Oma unustamatut lemmiklaulu räägib täna Üllar Kerde Eesti koondise ja Tartu Ülikool Rocki peatreeneri saavutuste lehel on Eesti korvpalli ajaloo üks märkimisena väärsemaid sissekandeid pääsemine 2001. aasta Euroopa meistrivõistluste finaalturniirile. Iseseisvuse ajal oli see teine ja seni ühtlasi viimane kord meie koondisele tiitlivõistlustele pääseda. Holland või asjatšempion? Ma olen nagu Maximalisti oma elus igas igas asjas suhteliselt laisk inimene, teisest küljest, et kuna midagi teed, siis teen, püüan seda teha nii, et sellest oleks tulemused, et ehk siis tulemus on ainult spordis maksavad ainult esikoht. Kui ma sõidan autoga või, või kodused na üsna tihti seda kuulane tähendab nagu positiivse emotsiooni. Freddie Mercury kirjutatud tšempion on pärit Queeni 1977. aasta kauamängivad News of the World. Sellest on saanud spordivõistluste alatine saatja, kui läheb võitude tähistamiseks või võitjate pärjamiseks. Niisiis poole, et just see Queeni power-ballaad, korvpallitreener Üllar Kerde lemmikhitt on. Muidugi võinuks selleks uunikumiks vabalt olla ka Uivel rock ju eriti tähenduslik pala Kerde praeguse tööandja suhtes. Muide omal ajal ilmusid need kaks pala ühel singlil uija Higgins ja poolel ja ujul roki bee poolel. Kuna mäng käib nii-öelda ühte väravasse, on neid palasid spordivõistlustel sageli kasutatud üheaegselt ja samal eesmärgil ka, kui mängis neid oma kontsertidel enamasti järjest. Aga kas te teate, millisele spordialale mõeldes on see laul tegelikult sündinud? Autor Freddie Mercury on öelnud, et tema mõtles jalgpallile, soov oli luua Palamis, haaraks publiku kaasa ja ühendaks neid veelgi rohkem platsil toimuv, aga see laul oli algusest peale suunatud massidele. Fredi on rääkinud veel, et kontserdid olid jaoks edukad vaid siis, kui ta võitis inimesed enda poolele. See oli lausa tema kohustus. Champions son, võitjate laul just rahast, vutifännid sellega omaks võtsid. Pärast Tipa aastaid 70.-te lõpus sai laulust või jäävad retsepti, on omaette fenomen Prantsusmaal ja seda üheksakümnendatel aastatel. Mäletatavasti oli prantslastel toone ette näidata maailma parim jalgpallimeeskond ning muusikaäris ei jäänud kasutamata kuini. Singel ilmus uuesti kolmele erineval aastal ning alati tõusis edetabelis esikahekümne hulka.