Tänane õhtu tsässon George Tiukist, kes kuulub maailma džässmuusika suurnimede hulka klahvpillimängijana, heliloojana, arranžeerija ja produtsendina. Seitsmekümnendad teatel sai ta tuntuks koostööd tehes Frank Zappa saanlik Bondi kannanbool Äderlyya Stanley Klaagiga. Praegu on Chucki lavapartneriteks lään diisel, seal Roo, David Sanborn ja paljud-paljud, teised tänased kuulsused. Tema leidliku klahvpillimehed nagu heliloomingut ja arranžeerija vaistu hinnatakse väga kõrgelt. Aga ta on ka üks popdžäss ja soulmuusika parimaid produtsente ning kontsertidel võib teda kuulda nii laulmas kui improviseerima. George juuk sündis ja kasvas üles päikeselises Californias. Kui ta oli nelja aastane, võttis Emada kaasa kord jook Ellingtoni kontserdile, mida kuulates muutunud poiss üsna pööraseks. Ta jooksis, karjus ja nõudis, ütles, et ema talle klaveri ostaks. Chucki klaveriõpingud algasid paar aastat hiljem. See tähendab siis kuueaastaselt. Pühapäeviti võttis poja kaasa ka kirikusse, kus talle sai omaseks gospelmuusika kõla. 16 selt oli George jõuk juba proff. Ta mängis mitmes kõrgkoolibändis. San Francisco konservatooriumis õppis Georgest juukt, trombooni, kompositsiooni ja kontrabassi ning bakalaureuse kraadi sai ta just hipi idealismi kõrgajal, 67. aastal. Siis kõlas üle kogu Ameerika hipi pide uus kõla ja see oli ka džässirokkmuusika kohtumispaik. Toonane elevus ei mõjutanud kuigivõrd, aga Georgest jooki. Ülikooli ajal olid tema iidolid. Eks Mike Staviicia showl, legend less McCann ja George sisemängis San Francisco klubides 60.-te aastate keskpaiku Alice arvuga keda võis koosneda rooga esinemas kuulda mainekas haaknaud klubis. Ja muideks, tuuritas ta seal rooga 60.-te lõpul kolm aastat. Teine klubi Bous änd asus pea üle tee ja seal mängist jooki esmaspäeviti koos paljude erinevate hiljem tuntud artistidega Sonny Rollins, Dexter Gordoni samuti leida kaasa ladinaameerika andis jaks kaub. Pärast San Francisco ülikooli lõpetamist õpetajast lühikest aega Ameerika muusikaajalugu Aucklandi kolledžis. Muidugi, aga klubides mängimist ja pianistina oli ta saavutanud tolleks ajaks igati soliidse taseme. Sel ajal kutsusid teda üha sagedamini stuudiosse ka plaadifirmad ja Emmbeeessi. Firmamärgi all ilmusid üksteise järel heliplaadil. Ühele öösel kuulist joob kohalikust džässiraadios mängimas prantsuse viiuldajat Tiid, kes oli tulnud San Franciscosse salvestama. Youg sattus vaimustusse ja saatis oma rindi plaadifirma moelt passific Records produtsendile. Dick vokile märkusega, et siin õige pianist fondi jaoks. Nii juhtuski, et nad said partiiga tuttavaks ja mängisid koos veel õige mitu aastat, esinedes näiteks kan, jobu ei festivalil ja mitmel pool Euroopas. Ühel 1969. õhtul mängis ta koos pantiiga klubis Los Angelesis friieczpierens, kus tol õhtul juhtusid olema Ronan, poolederly, Kunsitsioon, Frank Zappa ja lavial oli elektriklaver Pontiied, jooki etteaste pani rahva huilgama suurest vaimustusest. Georgest sai peagi rängu tappa Mazetsofimension uue koosseisu liige ja natuuritasid koos terve aastatuhande. 969. aastal ilmus ka Pontiac album KinkKonk, millele Frank Zappa kirjutas muusika ja kus Georgest jook mängis elektriklaverit. Maailma tuntuks saigi George Chucki nimi Frank Zappa plaatide ja kontsertide kaudu. 1970.-te aastate alguses kuulus ta veidriku džässihõngulise bändi ning Saisel palju ruumi oma oskuste demonstreerimiseks. Kui 70.-te aastate alguses kerkis esile džässrokilaine, millega liitusid paljud džässimehed, olid juuk üks selle voolu tuntumaid süntesaatori mängijaid. Paralleelselt Frank Zappa ansambliga Mazasoffimension lõi George kaasa poolederly gruppides, kus ta kohtuda selliste tuntud muusikutega, kan kus ta kohtus selliste tuntud muusikutega nagu Nänzi, Vilsandio, Williams, isegi lesbi ja teised. Muide, Äderly bändi tuli ta Joe Savinali asemel mängima. On öelnud, et tema muusikuteed ongi kõige rohkem mõjustanud Frank Zappa ja kenam pool Äderly. Saba soovitas klaveri vahetada süntesaatori vastu ja samuti soovitas tädi ukile võtta lavale alati kaasa hea tuju ette istuda nagu puunukk klahvpillide taga, vaid tunda end mõnusalt ja suhelda publikuga. Äderly soovitas aga hoide kõrvad silmad lahti olla kursis muusikamaailma uudistega. Häderly oli ka see, kes soovidest jõukil lähemalt tutvuda. Brasiilia muusikaga, mis oli just laineharjale tõusmas. Selles loos kuulete George Chuckiga laulmas ja täiesti nagu Brasiilia muusika, nagu oleks selle autor Serbia Menne sõim, Milton Simento. Aga tegelikult. Xenon Poläderly ansamblites kohtus George jooks tanlik laagija pilli Kathamiga, kellega 76. aastal moodustas ta bändi ja koos esinetiga pori jazzil seal koolis Georgest jooki esmakordselt muideks tšikk karjabändi, kus tol ajal laulsid, mängisid Flora Boremja mareira. Viimastega sai Georgest juuk väga headeks sõpradeks ning huvi brasiilia rütmide ja muusika vastu päädiski külaskäiguga Brasiiliasse, kus ta salvestas 1979. aastal albumi. Brasiilia Ellava ja plaadil tegid kaasa floora porimmerdamoreira Hamilton Nasimento, kellelt on järgmine lugu ja veel mitmed nimekad Brasiilia muusikud. 70.-te aastate lõpul diaati pea kõikjal Georgest jooki, tema enda džäss, vankrock, soul, grupi elektrilise kõlaga muusika põhjal ja Georgest juuk töötas väga aktiivselt nii heliloojana kui ka bändijuhina ja 10 aasta jooksul ilmutas ta tervelt 15 albumit. Esialgu embeeess plaadifirma alt ja edasi juba Epic Records silt. Ning nende seas oli ka Chucki Pilley Gothami ansambli plaat aastast 1976. Samal aastal ilmus Gadjuki esimene sooloalbum. Framiitu ju, kus ta mängis erinevaid klahvpille ja üks menukam album nendest aegadest on 78. aastal ilmunud allum. Richorit, mis pälvis topeltkuldplaadi staatuse ja kõlamas ongi selle plaadi nimilugu. Rich aitan nagu plaadi sissejuhatav lugu, kus abi hiilata. Vassil mitte märkus, mille võraga vaelam Miller seitsmekümnendatel taastate lõpus alustas George jõuka produtsendi tööd ja tema esimene kooste olid Idybrich mootoriga. See oli väga õnnestunud ja tema kuulsus kasvas iga päevaga ja peagi produtseeris ta Džhri asborni albumeid tervelt kolm. Ja kaks Denis Williams albumit. Ning edasi tulid juba sellised artistid nagu märima Nilov, Smokey, Robinson, Lään, riis, Poitiers, Sisters, The XX, Rässalpherell, Lädis näit ja, ja paljud-paljud, teised. Mesis produtsendina said tuntuks nii popp kui ka aren piirringkondades. Ja väikeseks erandiks olidki seal nagu tyydibritshotter jääda. Jaan Riis ehk siis lauljataride džässivallas ja mitu kiida, jään Reamsy heliplaati on saanud tänu George Chuckile kuldseks ja kuulame nüüd neid esinemas koos Lään reisi viimasel albumil. Niisiis saite juba aru, et George Riis on sugulased ja sellepärast on vist ka klapivad nii hästi, et meil on ühised huvid. 70.-te lõpus ja 80.-te alguses esines George Diog tihti ansamblist nyt laagiga ja nende koostöö klappis väga-väga hästi. Epicki firmamärgi all ilmus neilt tervelt kolm albumit. Ja üks edetabelite hitt, et mis sündis nende kahe andeka mehe koostöös, on suid beibi. 80.-te aastate keskel ilmus dioostjugi kolm albumit plaadifirmalt Elektra. Kaheksakümnendatel aastatel oli ta ka väga hõivatud mitmesuguste televisioonisaadete muusika õhina nagu Soul Train Musica wood, so, mille muusikajuht ja produtsent oli ta üheksa aastat või siis NPC judinaid sho ja väga paljud teised. 1988. aastal oli ta näiteks aga Londonis Wembley staadionil toimunud Nelson Mandela le pühenduda teatud kontserdi- ja muusikajuht ja Chucki väga mitmekülgse tegevusega hammast seletatav ka see, et oma muusikale ei suutnud jõuk kaheksakümnendatel enam nii palju aega pühendada. Ja seepärast andis ta kaheksakümnendatel välja kaheksa albumit 70.-te 15 vastu. Ja kuulame sellest perioodist lugu sädelinaid. 1992. aastal paluti George Chuck Hispaania suurimagi Darrin muusika festivali direktoriks ehk muusikaliseks direktoriks. Ja sellel festivalil esinesid teiste seas George Benson, Stenni Klaakleri korjel pakadelusi regi liid Johns John McLaughlin ja paljud-paljud teised. 90. aastal valis aja kirik hilbud pleier Chucky aasta parimaks klahvpillimängijaks ja see kümnendiga hulgas Grammy nominatsioone ja grammisid häälse Rooden, realzinedalik, hoolidoja, Vorwicki teeksiksi, Rässalpherell i ja paljude teiste albumite produtsendina ja teiste seas ka mais Davise kogumikku produtsendina. Oma muusikaliste mõjutajate ning innustajate seas ongi kiuk maininud lisaks teisele jääderile Zapale veel stravinskid, Doc hausenit ja Ravelli muusikat, mis seni on tõepoolest imeline oma harmooniatelt ka. Ja George Chucki harmooniat on ka üsnagi mitmekesised, kui kuulata tema väga erinevaid albumeid. 1993. aastal kirjutas ta alla plaadifirmaga vanem Ross lepingu järgmised kuus albumit. Ilmusidki selle plaadifirmalt. Kuulame lugu, mis on pärit albumilt Snap sapp ja loo nimi on rism orisel. George jook on tõesti väga mitmekülgne mees, ta kirjutas ka muusikat filmidele ja telefilmidele ja muuseas on ta kirjutanud ka kolme vaatuseliseid džässi. Pärin, mida vististi ei ole veel lavastatud, mis nõuaks ka ühe hea ooperi ja balletitrupi koostööd. Koos selliste artistidega, nagu tänan, reals esines ta Montre 25. juubelifestivalil. Jätiook tuuritas tihtipeale Euroopas ja ka Aasias näiteks selliste artistidega nagunii ta meiker selferell ja oma ansambliga Jukenud Friends, kus osales ka aian Riivs. Ja kümnendi sellel poolel ilmnes, et George Chucki enda muusika on jällegi peaaegu peavoolu lähistel. Sest et funktsiast tuli jälle moodi ja siin võis ka paralleeli tõmmata. Sõin Fayeri kõladega ja George Chuck on ise öelnud, et ta mees, kes stiili mõttes on kandnud erinevaid kübaraid ning lisaks džässi edetabelitesse jõudnud plaatidele on ta teinud ka koostööd india ja aafrika muusikud, aga näiteks 2005. aastal oli ta Indias ja mängis koos. Olen Jamiga aga kaasas, olid kael, seal roostet ja ravik hoolt, Rein ja need kontserdid salvestati hinge televisiooni poolt. 2000. aasta alguses tuuritab George tšuks jälle Montroled džässifestivaliga. Sedapuhku pass ja kaasas on Elsa raadeenid Sämboon, Roberta Flack, George sämp. Ja vahetevahel mängivad Josämpliga ka kaheklahvpillimängija tuua kontserte nii et ta on üks džässifestivali tamme esinejaid ja kuuleksime jälle taas natukene muusikat. Tänaseks sain George Chuck enda nimel välja andnud 33 heliplaati. Produtsendi stuudiomuusikuna on ta osalenud aga väga paljude tuntud muusikute nagu idi bridž Liiso Franklin Denis Williams, Smokey Robinson, säravon, konsitsioon, sani tab Eiker tšehhi asboun mais, Davis, nedelik Haul Klaag ja paljude-paljude teiste plaatide juures. Praegu Antšovitšokk ametis USA staari Childs khati produtsendina. Viimased esinemised on seotud tagasi Khaniga, näiteks esinesid nad koos aasta lõpul vini riisi. Päris ja meiegi ootame põnevusega George Chucki esimest külaskäiku Tallinnasse, kuhu ta tuleb oma kvartetiga ja annab kontserdi. Loodetavalt väga tuli see tantsuõhtu tantsulise should jazz-funk'i muusikaga 29. aprillil. Jazzkaarel.