Ülikool. Proojuskepil ütelda, et mis madu põretse laol Ussaial mõista Tussaid siis too jagu maad, leivast, vaid vett või mida taht mille üle sul mänegina voli ja mille eest sa siis vastutad su käest võides vastust. Male Pulga, Jaan ja kuna male kulumis saa sõltuma toidus, siis selline värk, et kui ma naka mõtlema näitusesse, totsi, põllulapi peale, rõve siis ma niimoodi mõtelda ei saa. Ma pean siis mõtlema kõik põllulappi läbi kõrraga. Või elad seal kümme-viisteist kui mõnikord 20 ka. Et ma võidur sinna küll või siis, kui ma kõik nupp, ülejäänu põllulapid olega läbi mõttel, noh ja ma ei tea, kas nüüd säält on too asi alguse saanud või on ta mõõduta ilma elu peale mõtlemisest, aga mul on üldse nii, et kui ma millegi peale mõtle, siis tükki kõgest kõrraga mõtlema. Ja siis on mõningat tulime, kahju võtta, ei ole nagu mitut pääd Otson vaigukõnelejat, siis on kahju, mitut suund ei ole. Nii et mõnikord maleväega õnnelikuma sarnases süternantsigi mõtte kätte, kust nakata asja arutama lõppamiks Teeda lõplateks, nii lakke, et et ei jõua kõge peale kõrraga mõtelda ja siis proovi siis oma jutuvärk lõpetada, kui nii, Lacellatati enam ei saa. Aga mõtlema munakesituust kui sinemise ütelda sõimase või niimoodi. Et mida kõiki sajatada siunatasse nätises kuradi mehetatsio kirvega ilm võimaldab puid lahku Vaisis, liha, raku või mida iganes. Paisised, et näed, et jal on lehma Doc katski vaielduses kõver või et mis rabas ta küll, et on, või, või mis elajanaki lummage, nii lahkvaja. Või siis kolmas sho vasar ka juht Nakla puu siis ei saa, Lübaatiat ei saa sest nüüd õiget vasarat elamiste soetada. Kui neetud kolme säänest sajatamist uurima, milles asi siis on, et kas siis tõesti ei ole doc'e või ole vasarid või siis saate aru, et asi üldse tuul puu lahkumise, kirves, toom, vinnatu, lehmad Tokitamise manu, tornid muidugi pehmem Parianss veel hullem, Pollukul tahvitsemise kirvesse tuules seal õige ruttu puruks löödi. Puid siis püütas, samal ajal lahkus, istud tahvitsemise kirvega, tõuge hästi välja ei pala. Suurema vasaraga On aigalt lambid, Tokitatuk too otsam, siis pesti seltsis kõveras või tsipa ümarikus, nii et, et tuuganteteste ilm võimaldab Nakla puu siis kõik Naklaleta kõveras. Ja veel suurem passaram ka elamisen olema Naton koegi haina sisse ärkaotatu või siis kuigi mujale viidud. Ja siis ekstra lehmad Tokitamise, jaostete, Kula puust varrega seene tolle joosta pead, puust olematut toki eri lahukatoom nõistetu kapsatünni peale ja tun seal vaotuses. Tiirustel liin valla tullu. Jaa, Tugapsta nui, millega tambitakse, mis ka õe käest vaotuses passis, toon viidi pööningule Star, lihtsalt keegi teda sealt alla ei too. Ilmselt ebamugav on sinna üles Ronny ja siis seal vilets illus, ümarik kivim ja pantidele Kapstanuiale pääle laotus, kõvembol, atoom, kiviktaimla le pantu. Mina teda sealt arv ei luba võtta. Et olla Villus ja ongi illus. Ainukene asi, et kolm-nelisada meetrit majast õpistu poole on, räägi ellus, kivi, unikat, sealt vallik sinna kiviktaimla müanssid ilusaid kive tollasest Kapstawaotuse kivi asemele. Ja mis häda siis son? Et nüüd siia pommi hädamanud häda tuuetub, kivi unik on Bernase uss aiast vallanud. Dumas, mille uunikum või Bernase nimedki olla ja ta võib endale tähist maa, Massumassa ja nii edasi. Aga ta on uniku arvanu hinda uss aiast vällja. Ja dub pööning sinnatel ka asja ei ole too arvestada ka vällja ültse tõugu kütus, süsteemi määne riist, mille ja somm ja Tuude arvas ka välja selle, et noh, suurem jagu noid riistu. Ta ei tunne nende vastu huvi või mille pärast aga igatses väljade, arvas. Ja nüüd siis jagamisUSA ja mõista nii või. No Ussaid, vanast ümbre majasene aiaga piiratud ala kui Elaides lasta ja üte sõnaga seal kehtisimenegi kari seal uus saian nainegi kõrt pidi seal olema. Ammuilma ei ole neid Aid uinanud, sõna tükitas ärk unetama, kui nüüd mõtleme tuubeled, jummal tule mussaida, see mõtle jõgi jääki, tuuballet, valgide habendaga, vana, mis, tule nüüd taevast ja hõljus sinna nantsigi. Jasmiinipuhma päev või. Mis mõttes seansse asjal Olessi Ussay Tomics ollu, kõgedalt vaimline mõiste, toomist tähistanud ta ütlesite toda säänest hinda, ümbrust, mille üle sul on voli, mille eest sa vastutad. Kui nüüd näittide manuka tulla tagasi siin veidikene siis malenähtud proov, no mittu kõrda, et no hea küll, et mis paljustav võtta, et noh, kõige rohkem kats tunni haigut, kõik asjad täpselt sinnakuna olema, pead Virka lõõgastu taastada. Esimene olukord, et kus me mitte ei ole kotuse pääl, kus nad olema peavad. Või siis läheb asi veel hullem pas. Ja too noh, võib-olla mõnele jäi nüüd see on tunnetatoom nagu naiste probleeme ei sugugi. Meestega Chipa küll tõesilde. No ma olen pannud tähele, näitas säänest asjad väega palju Eestimaamehe soetas shansid massinid, mille tervis nagu kahtlane väega Sestnesel massinaal omagi ja siis kõike Aik sõimas, et näed, kus see asi on nii ja naa nätnumad tahas, töötata massaa, näed töötleta muu remondi ja siis omane kõrvuni määriga koonia jätta seaduseväega õnnedu pildi hindast ja muidugi sõimata siis peale massinud pildike muud kah seal valitsus ja kõik saab oma jao. Et mina siis hoitinemist seal con, muud ei saa kui sõnuda küll sõnu ta ilma või tööriistu või hinemisi, edki jänes, keeld tõsilde olla ja Ella kui neetud asja kössi tsipa tõsildamis näitises, nii et, et mina siis tõist moode ollu kui mehe s pidanud massindaval rooma naaseb halbu tüüristuga kamandama. Ja ega muud ei mõista ütelda, et Essolu hinnanud kedagi sõimata, akose hukan ima, sõimas vanaema sõimas, Esa sõimas vanaisaga masi, tsipa kahtlasem juba vanaisal tavaliselt tiks asja oma kotuse pääl ja temal suhtes sõiman oli vanaisa on koiki, nii, mul on selline tunne, et no ma santsi väga tasaliku mehekese. Või on kellelgi tõsi, seal on tõest moodu, aga ja nüüd tuua üle tasuks ka mõtelda, et kus naasias siis tõeliselt omma ja millena nii omma. Vanaisad on selged tuiasnikud Toisile ala, et ta vähembusniku moodunum ütelda. Aga noh, sõimamine, soliidne ja sõimimine, traditsioon, saatiks tõisi sõimada, olgu siis kasvõi tööriista Ki. Et siis naised ka nagu tsipa Corembale ja, ja saad kõigile mõista, anda ära öelda, et kui rasse ütel hääl ja kõrralikul, tüükal ontlike elu kombidega hinemisel siin hirman. See on huvitav, et sa rõhutasid just seda, et, et vanaisa on see, et kelle uss sai tal kõige paremas korras ja mul tuli ka meelde see, et näiteks lapsena, et kui pühapäeva päeval tuli mingisugune idee, kas midagi kleepida, voltida ja joonistada, et siis kui kõik poed olid kinni, siis vanaisa lauasahtlis oli alati olemas pliiats, käärid, liim ja see oli nagu selline küllusesarv, et sa võisid ühe korra sealt ära võtta. Aga see nii-öelda taas korrastus kogu aeg, et kas see ussaia korrashoidmine on ka seotud natuke vanusega, et läbi selle elukogemuse tullakse, et teatud rastatus on, on vajalik, et lihtsalt lihtsam elada. Näen tsingi vannusel ilmselt ei juletud jõudu ülejäänud, nii et sa hulli moonduda loobid igale poolele. Tundub, et asi on hukanet, aga, aga murra läbi siit nagu kütmisel. Üten? Jah, et nojah, meie kandi mees, aga, ja siis, kui, kui näed ära vaat et asja saat lihtsampa ja siis proovid, võimaluste piiren ja mõnel, kellel võimalused parendamatuga tõtest ongi nii, et kõik asi lahterdati ja ja too on tal väga oluline kokkuhoid ta sadu asemel, mida muuteta siis tegelikult kui mitte midagi kõrrasta, siis tekkis ka mäenegi kõrd ja mänegi Ahik tagasi. Kui mul poisi oli mõlembavil kotun ja paraja seansse marakrati, siis ma kai vasaridega ostja neid hästi palju ja ega Wynne haigu, mida suurtes massaka mõne sai veel laos niisama kirjutada. Ja siis veeti ruttu õrnu vasara. Aga siis, kui maad harisid leiutise kolm-neli tükki all ja sealt sai muudki veel rauda, Levad siiamaani maa Sesteks kõvasti mutrivõtmeid ja ja siis tekkis mõnegi sääne tasakaal, et nii palju nagu kaotad Nika palju Levad kah. Et nad päris ilma suurt ei ole kunagi, noh, mõnikord on nii, et seal ütles teist võtit ei ole, siis lähed küsib naabrimehe käest tiitarieviid ruttu tagasi, muidu ta ei anna enam. Jutus on suur ivasest, vaata nüüd korra ja kaose teooriad on ju ka, mis kosmoloogias räägitakse, et, et seal on ju ka see, et mis asi see kaos ikkagi on, et kas ta on äkki seal taga kumab mingisugune korrastatused seal mis on nii-öelda näiline. Segadus on tegelikult väga hästi läbi mõeldud kord ja teistmoodi ka, et võib-olla mingisuguse korra tagan. On ka kaos hoopiski. Nojah, ei, ma arvan küll jah, et ega seal kaossen on võimalik ka ellu jäi aga ei ole lihtsalt oma kõik selle ühiskonna niimoodi üles ehitanud, et meile, eks passis nii kõrgelt rohkem võtet tolle pärast tulev püüdatud kõrda hoita, nii, nii kui vähegi jõuad. Oma Kõrbadi vahel harva külalise tuleva, siis maili juba tükk aega küttega asja üles oma kodust kuigi mulda väiku tore õmbaiga. Jah, 100 tarregarendateta TEE ELU Kärda. No need on omavahel seotud, et kui see väline Ussaid on korras, et siis see ju kuidagi korrastab ka sisemiselt. Just nii ta on ja ei ole mõtet tundma ütliga juba ei ole mõtet ainult välimise tegeleda. Sisenemine tuleks kõigepealt kõrda. Panda. Aga see on küll huvitav vete vahel, kui hakkad oma ütleme, pabereid raamatuid korrastama kappide, pealseid, laudade pealseid ja nii edasi nädalavahetusel näiteks on aega siis tavaliselt samal ajal korrastad mõtteid. Mina olen küll nii tähele pannud, et ütleme, käed panevad mingeid asju kohale, mis ei ole üldse vaimsed asjad isegi noh, mingisuguseid majapidamised või nii. Aga see mõjub nii, et see samal ajal tavaliselt mõtled, et kus maal ma neid olen omadega või mis on järgmine tähtis asi või mida ma peaks tegema või kuidagi nii. No vana tuntud asi, et paljud naised nakkuse Mõsumaskma. Ja ma pean ütlema, et kuma traktoriga mad hari sest nakased aega palju asjad paika minema ülemise kõrradal. Et võimulatum ka, kuigi muutuvad ka, et, et näed siin pulgast ma üle ei ole sõitnud seal. Mätliga palun juba Hillus. Nii et kellel Kuimudom aga siis eks jah, et mille vanaisa sõima väega äkida tees, et kõik need lahendused et nagu esihindate etab või ulatatiivseduud äkida sai, arvavad kõik do konda liigus, tungi, tina Ussaid. Dime ongi turniiskestud kõrval hoit. Ei olegi kedagi tõesti sõimanud tal esindaja. Ja no veits asja, mille peale Dima võim ja voli noh, ega suhteliselt tõvet ja ilma häda nuid sai ka hütz tegelane Mõota kõge korgem tuugada võta igavalt ühendust, kõrt nädalineks harilikult. Ja rohkem Dima võimus. Sooled. Ja vanaisa nikkus peaki tollest paika pantust, uss aiast eriti veel minema. Tool time jaos nagu zone, paras lage akva. Et ta sai sealt eluste üle kaetuse. Kuis lugu, hom, millesse kustub vanaemaga, eks asi, vot vanaemaga lasi, nii et tavaliselt ju naaselleksimini Jes vaheti vussaida siis või vahtsa Ushuaia umas võtmine küllat, vallusse asi. Mõnel läks ta rutem, pale kõrda, mõnele speris Kaway vinnaguumas võtja Mõnis võtabki surmatunnini. Päriselt, noh, kuigivõrd pidi võtma sellest pääsekoegi. Siis öeldi, et ess, kodune ärk ess võtakotu kumas. Netegatud kotust ei pea alati vahetama uus saidatulega muu pärast laenbasse kitsam pastetaja. Juhus on muidugi siis, kui muutuse ja oma muutunud veris Kippastes. Nüüd, kui kullelda, mida siis kõneles vana peremehe Bernase kuist, nimekaid klasse, näed koonima või liigumisiinia tiimi Tseenista kodusinud püsis, neid enam ei ole sääs kõikker, sess läts Nanegi haig mööda 10 või 15 aastat. Neid tõttesse Hinanud, seal ei ole. Aga noor rahvast lõigussiks edesi, tõllakuur on või ei ole. Töökohas auto garaazis, aita mänedžer, küla litsile lasema det. Rehetare all on või olla noorel Bernased midagi sane ateljee taolist või kuivatas ta seal ravimtaimi või, või mida? Laut, suutuma, särlahutu, selle tasuga värk jäi tasuka tootma, Tiia, kõige parem pole. Sinna on detu siis kas märgi kasvuhoonet või üts jaguueybidu, mulgi valla juurituja ilu, puhmak või lihtsalt muru asemele det. Ja too iidses, mis seal ümbraldumminandiste järk koristati, ei ole seal mõnestki Aid, ainult nagu ei olekski Ussaida. Säärased mõtted, nagu toll seansse mõtlen, muidugi ei ole. Aga kui mõtlen tuubele jummal, tule muus saida. Sistun, mõtlen vastom, ole Lussaid, kaunu, kohegi. Ja vana ei ole säänse elu segiajamisega ilmungi nõun ollu, näide Ussaid tuul tõstis sugu mõne noore Nutegevussaya laenbas. Tuv näide, arusaamine vaid nüüd, kui võtta mõni suurem suguvõsa, ütleme, viie-kuue latsega. Kõiki mütest kotust, peri, äkki täpselt ei, Tiia, Missis kodust saa teda peassic kõrran hoitma, vaid jää teda müüma peassi. Guinebki jääki huvi ei tunne. Kõige vanem harilikult üle 60 aasta vanad Ustigi oledki, mida suurt tegijat kamandama küll tükis, hirmsale noorem põiele, Olesi tegija, Atom ka harinud vanem pütlased tuledeta ja midagi ja kui nüüd tulla asjale mäesti, lahendust ei ole, sest tavaliselt pakestu noorem ka sealt ära ja siis kas ta lagunes või särk. Aga kui nüüd juhtus nii, et Kjääkinost noorendist nakas tõteste tegusalt asju ajama, sest vanem pantjala ette Netukatule käin kas siis mõne paragrahviga või millegagi. Et ei saa joomata lubada. Et su oma Ussaid võetas käestert. Las lagunes, aga käest anda. Kostu häbi ots. Nii siis ongi, et no suguvõsa mugu nõse sõja vaos ja vahtsat nõsemist tud tavaliselt ei tule, enne kui vana ustavaid Omar laonu vanakesi. Võtame sääne asi nagu võru keel. Vanaisade vana imede Ussaid keele poolest näksis väljas ja need perre kõneldi säänest keelt, nagu sinna parajasti kokku oli trehvanud kooli Umagi konna enemisesse lasi hütine kul valla pult, Kambedast. Siis kuigi muud tasa auga dubki lärk manssegi au pärast, aga üks vahtsid sündinud hull ja nii edasi ja tõstmudu, aga too kõik smook kire keelele tuumia kirja panti kirjutati kellelegi kirja või midagi ametlikku. Kirekeel Võrumaal, loll mõistluseppant saksa või vene keelekirjaga päämiselt, eks Tartu kiil. Et too ei ole jumalast võrukeeldu, ei ole imekiil võrukesele suuremale jaole. Aga näol nii palju lähken tal umas võetu, ta on nagu avusen rohkem kuuma teki äkki nagu ess mõtlegi tuubele, et kuulata ka, mille tõmmata peris human keelend siis kirja ei panetada. Seal ilmselt jah, sääne asi nagu prestiiž, ütleme kui kantslist tud tartukeelset jumala sünna kuulse jahtu Tüanssis, tule tartu keelele prestiiži takka, noh ütleme kate 10. aasta saajeedimeliselt poolel, siis tull siis ta tartu keele asemele vil eesti kiregi legata kohtuprotokolle nulliks 1000 ütles, on tal veel niiet võrukesele umma uma kiilset kire sinna tegelikult olnud. Omaetuna naabride ummiga läbi. Sääne, sama asi on pea haigut seltskonnalaule Kotsile võiti, vildaka lauletas nägu tahetas midagi käega, Ummases lauletas mulke mu meelel kuldne kodukotus. Tugev küll. Ja käiviseeni maanivil ja tuut võetaski siis nagu hiinakeelset laulu käki mõtle tuubele, et no aga ma ju ei kõnele nii. Ja nüüd oman perisumakeelne kirjasõna, mis on ka olemas ja mida praeguse laulinat väega veidi duumas ei võeta. Kuna midagi andust vanast uss aiast alale. Eks mäletades neid luuletusi. Tartukeelseid, ütleme Gustav Suitsu keelt. Mäksinemise kuulnud Ja mulgi luuletusi ja kõik, mis noist tõist muud onu tuum, mõnegi Antšak värk ja too ei passi sinna sisse ja tootmisele tähele pannud, nii ammu, et vahtse ütleme seda võru päris võrukeelset Kyra sinna võtva kõige halvem pole humas hinemise, kes oma kirjandusega kokku puutub, Tõnu kuigivõrd väelannu, kes väga palju õmbutununu juba võtva, aga null on juba seal midagi muud hakkan. Nüüd ei ole jah, et noore Vaisis nukk ja mitte midagi ei ole kuuldu ennem, et neil ei ole säänest. Noh, ütleme eelarvamust või kustuda, kutsu, mul om sääne kogemus, vahepeal oli peris imelik võru kire keelduma kiruditel hobuse oppamise loo, tolle sai kätte traktorist, käes olek suurt kunagi lugevan, ühtegi luuletust või siis tema on elund või midagi säänest. S olek. Edur lugi poole tunniga jupi läbi ja siis ma teist suures silmad. Kas sa said kõigest aru ja ta asjalikult Dust artiklist Nuka kõnelema, nii et olin nätatel töötasid ja kõik ilusti läbi lugenud ja kõigest aru saanud ja ütlen nii, et mis tants, somet Edimelise kats kolm lauset Tomorrasse. Siis harin, et tal ei ole häda midagi, nii et, et toov nütu vana ussaia proovikkuses missekesinemisi. Tervet maad võid ka Kaiani kütte ainsat ust saida et sinna ei ole aida mõtet, et ta ei olegi nagu kohe Kitetatest. Ümarik asi ja ja siin me elame ja esialgu mesityslarrypase kohegi. Ja mida siis tuustus suurest munast kõneldas. Ja imelik küll, et petujutt, mida ta kõnelda Sto umbkottipidi väega lähed kokku too jutuga, mida vanad talumehe omast talust kõnelased, kui neid ei ole ja nii edasi, nii edasi, et kõik lateks hukkaja. Kõneldes siis, et et mis kõik hukanomsessioon maa pääl, et poisis rekord hukka minema loodust nagu hääletada segast kandist vabriku tossu välja, häätise Luhti suutuma, särk, maa ja igasugune muu vunk, jõud tuusa otsa, süüdvaka varsti on midagi lehma, heina tegemisest, ei ole käsi vikatitki raudse otsa. Alumindu pea Ollev kivist Otson Tubrast Sis peatu, pittu kausi ja suusakepi kokku korjama ja etnost saanud deta. Midagi vahtsetamist vahtsane homses, kui nakad kaema põhilised long dringi purgid. Nii et, et Toomsestu, tunnitu lahendus asjale või, või nii nagu ta hom, et paremat ei ole nagu saadu. Vot nii siis käki uuri, et kuist uni sai, et kestnud õli hindu ka maailmaturu peal, eks mänge, neetud kõik vesi ja tuuleveski ja mis meil kõik omasin kunagi ollu ja millega elate, õige hulk rahvast, ärk. Et no siis enambesse ole kasulikud beeta ja nutul kõik. Minema pillu, long dringi purgistetaga. Vaisis kui võtta säänest asja nagu, ega tast asja nagu vesi. Kui ega üldse oleks pidanud pööraga kaost väntama, mitte teda nii hullustes raisatud male tuulteta, ilma tasuldavam, aga pööraga vänta Olühe, siis saad ilma tasulda. Ja imelik asi, et noh, suurel raiskaja mätsigi hullikas kuulmade enemise raiskamine käiviks riiklikult põlevkivi kaevandused raisata, suurem jagu lektor ja hõli hendugi jäänuid kõigutas köigutesse riigi. Ja noh, kõik muuk, energiaallikad, no muidugi näide ongi nakata taastama, aga üldiselt näeks, mansselgi, hääletati kõigepealt ärg nii ess hääletada mitte sugugi halva nõukogude leedun vaid üle ilma igal pool ja külanud ütelda, kellel oli kõik valitsused, deta värk, tuleks hääletada. Tutva kutstud asja hinda, hääletamise magusast valus. Too valu olevat olemas, sund inemisi nii tegema. Ma arva, et too ja igasugune valulat kunagi magusas ja too vast ei oleta asja põhjus. Tegelikult Extkümne midagi hääletesse nai Häädehinnast näetiseks, töisi ja noikina pääle näid tuleva Tuušaos, kui ilusa villa käänuma tuusas näidinanud ei olek. Tuud ei saa üldse hinda hääletamises kutsu hääletades vaesem pianoidia, midagi, vastan hakata ei saa. Vastu asi ekstun, samon, uss aiast arusaamiseni ei jõua nagu kuigi muutub Peraled. Näen singi mõtelnud nii, uss. Piire ei ole ja ei lõpe oma riigiga. Armaada võitjad kus Aidan veel suurem kui maa. Kui nii mõtlema jääd, siis tal ei olnudki üldse, andsite piire või, või vähemasti piirel miinus maskid tähtsust. Et rikkasmised Tubjaska nagu arusaamad vaese mehe tare, manski muudu time, usse said ja vastapitega. Ja rikka riigi Nubjad ka harrusamat näide. Uss sai ta küünius sisse ka maakera. Vaesem riik ja vastabite aga tundub nagu väega rasse umas võtta. Kui niimoodi asja mõistad, siis proovi ütelda, et mis madu põretse laulda Ussaial, mõistad Ussaid siis too jagu maad vaid Aivast või vett või mida taht mille Sul on läänegina voli ja mille eest sa siis vastutad su käest, võidas vastust, küsib. Jäädussaid on kõgepealt vaimline asi on ka selge. Ja uss aida pead kõrranhoitma. Küka hinne tulev vaimline Ussaid kõrda panda muidu võitjaiekinuid asju õigide Kotosside peale kandma mõnestki tuludul värgile ei ole Tubjas ka selge olema, et maailm on ei, olete vaimline, Ussaid kõrran. Kui mõni Teed kuimuudu pidanud olema, Süsnoodia heli koheki kuulda ei ole tegeldatas akvalt seansside mõttetuid asju, kannigudu põrandasse alumiini, long dringi, Burkest ümbre valamine, sääne tunne, omad võimumehe, kellel on voli midagi otsusta no ei pääsenud nii kuumast uss aiast kuigi muidu välja või, või tahad sealt välja tulla. Aga näide Ussaid Oomio ammu ahtakeses. Ja hätti lahenduse omma vällanbul näide, kus sai ta siis aetas asja varjamises nagu poolsalaja säänest juttu, et lahendusi ei olegi, enam pole, on, et kõik ongi nii hukka torkinud, midagi teetega. Mõni küsis, siis jahtub Enet, kunas, tule duaaliksisse, kunas nad vahtisime, Ussaid umas võetas või? Tuum ilmselt ka väega vana küsimine, nii et ma arvan, et kõik haiged nii muidugi püsti. Aga tegelikult pess küsimegi nii et või ütleme, uus said, ei ole üldse paha vahetada laenbas vahedeta ja vahetamise sundusse mõnna Ciscukolitas vahtsele paik nagu vanahiina läits mujale, mehele aga vurtsu, so jagu inimesi, kes maa keradal. Elas Naili Koigi mehel minna esialgu et lähevad kohe teise planeedi peal mehele. Massa unistada. Ega no erineva USA ja ei pea 11 segama. Et näid, saad kah kuigi muidu Nimudu mõistuse perre kõrvaldada, nii et kui Stahli, hundi ja lamba, Kotsile, hundi süü ja nii edasi tuur Etna sekasseudseteist toomiks vast rohkem tollest, et üts küüsi üldse hinda käest, et kus ta, mis modee, kus ta tõi sile maos või ta ei peatud olulisust. Et ma usuvad kõike asja, saad niimoodi mõistusega kõnelda viil praegu. Nii kaua kui meil mõistus, Tom. Nüüd kõik ta ussaiajutt on põhjulad. Ainult nagu kasulik tuu jaossed nõsta mõnegi joru, asjalikke küsimusi mitte säänsid, millele saatega Lopelt armastada. Naist ei ole kasu, midagi. Proovisin siis mõne seansi küsimuse üles tõsta kõigepealt, et milles mõni oma hussaiani ahtake somb võtnud ja mis siis võimaliku vastusse tollenud ta Belgiasse, tule vastust kanda vastusse kandmise eest. Bakalise kõikjo vaiet Veidel tüüd, ollu ja saanu hinnang tõi sigala vaiet saanu. Et ma ei ole milleski süüdi, vets muuk halvab oma süüdi. Nüüd et kas siis ahtage ussaiana Kerem toime tulla. Koidud toime tulebki nüüd võta, kui võtad nii muud võtet, nahad, hätile lahendusi vaja, siis ahtake, see uus sai, on nõid ei ole neid lahendusi, et ilmselge, nii et too võrra. Tuu asi on seal ju palju rasseb. Aga kui, kui toime tulekkis peatsistuda hinda õigustamist, siis muidugi USA ja võitjate mada nii ahtassetteesi mitte millegi eest ei vastuta. Hätidust muidugi vähem basse ja järjest tuleb manu. Ja no mis nad ütlevad, et ega Eesti valitsusse mahus aida võt järjest ahtambas. Ja ma ei mõtle mitte üksinda uut valitsust, mida seal Tallinn on? Omavalitsusest peale, mina ei ole nänn So riigi kõrraigu, väiksin Liinul bussisõiduplaani pea, ütelge ei ole või ei ole, ongi, on, aga ma ei ole kõigil käimine, tähendas on küll noi tütsikeid, mida firma pandva, aga kui sõit neli-viis firmat, siis om väega töö näolikat seal õige mitme omavahel nii tülli ja kakk maitsta saab sõiduplaane maha. Järelikult uut asja ei saa, firmade peale panda Tubjat, kohalik omavalitsus tegema võtva kõik sõitvad bussid panud mõnu, niimoodi kellaoliselt järje kõrda. Kasnak kella ei tunne või ei ole nail, millega kirutada, või on kolmgi mujal häda veel, aga näiteetada külanud ütel mehel dolland ei tee ja ei hakkagi tegema ja rahvas kaess aknest, kui buss, sõit, siis järelikult human, tulen umbes seal see laul, nii ta elugi aju siis tollest on oluliselt kitsam passanud omavalitsuse Ussaid, jah, et ei ole vaja bussisõiduplaaniga tegeleda. Või siis noh, võtame seansse asja nagu raudtee värkam tegelikult hinne Rautid, hääletad järg seansse asja nagu raudtee peldiku, selled, kõrran hoita. Ma mäletan, Võrunul tükk haigutavale Antslad kõrran, kõrval hoitmine sahisnesid, tollane talvel tuli ahju kütta sinna vaja mõnegi jupikene puid viia ja Ansson olnud asi eriti lihtne veel, kuna üle raudtee Tõsel Bullolt tohutu puu lasub. Muide access keela Ahu kütmises osa lätsigi vanas ja ma ei tea, kus lõpus panti, aga lihtsalt jääkis kütet teda siis nakatist tegema suuri projekte, et kus seal vahtse peldiku ehita. Kuskil ma süted Mistitest ehitate, hoia jõgi äkki kõrrandada, vahet ei ole, kas ümber maja lastas või? No vot, nii et too võrra kergem pelada siis. Need seansside asju ka ei pea tegelema. Kas nüüd nukk Uma ussaia ahtasse oma võtnud, kas nemad, nõrgak, pajumannapelglikud vaimuna, kavala vaimne hulli? Nii nõrga omavast tund, mõtlen, et naist ei ole kõgeledale ilma elule, vasta astjat. Pelglikud Vlad, tuul, mõtlen, et neil ei ole elujulgust lahendusi otsi ja sealt otsigu näitatestega omm. Ja kaval on mõne muidugi tun, mõtlen, et vööritise kõik töisi peale. Aga no hullusest mõtelda siis need nutu jaanalind kestub pääsinna liivakäkk. Ma ei tea midagi vanalinnu potsile ütelda, aga jaanalind hommiks tark. Nii, nüüd milles inemine, eks armatule Belgestuts vahetad või laenlastetus saida. Ja vastus, sest sama kõik hiinbul loetu asja, et ei ole harinu vastust andma ei viisid pinguta, ei saa enam töisi, süüdiste ei saa hinnast õigusta hirm ilma elule vastu Naada, tahtmine hinnast hättis täkki ja vaht seal, kus sai on, ei loe enam. Kogemus lugeja, Inemise kõmbus, julgus, avalde olek, õige olek, kõik säänse asja, mida meil ütiskondum, püüdne hirmsal maha tampima jäär, surmade olematusteta, nii sõnangu, teon ja suurelt jaolt tuuga kõrdolen. Aga nüüd ma arvad male haigut jõudunu sinna Kondma tahtunud kõgest kõrraga kõnelda. Ja mis mu meelest tom, nii põhiline asi, mis meid, rõhk hirmsal põra. Et me ei saa enam aru, kelle Uma usaid tuumideni umas pea. Tule välja, et on kellelgi tõese Umagjamist vägedalt. Ei saaki oma tahtmise pärast kamandada. Vot kui meil aiake ümber maja. Ja kui minek, et mõnegi haina hiireke tegi endale sinna manski varusid, soetja sismikkaimide ta ilmselt Mil Lazimitel, seal elab lastetegelaste tuu sõltut Vanna haina Hindrale tege sinna pesa meid Secetuuga meeuss aitust palju halvem passis haakuda, sinna endale pesa tegi. Aga nüüd on asi tõiste. Nüüd diaoma Ussaida kellegagi jagama Kedamiitiieki, kes ta on. Tuunismi Hussain toimus, mida oma surssoyas pea tujule mitte tuunida olestajaga esitenn. Mis siis saagas beat Opma ilma Hussaialda elama. Nagu Haider, häädi, Nicaostu vaimline puul ka ära. Akas sisse lähetus, segades nii suures Dynanud lehmad Tokitada Nakla puu sisse lööva ja keerulisematest asjust kõnelenud. Tunnid sääne värk millele ma arvan siin vastust ei leebema tum elu, haig mõtelda, kui mõtled üldse midagi veel. Nii et ühesõnaga ta jutt minema kõnely tollest rohkem küsimusi üles, kui ta siin lahendust ei lahenda ju pea midagi, ta lihtsalt müts, võimalus Kaiate elu pääl. Sa rääkisid palju sellest, et kuidas olla ja et kui tähtis on ka see vaimne kus said, aga kas sul on mingisuguseid praktilisi nõuandeid ka, et kuidas seda oma vaimset ust saida korrastada? Ma arvan, kui seal nõuandi Tomsis väega lihtsa tule, eks kõigi seansse asju mandule algust tagasi minna. Mõtelda, mis asi, mille jaos. Mille jaos Vassarteti mille kirvesteti, mille sinemisel mõistus, son. Mis asi, inimesele tähtsam, bum. Kui sinna tagasi lähed, siis arutad asja kõrgalla ja noh, ilmselt ühtegi asja ma ei ole sõnast võlu, sõnatu, ütlete nüüd. Ja nüüd on kõik Kõsan tusa vangide võlusanaat alguste minna. Võrumaa mõtleja Pulga Jaan kõneles uss aiast. Kasutatud muusika Mirjam Tally plaadilt loo nimi, pihlakate meri. Ööülikool tänab abi eest riikliku programmi Lõuna-Eesti keel ja kultuur. Saate valmistasid ette Külli tüli, Jaan Tootsen. Raadioteater 2005.