Algav saade on inglise Sapranist listlik Harretist, kes on favoriit küll eeskätt oma kodumaal, kuid viimasel ajal on tema nimi hakanud ka rahvusvahelisele areenile jõudma. Lisaks teavad briti televaatajad teda BBC-showst Lesley Garrett dünaid. Lesley Garrett sündis. 10. aprillil 1955 toon kasteris. Kriitikud on teda ka irooniliselt toonud kastere diivaks nimetanud teist liisia nuhkama Yokseri päritolule. Kui Jox herilasi peetakse muidu pisut nöörideksia võluta inimesteks, siis Lesley on väga veetlev temperament ja erksa vaimuga. Tihti räägitakse temast ka kui meie Leislist. Nõnda ei suuda kriitikute skeptitsism hajutada siirast armastust, mida ta publikus äratab. Otsekohene oma arvamustes ning selge ja lopsakas väljendustes. Teda ennast on nimetatud oma fänne hullutavaks laulvaks, tuulispasaks lõbusad rohekaspruunid, silmad ning valmisolek naeru kihistamiseks teevad tema seltsi vastupandamatuks. Lauljatari siiras ja säravale välistavad igasuguse staaritsemise. Ta teab, et ta sarnaneb rohkem Grassi Fieldsi kui Maria Kallasega. Jääd metropoli tänu pärast ei kutsuta teda tõenäoliselt iialgi ehki, kes teab? Momendil on Lesley Garrett populaarsuse tipul oma põlvkonna kodus kasvanud, lauljast tuntuim ning hetkel brittide enam müüdud sopran. Plaatide läbimüük on purustanud klassikalise vokaalmuusika müügirekordi. Lesley käretilt on ilmunud kuus sooloplaati tiiva primadonna Soprano in reed, mis võitis 1996. aastal enam müüdud klassikaartisti auhinna. Ronon Hollywood. Soprano inspaied, mis sai hiljuti kuldplaadi nimetuse saates, kõlab muusika viimaselt plaadilt Lesley Garrett Soprano firmalt BMC. Plaadi väljaandmise õigused kuuluvad Walesi printsessi Diana mälestuse jäädvustamise fondile. Ilmumas on ka salvestised kahelt jõulukontserdilt Royal Albert hoolis ja Peemingamis ning Rossini ooper Sevilla habeme ja milles võib kuulata Kärletit rosinaosas. Lesley Garrett peab oma tugevatega külgedeks komöödias soont kuid hingepõhjas igatseb ta mängida Janatšeki Nufatwoikaatse Kabanovat ja loodab, et tal avaneb selleks kunagi võimalus. Soov on teha tõsiseid paljude probleemidega naisosi, kuid samas on ta väga võlutud karossinist. Hetkel aga kuulakem laulu Pietro mas Khani ooperist talupoja au. Garrett alustas metsana, tal on alati olnud tugev vokaalne alus, mille sai kuninglikust muusikaakadeemiast. Viimastel aastatel on ta hääl muutunud dramaatilise maks ja registreid ühtlasemaks. Suureks plussiks on lauljannale ka ääretult selge diktsioon. Järje alguses laulis Mozartit Saiidis Oxfordi festivalil tserliinat Jade spinat, klann, tornis, opera noortiverteris Sophiet ning Firenzes öökuningannat. Läbimurre must 1979. aastal, mil ta võitis Kätlin Ferrari konkursi. Sestpeale on kulgenud lauljatari karjäär üha tõusujoones. Meenutagu selle algaastaid, üks tema Mozarti tõlgitsusi, tõsi küll, mitte ooperist, vaid haavalmissast. Ladamuste. Alates 1984.-st aastast oli Lesley Garretti põhitöökoht inglise rahvusooperis. Seal tehtud osadest võiks mainida Atlandat endeli Xerxes miinimumi Jonatan millerimikaados euri, Tiiged, papa geenat serliinat, Nineti tihti käreton, laulev näitleja ta suudab ja julgeb paljut, ta on huvitav. Momendil pole ta küll ooperikarjäärile pühendunud, vaid annab kontserte ja esineb telešõudes, pakkudes meelelahutust ja lootes nõndaviisi inimesi õnnelikuks teha on iseliikuv ja taltsutamatu torgates katki üles puhutuse mulle, mida ta enda ümber näeb, mõjudes seega kohati väljakutsuvalt kin üks teelidele graafik. Kriitik süüdistas teda jämedakoelise fraseerimises koondamatoonis Jakraaksuvates ülemistes nootides pannes pahaks ka tema lavalist vabadust. Ajakirja BBC Music ajakirjaniku arvates oleks kriitik vuntsitud, kui ta oleks söandanud lehvlit kritiseerida tema kontserdi vaheajal paaris. Kuna publik on võlutud Garretti tõepoolest uskumatult soojast ja südamlikust häälest ning siirast esinemismaneerist. Lauljatar soovib kogu head muusikat emmata, ise vastu võtta ning koguma hinge heldudes, jagada kuulajaga tema loomulik reaktsioon, tema missioon. Ta tegeleb just sellega, millesse usub pulbitsedes fantastilisest ideedest. Näiteks sooviks ta koos Tom Jonesiga laulda duetti käekene mulle, anna. Koos Lilisevitšiga sooviks ta laulda Rossini kasside duetti Pahkunu Ave Maria klaveri saatel. Tatjana näeks ta meelsasti pärli manilovit. Tema muusikaliseks eeskujuks Chain hiiglane, keda ta peab jumaliku häälega maailma fenominaalsemaks lauljaks. Printerfelis hindab aga loomulikust ja hingestatud südamest tulevat musikaalsust. Lesley Garrett põeks soovist laulda muusikalis on laulnud ei laisad minu veetleva leedi kontsertversioonis Hollywoodis Jonathan briliga. See oli fantastiline, ent ta sooviks seda ka laval esitada. Meie käsutuses olevalt plaadilt leiame laulu rootšerssi Elisevast muusikast. Lesley Garrett teeb endas minu meelest kõik selleks, et ooperit peetakse militaarseks kunstiliigiks, mida vaid vähesed hinnata oskavad. Viimastel aastatel Lesley Garrett esitanud Kaala kontsertidel palju ooperiaariaid. Teda teeb murelikuks, et ka tema kontsertidele tuleb hulk inimesi, kes hoiduvad ooperiteatrist kaugele per, peaks olema ka mõistetav ja vastuvõetav kõigile, kes muusikat vajavad. Selleks tuleb seda pakkuda lihtsalt soojalt ja iseenesestmõistetavalt, nagu seda teeb Lesley Garrett, kõlab inglite neitsi Verdi ooperist saatuse jõud. Ilu suurimaks katuseks peab Lesley Garrett perekonda oma abikaasaga tutvusta sõprade pool. See oli armastus esimesest silmapilgust. Järgmise sammuna tuli mees vaatama teda ooperis armastus kolme apelsini vastu, kus Lesley astus välja ühest apelsinist. Nad läksid koos lõugama vaatama ning hakkasid sest peale koos elama. See kõik juhtus ühe nädala jooksul kiiresti muretseda lapsed, Jeremy ja glo. Aga kuulame vahepeal laulu Humpertinki lasteooperist, hantsuke agreteke. Leslie ise kasvas üles tonkasteri lähedal, vaeses tööstuskülas. Kodus ei olnud ei makki ega plaadimängijat, kuid kuulati palju raadiot. Sellest ajast on jäänud armastus marjolandsa. Krässid Fieldsi vastu kuid kuulati kõike missijast, puhkpillimuusikat ning klubimuusikat üksnes liiva. No ega isadest oli klassikalise muusika pianist, kes mängis ka meeste klubis oma bändiga. Ärtor käret anud black out pois. Lesley avastati koolis, kust seda ka toideti kasvatati ja hooldati. Õpetajad arvasid, et tal on piisavalt eeldusi saada professionaaliks, kui ta kõvasti tööd teeb. Ühendab Lesley lauljakarjääri hoolitsusega oma laste eest, valmistab ette kontserteid ja teeb lühikesi, maksimaalselt kahenädalasi tuure Briti saartel kuna ei soovi perest kuude kaupa eemal olla. Ta on õnnelik oma usaldusväärse kaaskonna üle, armastab töötada kodukandis ja suhelda oma kodukeeles ega näe selles oma karjääri ohverdamist. Tema valikud kohandada oma töö laste ja võrratu abikaasaga, kes tegelevat perekonnaga rohkemgi kui naine, kuid töötab ka ühes plaadifirmas ning teab täpselt kõiki naljakaid detaile, kes, kus ja mida laulis. Lauljatar paistab, et vahetult pärast laste sündi oli ta elu kaos. Laulja jaoks on ju instrumendiks tema keha hing ja süda. Kõik, mis juhtub lauljale kui inimesele, mõjub ka tema häälele. Praegusel ajal on tal aga oma elu üle kontroll olemas. Peamine on jääda ustavaks ise endale iseeneses, otsib ta vastust ka taolistele küsimustele, nagu. Kas ma olen õnnelik oma karjääri üle? Kui palju muutunud? Kas mind häirib, et minu rahvusvaheline karjäär pole seni õnnestunud? Sooviksin ma tõesti laulda, las skaalas või netis olen ma selleks vokaalselt valmis. Küsimusi on palju, kuid suur osa kääreti lauljakarjäärist on veel ees ning küll aeg annab kõigele vastuse. Selline sai saade karitis opranist Lesley kääretist, kelle esituses kõlasid koos Britteni sümfooniaorkestriga Ivor Boltoni juhatusel katsiini AV Maria hade loo laul, pik koos laudamust, tee Mozarti haamale, Missost, Ravellibavaan laulud maskaani ooperis, talupoja au, Verdi ooperist, saatuse jõud, pumpertingi lasteooperis, Tantsupeo kreeteke ning Rogersi helistamast muusikast. Praelaul õnnista seda maja ning saadet jäävad lõpetama Stefan Adamsi püha linn ja Schuberti Ave Maria.