Tere, ma olen Kalju Terasmaa ja te kuulate Muusikast võib tekkida väsimus, aga mitte kunagi tüdimus, on öelnud Kalju terasmaa. Suur osa tema karjäärist on pühendatud sümfooniaorkestris mängimisele. Tuntus popmuusikuna saabus Eestisse raadiomeeskvarteti koosseisus ning muidugi horoskoobi laule esitades 1960.-te lõpus ringe džäss, sellelaadne muusika oli meile primaarne ja muidugi ilusad tüdrukud kuulasid meid ning elasid laval toimuvale ja saab on terasmaa meenutanud. Esimene armastus jääb ikkagi nagu kauaks ajaks meelde. Niimoodi võin ka öelda, et tol ajal, keda ma väga kuulasin, üks oli, näkkin kõhul ja teine oli Torist ei kogu aeg saiu, kuulatud, väljana raadiot. Tol ajal olid niuksed raadiosaated nagu Riiast, Berliin näiteks. Ma ei vea vististi küll midagi ei olnud ju, aasta oli 50 noh, ütleme, 51, kaks aga, aga nemad olid niisugused, need on nüüd nagu esimesed. Olgugi, et peale seda on tulnud väga kihvt naissoliste ja muidugi ka mehi. Ja vaat see esimene mälestus on nagu väga ja väga kauaks meelde jäänud. Oli niisugune lugu nagu Voogin, ma ei beebikõõm selle looga oli niimoodi, et oli tol ajal nii-öelda käibel ja, ja ma ei räägi mitte Eesti raadiost, vaid see, mida ma kuulsin siis Ameerikast või, või kuskilt mujalt. Ja see oli üle maailma tuntud üks üks tema lugudest, tema hääletämber ja tema tema esitusmaneer ja see oli selline, kuidas ma ütleksin teile, see oli ja selline pehme, väga musikaalne. Nadki Gogol oli instrumentalist, ta mängib hästi klaverit ja ja seal oli tunda hoopiski sellist pillimehelikku lähenemist üldse sellele laulu maneerile, olgugi et noh, tol ajal oli moes nii-öelda džässmuusikas, svingmuusika. Ma võin selle loo kohta ka niipalju öelda, et tolleaegsed bigbändid kehtivad, vaatasid ja noh, need olid ikkagi väga tasemel, samuti need orgistratsioonid, mis seal taga olid väga tasemel, nii et see kõik mõjus. Ma võiksin ainult seda öelda, et seesama Vooging Maybeibek rõhub, me tegime raadiole ära, ise laulsime kolmekesi, mina, Jaak Joala ja Uno Loop. Laulsime unisoonis. See on ühes sellises kolmest loost koosnev niisukene non-stop ja see, üks nendest lauludest on just see lugu, millest me praegu räägime. Vokin May beebi sündis 1930. aastal ja juba lähema aasta jooksul tõusis edetabelisse nelja erineva laulja esituses. Vaieldamatult tuntuim on aga tõesti nädki Goli esitus, mis salvestati 1951. aastal. Laulu autoriteks olid bigbändi svingi džässmuusika tunnustatud heliloojad, Freed, Alert ja Roytherk. Mõni sõnaga laulu esitajast. Ameerika muusik Nat King Ko andis endast kõigepealt märku pianistina kuid võlgneb oma laiema tuntuse siiski mahe õrnale paritonile, mis on saanud muusika dialoog üheks kaubamärgiks. Oma jälje jättis 45 aastaseks elanud kõõl ka televisioonis ajalukku olles esimene oma show saanud mustanahaline saatejuht. Nat King Gol suri kopsuvähki ahelsuitsetaja oskuste lõpuni sellesse, et sigaretid hoiavad tema hääle madala.