asi meeldib, temale annab see alfa puhul nagu kõvasti plusse juurde, et et on midagi nagu omanäolist sportautole kohaselt, siis tal on hästi jäik vedrustus minu arust hädavajalik. Ma pean nagu tagumikuga seda teed tundma kogu aeg ja kui ma olen maasturite kõrval sõitnud, siis mul südamel oleks kohe nii, kui auto kutsub, on mul nagu konkreetselt, maksma ei saagi sõita, kusjuures ma ei ole enne alfa roolis istunud kunagi ja alfa jätab peale esimest sõitu väga hea mulje. Esimese sammu teinud. Jah, olen esimene samm, alfa pole teinud õudust. Alfredi kohta veel seda kuulnud, et alfa asub Ida-Eestis, nii vähe oleme, et kui kaks Alphad üksteisele vastu sõidab, salati visatakse käpa nagu rattamehed üldiselt jah, on küll nii et kommendatega sõidavad teistsugused inimesed, mingi kiiks on neil inimestel igal juhul, et jah, me oleme igale autole punkte andnud minu pooltele Valfale tugev 4,5, isegi mina, ma olen kui reisijale, ma olen nelja, aga tegelikult üks küsimus, mis ei puuduta tänast rubriiki ka autosi. Kas huu paneb aastaid kinni või vanem hakkab pihta? Tuleaegseks, kui lumi maha tuleb, vahepeal? Ei tea, ei tea, ei tea, eks paistab, ma ei tea, ma ei tea, ausalt öelda, äkki paneb, meie pilgud on juba täielikult naelutatud aasta hitile. Raadio inimesel, selge aitäh.