Me oleme tulnud taas kord sõitma ja seekord on meie ohvriks paradiisis Kosolist Kristjan Kasearu, Kristjan Kasearu sõidab Honda kaardiga. Mis on nüüd siis kõige uuema koordimudel, mis on teinud võrreldes eelmisega läbi facelifti ja see on kenam kui eelmine ja Kristjan Kasearu siis sõidab sellise Cap variandiga, mitte siis sedaan kerega? Tahame näha pagasiruumi, alustuseks vaipasid seda me arvamegi kõigini, pulli sõidad, öösel sõidan palju ja see, nagu ma aru saan, siis ka neil ei ole plaati toimiseks paremat kohta, kui auto ei laas on ka, aga, aga minu arvates on sellepärast, et mulle tihti teda kuskile anda või jagada. Christian, kas oskaksid 10 sekundi jooksul üles otsida esmaabi, paki ohukolmnurga tõkiskingad ja tagavara ratta ja need on kõik siin all? Kaks neli leitud neli sekundit läks aega nii, aga me oleme sõitmist alustanud, esimest korda ei saa Madis meil rooli istuda, põhjus on ilmselge. Jah, kuna tegemist on sponsorautoga, siis nii nagu ma aru saan, Kristjan Kasearu, sponsoreid ei luba, võõrastel inimestel rool, junn, alustame siis ikkagist, kohustust küsimustega, kui kaua sul juba load on alates 18.-st eluaastast ehk siis neli aastat või noh, tegelikult ma tulin 18. sõidame Tallinnasse mõeldes alguses, et kui hull see liiklus siin on võrreldes Pärnuga, eks ta on kindlasti teistsugune küll, aga hästi eestväärsena ära tegelikult, eks ma annan sellise. Paistab et ega siis ei ole see, et esimest korda istutakse ja 18 aastaselt rooli väideteks ma juba päris pisikesest peale nagu eali salaja sõitnud ka. Millal sa siis mitteametlikult seda sõitmist alustasin, ma arvan, mingi 14 aastased juba kindlasti seltsid, noh, ütleme selles mõttes, et kuskile mingi maale näiteks või midagi sellist siis kuskil maatee peal sai sõidetud sinu esimene auto oli milline minu Mu enda esimene auto oli umbes sportauto minema nagu ise ostsin. Hästi pisike, eks noorusvärk, eks ole, sportautona on ju põnev ja on ju lahe, noh, kasutades ühistransporti mingitel põhjustel või sa täielikud, välistas selle pigem takso, ma ei ole tõesti väga kaua aega nagu ühistransporti kasutada. Olgu, ma uuesti sama Kärdada taksoga on su arvel mõni liiklustrahv võtab mingi paar kiiruse trafost olles kui suhteliselt tegelikult vähe, et selles mõttes on nagu okei, aga jah, paar tükki on meil ikkagi oli see, kui me Põlvast Tallinnasse kontserdile ja siis oli nagu sirgem lõik Tartu maanteel, kus ma mõtlesin, et äkki saab kiiremini kohale. Aga näed vahetevahel räägime korraks lühidalt või siis sellest üldisest liikluskultuurist pildist, et millise hinnangu sa annad sellele eesti liiklusele, ma ütleks nagu isegi noh, okei, et mul on nagu pigem see, et mind ei häiri nagu inimesed, näiteks kui ma sõidan nagunii, et keegi tahab vahele nagu tulla või kellelgi tuleb noh, mingil hetkel, et avastamata vales kohas vales reas mind nagu seejärel tihtipeale ajada või isegi kuskilt vaatajad tunnet, et pole päris õige sääsetaks teisi ritta saades laseb sind vahele või selline see nagu mind ei häiri mind, pigem häirib selline uimasus, et osad inimesed lihtsalt nagu mingis mõttes nagu teadlik sõidetaksegi nagu lubatud kiirusest aeglasem. Et tegelikult see tekitab palju rohkem selliseid ummikuid, pingeid liikluses kui see, et noh, inimesed nagu omavahel, nagu nähakse asjalt keegi tuleb ta vahel sõita, lased vahele, noh, pole hullu, pigem mulle meeldib selline pädev liiklusesse ja kõik nagu liikluses asjalikult tuleme auto juurde 2008 aasta Honda Accord, et kui suur mootor tal on, kaks null mootor, oskad sa öelda, palju ta kütet võtab 100-le selle selline täiesti kohustuslik element alati autode juures. Ta on täiesti uus auto, eks ole, tuus, auto võtab alguses natukene rohkem, aga mingi kuskil kaheksa, üheksa võtab keskmiselt linn ja maantee kütuse, okei disainist rääkida siis siin sisedisain on erinev eelmise põlvkonna koordist. Sellel uuel akordil on nagu kokku kombineeritud Honda Civic, mis nägi tõesti välja nagu ufolaev seest ja, ja siis vana see akord, et siin on nagu kokku pandud ja mõnusaks tehtud muidugi, hästi suur armatuur, mis läks nagu hästi ette nagu nina oli hästi väike ja et seal on aga noh, väiksem mootor, et akordion, selline massiivne nina. Oluline, et kui ma istun autos, ma nagu selline avatuse ees nagu hästi käe-jala juures, et seal on samamoodi selle maki ja nende külmaseadmete süsteemide ja nende on asja nagu noh, hästi välja toodud. Hästi. Disainer just nimelt, et siin ei ole mingi tilulilu, ei ole niimoodi, et siin on tõesti nii, et mingist sinine asi karjub silma või, või mida iganes. Ta on avar, aga samas on kõik käe-jala juures. Sina oled ka pika käega mees, et ei ole vaja küünitama hakata, jää vaja kuhugi ronima hakata, saab sõiduolukorras väga vabalt lugu vahetada, eks siis armatuur on nagu on lahe, ta ei ole ülepingutatud, on hästi stiilne ja selline kompakt, sul puuduvad igasugused vidinad sinna. Minu lemmikud on kindlasti diskopallid ja lõhnakuused ei ole kindlad. Sul neid ei ole siis, jah, ma ei tea, vist. Kellukesed kindlasti. Kitarrid, mikrofonid, rippo, kusjuures mul eelmisel sellel puhul oli see pundar sportaar, siis mul oli igast nänni. Kui see siia ei sobi, siis ta siis ta nagu tekitab pigem sellist läbu siin autos, et ma ei pea seda praegu vajalik. Eelmisesse autosse panin niimoodi kontserditel fännide poolt kingitud mingeid ehteid, kaela asju, siis ma võin, milline su autosõidumuusikana. Tegelikult ma autos jah, siukse pädeva muusika nagu poole, et kui ma sõidan lõpuks käima, siis magama üks pluss akordide juures on veel see, et nende originaal kaal, helisüsteem on super juba seda alates aastast ma ei tea, 90 algus ja veel varem ütlesin, see on tõesti väga õnnestunud asi selle auto juures ja üleüldse akord on, mina võin julgelt öelda, et see on ta kõige õnnestunum auto vähemalt noh, minu jaoks on see minu lemmik, on ta kindlasti minule kui ma üsa nagu Hondasi, nagu vaadanud on ka minul olnud, aga alati see on ta selline salajane lemmik, et polnud kahtlustki, et ma tahan nagu akordi saanud ja just selle heli pole ka, mis seal on, aga minu jaoks on ka oluline, tegelikult ongi heliguma mingeid asju, kuulan tihtipeale sõidu enne kontserti mingeid asju läbi ja värgid, et see on nagu hästi oluline, et see on väga kvaliteetne asi, mis kõlaritest välja tuleb ja see on, see on akordioni väga soovitan muusikat nautivale inimesele, et ma tahtsingi just küsida, et kellele sa seda autot soovitasid siis esimene punktile välja, et muusikat nautima inimesele, aga äkki midagi veel. Hollandil on statsionaar, selline noore inimese auto kuidagi ta ei ole selline mingi ülepingutatud, et tahvli rull kaotav, et ta näeb välja selline hästi stiivsed, massiivne tal on selline hea äkitavad sees, mis ei ole ei, ei selline ülepingutatud ega ka selline umbes tavaliselt on selline konkreetselt minust selline vihane, aga mulle see meeldib mainima, et kui autos on pisut palju ruumi, näiteks minu arust on teiste poolt istuda siin midagi häiriga, segan kontserdirahvas ära. Mahun ei noh, päris kontserdile on ikka päris bändiga läheduses bändi buss muidugi mis tekitab mugavust ja, ja ega ei viitsi ise sõita kogu aeg. Aga see on selline auto, millega ma käin nagu enda sellistel teiste kontsertidel ja et kui on vaja sõita, on, et just mis tekitab ka nagu Hondaga on see, et sõita näiteks pikka maad ei ole mingeid probleeme, olen tundnud väga paljude autodega seda, et sa väsid ära pika maa peale, kas selg väsib ära, nagu hakkab mingi nihelemine lõpuks peale kuskil mingi ala mind peale 100 kilomeetrit, et et kui sa nagu siin tartu Otsarand nagu äratada, vaat siis ma seda päris piisavalt selle autoga ja astud välja. Aga anname ka indid, lõbus, ma olen esimest korda meie blogis rubriigis reisija rollis, mis on, oli hästi harjumatu muidugi, aga samas nii nagu ma ütlesin, välimuselt mulle korda on alati meeldinud akord on mu top kolmes lemmikautodest ja sellepärast ma ka olen üsna kindel, et sellega on hea sõita sõidukiga mugavus vaevalt et vahepeal langenud on, nii et on ta kordselt minu poolt kindlasti neli pool punkti. Mina, ma olen, kui reisijale ka nelja, siis aitäh sulle, Kristjan, aitäh, me tahame tegelikult näha lisana kuulata sugu, auto signaali väljas. Ma ei olegi seda kuulnud, mis vahest kohe saame teada.