Tere, olen aim Tammesson ja te kuulate uunikumi. Ansambli neema, 1972. ajal tal keskkoolipoisina kokku pannud Ain Tammesson nautis kaaslastega populaarse peobändi staatust igihalja itta nagu petlik õnn või tuhk ja teemant, lauldi, mängiti ajalukku hulgimuusika tegemise kõrvalt. Eesti olles Monteerijana töötanud Tammesson saatis grupi laiali Eesti taasiseseisvumise aegu, mil temast sai hoopis Anne Veski saateansambli muusik. Praegu räägib ta ka oma mõjutajateste lemmikutest muusikas. Kõige rohkem läks mulle korda neidude Emerson Lake ja Palmeri vamphaeda koman man, kui ma muusikakeskkoolist ära tulin ja siis noh, meil on nagu see papi huvitanud, sest kui sa ikka harjutad viiulit, siis sa oled nagu klassikalise suunaga. Aga siis, kui ma esimest korda kuulsin Emerson Lake ja Palmerit, vaata see nagu pöörab mul natuke selle suuna. Teiseks, et paganat sellist musa on ka ikka kihti. Muidugi palju bände ja palju lugusi. Emersoni lugu, see oli nagu niisugune mingil määral pöördeline minu jaoks, et siis hakkas tekkima see elektrooniline nagu huvi ja et igavesed huvitavat. Saudid tulid ja kogu see niuke staffi ja siis oli see Innsbrucki mingi staadioni video kuskilt sai nähtud ja see jättis nii sügava mulje. Siis läks asi kõik nagu niukse klassikalisest suunata. Kõrvale ma nii ei ole, et nüüd ma võtan selle ette ja hakkan seda kuulama, et kui seda kuskilt tuleb, siis tuleb muidugi soe tunne, aga nii jah, ei ole, et nüüd hüppaks lakke, et oh, see on jube vinge. Aga see oli niuke alguse asi. Arenkoplandoli Ameerika filmi ja kontsertmuusika helilooja, kelle vanemad olid Leedu päritolu juudid 15 aastaselt heliloojaks saada otsustanud koplandi karjääri kõige viljakamad aastad langesid eelmisesse 40.-tesse aastatesse, kui sündis mitu balletitükki. Samal kümnendil, täpsemalt aastal 1942 kirjutas kaplan tellimustööna ka pala Fanfare for Common man, mis oli mõeldud Läti sümfooniaorkestrile. Palafonfaaridega sissejuhatuses sai patriootlik teema käik, mida kasutati väga sageli. Teiste seas laenas seda ansambel Rolling Stones. Kihvt, Emerson, Lake ja Palmer taaselustasid arm koplandi teose 35 aastat pärast selle sündi. Kiitemmersonali Varasemast on teada-tuntud koplandi ande imetleja, kasutades tema muusikat juba ühel varasemal Emerson, Lake ja Palmeri albumil. Aga aastal 1977 võeti ette fanter common mänd. See ilmus singlina ning tõusis üheks edukamaks palaks. Tol aastal. Kui teid huvitab albumiversioon, mis on singli omast umbes kolm korda pikem, ehk ligi kümneminutine šedööver teate välja otsima albumi võõruks, voliuman. See kahest plaadist koosnev vinüülalbum pühendas kolm külge igale muusikule eraldi ning neljandale ilmus nende ühine etteaste. Seesama Fanfare for Common Männa. Lisaks eelmainitule on selle haarancoplandi pala teemadega tegelenud ka näiteks Bob Dylan ja ansambel eisija, kelle trummariks oli just Emerson, Lake ja Palmerit tuttav karpaal Mer. Üheksakümnendatel aastatel kasutas USA merevägi nektarit värbamise reklaamis sama fanfaarikäiku ning filmi reamees Ryani päästmine vaadates kohtute selle teemaga samuti üsna põhjalikult.