Üks vana, kuid aegumatu lemmiklaul. Tere, mina olen Juhan Paadam. Te kuulate uunikumi. Juhan vaadabit vihkavad eranditult kõik. Põhjus on ju lihtne, selleks on eurovisioon, mille kõik Eesti eelvoorud on ta keeranud sõna otseses mõttes pekki. Nii üritab üks netikommentaator anonüümsuse taha varjudes ümber lükata ja maha teha sadadesse tuhandetesse ulatuvaid vaatajanumbreid ja Eesti tippmuusikute jõupingutusi. Juhan sellest ei hooli ja nii sünnib tema taktikepi alt igal aastal uus ja uhkem eurolaulu ime. Tema vana lemmiklaul tuleb aga siit. Ma arvan, et kui nostalgitseda ja tagasi minna nendesse aegadesse, kui iga muusikasaade ja noorte saada Eesti Televisioonis oli sündmus režissöörid, pingutasid päris tublisti, et, et seal läks niisugust euroopalikku loe siis välismaist Te jääte heid ekraanile, noh, niisuguseid algajaid, uusi noori lauljaid, et sinnamaani me olimegi läbi ajanud siin Georg Otsa ja Viktor Gurjev, Artur Rinne, Kalmer Tennosaar, Heli Läätse ehk et, et see, mida ma kuulaksin nüüd üle väga pika aja noore Jaak Joala, leedi madonna, kui, kui ta kusagil alles. Et see on miski niuke, mis, mis see on minu jaoks mitte ainult selle ajaga, vaid ikka selle aja televisiooniga, mis mul on väga oluline, et 70.-test 60.-te lõpus, 70.-te algusest, me, me võime rääkida ikkagi teatud professionaalsuse, uue professionaalsuse kasvust, meie šõu televisioonis ehk showprogrammides, tähendab OK, tulemus, niisugune uus kvaliteet, uued tegijad, uued inimesed, sellest miski, mis, mis täna oleks. Leedi madonna on biitlite lugu, mis pärineb 1968. aasta märtsist ning selle autoriteks on Paul McCartney John Lennon. Laulu idee pärinevat McCartney, kes väidetavalt nägi ühte fotot ajakirjas National Geographic. Pilt oli ühest mustast Aafrika naisest mäe taustal oma last sugemas. Pildi allkirjaks olevat olnud mäe madonna ning selle laulu pühendas ta maailma kõikidele naistele, ükskõik kus nad ka parasjagu ei elaks või toimetaks. Biitlid salvestasid aga selle loo 1968. aasta veebruaris legendaarses häbiräud stuudios vahetult enne oma kuulsusrikast reisi Indiasse. Aasta märtsis ilmus ta singlina, mille bee poolele panid tiitlid palade innov lit. Ühtlasi oli see ka viimane singel, mille mehed andsid välja plaadikompaniide Barlow Capital Recordsi vahendusel sest juba augustis ilmus nende esimene plaat biitlite oma plaadikompanii Apple Recordsi abil. NSV Liidu teeneline rahvakunstnik muslim magama jääb, iseloomustas 1981. aasta Savitskaja kleidi madonnat juba 1969. aastal eesti keeles laulnud Jaak Joalat. Nii. Tal on hea lavaline välimus, hoogne, väga estraadi, lik laulmismaneer aga peamine, mis temast köidab, on selge kõlav, kandev hääl, mida ta eeskujulikult valdab vaba hingamine, mida ei ole kaugeltki igal vokalistil. Jaak Joala muusikaline erudeeritud sai alguse kodust muusikateadlasest ema ja lauljast isa kuulasid heliplaatidelt sümfooniaid, oopereid ja romansse, kirjutab Anne Erm oma raamatus polkast rokini kaks ning jätkab. Polnud, et klassikaline repertuaar pojale kõigepealt selgeks sai. Nooruke eas oli tal esialgu soov flöödimängijaks saada, kuid õpiajal Tallinna muusikakoolis sattus ta biitmuusika lummusesse. Televisiooni sattus hilisem miljonite Nõukogude Liidu elanike tuline lemmik Jaak Joala laulma juba 16 aastaselt. Kui televisiooni ansambli juht Kustas Kikerpill kutsus noore ja särava andeka solisti tihti esinema.