Ja konkureeriva raadiojaama boss kuul Tiiani isiklikult kohal, tere tulemast err kahte kuule, Femm, tervist. Tervist. Kuidas sündis mõte teha enda raadiojaam ja vana hinda nimi mõistagi? Vaata selle raadiojaamaga ongi nüüd selline lugu, et selle kohta võib ka öelda niimoodi, et ma olen nüüd nii-öelda teise raadiojaamaga tulnud ühe teise raadiojaama sisse, mida vist väga iga päev ei juhtu tavaliselt. Aga no ma loodan siiski, et kuule, FM selline väga suur ja segav konkurent ütleme siiski reaalselt eksisteerivatele raadiojaamadel ei ole, sest et ma usun, et nii hulluprogrammi nagu kuul, FM-ist võib-olla igast teisest raadiost lihtsalt ei tule. Reklaamlause väidab, et kuule, Femm, parem kui su ema jah, või kuule FM, mille nime iga pastor suhu ei võta, täpselt, see on meelega tehtud radikaalseks raadiosaateks. See sinu uus heliplaat, täpselt kellelt sa selle mõtte said või kudamoodi, sa ise töötad ju tegelikult ka noh, raadiovallatsejaid raadioreklaame palju või niimoodi, et jah, ma olen ise ka raadioga tegelikult noh, igapäevaselt seotud oma tööga ja, aga muidugi sellise raadiojaama nagu kuuleffemm mõte tegelikult tekkis kunagi kunagi järgnevalt arutasime siin bändiga kaaslastega nii-öelda siis A-rühma meestega kuskil mingisugusel ühisel väljasõidul tekkiski niisugune mõtet, noh, jumala äge oleks, kui oleks sihuke raadio olemas, kust saatejuht on nii-öelda kogu asja boss ja otsustab ainuisikuliselt, milles ja kuidas ta räägib ja kuidas ta suhtleb näiteks raadiokuulajatega või nende inimestega, kes näiteks raadiosse helistavad ja noh, võiks olla sellise küllaltki radikaalsel seisukohal ja suhtumisel ja ja ütleme, et kus nagu puuduks tsensuur ja nii-öelda keegi ei saaks nagu väga sekkuda tema tegemistesse. Kuna tõenäoliselt sellise raadiojaama tegemine nagu reaalsuses võib olla väga siin meie oludes kõne alla ei tuleks, siis, siis tekkiski mõtet teha selline raadiojaam nagu plaadi peale siis väga huvitav playlist ehk siis lugude valik on teie jaamas ka, härra härra kuuldi nimelt kõik on sinu enda laulud. Nojah, vot ongi, et mida sa siin enda raadiojaamas ikka mängid, kui mitte enda laule, et ei ole teistele lauludele teistele artistidele vaja ju promo teha, tegemist on siis tõesti sinu uue heliplaadiga, mis on nagu raadiosaade raadiosaade, mille nimi on kuule Femm ja kus kuuleb kuuldi lugusid, on kokku 24 rada millest julgelt pooled võib vist ütelda, kuule raadio, kõllid, Kõllideks meie raadiotöös nimetame selliseid noh, ütleme siis vahe lupsa inglise keeles Tšinglid mis teevad raadio kuulamise mõnusamaks. Näiteks nagu pleieri kuulajad on leieriga õlle kuulnud ja raadio kahe kuulajad raadio kahe erinevaid küll ikka vähemalt paar korda tunnis ja kui vaadata nüüd siis seda asja ütleme siis tõesti raadioinimese silmaga ja kuulata raadioinimese kõrvaga, siis ma kuulen siin tõesti saadet. Ma kuulan siin ikka väga-väga korraliku ja vinget showd, kus ei ole nagu aega ja kui hoitud produktsioonile, kuna sa ise töötad selles businessis, kas kõik need raadio lupsukesed, mida me siin intervjuu alguses kõige esimesena mängisime ja sellega ka heliplaat sul algab, on sinu enda tehtud, äkki? Jah, nad on selles suhtes minu enda tehtud, aga need, kes siin osalevad nendes nii-öelda džunglites või vaheosades, et noh, siin on terve plejaad erinevaid inimesi, noh siin on näiteks mõned helistajad on siin raadiojaamas olemas, siin on erinevaid reklaame erinevate häältega ja ja on ka siis nii-öelda eraldiseisev saatejuht täiesti olemas, et kokku neid inimesi on päris palju, kes need tekstid on kirjutanud, tekstid on valdavalt, Ta annab minu tekitatud, aga siin on ka selliseid, et selliseid nii-öelda vahelõike, mis on, on tehtud noh, kas mõnest mingist untsu läinud reklaamist või, või mõnest sellisest vanemast mingist killust lõigatud natukene ümber ja, ja, ja, ja nii-öelda muudetud ära. Et siin on väga selliseid erinevaid variante olemas. Nii palju täna alustuseks sellest unikaalsest heliplaadist, mille justan avaldanud kuuldi ja mis On tõesti otsast otsani raadiosaade pealkirjaga kuula, eff, emme, naised on purjus, mis motiividel sa oled sellised tekstid teinud tavaliselt? No tegelikult ju ikkagi ei ole viisakas ütelda naisele, et ta on purjus. Ma tean omast käest, kui ütelda naisele, et ta on purjus, siis ta saab tigedaks. Ja ta ütleb, et ma olen ainult napsune. Selle looga on nüüd niimoodi, et tegelikult ega siin nagu naiste purjusolekuga noh, väga eriti mingit seost ei olegi, et see on tegelikult mõeldud nagu, ütleme ülekantud tähenduses ehk teisisõnu, need naised, kellest ma siin selles loos räägin, ma ütlen nende kohta, naised on purjus, aga ma mõtlen, et need naised on natukene peast soojad. Sa oled vähemalt 14 aastat teinud Eestimaal hiphopi, sa oled olnud üks esimesi, kui mitte kõige esimene räppmuusik MC. Selline hiphop, truba tuur, kui omal ajal Tartus alustasid verinoorena ja kui samal ajal alustasid, siis sinu taustad olid laenatud, võetud võõramaalastelt ja niimoodi kokku kleebitud ja lõigatud. Me oleme kunagi nendes intervjuudes omal ajal sellest kõigest rääkinud, aga 2009 aasta, ma leian, on ka sinu pikaajalises produktsiooni karjääris. Ma usun, et selline veel ühe läbimurdeaasta, kui tõesti nagu kogu selle sajandi jooksul on sinu taustad aina paisunud ja arenenud ja täiuslikumaks läinud ja siis nüüd uuel albumil oled sa jõudnud küll ühe järgmise tasandini sest nad kõlavad ikka eriti vingelt, kes on kogu selle muusikamöllu taga peale sinu. Ka viimaste albumite puhul on tiivse kriitikal see, kes siis vastutab muusika poolest siin plaadi peal on küll ka mõned mõned taustad on minu käest tulnud, aga enamjaolt on Systiitši kriitikal nende autor ja ma usun, et, et üks selline siduv märksõna võib-olla, mis võiks neid neid taustu kokku võtta, on kindlasti fancy ja selline ütleme, 80.-te hõngu sisaldav muusika kindlasti, et ma usun, et selles valguses võib-olla paistame natukene silma võrreldes võrreldes seda saundi võib-olla, mida praegusel aastanumbril nagu muidu üldisemalt tehakse. Noh, selline vana hea 80.-te krõbiseb fancy saund. Ma ei ütleks, et ta võib olla väga nii laialt hipoppis praegu moes on, aga meie nagu selle valiku siin selle albumi puhul tegime. Kas te mõistate, sina ja kriitikal teineteist niimoodi nagu öeldakse poolelt sõnalt või, või lausa pilgust, kuidas võtta, et eks me oleme ja ka siin küllaltki palju nagu noh arutanud ja, ja vaidlenud selle üle, et milline selle albumi muusikaline pool võiks olla, et ütleme niimoodi, et selle plaadi nagu tegemise mõte alguses või plaanide alguses, kui me hakkasime siin esimesi lugusid salvestama, siis ei olnud nagu see kontseptsioon üldse veel paigas, et need taustad tulevad, ütleme sellises fancy stiilis sellepärast et tegelikult ka kui võtta siit, ütleme selle plaadi nii-öelda mõned vanemad lood või siis esimesed singlid, siis need võib-olla natukene sellisest üldisest kontseptsioonist pisut nagu oma kõlalt nagu erinevat ka, nii et seda võib kuulda, millal tuli idee teha raadiosaade? No see idee tegelikult tekkis, ütleme võib-olla võib-olla selle üldse nagu viimase albumi tegemise protsessi kuskil keskel, et päris alguses veel ei olnud päris kindel, et me teeme selle nagu raadiosaatja täna. Aga üsna pea see mõte tekkis ja noh, mõte iseenesest sellisest raadiost oli tegelikult ennem olemas. Aga ütleme siis selle tegemise plaadi tegemise käigus tekkis mõte, et ahaa, me teemegi selle ikkagi albumi kujul ära. Kas kriitikal annab sulle ka teksti koha pealt nõu, et kuidas ei, see nagu ei lähe ja ütleme, istub oma puldi taga nuppude taga ja ütleb, et ei, ei, ta ei lähe nagu kokkumist piidiga või kusjuures on küll niimoodi jah, et noh, päris nii ei ole, et ma võtan tekstidest kriitikal annab mulle tausta ja, ja ma loen, teen selle nagu sinna peale ära. Et me küllaltki palju selles suhtes ja nagu arutame omavahel ka, et mis tekst näiteks kuhugi võiks sobida ja mõnes mõttes on see hea, kui on olemas mingi teine inimene, kes teatud asju vaatab nagu läbi oma pilgu ja oma arusaamade ja annab nagu nõuet. Kuule, minu arvates nagu see näiteks ei sobi või see võiks olla nii teinekord kui näiteks mingit lugu, teed ja mõtled tekste välja ja ja kogu aeg kuulad neid taustu, et siis võib-olla noh, võib tekkida selline olukord, et kuidagi jääb nagu natukene sinna oma mõtetesse lõksu kinni ja selline ütleme mingi kolmanda isiku poolt öeldud, väike nõuanne võib väga palju nagu abiks olla. Kas peale teie kahe on veel mõni nõuandja või abiline kogu albumiprotsessi juures olnud? Üldiselt ei ole veidi lasegi liigi kedagi, ei me jah ei lasegi ligi ja, ja võib-olla ei olegi väga põhjust, aga noh, nii palju võib öelda. Kriitikal on noh, ütleme veel, mitte valmis, puhusid teinekord kuskil tantsusaalis nii-öelda või ööklubi saalis nõukogude käinud katsetamas selliseid poolikuid versioone ja ja on jälginud, milline see inimeste reaktsioon on, noh, näiteks sellesama naised on purjus loo juures, ta mängis seda poolikut lugu minu arvates vist päris mitmes klubis isegi ja väitis, et see loo minek toimib, töötab, kuidas toimib ja töötab Nad vist raputavad ja ma arvan, et naadist raputada, et lugu võiks mõjuda täpselt samamoodi nagu naised on purjus, sellepärast et noh, ta ei ole küll nii kiire ja ta pisut aeglasem lugu, aga minu arvates vägagi hea selline klubi track kaasa tantsimiseks möllamiseks igati ideaalne. Neli aastat on vahetanud sinu eelmisest albumist, mille nimi oli tütar üksi kodus. Mida sa vahepeal oled teinud, nagu ma siin mitmel pool öelnud olen ka, ega see neli aastat läheb maru kiiresti, nii et eks siin hakkasin mõtlema ka lugema neid aastaid, et oot, palju nüüd siis eelmisest albumist on ja enda üllatuseks ka vaatasin, et aeg läheb meeletu kiirusega. Loomulikult see plaadi tegemise mõte on, on seda vahepealset ajaperioodi kogu aeg nagunii-öelda saatnud ja niimoodi see aeg ongi läinud. Et mõned lood sellelt albumilt on ka juba mitte ainult nüüd käesolevast aastast, vaid ka möödunud aastast, mis on siin plaadi peal olemas ja võib-olla selles suhtes juba natukene vanemad nii-öelda Trakid esinenud. Sa oled ometi päris regulaarselt, kui ma vaatan klubide kavasid ja niimoodi, et sina ja sinu ustav assistent ehk siis tausta Emsiigouci ja mõistagi ka kriitikaliga seal on ikka nädalavahetustel ikka päris palju esinemas. Kas kõik need neli aastat niimoodi on olnud ja ei, selles suhtes oleme live kontserte kogu aeg nagu andnud, et loomulikult noh, see, need ei toimunud regulaarselt, et väga raske on niimoodi öelda, et et kuna, kui palju me kuskile esinema, et, et see on kõik selline suhteline. Selge on see, et kui sa oled oma vana rasva peal või ütleme, et kui on näiteks viimasest albumist on juba küllalt palju aega mööda läinud, siis neid esinemisi on natukene vähem, mulle tundub, et need sellised noh, igasugused klubi promootorid ja inimesed, kes neid esinemisi korraldavad ja, ja selle vastu nagu huvi tunnevad, et need ka ikkagi kipuvad jälgima seda, et kas sul on mingit värsket materjali, on sul mingit värsket rabavat singlit või midagi sellist, kas see on ka põhjus, miks sa oled siis me nende nelja aasta jooksul raadio singleid aeg-ajalt ikkagi pakkunud ja R2 näol me oleme alati neid ka mänginud? Võib öelda küll jah, et ei tahaks nagu orbiidilt ära kaduda, et kuna nagu ikkagi plaanis on, on nii oma muusikat edasi nagu teha, et siis ei taha väga sellist pikka nagu auku ka jätta, et kogu aeg peab kuskil midagi vaikselt susisema. Need neli aastat tegelikult käis selline väike tiksumine, mingisugust stagnatsiooni ei olnud ja ei olnud midagi niimoodi, et ütleme, üks üks aasta või kaks lausa mitte midagit muusika koha pealt ei teinud, sellist asja ei olegi seda olnud, sellist tasapisi tiksumine on ikka olnud ja varasematel aastatel tegelikult kui ütleme noh, selliste enda mingite sooloasjadega nii-öelda on võib-olla selline pikem vahe või paus tuleb, siis teeme me kas midagi, rühma asju või midagi muud, et päris sellist nagu seisakut Te ei ole jah, nagu mainitud, sinu eelmine album, mis ilmus neli aastat tagasi, oli pealkirjaga tütar üksi kodus. Tütar üksi kodus on omakorda ka sinu lugude saaga. See on ikka täielik eetika. Sest nüüd uuel albumil kuule, feimi peal on juba seitsmes osa täpselt ja aina halvemaks läheb. Ma pean silmas nüüd siis seda otsekohest ja vulgaarse, et kui soovite, siis ka ülimalt ropu, lausa hüperroppu teksti. See jutt, mis käibe laulutsüklis ka seitsmendas osas siin uue plaadi peal tütre ümber, kes on üksi koju jäetud on üks väga hull seksijutt ja niimoodi, kas sinu käest on ka küsitud kunagi, kas sellelt tütrekesel, kes nüüd on siin uues osas saanud juba niivõrd suureks, et töötab ühes Tallinna äärelinnas Soome turistide hulgas populaarses bordellis on keegi prototüüp ka olemas? Tead, ausalt öeldes ei ole praegusel hetkel vähemasti selles osa number seitsmes otsest prototüüpi ei ole, et ütleme, nende esimeste lugude juures seal jah, mõned prototüübid isegi olid. Aga kuna see saagan nagunii ootamatult kuidagi pikaks veninud, siis praegu selline otsene füüsilisel kujul eksisteeriv konkreetne inimene vist juba puudub. Kas on ka nii, et inimesed võib-olla küsivad isegi sinu käest, et kas tütre järg tuleb või nii kusjuures on küsitud küll ja tegelikult ütleme siis eelmine album, tütar üksi kodus sai ka selle selleni Ta ajendil tegelikult valmistatud, et mõned inimesed olid nagu just nimelt selle tütar üksi kodus saaga fännid, kui nii võib öelda, et küsisid, et kuule, kuna jälle uus lugu tuleb, et väga äge selline ropp lahmimine ja et kuule, et kuna järgmine osa tuleb ja jätkas, mingit sellist kompotti ei tule, nagu, et kus need kõik osad on koos ja ja siis saigi sinna kokku nagu pandud, et tuli üks osa veel ja keegi, keegi pole kindel, et see viimane on, kuuldi veel viis aastat veel paar-kolm albumit või nii või siis sa saad juba välja lasta pestofi kus on ainult tütar, üksi kodus lood peal. Poleks paha. Sho räpiteksti on ühest küljest robot, sul on ka see teine pool, mis kannatab ja Loovia ja teeb rohkem selliseid sotsiaal ja ühiskonnakriitilisi, inimese igapäevaelu, aga muudes valdkondades peale seksi vaeva vaid jutte. Ja üks neis siin albumil on juua täis peaga tegelikult juba vana laul. Raadio kaks mängis seda kõva aasta tagasi, aga just siin albumi ilmumisega koos ilmutati või avaldati värske uurimus, mille läbi eestlane joob pea rohkem kui ükski teine Euroopas oleme teisel kohal. Kas sul oli see uurimus kuidagimoodi teada või xursi olnud? Tahaks ka nagu üllatuslikult hetkel välja, aga noh, see aeg, millal see juua täis lugu sai tehtud? Minu arust oli ka tollel hetkel oli mingisugune analoogne teema oli õhus läbi meedia minu arust käis läbima niipalju mäletan, et see mind nagu natuke seda lugu nagu valmistama sundiski, et sellest nii-öelda alkoteemast ja alkoprobleemidest oli, oli küllaltki palju. Ja tegelikult ega sellest on juttu olnud siiamaani vahelduva eduga, eks vahepeal natuke vaibub maha, esile kerkivad mingid muud teemad, aga üldiselt on ta meid saatnud kogu aeg. Oled sa nõus sellega, et eestlane joob hullult palju Euroopas? On olemas. Sest et noh, tegelikult näeme seda ju ümberringi iga päev, et eestlased ei, üldse mitte vähe. Kas sa näed ka ennast selles seltskonnas? Ma arvan, et ma olen ka võib-olla jah üks osa sellest, aga aga ma loodan, et ma siiski ei kuulu võib-olla selle protsendi hulka, kes nii-öelda seda uuringut punavaldavad, kuul, tiim sinu raadiosaates on lisaks spetsiaalsele saatejuhile, kes on nendes vahe Kõllides, mida me siin paljuski ei mängi, sest nad on ropud ja reklaamidele ja ka sissehelistajatele ja sulle saatesse helistavad kuulajad, mida me ka suurt ei mängi, sest nad on samuti ropud Velga muusikalisi külalisi. Ehk kes on aidanud sinu albumil mängida, osaleda ka tausta laulda, taustalaulmise osas on siin üks tütarlaps olnud abiks, tegelikult on neid isegi kolm olnud. Aga üks päris professionaalne laulja on siin ka kaasa tegev tütarlaps nimega Anna kes küll tegelikult vist muul ajal tegeleb natukese teistlaadse muusika laulmisega, Anna Põldre. Täpselt nii. Noh, ma arvan, et tema on üks väga-väga huvitav leid ja suurepärase häälematerjaliga neiu, kes siin paaris loos kaasa teeb nagu suve lapates ja suured kivist hooned. Aga noh, loomulikult, ega mõned inimesed on panuse andnud ka noh, mitte kaasa lauldes, aga ütleme, andnud inspiratsiooni nagu näiteks onu Bella keskel siin plaadi peal kaasa ei tee, aga aga inspiratsiooni koha pealt võiks teda mainida ja isegi Koit Toome-st on meil siin. Ja ka Leslie Laasner mängib ja Leslie mängib bassi ja mängib siin ka kostja, Subulevski mängib bassi, nii et mõned sellised inimesed on ka. Ja siis peaks mainima, kes on samuti kaasa tegev ühes loos ja su eriti palju ei ole tegelikult külalisi ja võib-olla mõni imestab, et, et ei ole nagu ülejäänud A-rühma mitte kuskil kuulda. Seekord ei ole jah. Ma arvan, et sellest väga probleemi, isegi, et kindlasti A-rühma on siin varem juba kõvasti kuulda olnud ja kindlasti kuuleb ka tulevikus. Sellel albumil A-Rühma siin eriti ei ole, sellepärast et võib-olla mõnes mõttes on ka parem lähenemine, muidu kindlasti on neid inimesi niikuinii olemas, kes mõnikord küsivad, et odav, mis nüüd A-Rühm ja kuuldi, et mis need on, kas need on mingid erinevad kollektiivid või asjad, et. Ma arvan, et kui nad siin nüüd sellel plaadil kaasa ideed, siis peaks nagu aru saama küll, et jah, need on erinevad, kollektiivid kuuldi kuidas sinu tekstid tavaliselt sünnivad nii ja naa neid selliseid hetki või momente või mingisuguseid situatsioone, kus mingisugune tekst või, või mõni niisugune mõttelõng alguse saab, et noh, neid on erinevaid, kas või ma ei tea. Vaatad näiteks mõnda uudistesaadet ja tekib mingi väike mõtet. Vot sellel teemal võiks laulu teha või tihtipeale sellised sotsiaalsed teemad on need, mis meid igapäevaselt saates kogu aeg kuuled neid siit ja sealt ja loed ajalehes, kirjutad sa üles kohe naksti naksti või ma üldiselt ma, kui mul mingi mõte või idee tuleb, panen, pean selle kirja panema, sest muidu see läheb meelest ära. Ma olen seda varem öelnud ka, aga, aga tihtipeale on niimoodi. Ma olen kasvõi öösel sellepärast ülestõusnud tule põlema pannud ja paberi ja pastaka otsinud, kui mul mõni mõte tund sul on, paber ja pastakas peab alati olema, käepärast, peab kuskil olema saa muidu ja ei saa. Kui sul on vaja, aga teks teha, võtab noh, ütleme nii, et tähtaeg tuleb, tähtaeg, jooksik kriitikal helistab stuudiost. Hakkame tänasest salvestama seda laulu, no näiteks iharluse missa ja sul veel teksti ei ole, kas sa jooksed kinni, jääd sa kinni või tuleb ludinal, nüüd minu puhul on küll see niimoodi sellist normaalset teksti saada, mulle ikkagi vaja nagu aega ja seedimist. Tihtipeale küll on sellised, ütleme, paremat tekstid on tulnud, need, mis on tund nagu hetkega, et sul tuleb nüüd see mingisugune mõte hakkab jooksma ja sa hakkad kirjutama, siis tuleb, üldjuhul tuleb selline kõige parem tekst. Aga noh, üldiselt ma arvan, et see on, see on ka teiste muusikute laulukirjutajatega täpselt sama teema, et ega selliseid pastakast imetud asjad tihtipeale ei tule väga head, et kui sul on nagu nii-öelda aega nagu seedida asju, siis, siis seda parem üldiselt on kuuldi, kust imekohas tuli selline tekstirida, selle laulu pidi alguses esitama Koit Toome, aga raskel ajal sobib ka kuuldi. Ma arvan, et see tuli sellest, et kui ma seda lugu nagu kirjutasin seda nagu mäletan küll, kuigi selgelt, et sel hetkel oli Koit Toome, noh, kes on ka praegu väga, ütleme populaarne Aarne taga nõutud igal pool ja ja kuidagi nagu see Koit Toomet nagu tuli igast uksest ja aknast kogu aeg sisse, küll ta juhtis mingit telesaadet. Küll ta laulis kuskil autosalongi avamisel, küll ta oli siin küll ta oli seal küll ta oli leheveerul mingisuguse, ma ei tea, vööl Frendiga või, või mis iganes, et noh, Koit Toome oli nii-öelda igal pool kogu aeg olemas ja, ja küllaltki taga nõutud artist ja siis ma mõtlesingi, et et viisin need kaks asja nii-öelda kokku, kuna oli just ka selline masu aeg algamas, siis ma arvasin, et sobibki täpselt nagu need kaks asja kokku panna. Praegu tegelikult pidi teile laulma Koit Toome. Aga kuna Koit Toome on selline natukene kallim artist, kui kuuldi ja kuna rahadega on natuke halvasti, siis esineb teile praegu hoopis kuuldi koitu, seda teis koitu, tunnega sa oled rääkinud sellest, rääkisin temaga enne seda lugu, ma nagu mainisin talle, ütlesin, et kuule, et ega sul ei ole midagi selle vastu, kui ma sellise laulu sisse. Et sind otseselt ei solva ega midagi ja ta ütles, et ei-ei, sellega ei ole probleemi üldse kuulasem, mille peal on üks eriti magus lugu, eriti äge rada. See on laul, millest praegu inimesed räägivad. See on laul, mida kui inimesed esimest korda kuulevad, ütlevad, et ossa ta tegi selle niimoodi järele. Haa, ma praegu ei mõelnud seda välja, vaid maa. Ma lihtsalt refereerisin oma kõrvadega kuuldut. Oimulase originaal meeldib ainult vaata kui lahedad saundid. Ahah. Et on tehtud pealkiri ka ümber lahedalt, refrään on läinud riivi. Millest siis jutt, ei vaeva enam kuulajaid. See laul, millest ma räägin, see laul, millest praegu inimesed räägivad, on ma läksin kiima. Aga kas teile tuleb ette üks laul? Ma võtsin viina ja muidugi tuleb onu Bella kuulus omaaegne hitt ja kuuldi on teinud sellest oma versiooni. Ütle nüüd, palun, no kuidasmoodi tuli selline geniaalne idee teha niigi geniaalset onu Bella poolt lauldud ja rahva südamesse erineval moel läinud klaverist veel enda ehk topelt kaver. Selle loo puhul on tegemist tegelikult nagunii-öelda kaveri kaveriga omakorda võib niimoodi öelda. Põhjusaid jah, siis nagu mitmeid ja, ja üks on veel see, et kuna nagu juba kõlaliselt on tegemist täpselt ütleme selle plaadi muusikalise kontseptsiooni sobiva, nii-öelda põhjaga või taustaga, siis seda võib pidada üheks põhjuseks. Teine põhjus on võib-olla see, et ütleme niimoodi, onu Bella, nagu selline varasem looming on tegelikult, et noh, ütleme nii minu kui ka paljude minu tuttavad noorte seas selline kuidas öelda lõbusatel hetkedel küllaltki kuulatav materjal saematerjal, mida ütleme siis seltskonnas hõigatakse, kui tulema hakkab puhas kuld ja täpselt täpselt see on puhas kulda, nagu on nende bella lugude kohta väga, väga õigesti öeldud. Miks just see, et ma läksin kiima, siis noh, see on kõlaliselt kõige lähedasem laulule nimega. Ma võtsin viina ka temaatika ka on selline küllaltki paralleelne ja pealegi väga sinulik sinu stiil on öelda. Ma läksin kiima, võib-olla ma võtsin viina, on nagu ei kõlaski nii lahedalt, eks ole. Pealegi nüüd praegusele uue uurimuse valguses et ei ole nagu mõtet seda nii väga pushida, siin on mitmed erinevad kokkulangemised ja noh, kuna siin nagu joomisest siin plaadi peal juba on teistes lugudes juttu, nii et siis see on teine teema. Kas Bella on ise kuulnud seda versiooni? Ma ei tea, ma ausalt öeldes ei ole Bellat näinud veel või tähendab tegelikult ma nägin teda korraks, aga, aga see oli sellises olukorras, et mul ei olnud võimalik temaga hetkel kohtuda ja rääkida, aga võib-olla ta praeguseks hetkeks juba on seda lugu kuulnud. Aga võib-olla mitte, ma ei ole üldse kindel, kas selle laulu teksti kirjutamisel tuli sulle endale ka naer peale? Tuli küll jah, aga selle teksti tegemisel nagu väga tagasi ennast ei hoidnud, ausalt öeldes, sest mõtlesin, et noh, et kuna selline temaatika juba on, et noh, siin ei ole mõtet väga mingit piduritele panna, kuna sa laulad ja Räpid väga palju seksist võib ju, tegelikult see on ju elu edasi. Viive loomulikult nähtus, et siin ei tohiks huvite midagi pahaks panna, kuigi võib-olla mõned osad sellest laulust on võib-olla nõrgema närvilisem või kõrgema moraaliga kuulajale natukene vastuvõtmatud. Aga see on täielik sensatsioon.