Hoolikum alustab. Tere, mina olen Kaire Vilgats, te kuulate uunikumi. Kaire Vilgats ühes ajaleheintervjuus öelnud, et ei taha pensionipõlves viriseda selle üle, et mida kõike oleks ta võinud saavutada. Lauljatar, kes osalenud pea kõikides Eesti muusikalides, kes laulnud koos ja taustaks paljude tippudega ning kelle kohta austama komplimendina öeldakse eesti muusika naisTõnis, Mägi ei tohiks nurisemiseks põhjust leida. Nüüd saab Kairega oma lemmikmuusikast rääkimise koorma õlult ära. Praegu on minu suureks lemmikuks ja avastuseks ele kaja kõlari lugu MINA ISE arvutis ja päevas korra ma arvan ikka, et pane niimoodi uuesti, kasvõi selle intro pärast juba. Kuidagi selline meeleolu on tal väga õige minu jaoks, sest ma kuulsin seda sõites ükskord Võrust Tallinnasse tee peal autoraadios. See täiega lummus wind, sest seal on intro juba seal on selline. No need mõnusad analoog saundid ja, ja, ja, ja väga-väga mõnus tüdrukuid, sääsilikud elemendid ja samas ka selline hea kaasalaulmiseks see see laulu laulda ikkagi see viisid, ma sean selline lustakas, et Meeleolukas lugu, mida ma soovitaks, et mul on see plaanis jah, ühel kontserdil esitada suurel kontserdil. Ele ja Kaja Kõlar sai tuntuks toetina peale kaunilt harmoneeruvate häälte ja nõtke rütmitunnetuse köitis nende esinemises liikumislusti Lavassaares. Nii kirjutab Anne Erm raamatus polkast rokini kaks ning jätkab. Lauljateed alustasid õed 70.-te aastate alguses. Nad on esinenud ansamblitega veenus Andromeeda vana Toomas Foxy, Radar Kaja Kõlar on laulnud ka ansamblis Laine Õed. Kõlarid on esinenud ka baarvarietees Tallinn ja osalenud Viru varieteeprogrammides. Kuna tänase uunikumi autor Kaja Kõlar on meie seast juba lahkunud, meenutab duo tegemisi õdedest vanem Ele Kõlar. Rõõmu võinud on tegelikult kajaga kirjutades laulud suuremalt jaolt kõik ise. Kui see periood oli just see, kui me olime oma tipphetkel ja. Ja küllap me kõik iseseisvalt kõigega hakkamasaamisel oma liikumisi ise mõtleme oma kostüüme välja, ise leiame kõik, et meil ei olnud sel ajal ütleme siis nagu praegu tehakse, et siin on mingi mänedžer, kes kõik asjad organiseerida. Tol ajal me ikka tegime oma asja ise. Leidsime kliendist, trage, leidsin aga kogu meeskonna, kes need kokku mängib need asjad ja kuna lihtsalt meile meeldib muusika saatel ise liikuda, siis kaks inimest erinevalt liiguvad, siis sellel asjal ei ole nägu ega tegu ja seetõttu hakkasime minema lugusid ise teadma. Ja kui, kui ma neid juba seadsin ja kui meil see asi hästi välja tuli, siis lõpuks hakkas neid ei aita, kui aitama. Ilmselt nagu praegugi äris käib, et kui on materjalideks kasutada, arendada tol ajal ma arvan, et et see kõik oli meie praeguses lapsekingades, aga ometigi oli ta juba kuskil maal meeldida. Tundus, et me olime armastatud sellel hetkel väga, et me olime huvitavat teist sarnast. Nähtust tavalisel hetkel polnud. Sellest ilmselt oligi see ideega jala tema neid omaette seal tegijalt, eks ta on ikka südamest tulnud vastavalt hetkeoludele, nii nagu nii nagu. Sergei Pedersen, tema tegi sellise kondikava valmis ja oleks mängides ja ette ja siis Sergei pani selle pani selle muusikakeelde niimoodi, et seda oli kaasaegne, ilus, kuulatav, ilusa meloodiaga, hästi elav, aktiivne ja hea sotsiaalse sisuga ja siis ta sobib meile, igasugustesse programmides, seda oli meil igal pool kaasas, kus me käisime aladeks kuskilt külapidudest, kuni suurte lavade ikka seda esitasime hästi palju radariga koostajaid, jäidet ju me käisime ju Aafrikas ja Kuubal ja seal meil igal pool oli, ta kasvas. Ja Moskvas. Me käisime kaitsitamatud televisioonis kesktelevisioonis, nii kõva, et me ei olnud, et ma nüüd nagu praegu ütleme, et Anne Veskit siin. Et sealt helistatakse ja kutsutakse seda küll, et nii nii palju neid ei teadnud. Nad teadsid radarit ja Joalat ja Raivo, seersant mänedžer, siis alati oli võimalustel pakkuda ka meid välja siis kui midagi huvitavat, teistmoodi jälle. Et nii sattusime ka meie sinna.