Järjekordne plokk, differ, Margus ja Madis on seekord tulnud sõitma Kalle Kuke autoga. Tere, kas hästi korraks saaks naljaga tulla? Me tahaks pagasiruumi näha tegelikult o. Kale Kuke Lexuse pagasiruum on täisnahk, üllatus-üllatus Tiitsee tehnikat, kus sa sellega minema hakkad või kus sa sellega tulid, siin on ansambli Caater kontserdi teine käte peale. Kuna meil nädalavahetusel tuleb väikene kontsert, siis peame homme paika panema ja tänu sellele on praegusel hetkel ongi siin. Aga kas mu silmad petavad, ma tõesti näen seda lahedat kostüümi ja täpselt nii see ongi see meie maagiline kostüüm, mis teeb normaalsetest inimestest lava peal kaatrit ja lähme siis sõitma. Ma võin juba kohe ära öelda, et tegemist on väga mugav autoga minule kui kaasreisijale. Lexus, millega me sõidame, ei ole lihtsalt. Niiviisi on Lexus GS luksusauto juba tagurdamisel. Annab see tunda, sest jah, nii nagu Margus ütles, tahavaatepeegleid ei ole vaja kasutada, sest Lexus GS asi nagu taga on kaamera, sea kasutad tagurdamiseks, siis vida peeglid, võime kaamerat isegi. Ausalt öeldes on viimase aja kaamerat kasutanud, et päris nihuke hea abimees. Kindlasti on ju meeles kõige paremini Keymotsionaalsemalt esimene Ta Žiguli lõks õnnestus mootor kotti lasta, sellel õnneks oli teine mootorit tasuta kaasas, et siis oli see peale panna ja sellised suhteliselt kergelt ekstreemsema mälestused, aga auto nagu auto ikka, mis autoga sa enne seda Lexust sõitsid? Oli Audi A6, okei, aga enne seda audi 100 ja enne seda Mercedes S-klassi võtame ette korras ka sinu paturegistrite, väga detailidesse me küll ei lähe, aga selline üldiselt, et viimane trahv, kas on mõni kehtivad, on praegu või tuleb äkitsi viimane neile täpselt üks viimane trahv ongi. Ja rohkem kehtivaid ei ole ja päris tükk aega pole olnud, et viimati sain ja selle eest, et kõrvalistuja lai. Kui palju sa oled selle autoga nüüd kätte saanud, kuskil teel kuskil 180 kanti saksa kiirteel, aga on juhtunud ka sul sellele suhteliselt pikka aega kest autosõidukarjääri juures liiklusõnnetusi suhteliselt vähe on siiski püüdnud viisakalt liigelda. Arvestan natuke teiste liikumist hätta, jätnud alati pikema pikivahet siis kipuvad need õnnetused ka nagu vähemaks jääma. Millal sa plaanid järgmist autot ostma hakata, kui pikalt sa ühe autoga sõidad? Kunagi ammu sai ikka aasta tagant vahetatud, aga noh, eks need eluaastat tuleb nagu rohkem, et siis ei jõua enam ajaga kaasas käia ja võib-olla, et ei ole enam nagu isegi vajadust selle järgi, et üsnagi mitu aastat saab ühe autoga sõidetud, tegelikult vahetan nüüd korraks teevad ja ma tulen tagasi muusika tegemiste juurde, tegelikult oled sa nagu hetkel olete aktiivselt ära kadunud kuidagi eesti muusikakaardilt, et millega sa tegeled nagu millega leiba teenida, kelle avasin uue ööklubi täitsa Tallinna kesklinnas, mille nimeks laps Biden. Miks on kaatrist viimasel ajal nii vähe kuulda, et praktilised nagu eriti ei olegi selle päästjatega nüüd meid uut loomingut väga ei olegi nagu juurde teinud, et oleme käinud ainult esinemas vanakavaga ja ega need väga aktiivsetena nõbedasse kostüüme asja ei ole. Põhjus see, et seda on juba üle 10 aasta tehtud, et isegi natuke hakkab aitama. Aga seda tunnet pole teadnud, et äkki teeks ühe loo veel sinna veel, võib-olla mõni aasta aega, et mine sa tea, võib-olla tuleb ka või nad on võimalik. Nii, aga me oleme igatahes jõudnud tagasi raadiomaja ette ja võtame siis meie auto sõitmise kohaga kokku. Mida pead sina ühe auto juures oluliseks, viimasel ajal on ausalt öeldes sihukest mugavust hakanud oluliseks pidama ja seda, et väga tihti ei pea käima seal paranduses selle autoga, et ja vastupidavust ja samas seda, et väga palju kütet ei võtaks, mitme liitrine mootor, kolmeliitrine mootor linnas on, praegu on 15,85 võileib veel eeslinnas sõidutada, aga trassil võtab alla, seitsmeehituse ajal ei olegi kõige hullem. Isegi väga hästi, aga teate, mis sõbrad ma ei ole ammu näinud sellist uut autot, millel oleks kassetipleier, siin on nüüd nagu aru sain. Ja kas mõlemad jah, see ongi selline natukene ufoloogiline lähenemine Lexuse poolt, et millegipärast on siiamaani isegi veel täiesti selle aasta mudelil on vist kassetikas olemas, aga see ongi vist tänu sellele, et mingit Jaapani või USA pensionärid tassi peal sõites kuulajad oma audioraamatuid nendega, et noh, sellepärast, et see ei ole mitte lisavarustuses Kalle Kuke poolt tellitud selle jaoks, et saaks kuulata vanu, 90 Hitcas sõite. Ei, õnneks mitte jah, et selles suhtes, et see on täiesti standardvarustuses, mis ma lenne tähele panin, oli see, et tagaaknal on ees kardin ja nii kui sa paned taga käigu sisse läheb sealt eest ära, nagu paned piduri peale või, või draivi peale, siis ta tuleb tagasi kohe. Samas reeglid liiguvad allarataste poole, niiet oleks kohe parem manööverdada, et sul oleks parem ülevaade ja lisaks sellele nii nagu öeldud, on kaamera ka siin tagurdamisel ja parkimise ja manööverdamise jaoks küljes, nii et taaskord väga palju abimehi sellise Tallinna parkimise jaoks, ma kujutan ette, et see on väga kasulik, kõige parem lisa, mis on loomulikult püsikiirushoidja, et mis hoiab ise ESS autoga ja hoiab nagu distantsi, et selles suhtes on see väga mugav sõita pikkade asju, selge. Me oleme sõidu lõpusaatega hinded pannud. Kuna ma olen enne välja öelnud, et ma viie ainult superautole, siis neli pool, mina parem kui reisijal jälle vii ära ja siin ei ole midagi, mis mind häiriks, aga Kalle, suured tänud sulle ja raadio kahe kuulajad, ikkagist jäävad ootama seda kaatri järgmist lugu, nii et see jääb sul südameasjaks. Aitäh sulle.