Tere, mina olen Fred Krieger ja te kuulate uunikumi. Fred Krieger on ärimees ja muusikaprodutsent püüdlustele tema nimi ning sellega seotud firmade pornoäriga siduda tõmbas Krieger kriipsu konkreetselt peale, süüdistades meediat katses tema nime mustata. Kuna elukaaslase Maarja-Liis Ilusa külge hammas ei hakka, aga muusikamaailmas on Fredil vaieldamatult arvestatavaid teeneid popansambli Traffic eduloos. Enne ühe lemmiklaulu avaldamist räägib sellest, kuidas ta üldse muusikasse sattus. Mu vanemad panid mu laste muusikakooli, õppisin paar aastat klaverit seal ja siis tekkis mingisugune paus, vahele olid igasugused korvpallis ja jalgpallide muud huvid kuskil põhikooli lõpus keskkooli alguses ma hakkasin niimoodi ise juba teadlikult muusika vastu rohkem huvi tundma, et hakkasin uuesti klaverit, kitarri õppima ja klassivendadega tegime bände asju ja eks ta selline selline mitme asja kokkusattumine oli, aga samas kindlasti oli ka selline sisemine huvi alati olemas selle vastu. Ja põhiline motivaator oligi see, et, et kui sai kuulatud selliseid häid välismaa lugusid siis tekkis selline jube tahtmine nagu need järgi mängida ja ise midagi sarnast luua oma valisin sellise loo nagu Brush Holsti või ideest päris mitmel põhjusel. See lugu on selline, et, et ega teda nagu vabal ajal niimoodi väga tihti ei kuulagi. Aga ma mäletan, et miks ta mulle kunagi kõrvu jäi, oli see, et seal on selline hästi klaveripõhine lugu. Eks seal sellised klaveripartiid, klaverisoolod ja, ja üldiselt poprokkmuusikat klaverit nagu liiga palju ei kasutata, et suhteliselt sellise vaata instrumendina ja väga harva sooloinstrumendina. Suhteliselt poisikesena mäletan, kuidas ta seda esimest korda kuulsin, mõtlesin, et jube vinge oleks, kui ta oskaks samamoodi mängida, oskaks selle loo nagu otsast lõpuni ära mängida, selliselt see kuidagi tekitas selle selle loo vastu huvi. Ja hiljem on ju seda, ma arvan, et nooremad teavad, teavad seda käiku igasugustest truubacki ja teiste räpparid lugudest, kes on siis seda käiku hiljem ekspluateerinud. Tegelikult mu isa oli tohutu melomaan, et ta istus õidia, lindistas Soome raadiost öösiti igasuguseid lugusid, kas hetkede peale ja ja lõikus Meetarastel ühe kasseti pealt teise peale puhtaks ja nii edasi, et, et ma arvan, et isa käest ma sain ühe pisiku külge. Esimene kogu oligi muidugi kassetikogu, et isal olid ka seal vinüülid ja vinüüliperiood, minust läks kuidagi mööda vinüüle ma väga palju ei kuulanud, et esimesed lemmikud ikkagi olid kassettide peal. Mäletan üks üks selline eesti lemmik, tuleb ka meelde, mul oli kunagi Ultima Thule kassett. Siis ma kuulasin sealt ühtelugu nii kaua ahimuse kasseti erisvahele ja see Makari vaja lõpuks remonti saata. Vastu tekkiski huvi, ma ei mäleta nii täpselt, aga ma arvan, et oli ka mul ikkagi ikkagi kasseti peal. Ja siis, kui tekkisid need esimesed arvutid, millega muusikat sai teha, siis ma mäletan, et seal oli seesama sõda või riis käikari oli mingisugusesse näidisesse sisse nii-öelda programmeeritud jaa, jaa. Baasil oli oli hea seda nagu edasi arendada, et sealt tekkis nagu lisahuvi. Hoones on Ameerika muusik ja helilooja, kes sündis 1954. aastal. Tema loodud laulud on põhiliselt folgi, džässi, lõõgrazi ja rokimõjutustega. Tema loodud on muusikatööstus tunnustanud korduvalt kõige esimene auhinda. Rämmi pisteti mehele pihku 1987. aastal, kui ta koos bändi kaader parimaks uueks tulijaks valiti. Põhjuse selleks andis aasta varem ilmunud album diis, mille nimilaul seekordne uunikum ongi omaaegse number üks hitti. Käik püsib elus ja inimestel meeles tänaseni. Kuna tõesti paljud artistid on seda oma loomingus hiljem kasutanud.