On järjekorrad on teisipäeva hommik. Me oleme sõitma tulnud endise Pärnu päikeseraadiodiskor norme. Vardiga. Remart, tere, tere, Mart Normeti autokson Toyota Corolla ja ta on mahtuniversaal, äärme, mingi jutt praegu monoperaari. Ärme nüüd ärme liialdasin Guerrari sünkrandorinaatusid liiale ja, ja siis on mul Toyota Corolla ja täna mõistusi isegi Ferraris. Ma võtsin kõige esinduslikuma, mis mul on. Ei tööta tegelikult. Ja see Toyota, millest te räägite oma kodus, ilmselgelt mees elab illusioonides ja, aga no pole hullu, Mart, vaatame enne enne sõitma asumist üles pagasiruumi. Millised luukered? Sosinal vaadake, vaadake. Kõige igavam pagasiruum, mida mina siiamaani näinud olen. Siis peab olema ruumikas, sest et see läheb lapsekäru. Kas sa tead ka, kui mitu liitrit see on rohkem kui 30 et kolmekümnendatel umbes ette? See on umbes nii suur, et mina ja mart koos ilmselt mahuksime kuidagi istun sisse ära. Tänan komplimendi eest mu kehakaalu adresseerima, teistele on väga selline peenike poiss ja ilmselt saaksime ka pokkerit taguda veel või linnade põletamist või midagi, nii et tõepoolest ruumikas ja oleme ausad, tagumine iste, allaklapitav ja seda on ka näha siit, nii et saab veel ruumi juurde, kui vaja, aga lähme sõidame. Nii oleme hakanud siis sõitma. Mart Normet, kui kaua on sul juba autojuhiload olnud ja mis oli esimene autoload on mul väga värskelt. Kolm aastat tagasi, Fay. Esimene auto oli isa vana BMW, ma olen ikka ökoinimene olnud kogu aeg ja olen käinud jalgsi ning Tallinnast trammiga, mis, mis BMW seal oli kolm, üks, kaheksa ja mis aasta 91 vana kerega, mitte rullnokaga rull, aga miks ta siis, aga sul on ilusti eredaid mälestusi olles, teen veest esimesest kustumatu seda unustamatut autost. Loomulikult kui auto talvel ei käivitu, siis kustumatu mälestus. Ja on külm seista seal õues ja siis olin jälle väga pahane, sellepärast ma üldse auto on, aga õnneks ta ei maksnud midagi, sest et esingute pidanud maksmist seisis ja koputas mulle õue peal. Ja tegelikult praegu autoga on samasugune situatsioon võrdlemisi, kuna ma elan töökohast neli minutit, siis ma sõidan, räägime nädalalõppudel. Aga mis sul sellest, Bennist saanud? Bemmiga need ühel pool maha muidugi palju sa said selle? Ikke tõsine, tõsine äri ja kolmese bemmi müümine on muidugi alati väga tõsine ettevõtmine, väga pull, seltskondi katmas. Ma ma ei olegi selliseid inimesi harilikult näinud. Sellised tõsised vana bemmihuvilised mehed ja naised, naised ka ja perekonnakaupasid astma. Kahe perekonna peale osteti või midagi. Kõige värskem, kes rubriigis siin on alles load, siis on sul sellest kustumatut mälestused, kui piinarikas protsess olid, kas midagi oli liiga liiga palju või me kõik tundus selline väga loogiline ja normaalne? Ainult selline nii-öelda komistuskiviks, nii oli ka seesama põhjus, miks ma ei teinud lube ära juba kooliajal ja mul jäi selle taha, et kohe alguses sõideti lihtsalt näkku. Igasuguse mootori temaatikaga. Sina mulle nii võõras ja vastuvõetamatu, ma ei tea kvaliteedist mitte midagi ja siiamaani ei tea ja see oli ka kõige keerulisem osa siis teooriaeksami juures. Aga kuna ma tõesti ei tea, mis kapoti all toimub, absoluutselt mitte, et sina pole nagu näppe õliseks teinud, mitte kunagi. Ühe korra tegin ja siis oli nii halb, hakkas ruttu käed ära puhastama pärast seda ja siis sinnapaika see jäi, mis sa tegema mäletatega kapotti, avama. Et põhimõtteliselt, kui sa hätta jääd, siis ei ole sellest suurt asja? Ei no mul on kõva selge hääl appi karjuda. Aga räägime veel sellest autost, kuidas käis selle auto ostmine ja miks just see tuleks, paljudel on ju ka teisi toredaid lahvat sõidukeid meil sees läheb kalluriksin ja seda autot soovitas mulle minu eelmine ülemus üldse mees, kes sundis mind autojuhi siis pabereid ära tegema. Ja põhjus oli väga lihtne, kuna kuna oli pisiperet oodata, siis ta ütles, et kindlasti peab olema universaalauto. Ja kõige parem hinna-kvaliteedi on siis kas sellel Toyota Corolla all või siis golfil universaalkerega. Kui kaua sa selle autoga sõitnud paramosside naftaga tagasi? Aasta kindlasti sa oled? Oled autot õppinud tundma? Muidugi Me oleme nii kokku kasvanud. Räägi meile oma auto iseloomust, milline on sinu auto iseloom on Toyota Corolla sujuv. Sest et ta on automaatkäigukastiga punktiks, kiirendab mõnusasti oma, mitte väga suure mootori kohta. Kui suur ta mootor? 1,6. Tõsi ka, ma kujutasin ette, et ta sinna kahe ringi midagi läheb, hästi läheb küll. Automaatkäigukast. Mis seletus sellele on, kas sa tõesti ei viitsi käike vahetada, kui sa ei oska vahetada veel üks teine töökaaslane? Sealsamas töökohas, see mulle nõnda ennega maksan autot valima, et igal juhul tuleb võtta automaatkäigukastiga auto, sest sul on üks jalg vaba, üks käsi vaba, pool ajuvaba. Vastake tõele. Mart, räägime liikluskultuuris Tallinnas kui mina eliikmession, okei. Aga kui sa liidad, siis ma olen selles mõttes ebastabiilne liikleja küll, et mõnikord ma liiklen väga sujuvalt väga rahulikult ülisäästlikult sõita, lasen autosid vahele, lasen inimesele tee inimesele, et alati ei ole, aga, aga siis teised teistele jällegi kohe tahaks kiiresti saada see 50 kätte ja siis kohe ikka tahaks kohe nelja sekundiga, 50 peal on sul juhtunud avariis autodega üks väike kõks on juhtunud jah, sellesama bemmiga, mis meil oli eelmine masin ja Ma ei pannud lihtsalt tähele, kas mul läks nooltuli põlema või ei läinud ja õliväljad ei läinud. Siis sõitsin kokku huvitava ekipaaži, nimelt ühe väikese Fordiga. Ford Focus mille roolis oli kahemeetrine neeger ja tema kõrval istus kahemeetrine neeger, toimus Tallinnas. Kuidas asi lahenes või siis kaklesime kes peale Sizar loomulikult tegin neile tuule alla, ma mõtlen ka, et, et ikkagi pikaajaline suurel mehel on nii väikese mehega raske kakelda. Selja tagant ründan kohe uuesti ja kõrgelt toni valusam kukkumine, tõmba ainult tasakaalust välja ja ongi võidetud. Aga millist muusikat sa kuulad? Kus autoga sõidad? Erinevalt täiesti erinevaid raadiojaamu, raadio kahte peamiselt siis kuulan mingit venelaste tümaka jama, tee bemm. Vaata, ma olen see emotsionaalne seisund, et ma tahan need nagu gaasi anda, siis ma kuulan seda jaama. Venelaste power FM oma Ugalas fonoteeki loomulikult viimati mõtlemisma kuulasin teps nuudi 2005 aasta Toyota Corolla on see kaal on tal 1670 grammi kilogrammi vabandusest. Olles väike mootor, selle saavutas, teeb väga tublit tööd ja tal on ikkagi üsna suur kere, mida, mida järgi vedada. Aga see bensiini vaata ühe koma kuuene täitsa õigustab ennast. See 81 kilovatti linna vahel vist töötab sellest enamus mina, mitte millegagi. No tore bensubja räägiks. Kas sa oskad öelda ka, palju su auto bensiini 100-le võtab? Siin on nii vähe, et pangid korra poole aasta pool, kord aastas, korra paari nädala jooksul. Marcel Moskvasse, kas sulle asjad on pakitud ja kusjuures ma mõtlen selle peale pingsalt jah, sest et ma alati käin reisidel ainult ühe seljakotiga ja võtan selle pardale kaasa, aga seekord on kaheks nädalaks ehk siis ilmselt tuleb aluspesu veidi rohkem kaasa võtta kui tavaliselt. Kui nüüd veel su auto juurde ja räägime sisedisainist hätta, ei ole kunagi väga sellise elegantse sega hiilanud, aga kuidas sulle meeldivad need kleepekas, mis meil on pandud armatuuri peale vägagistid? Siin võiks olla rohkem värve, ainult nad on natuke pleekinud, imetlesime Moskvas oleku ajal, sa pead kindlasti endale Klepekaid juurde ostma, et siis saaks sellist värvilist õhkkonda siia juurde, sa ikka lähed autoga Moskvasse? Loomulikult tubli poiss. Kuulajale niipalju infoks, et tal on väga palju lippe autos ja kõik on Vikerkaare, Sergei millegipärast võin ennast juba tasandile. Sa lähed sel ajal, kui Sandra ja teised laulavad sel ajal, sina lähed sinna paraadile ja seal on kusjuures ongi. Üheksandal mail on paraad suur raha, suure isamaasõja võidame ära. Vikerkaare vestleme varad ka Veljo või mida nad taha? Ei kommenteeri. Aga me oleme sõidu lõpus, olete autole hindeid pannud ja, aga ma tahtsin öelda, et see auto on mitte väike, aga tubli ja aga hoopiski suur, väiksem mootori ja tubli, nii et ma arvan, et mina panen siia hindeks kolm pool. Okei, ma panen punktid ära. Ma olen, pole veel punkte viiem ja sellel puhtalt sellel eesmärgil, et ma tahan tulla diktoriks ETV-s, sügisest. Ilmateadustaja konkurss on nüüd küll läbi juba. Midagi ikka leiad mulle. Diktor, vana kooli diktor. Kamlat lihtsalt istuda saadete vahel eetris, räägib, mis tuleb autor siia maksimumi oled pannud siin ma ei ole ühelegi maksimumi pannud. Ma olen võtnud selle jaota eiti auto sai nalja. Jah, aga ma olen võtnud selle eesmärgi viiesalt minu käest super-raudtee, aga me pole ühegi superautoga sõitnud veel nii, et neli pool on saanud. Las ma mõtlen, tiiteriku džiip, patrioot näiteks superauto, mu lemmik, uus lemmikauto neli pool on saanud veel C-klassi Mercedes-Benz, väga hea auto, paraniiri kallis Kiievis ja selle asemel, et hinnata ökoloogilise ei ole üldse kallis auto. Kuule, Marcus, ratast, ma küsin niisama jutujätkuks, ratast ei ole, kõnnin jalgsi. Vaata, Mart, sa oled teinud terve hooaja teinud naistesaadet. Palun küsimusele, milline on tõeline naiste auto. Väike punane. Selle praegu välja, sa ei tea seda? Ei, ma tean, tean, naistele sobivad väiksed punased autod. Ja see on nüüd selle hooajaga on see kinnitust tulnud. Kellele sa seda autot, mis sul konkreetselt on soovitud? Endale soovitan seda veel mõneks aastaks. Ja siis, et selline universaalkerega Corolla on tõesti hea väikese pereauto. Aitäh, Mart Normet ja aitäh, Mart arveti mahtuniversaal Korollale, millel on ühe koma kuuene mootor 81 kilovatti automaatkäigukast ja mis ei võta üldse palju. Kütet. Sina elame kaarjas kuulda.