Alates tänasest kuulete kolmel pühapäeval kolmesaadet Kauksi Ülle ja Evar riitsaare sarjast setomaaelust. Tänases kordussaates on Kauksi Ülle vestluskaaslaseks rahvalaulik marjakala, kes elab Obinitsa lähistel helby külas. Yalemide Bologyneküle Maria kava pool ja kõneleme veidikese vanaaegsest elust. Kortustata Tiit lööve jõu ja Georg Ots Nad ostma. Aga raha tiimi Holl enne peremehel keskeevee kolhoosi põllu peal tühi raha vastas. Ja siis seal Elol ja on sul raskusi väga palju ette tulla ka, et aga kust siis raha, saia on meil pühe petšer. Mul üks nagu setomaa pealinn ja sinna läksime siis oma kaubaga ja ja sealt saime siis nagu see vara. Et Leepol klient võtab, tulite. Soolats imestas, et, et kiloline leivapäts päts teist putkat. Ja, ja siis ja katskümmend kotkatrolle piinality Petseri. Naabrinaisevõtt siis kanni puuga linnanõukogu istung lõppedes kirjakeele loovusele. Et Snow viise tõele takka ula pääl ja nende pered siin seitse kilomeetrit seal turussis laia õnnetu, vii ta ka puhast vett sulle küla siis küll mähuja päält. Võtame siis tagasi tulla. Nii barteed, sealhulgas Elol jahetajaga pikali Mermsa ja Elvin ja nii pidi keelena. Ja ta ei osatagi Parep midagi. Aga nüüd punutajates öelda, nüüd on tänu tollele küll, et plats elas kerge pealt ei ole säänest nisu füüsilist tööd nagu mälestaks teinud. Preenis mul sovhoosi põllu peal veel töölinalaotamine linalaotamine, Tabilgu linavõitu välja linalaotamine, tuldi, et lats kas magama jäi või lappimine. Kustud mörnutatite. Nüüd mu Elol tuuga vedelasse, no kõigil oli siis mul olles ütlesin, tehtud siis on liiga tihti ei külas elu, et raha saamine oli raske, aga, aga meie olime Tiit sulle ka nagu rahu ja parimat tartlasi. Palju Pallo päevad tütre. Ja ja kõik, kõik, kõik söögiga rahu ja Olja. Latsaka kui kasvades mullas natside söögi peale. Nüüd küll ka, et, et naisel on maheütles, et mu poeg NSVL. Ja ma ütlen nii muutuvat ime imeloom, tare ja imen kööki ja imelikult keedetud ka mehe signaal kadunud. Ja ometi sai neli last suureks kasvatades juba lapselapse ja kõikuma tubli Inemise üles kasvatanud ja hiljem sinna mu poja oma kõigi oma kätega üles ehitanud. Mu mul ei ole, mul ei ole ärimehe jah, aga ei ole kergelt saanud kellegi, aga kõnela veidikese noorem pile, et kui see näitsis kasvatit ja kui sinna minnes kasvatati, et mis meetodiga sest tublisid inimesi kasvatada. Meeli hindel loll ka tasumine seal sama, meil oli kuus last. Aga maadel vähe. Ja olles kõigile tööd niisama GW, kellel Küle, kellel Küläholle rohkelt maad, no siis võtmeid nagu appi. Ja seitsmeaastaselt lätsi. Naabri pole külle karja. Aga seal tuli pikk tüüp. Niisama ka, nagu ma siia tuli. Ja see tuli ja kihvt majapidamine, jäi Muketi. Seitsmeaastaselt oli nii, oli seal Jemendi rannas ufo suvel heina heina tegema ja ja noh, tundas kodu, aga lehmalüpsja lõunaid. Ja oli seitsme aastane ja ei, nii et higilinnaski lehmad lüpsa hernes koduvastule. Aga mu kodutalu näe otsa too olme all näide maa Miagnal aiema seal siis peedipõld ja peedilehti seal võtta viimases korviga-le ja ja pane siis keegi lehvibreesla. Makis marlimehi lüpsma, ma saatnud ürinaasi makkujanes juri naise kappi, mis ta ütles kus ma sai siis naist, kes selleski jumalasse ja, ja, ja niimoodi olla, et ja siis sain ma seda, oleks mul juba suuremast sõsar neli aasta vanem, uus toll nüüd käinud ei ole ja siis siinne olima siis Filgotto ja veel ka mul siis Allen. Sõjavägi küll peale ja siis läks laekul pääle ja katsulge võitis sõjaväkke. Nii, ja siis ma kõike nooruk ja essa imega kodumajapidamine oleks toosama oli et seal on ja, ja Haine tegemine oli ja ja ele Piusa. Las sund sõnamanni kotust vahel Ravel karasa põlvele naabri bernemann tull järg Edgevee karjase säraka valga kandin säält küll ise tõid hobusega ruttu ära ta oma väega Segetse aga 14 aastaselt Tulmannil minna jällegi Petseri laadu peale tüüd otsima. Tuli jälki Petseri, Laadoga või, ja näed, sai siin kokku siin peremeestega kokku ja mihkliveli jäliks saavad pitse ja tõenäoselt talu, kes seal nüüd sinna majandid, hõljaan ja mis sealt säppine küljes, troll. Tütar läks ka ja ja nüüd ütelda, et see on meile vaja. Kas töölt nõhk tulema? Kas sa oled nõus tulema? Suttele Anylemi noh, minu kuldses Nomanni seal mul läks ristinimi on Marie ja ja ma hakkan minema ja. Nii oli ka siis või keegi ei tunne oli, et Hitler, Nikolai kodo tullimis haisid ja maad jalaga siia siin jaaniloll Naani ja nii veel kaoles naist ja vana näol. Jani lõime muu, Annepil oli ime noorest järgul need muumises moni ei nagu Melite gimme, ese Mälites. Jah, ja siis tuli siia ja nad keerulise kaotul mehe võililled kooliõpetajast. Aga mihkli õpilaska, mees, põleskaad sedda, paitas, lets raudtee peal ja fotodel hüppas. Peale. Mugete jäigi Kelo. Seitse piimja lehme, õlg ja käbe, kare ja tulli ja Kareva kodo lüpsilehma härja kudul. Vajan masi mäsu. Väsi laupäev põranda puhtast põrma. Ja Elo Elo pidi elama ja nii pidi olema agaa tuut, tuut, lõbutsemist, soole meil meil nii palju koolikohti, pulma kaemine ja kummaski hõlja pääle lihavõtteKirmask ja kummaski hõlje maski siis solvulgemannigi kooli vahe on jah, kodumaja oli umbes kolme ja seal peeti siis saalides pidasid ka siis paar kõrt olla seal pidaval ollu. Ja siis libidasin pulma Kaaenniseks, seal läks lampi ja vanemana verekene file Holl nutsu, oreli pulma. Ja siis oli siis Hermaküla küljest naase jää laul ja jäi meelde laulgi, mis, mis tuule narkolaba tahad, laul. Silmi selgel ja kulgeval kõrgel, et et oled no aulaba taga hea, pleeme libaman. Aga too tuulekool tütar sellele sisse, et kumma Essekest ja kallist kasvatajat, et et kui tulekärbes käe peale üks kass libaveerebeli kui kärbest käe pealt Liptad libaveereb, et tuum sul oma esekene ja kallis kasvataja, et karask kodukärbsele linnas kodo liblikal Ede, et situ tütarlast, seega Ikmad laua taga ja tuuseni lõik meeleside kus tuur, majapidamine kustu, majapidamise jõudse, praegust mõttetu kustu, juut sääre, nii nii pidet massist minemas läheb. Ja ma siis tegelikult abielu. Ma Sulle kirjutan, ma pean minema, mine. Aga kas sa oled poegi minna sellepärast et, et verel oli hulga lätsi, jää sealgi olles, muidugi teete nii need imese mulle sulejumal juba vaene lats kellegi vannekite sulle ja nii et need juhtu niimuudu, et, et nii palju tööd, et et sai kodo ka huvitav, kui vanad tulid sessi, 14 aasta tuli? 14 aastat oli ja 30 kolmekümneaastane siis kui abiellu ahah, et nii palju haua kosimiseni haigu käima. Kalamarja, omm, Meremäe vallan, tegutseva helby, koori sõnooline ja kylla. Ja siin tulegi, nutime laul mõrsja maamakesele, mis teil siis oma pulma meenutadendit. Ammu. Vanasti tehti väga palju talgit Talvu kõige rohkem pool kartulivõtmist, halba, seal küll põllu peal ja siis pea põimine, kael silbiga põimitud. Ei, kõik vihkavad ja siis, ja siis olle küljest ka siis on ümarkäär toimet ja olles palju võima suure Pädal, kelle rokkad küttle toovad siis endale nüüd ja siis taheti kohades selge, siruta siis. Koba rahe ja nati laulma. Ja, ja tulveda illas, kui põllu pealt kuuldate turlaulu too too laul, too põllu viis, teil siis ka need Etti endale nagu rasse, tüüman. Rõõmu. Eesti rõõmu, nojah siis siis nad jälgi tädise tegime ja kuskil talgu lepi, sest ta jah, laulubada ta talkovi, tantsiti, pillimees Kavilbedagoodagu. Tuli Kodobing, sööme lõunast džiibi küll talgurahvale kas piiratud või sai juba midagi, pühitseti sisse, viidi nurme peale, noh, et suure rahva oleid haigu ennam tulla. Sügisel Tomand päevas lihedaja häda, kui küll olla lubatud söömas ja siis tantsiti suur reheAlosoolisuguselt antilehe all. Laterna tuli palama ja. Enne toda, kui Setumaal aastale alas tulvil üts suur lõbus naiste pidu, Paababraasnik ja Manni meenutas nüüd kuste latsena Paabraasnikud kai. Meil vedas Küle keskkonnast TALO, TALO ja, ja siis ma Maxer piili emaga hinde. Ja, ja meil on seltsid naise käed, mine hullusiga teda, ütlesin ajani hull enne seal, et et ega viina siis eeldis juba õlu, potid, kolbutit ja olla ta peeti arvata siis too Volkraatega ja hoolega olidki lõbusa sõnani vanastaks, madalam tarreff siin, nii Tarv ja nuusk sealt otsast ja ei ela, kus sa piidabeli üles tuli juba? Tuli ja, ja siis, ja mitu kõrt, mitu kõrt ja alligi siseneja Kalsis emat, et lubas mulle ka minna ka? Ma taha vega Cayeputatu viskas, jalgasime. Jäidueldüks jäneste nagu lapse imede vanem, pida naisterahvaste pidu. See oli põnev, kuid enne seda, aga neil on ka palju lätsiga platsis askotot ära ja siis nii heeliumitule sinna. Naistel lavajuht, aga meie olime siis nagu kõrval suurt ärev olla vanasti ja siis sündinud kol rõivarõivaga tõmmata projekte rõivassete, siia tuli, siis on siin ka Siim Nestor rõiversi. Ja siin maja EL-i kolm kolm peret ja kõigile pal jalatsi, nii kus vanasti oli, et neli, viis last ja ja siis see pidi talve ja pigi pluss uduselt sügiseks vööndite tallu ja nati linnuga kamandama Reemann ja siis võeti, võeti naisega linnu koitma ja tahes, ütlesin olla, ratsataas olla ja lasin Waxiga emad vaja platsile ka viia linna otsis püsise füüsiliselt ära ja piiruketi latsena radama, nende selgus lahvatas selline rabama ja Tallink tolmas ja, ja kui oli laik sööma tulla ja siis suitsuvorsti talle härja neetult sööme, nii sai siis naisega tüümian olla, mis, mis neil veel pimesid, kuus lääts mänge siin, nii samad Nuulets, imesid lets igavest ja arvesse siis mõni jäi magama ka, aga nüüd poiskena sele kiitsaka, et saastistega läbi, no ja ja pähe pind nii suured, et kõik joonis kolme roll siis läheb suuremit, mu mehe imele jäi ka väikene latsrinnaline nats maha ja siis pesel vele Elol härinaline siis too suitse, toda last ka, aga noh, kus, kus me olukorra olnud Tallinna haige sai külme ja kuue kuuselt suri järsis. Mees sõsar ja ja suremuse leks, palju suremus, palju. Mu lapsepõlvemull anorepe sõsar, suri järg. Mäelehte. Ka niisama Ahu tali näol ja ja-le sool ja ja siis toda Sutle emt, ime. Küsi Mika last, Ladzer. Et nüüd küll tahaksin ime käest viltida, mis oli tuul, väikesel hulgal hädad, tärk, kuuli time, hällist võtja Läks Meso tale ja tolle sõber Veikese ja ütel meeleolu. Marko. Suurel perel on palju rahvast, seal olti, ütles tasele toes küsigi manni käest veel, et kus seal suurenberen sisiks Eleti ja kus hulgakesi hakkama saadi. Aga kus vahastane suur perekond, kool, nii elli, väikene maja ja kui on seal tõesti nagu kolm vaja veel Ladze vanem vanavanem pakett pidi mahtuma kõik tegid tööd, saadetis ketigi puhkama saama. Kussesse vaheldul, võib-olla maskid tüliküsimust, et kust neid siis lahendiliste sinemisi nii palju. Mu puudutas siis mul mehe ajalugu, et kuule, mis kõnely, et, et kolm vele naist oli Kulets kohegi pulmega, jäime siis kolmekese hoid Kuko. Et nagu ei kokku kõge üte kuholl. Et nii sai läbi, siis näeb mõistseva kuigi kindlasti sobitada nirud. Ja ütleski, et, et mullad selle sulatsele toda, toda käes ole. Mullad, seal ei teki haiget, vaid suletski kuulatusele haiged toda jagunemist, eks ole. Et tekk, haiged, haiged laste asi ja jälgid lõpete ker. Ma hoidjana rajaida näed. Kasvavast paastu ka peeti ja kas vägetasid sealt ja väga tõsiseks majake väga tõsiselt peegli paastu, näete mu mehe imem verekene külast väetne poolt, tudu, nii, seal Kall palju lätsi, siin olge Jako ja siis Jako ja siis MN, sime mehe ese, Nukoll, kelguvanem, vanast Jennoo P nii, nii et nägu küttas. Küttes laupäev Sanna kadul pulber pulbühe, et et ja peale päevaminengu enam sammas mine riide küteti, kõge samm, riit ikkagi, kes on ja laupäev vedaks pole kerikoera näinud. Nii, ja käivad siis otse muidugi ka viis kilovattidest aeguva otsage või siis noh, til. Ja siis paastu peeti nii, nii range paastu viidi ladva kerkusega, läksid. Et piibe ess, saan ta liha ja, ja kurk kapsas, punane biit mõnuga sketi taridatuda. Ja siis kindla kalla kalla küll süüdi, kalla süüdi, aga kui oli juba Vimelinedel siis siis kallaga sisse mehe veli, kui suur time siis roll ja siin Kotov vastati, et heeringat suutis Hendituudi pütti viisi ja, ja poole, kes taaspüti, siis lõigati seal kaupluse poolsbed, tünne Se helgat soolaviise ja, ja siis sealt siis kõlast vete halvast lääs oli Surbenesistu võti peitub, noh, suure Petrite vähe pütte, kõike veel. Ja siis lets merest ennast sugulasja põskvete omas päästke, lets sinna sugulaste poole veretina mehe veli, tud need sääs nõuda, et kui vana ta siis on, et need käpumassi nutsin ta akvas Eesti ja üle need ja, ja, ja seal siis too võrgu imebande söögilaua peale pedagoog söögilaua peale. Alex aga ei, et seal on lihase ja üldse sõimes nakkaja. Vanem oleks nii nii uskliku ja jumala laupäev, vägev kirik kohe ja siis siin ma, sa oled kuulnud Kotoka, meil oli foto ka niimoodi, et vanaema pole Vilbaastiaga, mu ema küll joolatsilangeime. Sul on meil nii nii rangelt, eks ole. Nirangetes tot uut päästmist, pliiats, pask, pastlikkamati ja, ja muiata muidugi, nii et see lugu on mul Tiide sümpažuge küllalt sellete kirkovias, andes jumala armusuu vallale papsunud saartel. Näiteks süü, midagi hirmutati ka mõistud hirmu oli vaja latsele siis aga jõud see noh, küdenud ja käsitsitööjõud, see kõik nats ärganda, kabast vaigulats ärganda ja, ja, ja värgite Ja elasega kaba. Nende maa tagasisaamisega läks minemise just äsja välja halvest. Vot mida ma ütlen ja too hom, kõik kõik Soviga müts, pere ja tõeline pere ja ja, ja rohkem vanast-vanast hoiti rohkem nagu oma uskuga. Et usuti, et keegi peab olema kordaga, kes meid kõik nägi. Aga nüüd nüüd vana teame, vajame tuutu vil vast hoit, aga noore Ena toda toda hoitmestajate Meetvast, et nyyd mida halvasti Tiiet meidki äkki nägi müts võim küll tuud, et, et jääbki või meid, meid, need, et kui ta selle midagi halvasti. Et aga too too kõik toom kõige usk. Aga nüüd nüüd homme. On küll nüüd näen palju noori täis oma liikumisega väga vähe, palju uina kirt kohe juba seal sees ja aga on palju noori juba, kes käivad kirko Jõgevaga armulauale tuuga võib-olla kuigi midagi inimesele Nelpess. Et kas puhastas midagi su hinge, need, et kas oled midagi halvasti teinud või too muidugi väga Lüte lumaasi ja too Tutsaini käände kellelegi. Et kui Vane, kas läheb, siis võib-olla nakaser, võib-olla nakas siis Uno Rätsep rohkem nagu kergkohe või vaid tahtma või nii. Aga nüüd nüüd ei haigu, nüüd väga kiire. Ütlesin, oota vanast masti mäsu käsitsi kõik mõisti mäsu, meeste masinate, sule. Et ta kõik töö jäi ülegi mööduma automaatmasina kõik kus haiglat, haigu jäile, kus, kui said siis suusk aga no tahes nagu mu käest. Nii mu ema käest Köstes. Lase küsida, et kus haiglat? Ma ei mõista apada, ütelge neile koos haiglat. Et nüüd on lastel kõik petsiaalse pampersi, ei ole tal vaja mäeski, mäsu, maske ja ka ei toda mõista õpetaja vihtunud nõu pidada, et et nurgas on televiisor, kes võtab väest Manni arvas, et Casio ilmaigu võis Inemise vahet pal paastuda ja nüüd ta kõnelasete väga vahva paastusöögi. Ja niisugune nagu vanastki on Maasla vanaste keedeti kartuliharjakoorte kartulikorv kartoteeki tooli ja ma tahan teda läksile, küte, tule tuulekoda, kui mulle hiljutised kartul keedetud puder nii süüdi, mis süüdi jääb pera porti siis panni peale või kaussi? Jaa, kant pandi soola peale ja pandi ahju ja tulutu krõbe kuur peale tuues tuul nii nihe, sööd ja sinna kustud, söödi. Tuude veel. Noh, kui kartuli suure otsis lekti porist nagu kaussi panni peal lõigati nii poolest ja sinna valati valeti sisse linaseemnemahla peale tool, tool, nii maitsva ja, ja kurk ja kapsas ka ja, ja praegu on ka kõik säänest asja ja heeringat on mulle ja kõik, et võis paastu küll, aga meil, seto rahval olemas ka juba noortel harjumus, Chani, liha, liha, liha, liha, aga liha, liha ei olnudki. Tervisliku Manni, sinu tütretütar, Miria on ka alati laulu naiste rivin oma ilusate rahvarõivaste ja Patikestega, et mida opaksasestast vanast kultuurist, oma lapselapsele, et mida sa pead nii tähtsust, et talle edasi anda Setumaa kultuurist vaima Pierre'i balle tähtsastega kännu on ära võetud, heida palju asju ette, et ei saa, ei saa süüa lihavõttemaalegi Tallinnasse ja, ja tantsuvõistluse tantsuproov ja, ja, ja see on asja ja ja mööbli siis, et kas suleti töö. Ja Maidlejate, kas tume Haasites kardab ikka tabeli kassapidajale, tulete? Ja Ahtule küll. Tuledil raha sulle ei maksta. Aga mis siis? Mis siis saab? Raha ei maksa, aga seal on lõbus. Wana oline suhtumine, laulum nagu lõbus ja seltskond pissis siis lõbus. Seal mehe hullu, aga ta suvel ja on siin retsum siin suve lõksam siis suvel ühte kodu, jää ja tantsuga Nov. Nii ütled, et hotell lubab nii palju maid sulgele Obinitsa kuuli muutsis sõnaga tööl käima. Isamaaks müroo poest tulla, Rubinutuse mõtles, käis vahepeal ei saanud tulla. Sa pead nagu osa küll nii lauluste ja too, too too on mul hea meel, et te olete osa nakkuse kolle väikene ja mullules televi trellitatud. Ja ma vees grupiga siia terve Obinitsa ja ja siis pidi minna hammas kinni, et ma mõtlen nüüd. No läks veel väikene ja et, et kohe masina pane, noh, et ma sain, no võta, mis sa ei saa, mina võta maad ja sul ei ole senti trend, mis Aiteesis mulle seltsi treilerit, noh. Et siis said nad tulid isemõtlejad, tule titaarsele, rõivad siis vahepeal, kui tule vaja, siis pane selge tule. Et. Tuubeli külvega tragi jagad Moldovat kaasa. Elu kõigega kaasa. Mirjam Jabba tubli esineja ja laulja ja tund häste mamma tuuri ja mõist esinemistel oma ilusate seto rõivastega väga setu moodulisse tüdrukuna, hinnast Üllen pidada aga pääle laulukultuuri Umm setul ka selline suur töökultuur ja oma kavaluse, et ega kõiki töid ega päil kiideta. Tuul ka see asi, et tulen õnnedytte ja ja otsuti vill kannatas. Käime Sõnn Jäär. Tutvume ka mõtelda ja tuleb oma vaistu. Vahepeal oli tantsupäeva, et kosest kahedki töiteta säästsid ETV2s ruumist olidki. Nägime nüüd, mis päi, tule. Mis, mis mitu do-d. Valiti päiga tabile, tot tuu pääle nakati tuut, peksime, teemiatuur kalal, kits käivam maa do luba vanast-vanast laost, Kohom, kirikupühad, pühak nööri, mis päeval maatööd ei peta kunagi. Meil lapsest saanud tuut juba raotu, nüüd on kõik teistide näide ja kuna üüripäid, kuna andu, pühaku täi, kuna Hobesalon pühe, minti kergkohe too oli hobusega, mitte kelk kohe ja kirko Hindre Hobese ja riskiga Tulgia pühits, vill, ülitava Hobasid, kes seal Kekko, kes kiviga näiteid, et Hobena Lõstu, TALO TALO üleval toitja aga maa tüüdisteta kunagi ja maale ka kõnelenud omile ja ei ole ma nii, nii tahtnud. Ja mulle vanem veli. Nadki kontot võidule. Kõneldas vilet Setumaal sünni Päivi kahe. Tähistada ja nii palju on veel niimoodi, et et kui mullu lätlase lee Sceog Vassil kooli Sist Tuuli Obinitsa Koerki poiss, kes ei hooli kolmekesi siis tuli, kui mulle 40 aasta sünnipäev tuli mulle summa Cum manu ja soov mulle õnne ja kõigil Cartik. Nii, ja nii hinne müsli, su viina ja käsud ja kunagi. Et kuule, et mul varsti on sünnipäev. Vot Tuutmi me sulle kui juba siis suuremas täitsa Sisnakse sünnipäeva pidev ja siis sulle nagu isa Sullingu rahuga tuuga, mis ta tegi või ütles isale midagi seal sünnipäeval tõlkodoni, tentsee, CERNi fotot, niux söötsid DC kärni, noh, makad ei inni, mida teisi sarja sügaval tapvat ja meil on mõned jaanuarikuu sünnipäev. Isal oli 14. pojal, kes meil seal pojale Arnold 14. ja Molgata 10 neljandal. Nii et jaanuarikuu kolmel meil sünnipäev. Ja kunagi ütles, Ma nagu meesterahvas, ma alles veenevate nemad nakas. Et kuule, sul on sünnipäev. Pudelitele, mis sa oledki, dušüto. Nüüd näete, sünnib veega pideme. Linna viidi ka 80 aasta sünnipäevale värvil Niina sünnib. Kuigi marjakala saate alguses pidasime oma ellu rassess umbe siiski õnnelik imemine ja ta rõõmustas esik ja oma elu üle rõõmustas, et isakodu umbElelad, Salatsi, käen häitsvasse turismitalus saanu, et hääl sinna mineku latsev Veera rõõmustas poja omava kõik kindlale maja üles, ehitanumi käsiga ja kindlale ka tolle üle etüterli ja tütretütar Miria setu kultuurist. Nii palju pideva ja saate lõpetuses tulegi plaadi pealt laul. Mida ütles siis manni tütarli, mina saatetegija, Kauksi Ülle, ten mannid, toreda õdaku pooliku ist Milde oma elust, jutust ja setu elust. Me kõneleme viil. Keva ja nüüd paarin, saaten meeste kultuurist, perekultuurist ja muust huvitavast. Soome Läti, tooge ja laskemaa, ega need. Kuulsite esimest saadet Kauksi Ülle ja Evar riitsaare kolmeosalisest sarjast duma elust. Järgmine saade on eetris nädala pärast. Siis vestleb Evar Riitsaar uusvada külamehe kodu-uurija Paul vahelaaniga.