Ei koole. A la. Ja sai Andrei. Ma siis tõlgin. Mina ütlesin. Ma ütlesin, Oa olen Andri Luup ja minu vastas istub Mirjam. Mirjam on meie. Ja Mirjam on siis hispaania keele õpetaja Eestis. Ja nii, kuidas mina aru sain siis Mirjam ütles, et ta elab Eestis või on Eestis juba seitse aastat? Oli, me olime siis näha. Ja meie tänane teema on hispaanlane. Merje Piller, r perekonnanimed on ka huvitav, kuidas hispaanlased mutumi kõik, kui sünnib ja pannakse sulle nimeks Francisco siis ellus, kui sa on nagu elu läheb, edasi, sa enam ei ole Francisco Illiksal, sa võiks olla kas kiiko või pakku. Kui sinu nimi hose sai, enam ei ole Hosevaid Peebee kõigi nõu hakkame muutuma. Aga kui sinu nimi on Mirjam, kas siis võib sind Nimix kutsuda või mul veine? Mõnikord ma olin olnud seal piir, aga küllap nagu mis asi ja? Elva kui keegi küsib, mis tema nimi on, aga päriselt? Me nimetame tal igas Elvis või l või midagi sellist, kõik muutub. Ja minu teise õe nimi on Maria Velus Reyes. Mis tähendab kuningate maarjamaa uhke nimi. Ja kui keegi küsib, mis sinu nimi on, ta ütleb marjadele räies vaid lisal Preiges, mis on nagu kuningad. See Hispaanias ei ole, ei ole imelik. Parauays, kus me elasime, kindlasti kõlab natukene imelik, sest nagu kuningad kuidas sinu nimi on, kuningad, Maria Velos väljes, kuningate marja aa aah, ja keegi ei ütle talle. On naiste nimi, mis on Marie Hosel. Hoseedee likule on mehe nimi. Kui sa oled marja hose, siis kindlasti öeldakse nagu kokku Mariahuse. Aga kui sa oled mees, siis sa pead macho, see marja. Vastupidi, siis kui on vaja stabiilsust, oled mees. Aga kuidas sulle üldse tundusid alguses eestlased? Ma arvan, et kõige raskem asi, et kui sa tuled siia saale, disballeni on paigust, sest sa oled harjunud, et ükskõik kuhu sa lähed, läbi saab kuulata blablablablablablabla oled mu sees ja siis vaid kuule 1000 jutuva huvitavad segi, sa võid osaleda, siga on väga normaalne. Kõige huvitavam asi on see, kuidas eestlased oskavad tulla vaid mingil moel, see on hea selles mõttes, et see annab ka aega rohkem mõelda. Aga kui sa abitaat keeld, siis mõnikord sa igatsed, et miks nad ei regi rohkem selles mõttes, et ma ei tea, sa pakud neile x teemad ja nad on. Kas teile see sobib? Teil on midagi vastu. Okei siis kolmapäeva, et ma pean Isinu Regina enne, aga nad ei vasta ja oli vaja, issand jumal, räägi eriti TPI oli nõu mövline, no näete, niplimutil vägi, see on, see on uskumatu. Üks asi, mis mulle ka osa hoida on, kuidas eestlasi ei liigu, aktuaalne kaamera on nii, nii sirged, ma imestan, kuidas ta oskab, me peame liikuma kogu aeg ei oska olla nõu. Ükskord minu üks õpilane tõi mulle ta lindistas üks. Ja kas on uudiseid ja Hispaaniast ja. Me panime sinise käsinik kõik sama laialinäärmed, kuidas see liigub? Ta liigub kogu ehita, näitab kõigi asjade ja pysti ja siis ta istub ja ta ei ole see nagu rahulik. Ma ei, ma olin ka palju elanud Lõuna-Ameerikas proua ees, nad ei tea, mis asi tähendab hävi või siis ma ei tea, et Räkivad rikkivad, rekkivad jutustaja jutustavad kõik neile, see oli ebaviisakus, on. Te suhtlemine sõna välja on natukene kergem kui näiteks siin Eestis ma ei läinud juba siin seitse aastat, see on päris palju ja ma ei tea, mingi eestlane lähe kusagil ees panias või siis kohe ta leiab, et hispaanlased röögivad liiga palju või küsivad liiga palju. Ma kuulasin üks koordiks, Keslane, kes läks vedelema Hispaanias, sest et ta õppis hispaania keel ja ta isegi leidis seal töö. Ja ta sai elada seal ainult ajaks, kui ta tuli kohe tagasi selle, et millal see võimalik ei saa teha midagi kogu aeg on keegi sinu käest küsida, kuhu sa lähed praegu ja mida sa teed ja miks seda siis banaani on vahva suhtleja. Niisiis pannased, ütleme, istuvad ja röögivad. Ja nemad ise ei märga, aga väljaspool kui sa näed, kas sa nagu oota seeerriti. Teine Regib, kolmas, Regib, neljas kargim, viies kärgimas, kes kuuleb, sest et kõik räägivad samal ajal. Aga kui sa oled nõus, oli selle jutu sees, sa saad aru, et kõik kuulavad. Noh, meil on selline anni, et samal ajal, kui me saame ka kullad, on, see, tähendab Ma ei kuule sind. Mul ei huvita sinu juttu, kui ta küll, aga miks mitte Kasar, õiged hambad laiali raisk, häire, et mul on Bayer reisida. Ma ei tea, mõnikord ma olen mõelnud, et keel lubab seda teha selles mõttes, et kui ma võtan Eestis ajalehte, siis ma hakkan lugema, nagu see struktuur teeb, et ma saan aru, täiesti vastupidi, kui ma ei ole lugenud väga illusti need lõpud kus sa pead olema tähelepanelik, kuidas see lõpeb. Spane keeles, vastupidi, sa annad seda nagu sõnadega siis kui sa kuule, taluses pole vaja, kuidas sel sõnal lõpeb, ma ei pea kuulama, mida ta räägib lõpuni, see on nagu ükskõik, ma tean kindlasti selles mõttes võime öelda disballeni kolm väga intuitiivne palju kuulama, et aru saada, mis teine inimene inimesel on laiem, ta kohe saab aru intuitsiooni järgi. Kuidas aastal nii hea intuitsioon, ma arvan ka, et sellepärast hispaanlane juba ekspressiivne temperament ärni liigub, ta näitab, mida ta, või ma ei tea, kõik vaieldav oma Katiga näoga kultuur ka annab, et meie iseloomuperest pigem isegi viis, et arutleda ei ole nii nagu sakslane, ütleme ta võtta C ja siis üks kaks kolm. Ja siis vaid võtame kõik niisugune asi, et me nagu kogu võte, jää, räägime mingi jutu ja pildid, jutud ja blabla, mis me ütlesime, ja see, see, see ja see on niivõrd sellepärast, et näha ja, ja pärast me istume ja mõtleme ja mida mar sügiseni. Vahel see on pigem meie esimene reaktsioon on vastada või rekkida. Kohe arvavad ja perearst siis, kui mingi probleem on olnud, siis mõtleme, muidu pole vaja mõelda, palju Hispaanias ei tohi nagu siin Eestis tohivaar hästi ja sobiva hästi, keegi küsib midagi. Siis tuli haigus, see tähendab mõtlemine ja siis astus Hispaanias ei tohi siis kui käes ei ole midagi teinud. No ja siis kohe majja vastane, muidu tähendab hakas subja valluta, mis probleem sul on, kas on midagi, mis iga on, see tähendab, et sul on mingi probleem? Ei tea, tibiline banaane, ma ütleks, et on mu ema näiteks, et ei oska oodata. Ta on nagu kannatlik, vastanud üles Tanatamatult kannatamatu kui meel perekonnaga käisime elamas parauays. Alguses mu ema ütles, ma siin ei suuda olla eparauai, inimesed on liiga üles. Ei sule duelda. Teine, kuidas sa elad, Nad ütlevad. Tee kuivas, eeldajad, kui ruttu meil on kiire, mis, mis asi ja kõik, proua ütlevad, aga proua, miks teil on kiirem, kuhu te lähete ja ma ei suuda ta nõukogu, ainult. Ma ei tea, millest ma räägin. Nad olijad ei luba, nad ütlesid, et see terve riik ühineme, kõik need regioonid ja teeme ainult üks, mis on sama, sest et kõik mõtleme enam-vähem samamoodi. Milosama kuusk ja tegelikult see, mis ühendab, kõik meist on see kõik, oleme katoliiklased. Ja siis nad panid kogu kõik need erinevad pisikesed kuningriik ja panin kokku ja siis sündis Hispaanias, kõige tähtsam oli tol ajal, sai on neil 14 15 oli usk ja terve kultuur ja kõik, nagu on hispaania sündinud on usu järgi. Muidugi inimene, kes on usklid ja selle järgi täitub, siis ta uurib, kust me oleme tulnud. Filosoofia, ta, aga miks, kuidas me olime siin maailma nagu niisama, see ei saa olla juhuslikult, midagi, on kindlasti jumal, loonia on jumal ja kuidas ta on ja miks ta on siin ja ta hakkab nagu regi, ma jään tegeleda sellega sellega. Ja mingi kultuur, sa ei tea, kuidas sünnib ja sul on sees selle Perased ema, regi Sulle ja Talle, rääkis vanaema ja nii, ja nii, ja nii, ja nii, mis on jõudnud siiamaani see on, et kõik asjad ei ole ainult materiaalsed või siin maa peal. Oot-oot, siis meie suure meie peres on midagi selles mõttes ka me võime öelda, et hispaanlane Männik, kes oskab naerda, kes surmaga moorikas ütleme, et ta isegi oskab, naera naerda. Surma ülli, ta ei karda surma selles mõttes, et inimene, kes usub jumalasse ja ta on elanud, ma ei tea, nagu korralik inimene, ta usub peale seda elu tuleb teine ja isegi parem. Ja siis see surma on lisel maja vahedus, see pole midagi. Siis isegi kui me teame, Mirka, nutame kuidagi surev ei, tähendab, et aa hea, sa lähed. Me ei ole nii, aga samal ajal me oskame teha nali ka selle kohta või selles mõttes. Ei, ma ei karda. Aga sellest tuleb seesama asi ka, et hispaanlased sageli nagu trotsivad surma, see tähendab, et nad käituvad surma suhtes väljakutsuvalt ja kuidagi uhkelt. Ma ei, ma ei ütleks, et nii nõuet hispaanlane mingi palju kordi surma ja elu vahel, et kui on need Harry vaestuna võtta, mis juhtub, või et need, kes jooksevad ja tagapool on nagu tuharad, need lehmad ja metsikud lehmad. Lehmad, võitsin, need kärjesarjad, mis, oh, ma ei tea, kuidas nad julgevad ja ma, ma olen küsinud ka, mis nemad teevad nii, ja üks inimene ütles. See oli vanasti praegu noored, ei julge isegi jooksta kana ees. See on nagu see oli vanasti, praegu ei ole nii ja ma arvan, et see on tema iseloomu Beirased. Hispaanlane. Ma ei oska istuda ja rahulikul olla, ta peab millegiga Teele ja olin ka seda märganud. Kui sa need eesti lapsed, mis on vaherahu liikuda, see on uskumatu, kuidas üks laps Ja ta tuli minu ja olime seal ema, isa ja mina ja müüja näitas meile nagu prillid ja tema taga oli üks haige laps. Ma arvan, et oli Astani rohkem, aga. Naine läheb seda haigi. Seal kus sa tead, et USA ei küsi, sa näed, et oh haigeid ja ma selle proua käes ajab ained on ka seda. Me teame, kuidas mu ema ja haige, miks ma teda ei Mu ema käib, mis sa ise ütlesid, mis sa arvasid, ta oli, sai ja ja ta oli nii vaikne, et ma ei tea. Tal on palavik, peavalude või midagi, oli seal, et nagu ma ütlesin, et ma ei tea, laps teeb selliseid vanuse nagu istud ja korralikult käidud. Kui Hispaania inimene seisab selle usu peal või nagu ta toitub sellest usust, et siis mis juhtub hispaanlasega, kui tal see katoliiklik usk ära võtta, Ta näiteks, et et noh, inimene ikka usub midagi edasi, eks ta loob ise omale mingi usu, mis hispaanlane teeb, sest tohutu energia, noh, selline jõud on see Et ma ei usu, aga mis see tähendab? Ma ei usu, tähendab, et ma ütlen, et kindlasti jumal ei ole ollimas ja ärge segage mind, see tähendab, et kui ma jätan mingi võimalused, noh, vist on olemas siis tähendab, et ma pean tegelema sellega, tähendab, et ma pean. Ma unustasin, mis ma Tahtsin veel, ka, ma olen Kulenude pühavus, Tinn ütles, et kui need asjad, mis oli eluses head sa hävitad, siis see, mis tuleb välja, on vähem kui üks asi, mis oli halb, sa hävitad selles mõttes, et kui inimene ei usu jumalasse ja sellepärast ta ei uuri rohkem asjad, mis on seotud eetikaga moraalidega, lisateabe, kujuta ette, et see on tähtis või see on Vajev. Ta ei pane tähele lihtsalt sellepärast, et keegi ei ole tema, täheldas, ütleb. Vaata, see ei tohi. Mis see on, mis sa teed, kui keegi ei küsi, siis ma teen nii, nagu ma, ma arvan. Ja ma san eksida. Ja näeksin, sellepärast, et ma ei tea, see ei ole nii hull, nagu ma eksin. Isegi kui ma teadsin, et see ei olnud hea. Ja ma arvan, et no pannes on palju inimesi, kes on niimoodi, et nad teavad, mis asi on korralik ja mis asi oli korralik. Aga samal ajal nagu vahetavad need väärtused, mis neil oli vaga sügavad ja see ühiskond on natukene ütleme pehme, et ei ole sama tugev, kui vanasti oli. Hispaanlane on siis samast tolerantsist hästi radikaalne, et kui on tolerants, et siis olgu radikaalne tolerants, ma olen aru saanud, et Hispaanias on kunstnike hulgas hästi palju homoseksuaalsust, mille tagajärg see võib-olla, et kas selle radikaalse tolerantsiga? Tavaline hispaanlane ütleb, see on häivus, see tähendab, et neil on midagi, mis ma ei tea, ma ei kritiseeri selles mõttes, et see on ei ole nagu normaalsed. Ma ei hakka aplausi maa, sest see oli ka ja midagi Oitooli, kui hea. See ei ole nii, natukene. Üks müüt veel või, või ma ei tea, kas ta müüt, aga üks asi, mis ma olen veel kuulnud on see, et Hispaanias on hästi palju koduvägivalda, et kas see on nii või ei ole see nii. Ma arvan, et on, aga on rohkem praju, sest et on tulnud 1000 1000 immigrandid taanduda tuhandeid nii Aafrikast kui ka Ladina-Ameerikast. Mul õnneks suurene, kes ütleb, et ta on ühe Sorena ema, kes ütleb, et vanasti oli. Kuule, üks, kaks, kolm, neli, viis, ja kui nad tulivad, et otsida töö, mis nad ei leia, nad elavad Dinaval halvasti. Okei, mul on vaja süüa, mul ei ole midagi, ma varastan. Põhjus on see, et Ladina-Ameerika olukord ei ole nii seal näiteks Venetsueela, Colombias. Ma käisin Paraguay küljes, ta on minu perekonda ja ma imestasin, kuidas reklaam yhel pool nagu sõira hispaanias seinas panias ei jää. Sest et nad mõtlesid seal ma leian kindlasti töö. Ja muidugi palk on palju parem, aga no need, kes lähevad Hispaanias viis nad Earli õppinud Illigollis. Nad lõbedasi tainul, kool hakkasid tõttama. Nad oskavad teha asja taga kätega, ütleme jaga, mitte intellektuaalne töö. Aga kas hispaanlane, kes läheb Ladina-Ameerikasse, on tavaliselt haritud, hästi? Ja tavaliselt on see, et kuna Hispaania ja Ladina-Ameerika on ma ei tea majanduslik suhtlemine või seotud siis on paljufirmad, mis on avatud oma filiaal kontorit, Ladina-Ameerika tähendab, et on pannud palju all seal need, kes lähevad, on tavaliselt on direktorid ja need inimesed, kes on tegelikult on teine elu on väga-väga erinev. See on nagu, et sa elad Tallinnas, jagi, sa lähed elama maali, see on täiesti nii. Hispaanlane, kes lähe Ladina-Ameerikas, on kuningas. Ma ei tea, mul on kogemus ainult Argentiinas, Paraguai suruaised Tšiilis, seal sa ütled, et ma olen hispaanlane ja kõik uksed on lahti, siis panen ja kui too oli, see on megi. Madribatria, me olime siin teie perest selles mõttes, et nad on väga tänulik selle Akvitooride, tulite, vastasid, et me olime. Teevad palju näljaga, siis paneme, kes läheb, seal on väga hästi vastu võetud ja. Kas see teema, et kunagi hispaanlased vallutasid selle Lõuna-Ameerika ja tõid sealt selle kulla ära ja kõik see, kas see on selline valus teema, ütleme nagu ma kujutan ette Australia Itaalias võib-olla see pärismaalaste teema, et kas see on hispaanlaste ja, ja ladinaameeriklaste vahel siiamaani valus teema või on see täiesti unustatud? See pigem on, kuidas ajakirjanikud on kirjutanud, tegelikult see lärin Ameerikasse, lähed seal ja see oli olemas, ei eksisteeri see lina Anno, te tulite ja nii okei, ja tavalises elus see ei oli absoluutselt, ei ole mitte mingi probleem või vastupidi, Ladina-Ameerika inimene. Ja selle me samal ajal, kui nad tundma tärkab, on pigem praktiline intelligents. Väga targad inimesed aga vaatavad Euroopa pooli nagu vao, see on Europa Me olime pisikesed. Allapoole kõik on nagu pigem nagu hispaanlane aga vagaland Ligis pannani, see on nooti oskate rohke kui meie mõjuhi ja kui särginud nendega, see on nõu, kus. Hispaanlane tundub olema selline hästi salapärane inimene, et talle meeldib kõik see, mis on nagu saladuslik, nähtamatu, müstiline looritatud. Mõelda nende Hispaania kirjanike peale või maalikunstnike peale, siis alati nad tegelevad selliste sürr reaalsete asjadega, et kas iga hispaanlase elus argielus on ka see kogu aeg see sürreaalne ja salapärane on kohal. Mõnedel on ja teistele absoluutsel mitte ühel pool on need, kes mängivad sellega, et nõukogudeministriga ja need asjad, sest et noh, et uurida ja mis on Ei pea liiguma, sa näed neid ja sa pead, mida nad arvavad kõik kõige, sest et nad ei oska. Valga siiras ja väga otseni nii otseni, et kui sa lähed Ladina-Ameerika või solile Melikas mõnikord küsivad vihani Meghani, miks sa ütlesid, no tule, lahe veel, me räägime kogu ainukeski kõneviisil ja me ei oska teha ringet jõuda kohal meie otsesel kohal. Milleks, kui ma pean valima, kuule, sa oled uhke, siis ma teen otseselt, ma ei tea. Kuule, tead, et su ema juba ütles uuliga saalid, vaikid, Ivar, regi sinuga, jää reeglised mõnikoorse. Ära pole rohkem, Ladina-Ameerikas on teis moodi, sa, sa proovid teha ringi trying ringide jooda kohal ja siis sai, solvab, siis panen, kui räägib teise hispaanlastega. Ta solvab, sest ta saab aru, milline hispaanlane ta räägib, otsesel. Sa kohtuda sõbrannaga vaatan line kollesselliks kannalt, kuidas sa panid. Kui sa käsutad teised värvi ja nii ja aga no siis ta paneb, nagu ta teeb Rein ja ja proovi olla natukene on vaha tahtis olla viisakas hispaanlane on tähtsam olla siiras, ükskõik, kas sa oled ise või mitte, sest et see ei loe. Tegelikult mul on onu selline kogemus, et kui ma elasin nii palju parauays ja peres, kui ma käisin uuesti Hispaania printsile kohtusin teiste hispaanlastega siis nad rääkisid nii otseselt mõõdri sõnaga. Kui ma nüüd panen ja siis ma mõtlesin, et niimoodi Regivad, ta tahab näidata, et sina oled, tahtis talli ja sellepärast ta röögib otsesel või kui sa tegid midagi valesti, otseseid ütlevad, et see ei tohi teha ära tee nii selles mõttes, et okei, nad mängivad meestika ja need asjad ja aga pigem siis, kui palvetavad või kui räägivad jumalaga või kui on Sa tead, et jumal on sinu isa radoon jummal, ta näib siin kogu aeg, sest kui ta näeb siin kogu aeg, sa võid, Regija, kogu tema on yhel pool. No siis samal ajal, kui ma tegelen asjadega, mis on vaga materiaalsed. No minu töö, sul on arvuti sees mul NX suurene näide, siis paneme, kes arvutis iga tünta pani mingi alarm ja ta teedeeta karjused, aga siis ma palvetan üks odav ja tähendab, et tal on peas kogu aeg, et jumal vaatab teda, ma ei tea, see on nagu selle peale ma ütlesin enne, et siis pane need või ka surma kohta regina, nagu nali, sellepärast et kui sa tead, et jumal on sinu isa, Sa elad maailmas, aga jumal on maailma loojad olid tema poega, tema tütar sealhulgas oli väga uhke päev selles mõttes pane, kes on usklik, ta on väga tugev. Ja kui äkki sa saad aru, et mingi halb uudis tuule või midagi Sul on mingi vahend, et, et mitte kukkuda ja depressioon ees ei eksisteeri. Insi, onu võtame, surime ta kohe hakkab tegelema. Ei jää nagunii, et okei, praegu enam ei liigu, see on õudne. Ja mis teha, see nii kurb. Ei, ta kohvi hakkab rääkima sellest, et kui jumal lubab, tähendab, et midagi sellist ta tahab. Vaatame, uurime, mis näha, mis on ja ma ei tea, tal on teised vahendid, et olla nagu elu, püstijalateed ei kuku. Kas on võimalik hispaanlast kuidagi solvata, ütleme, et kui hispaanlane jätab sellise mulje, et tal on selline autunne ja ta on väga uhke, et siis kus on selline koht, kus hispaanlane nagu tõeliselt solvub? See aitab ka, sa hakkad nagu karjuma, karjuma selle peale, sa oled väga vihane ja see, kes kuuleb, teeb mingi näljasaare kohe sama laiali, nii lausa karjusid naerma. Sõnu põnn, vaga temperament all. Aga no kõik asjad nõu, ma arvan, et samad asjad, mis eestlastele solvavad hispaanlastega Ka samamoodi, aga kuidas hispaanlane saab niimoodi siis olla, et kui ta eelmine päev tema ise või temale iseendale karjutud, et sure ära, et siis kuidas ta järgmine päev saab nii loomuliku näoga sealt nagu edasi minna, et kas seal ei teki mingisugust. Kedagi, see on mul õnniks õelaps, õetütar, ta on kolmeaastane. Ja tal on tütre, üks on kolmeaastane ja teine on kähestani. See kähi aastani on väga energiline ja ta kogu aeg on, ei saa nagu olla midagi, sest ta kohe solvab ja tema ei särgis talle midagi, ära tee midagi ja ta karjus tema isa peale ei nõua midagi täitles ja see teine vanem kolmeaastane kohe tuli isa juurde ja ta ütles. Isa, ära kuule teda ära ära solvab, sest detan, karjub, ta on selline, ta karjub, aga tegelikult armastab sind, aga ära muretse, see on nagu, et isegi lapsed arvavad, et okei, see lahe piira see on sellepärast, et enne oli nii, Homedy oli rohkem nii ja isal naerab muidugi. Mida sa. Aga isegi kui sa oled lapse niimoodi ei arva, et siis kui sa oled täiskasvanud, see on nagu ma olin palju kordi karjunud sõpradega ja nii siis mine metsa, jää. Tere, kuidas läheb ja mis oli meil neli teile karjusime, see läheb ära. Kuidas ta ei mäleta? Kui ta sai, veel ei mäleta, sõltub inimese taga on Läks variandid, on ka selliseid, mis on avatud ja teine karjun, aga see ei tähenda midagi. Lisa oli, et mul oli vaja karjuda, aga mitte sellepärast, et sa oled loll, sellepärast et mul oli vaja ja sa olid kõrval, on ja on teised, kes sa tegid midagi. Lisa vallitasid või sa tegid midagi taga siin edasi, nad ei. Iva on kõige parim viise dollalatiin rahulis pannaste Regile. Kui sa seletad, mis sa tegid ja miks sa teed, siis enam ei ole midagi. Aga kui sa teed midagi valesti, kes ei regi musta, nad ei räägi enam sinu. Aga sa võid karjuda. Aga ma tegin seda sellepärast. Ja nad jätsid meeli, nad jagasid asju, varandus, ütleme, autovõtmeid, minu vanem vend, rahamulli, läbime kogujani. Ja minu noorem vend küsis auto võtit, sest et ta pidi minema kusagile ja ta on ees väga rahulikult võtta. Ja siis ta läks ja ta unustas panna räsi uksed kinni. Ja kui ta tuli tagasi, ta hakkas karjuma. Hull päid Saleb, lon ei märganud, et garaažiuksed on lahti, sa tead nüüd või tulevikus ja kõik asi ja me olime nagu karjumine uut oleks ise. Ja see teine talle ei meeldinud, et niimodi. Karjus, et sa ei ole isa, aga nagu vastupidi mide täid kaitsnud ennast, sest ta sai aru, et ta tegi valesti. Ta hakkas karjuma rohkem toppel kui minu vend. Ma tean, ma olin nii loll, vaata võtmega ei võta kunagi ja tookord ma ei, ma saan sulle ja lõppude lõpuks sai aru, et ja ei juhtunud midagi, aga nad karjusid nagu hullud ja. Ma vaatasin, mis juhtus, mis juhtus, me ei saanud aru, mis juhtus, aga lõppude lõpuks need nii head sõbrad, et sest et see teine sai aru, et teie valesti ja et jätan rahulik ta, ta karjus rohkem kui, kui see kogu Luhum isegi koliseks õpetajal oli karm ja ta ütles, et ei tohi jõuda hiljem ja kes jääb hiljaks isegi üks minut, siis ta ei tule sisse ja ta pani ukse lukku hooles. Ja eks korda unustas ära taibanud, lukus ja tuli üks poiss, ma ei tea, kuidas ta Juliees. Me ta karjus nagu hull oli minu isa on ju mõelnud, mis praegu toimub. Ja poisud levi. Ja sellest rohkem enam ei ole ja siis savi unustada. Arvab silmadega tavaliselt sa räägid hispaanlastega, nad vaatavad otsesel silma silma nad meedias, miks ja nii, nii, nii nad ei oska vaadata teisele pooli nõu, sest et tema ise on otsene. Ja kui ta on vihane. Ta võib vajada otse otsesel ja sa kohe märgades regisõnu. Okei, sain aru, et on, vaid oli. Selles mõttes, et see kõlab nagu eestikeelseid säru, mitte midagi, kui kuuled, sa olid lühem, kus on tulnud, isegi on, on sõnad, mis on sama, isegi kui ei, tähendab sama, aga näiteks aitäh, vaski keel, tähendab, isa see on nagu on huvitav, kuule, kus see on tulnud, et see on nii erinev, ei ole yldse seotuudis, pane kellega, aga keegi ei tea, kus see tuli, mingi eestlane läks? Et ma ei tea, huvitav, kui keegi Hispaania regi selline geelikihi seal, mitte midagi, sest et Kataloonia keeld või vägevu seda litsikeel, mis räägiti, siis on nagu sa kohesem, märkad, et on mingi hispaania keel, ei varjanud, tulevad ladina keeles, aga baski keel ei tule. Ladina keeles on kuidagi. Kas hispaanlastele tundub, et on omane selline unenäolisus kui mõelda nende kõikide maalikunstnike kirjanike peale, kas sul on tongikate raamat kaasas, et nagu haakub väga hästi sellega? Piig salli ta nii palju luugeese, ta läks hulluks ja ta näitab, et kuidas võiks olla inimene, aga vee all need mehed Heljale, mitte reaalsus reaalsuses välja, et ta veel ja et tal on üks. Kuidas ta ka ei eksisteeri, nõu kõige ilusam, kõige parem, kõige, kõige, kõige ja tema peres ta pead terve maailma või terve Hispaania. Ja seonsu lühike paksuke, ta ei oska lugeda. Ta on maainimene, kes kõige peal on praktiline ja ta käitub logiga järgi ja ta on see, see, mis kirjeldab see teine hispaanlane, öeldakse, et iga panna see sees on Need kaksidki yhel pool, see teoreetiline ja eval realnõi, kes, kui ta ette kõik asjad, mis oleks nii ja kui tore, kui nii alles. Aga meil on teine Millugaks viiside reisida, üks vees on kindel kõneviis ja teine lon kahtlev kõneviis ja see kähkle kõne ees väljendab palju, milline ionis panna selles mõttes, et sat hakanud lekkima asjades oleks olnud võimalik, et see oleks olnud siis kui sa oleksid teinud, aga kui sa ei ole teinud, siis see on niimoodi olnud. Milleks me räägime asjades, mis kindlasti ei ole toimunud, märgime minevikus asjadest, mis oleks olnud võimalik olla, või tulevikus, mis, kui oleks võimalik, muidugi see on võimatu, kui oleks võimalik, see oleks nii ja meil on palju juttu selle kohta, mis nõu mõtleb, natukene mõtetu. Ka meil on üks viis, nagu, kui me räägime tulevikus, meil on ka hispaania keeles, on tulevik. Vormid on kaks, tulevik, üks tulevik on taoline tulevik asjadest, mis hakkan teema, siis kasutan see vorm põrand niimoodi. Tähendab, et kui ma kaotan midagi ja ma küsin sinu käest, kas sa nägid, kus ma panin minu raamat ja mõtlesin minevikus, tähendab, et ma tean või ma arvan, et sa tead, kus ma panin ja sa saad mulle vastada, aga kui ma tean, et sa ei pea midagi sellist, aga ma tahan riigile, et kus ma panin minu raamat, ma räägin sellest selle teine Vornis on tulevik. Ja sellega ma tahan nõu, et sa saad aru, et ma ei võta sinu vastus, ei, seal ma räägin endaga. Tean, et sa võid pakkuda midagi, no vaata, seal, kus oli, no aga kui sa ei vastanud midagi, ma ikka ei solvu, sest et see on vormistatud enneli, okei, hoidav, kuule, aga ja see ei vii kuhugi. Ei, oli see ongi Hodi ja teine on see tantsu, mis on, ütleme, praktiline. Marial Ok jagasime esiteks sööme, eks ole, sest et kui me ei söö, muidugi qigode unustab, ta peab sööma, ta peab jooma, aeda, peab magama, ta unustab kõik käes ja ta on nagu see, kes mõtleb, mõtleb, mõtle, mõtle, mõtle ja tahab teha asjad, mis on võimatu. Ja see teine, pane asjad nagu maapealne, teeme seda ja seda ja seda, seda, seda, seda. Ja Kleer madu lõpuks tuleb niimoodi, et tongi Hode õpib ja hakkab käituma nagu Sancho moodi. Aga santsu. Kõrvades mingis sellega, et see üks nagu muutus teise peale jäi see, nagu seal ruumis on hispaanlane, mis on sees, meil on üks, kes regi meile tee ja see, see on võimatu, aga väga tore töö ja oli vaja. Aitab, sa pead proovima. Ja läheme sõna mõjumise sõnu, see on sel viisil, see käib niimoodi, et see näitab väga hästi, milline on hispaanlane. Kuidas hispaania keeles kõlab niimoodi? Vaid selle poisi, kui midagi halvasti argihalvasti omanikust, see on sinu sinu omanik temast, isegi kui ta käitub halvasti, Ärargi halvasti, sa tahad rääkida halvasti, Regib selle tee, sest see on nagu ta oli. Aga see esel ei ole nõus ja töötlejad, et nad on niisama hobused, nõumine. Suur tänu, et sa said aega tulla siia stuudiosse, rääkima meile siis, milline on hispaanlane? Aitäh. Suur aitäh sulle, Mirjam, meie Aid, sa said tulla külla ööülikooli saatesse. No telete kutsuksite siia Aga no see kõige tähtsam hispaanlastele on, on olla Estreci vaba, see on supertähtis. Raadio ööülikoolil oli külas hispaanlanna Mirjam meie kes on hispaania keele õpetaja Eestis. Saate panid kokku Külli tüli, Andri Luup. Raadioteater 2009.