Tervist olen Margus, helistan raadio kahest ja ja meil on selline mure, et üks kuulaja ühele kuulajale olid tekkinud probleemid takso tellimisega või tähendab selle suhtlemisega, et teda oli natukene halvasti koheldud. Et kellega me võiksime sellest rääkida või kelle poole peaks pöörduma? Noh, eelkõige võiks eelkõige võiks kuulaja ise nagu taksofirmasse Ei ta vist oligi juba tähendab helistanud ka sinna. Ja tal oli äratatud sealt midagi. Vot nagu see on nagu see lugu, et tõenäoliselt enamuste selliste dispetšerkeskuse probleemid aga tegelen mina ja, ja kui nüüd nagu vaatama, et firma poole pöördutakse, siis firmal on juhtkond olemas, kui dispetšerteenistus ei tööta oma sellise nii-öelda tasemele vääriliselt, eks ju, et mina ei ole, ausalt öeldes küll nüüd kui ta mulle selle kuulaja nime ütlete, siis oskaksin ütelda, kas ta ikka nagu kuhugi pöördunud on, eks ju, et noh, teinekord on kuulajaid kahte suguseid Ühed, kes nagu pisiasjadega tahaksid nagu juhatuse liikmetega rääkida teised inimesed, kes nagu selle poole nagu üldse ära unustavad, eks ju, et räägivad siis järgmiseks kas päevalehega või või räägivad siis Raadio kahega või et mina olen turundusjuht tiitlisopp ja ma hea meelega kuulaksin, mis kuule, mure. Aga äkki oleks võimalik, nii et me tuleksime ise kohale? Ei no ma kindlasti mingeid raadioeksperimente Ei, see ei olegi eksperimente, et see lihtsalt nagu intervjuu vormis. Ma selles suhtes ütlen oma selle seisukoha ära, et need kuulajad, lugejad ja kõik muud tegelased, kes tahavad nagu läbi ajakirjanduse või raadio oma muresid kurta, eks siis siis sel hetkel, kui seda nagu tehakse intervjuu vormis, eks ju, kindlasti on sellel teatud Taustaks kas mingi asi juhtus, miks see juhtus ja kuidas juhtudeks ja sageli tulevad nagu sellised asjad välja, kui ta alles nagu sellist ka päevalehte lugesite, kus keegi härra Nikolai Kallo Cupra tänavale ise nagu, nagu, nagu taksot saamata suutis selle asja nagu ajakirjandusse viia siis pärast nagu meievahelise meilivahetuse tulemusena, kus kõik telefonilindistused ja muud asjad nagu üle kuulati ta sai meie poolt. Vabandused juhtus aga sellisel kujul pretensiooni, kus kedagi oleks nagu tema rahvuslikul pinnal teenindamata näiteks jäetud, eks ei juhtunud. Ta nõustus ise ka sellega, et vat nad läkski natuke ajakirjandusse, läks natuke kollaseks ja tegelikult selle hetkel, kui ta selle kaebuse nagu esitas ja selle ajakirjandusse paiskas. Ta ise ka täpselt ei mäletanud, mida ta dispetšeriga vestles, kuidas ta vestluse, mis talle öeldakse selles suhtes, nagu mul on nagu soovitused, kõik kliendid peavad ikkagi eelkõige taksofirma poole pöörduma, et kõik need numbrid ja koduleheküljelt ja muud asjad, mis ka kontori poole poolt nagu puudutavad need nagu avalikud, eks, ja, ja noh, ütleme kui teenindaja, dispetšer või poemüüja või kes iganes halvasti käitub, siis me ju poes noh, kui me ei saa raha õieti tagasi või, või kassapidaja ütles meile kehvasteks, siis me ei lähe ju järgmiseks nagu kuskil nagu ajakirjandusse, eks prisma ketis töötab müüa, kes ei ole tõenäoliselt selle müüja ameti vääriline, eks me lähme ikka otsime kaupluse juhataja üles, eks mind samas panevad need kuulajad ja lugejad nagu natuke nagu imestama, et mis eesmärkidel seda tehakse. Teinekord, kui on ka meiesuguseid eksimusi siin olla, teinekord selgitatakse välja, et, et kas see oli tõesti dispetšeri süül taksojuhi süül või kui on mingi auto hilinemine või muud asjad siis, siis on nagu meie praktikas täiesti nagu asju, kus inimesele tehakse kompensatsiooniks teatud papp, rikkumisi võimaldatakse ka tulika takso kulul näiteks sõita mõned järgmised sõidud, eks ole, see on täitsa inimlik, normaalne ja, ja siis, kui ühel hetkel mingisuguse ringiga kuskilt nagu tagasi jõutakse, siis imestatakse, et oi, et kuulge, täitsa mõistlik suhtumine ja kuidas ma selle peale kohe ei tulnud, selliseks. Probleem oli siis selles, et klient helistas tagasi dispetšerile ja sealt siis käratati talled linna taksole, tulika takso on ühinenud. Kuidas ta seda ei tea ning helistage siis tagasi, kui teil ei ole enam paha tuju. Käivad ühinenud kindlasti ei ole ja ja kui see nüüd nagu sellisel kujul nagu tõesti kõne peale ma sellise vastuse loeksin ka enda salvestustest välja, et keegi on sellisel kujul ütelnud, siis ma absoluutselt ütlenud dispetšeri vale töö, eks ju, selles tellimuskeskuses kus need dispetšeri töötavad, mitte ei ole keegi ühinenud, ega ka keegi ei tee nagu ühiseid tellimusi, aga teinekord kui nii-öelda need rasked ajad siin tipphetkedel nagu üle ääre nii-öelda kipuvad minema, eks ju, et et inimesed on oluline takso leida, siis teinekord pakutakse ka mingi muu kaubamärgiga taksot kui nüüd jäätisekõne tagasi helistama või kui selle helistamise hetkel ei öeldud, et teile tuleb sellise kaubamärgiga takso siis on absoluutselt dispetšerikeskuse eksimus, kui need juhtuvad sellised asjad, kus inimene tegelikult teinekord räägib, et oi, keegi mulle ei helistanud, eks ole, siis mina olen juhtunud selliseid asju nägema, kus inimene tegelikult ei võta neid tagasi helistatavaid kõnesid ise enam vastu. Aga ta oli ise helistanud tagasi teile tollipandud ooterežiimile. Kas ta nüüd peaks selle raha tagasi nõudma, mis õigused tal on, et ta taksojuht oli ette kerinud juba 90 rooli selle 10 minuti eest? Tema oli oodanud nagu teise takso vähesest. Noh, vot see on nagu see lugu, et et takso kui palju see oli nagu 90 kroonile arvele. 90 krooni oli see ootamine. 10 minutit oli täitunud. Selge, et meil on, selles mõttes on sisseistumistasu, on nagu 45 krooni ja, ja kui me siit natuke Et lood ongi nagu selles, et millal keegi helistas kussellistuse kasselistus, noh, need asjad tahavad, nagu selgus. Et praegu ongi see, et see klient Sirle ootas siis valge tooppelit ehk siis tema oli harjunud sõitma Valgoopaliga tulika takso nimel, siis talle siis oli järelikult saadetud mingitel põhjustel see linnatakso ja tema ei osanud arvata, et linna taksonduse takso, kuhu ta peab minema Jumala õige, kui seda ei öeldud, siis on dispetšeripoolne eksimus. Aga mis seal nüüd nagu selle kliendi õigused, mis ta mismoodi käituma. Sellest ja kui ta oleks sellest nagu selles suhtes ka palunud juhtkonna või nii-öelda vastutava inimesi, telefoninumbrit või meiliaadresse, siis ta tõenäoliselt oleks ka minu mõtet saatelt. Nii et soovitusi Sirlele, et võtaks teiega ühendust, absoluutselt. Selge, igatahes suured tänud, et saime selgitust teie käest.