Aeg on meelde tuletada muusika, klassikat, uunikum, stardid. Tere, mina olen Rainer ansamblist Supernova ja te kuulate uunikumi. Sinine Motoroller mustas vaikuses ja paljud teised supernoova esituses tuntuks saanud hitid palume Raineril korraks unustada ning soovitame kaevuda ajalukku. Seda teeb rock n rolli ajaloos lugupidav laulja ja kitarrist väga meelsasti Raineri valikon uunikum ajaloos erakordne, sest keegi pole seni soovitanud mängida kontserte, esitust. Tutvustaks teile ühte vana lugu aastast 64 ja tegemist on biitlite lookassiivse vuman biitlite kohta võib-olla natuke selliseid tundmatu lugu, kuigi, kui omal ajal ta sai päris kõrged kohad paberitest ja sellest loost olemas mitmeid nagu kontsertversioone mitte ainult minu, vaid ka suur osa meie bändi kunagine lemmikplaat oli biitlite, mis 64. aasta kontsertplaat, kus on siin sama lugu nagu peal. Me üritasime kuulata oma oma lemmikartisti ust kontsertplaatide läbistuudios, üks seal igasuguseid asju mängida ja, ja lihvida lugusid lõpmatuse. Aga kontserditel need lood üldjuhul kõlavad palju paremini tihedamalt. Biitlid on vaieldamatult lemmikbänd distanud juba sellest ajast peale, kui ma hakkasin üldse muusikat kuulama. Tehnika on täiuslikumaks läinud, aga muusikaliselt ei ole nagu neile küll siiamaani midagi vastu panna, et, et noh, see on nagu vist ilmselge. Paljudele viited üldiselt peetakse nagu stuudiobändiks näiteks võrreldes rollis tõusiga. Et Rolling Stones on nagu väga väga hea kontsertbänd. Viited nagu stuudio bändis. Sama lugu näiteks kontsertversioonid kummutab ka mingil määral selle väite. Biitlid olid ikkagi väga aiakontserttants, samamoodi nagu Nabele teabe stuudioski kontserdi lindistus, see on suhteliselt vähe levinud ja ma arvan, et ega, ega seda, seda liigub nagu suht vähe. 1950.-te aastate lõpus moodustunud biitlus on ajakirja Rolling Stone koostatud läbi aegade parimatel rock n roll'i bändide edetabelis esimesel kohal. See 1964. aastal sündinud laul pole biitlite kullavaramusse kuuluv, aga mingis mõttes tähelepanu väärne küll. Nimelt otsustasid John Lennon ja Paul McCartney kasutada laulu tekstis sõnu tööl. Nii on mis pole viide inimsuhetele, vaid narkootikumidele. Kunagi varem polnud biitlid oma lüürikasse narkoteemat aga põiminud narkootikumide tutvustajaks. Biitlite sai Bob Dylan, kes augustis 1964 New York City hotellis poistele marihuaana ette viskas. Dylan oli seejuures siiralt imestanud, et biitlid polnud varem seda proovinud sest arvas kuni nendega kohtumiseni. Et laulus ajunud händ lauldud rida-i käändhaid on hoopis haiget hai samal päeval kirjutatud ning salvestatud siis Women oli singli I feel fain B-poole lugu. Muide, loo salvestamisel kasutati ühe instrumendina metallist seikerit. McCartney on tunnistanud litter Richardi üheksa oma eeskujuks ja tema loodud siis Women on parim Nende, kuidas McCartney kõrges registris lauldes lidel Richardile sarnaneda püüdis. Tänu sagedaselt eetriajale USA raadiotes saavutas singel Billboard Hot Von Handrile edetabelis neljanda koha. Lähed spordile üles ehitatud laule sündis spetsiaalselt mõttega kontsertidele kõrge tempoga rokilugusid lisada.