Käike kutsuda suomen, boiksi. Suomen Buil on oma kooro joka siin töö, millest üks sellisest immo sättalinen. Vannan kaubungin päevil. Joston pere esin Seura vääni näow. Stefani Soomel poegi mees, koora lõpulauluna lauloy Kaumist, moorude, näljaste joka, häikoskand, pala mutab viimases säkese laulute kuitenkin että noorudena äiga on taas tulla. Tulla külla see meile on tulnud ta seda iga päev külla, viisi kümmendagoota oldi nooletuaania nütvaime. Laula taas, et see on nüüd tulnud taas tagasi. Mina olen olnud ka ju ka seal oli oma Vellolisus ja meilegi olisi hõlbulisuseta venelane hõõrkasimeida ja, ja Neeme alunud saksa lastel Kals atastial, Sillanneta ta, küll see emo kanssa ja Heibo. Võitja, et see Meidel elannase tuli, sellaseksid jõukaksikuga Se Meli, Volmgi laaniakuga Leyrillel ja ja see oli mees õnnel kaupacugase pääsi viidel Lavoodel, see oli niidagi koga oli 20 viisi, vaata vangi löörisse ja silongi tuli tagasi mutta. Võidan koorustagi laulaviksi meeskoga oli kaksikute viisi vota. Ja kujun häll. No küllase laulumees emale, et ta, et ta seal Meidal hingele JA Semm osta ja, ja seal Hilda kun, tuleme harjutiale maal ja ige on meile ju üles 70 üle 70. Vootjaid, oleme kaike ja ja ime Meida poolele. Mõõduka puute Te olete ühtesse, laulan. Me oleme nüüd vastlakolmivoote laulane hüüdes. Ta Viikozytendai Napoli, Taisto kõikusid seal Meduldin Rootsis, ta oli, laulan kolmest kaupungisse, see oli veskil stuudiosse norsi õpingessaja Tugolmas sagin ja oli külla. Emotsionaalinen, pooli oli Oigen liigutava ja meelemgyindhisa kun tulivat nüüd Eesti laised, Kodymaastaja lauloivad ja neil Rootsil eesti laisile jaagul laulu võim, nii ta isamaalisi laule oja ja ja küllasitense vastanut oli Oigen, liigutav. Nii et taas oli ilmunud veidi Ilomeidab, vahendab oleme ülenza, ümin palju maad, kus ta need oleme olnud karjalasse Ida-Soomesse ja Läntsi Soomesse ja Helsingis laulan, et ja need Ilon laula. Näin Kerdo Nordon õunapuu. Suuremana kuuleme Gustav Ernesaks, SIND, laulun, Oluen, panusta. Nordon õunad pungansse, jutellimmekese cool. Alusse sillon ei olnud, ei olnud ka ta kontserti, matka suomen. Ta nüüd nägin, matkatavad Selendakse jääke, sünkin Tene kooran, johtaialda professori una järvelalda. Nihinde matkustite kese, kun, jälgeen. See oli, pisin. See oli labin, matka ja sekese kestus oli kahtekse Toista päiva. Me olime Insiksi Vaasassa sitten Kemijärvel jälle sallazza, odan külazza ja Ivalo ossa ülitorni olla ja ja viimane kontserti oli sadam külas, see oli Pitka matka lasemeni oige, hüvin. Migreen Odetiin, Teiden kooranne, vastan olikutele. Ige Doverentens ja, ja sota veterani kanssa Miovski tabamissija. Oli meeleoli kaigisse kontserdis oli 100 veterani ja ja me saime teada, et ei, suvamalased ei ole unustanud neid noori mehi jagu, koolid. Huanna 43 44 Suomessa ja Taistelivad heidengantsa vihalisen, vastan. See oli meile meelemeeli ületava tabavus jal. Objektiga käeki laulud, hyvin, vastad. Küljes on nii, et mõne laulu ootavad vastu. Nii paremini, immin kaksi ohjelma oli meile üksi oli, ega me esitasime kiirgoissa ja Toina ohjel maali, mis oli kontserdi Salis oige, hüvin Oteti vastu, Meyden Bojan kooroni, Jesenen Ilmargiisid laulu, Iierr kahten, sadan pantsleri, Dorjundan kompanjon laulu. See on kirjutatud ju. Karjala kannakse lõu on 44 ja seda laulu kuulivad meeleli küljes. Suomen pojatavat lahjakaida Ihmis jää ning kun äskend kuulime, vaat sellel teiegi. Nii meile on ja oman Savelda ja meil on veeelle kuga soovita sodilas laulva seal Heino Mikiver. Kui ka on olnud nii pikka aega leeris ja oli haigasime enne sõda oli ju soita trombooni soiku. Ta ja, ja on tehtud nii soovituse orkestrile kui ka koorole ja meediakorrale on, on vunda laulu soovitanud. Videona kooron jäsemed viele edustele. On kaikija, no enam oleme nüüd ta ei keela keelelist ja kelle me oleme, oleme koduna ja, ja teeme nii tööda, mida? Tule Testavaksi kodus. Minge iges ja suurim piine, siis ülikuuskümmenda voodiaida muuta. Ma katsun, et ta haige jää, käide on muganamjaski. Nii no kes käine niga on meile seitsme hundi üksi nüüd korras ja Vanhempi laule ja on on 76 noorempion kuuskümmenda. Üheksa. Väike-niin jääke, dollankin mutta, kooron laulu Kuulosta külle, värik käelte jää ikka noorecaldagin. No nii on entsee tulnud Hedi küll andsime voona olivaan harjutuks ja ja nii joulu 600 nelja üheksakümmenda. Kaksi oli meie Insimenen voosi päeva kontserti, semeni oige, hüviin ja sitten, jälgen Ni meni käikeni vähe üles päin ja nüüd me oleme kuulanud tasu. Anjo Orgem Bigus oli Einsime Salovoodel. Oletegaadee professori järvele alustasti joosta Nate Kägu harva. Nii mina olen esimesest päevast ja küll on Harald syyakugandoine J. Kuu kausi mühin, piinumi, oleme mõlemad olnud seal nüüd kahekesi ja noh, me oleme kantse olnud haiglasem töösse. Me oleme olnud edesexn koorossa Pitka haiga ja oleme seal johtunud meie Walden meeskoor ja ja mina olen veel mühemi olnud Estonian teatri koerani Ohtaja. Nii et külla meil oli teaduja, kuninga kuningad, jäävad tehta, töödu, kooron, Kans, uistom, hüvin, karjalan, matka Messa oli oige Alemm in vastu not oli meil semeni oige levinud, see oli meie esimene matk, aga küll, aga see nüüd viimane menüüd tulime. Matkaltame olid kontserdid, laadessa Mikkelis ja Hämil linnasse küljes, jällegi menid, kontserdid, hüvini vastu, nuttu oli, oli oige. Nii nende tänavoone te olete olnud ja Kakse keerdpääsu. Niin kaksi, Kerda oleme ja lähtesse me tegime veel. Ühen, suomen, invaliidin, soda, invaliidin kantsa, seal olev kivi kuskil kantso. Gazetti miga, tule nüüd valminud jõulukuusse, tule tule siis saajusega osta. No mina ajatele need tõsta voi votta veel stafenov tervitus, kodimaalne, mida Ann müheskin kirjutatu Karjala kannaks alla ja see on ka meedia Suomen poiga on kirjutanud, vahel on nüüd ju kuulud Ameerikasse. No see oli üks üxenzi mesi, Soomen, poigend, laul. Pungudele olnud ühte üksi ja Möös niigin jotka ovat Rootsis ühtus Vallossada immo all. Küll on küll nüüd ei, ei vaan aina roll ainult meid ühtistuks, no meil on veel tänna siis suomen, sõda, Räänen, viron, ühtistus ja meil on, on siis ühteus, heiden, kanssa ja no meil Corolla on, on Soonboigin tantsuga elavad Rootsis ja meil oligi nagu saanutisin, nord annab Sanofi. Et meil oli seal kontserti ja, ja heidan Kansson meelde. Nii. Hüva tühistamissuhted. Mida on koralle nüüd veered Tulosse lähiäiga? Tulazzaan on paljon. Ja me halu on meil nüüd anda kontserti, kui on suomen, itsi, näisus päiva ja meie haluamme anda kontserdi, kui tuleb meil neljas meediend, uusi päive. Neljas moosi päive. Ja, või olla, tule Wella muudagin, halvame minna, Kuusaluni keski kuulun. Sest me oleme andanud kontserti, meeden, varuskunnassa, haluamme olla meie noori soo, kantsaed. Diaasivad, mingalased ajad olid, oli viisunud Voltas ytlen, et, et kui me olime noored ja kui me anname kontserdi, siis me anname diad. Skin siis suomen poigijas tugede asjalewitzi Allases Soomen ründama. Ja Soomel rindamalle, Soomel vabaudeni, virangunniian poolest. Olete kaitse üksi soomepoiste, olen. Midentee joodite suomen. Mina jõudu in loga kuus 43. Ja olin seal entsiksi nurmexezzaleerilla ja mühemin Taevetis, sajasitan. Olin jälgen, olin viiborin ründama. Te olite noori poida, sillä on? Ju ütleme, päädis tuli, Minne kuitenkin, suomen, tähistelemend, Toisen maansodas. Kontulite Dagesin Viron millaiseks elemine tuli. Noositten jälgin, olin mina tartu Taistel hõissa, see seal olid kohad Taistelud ja seal. A kui palju meid on Suomi paista. Ja see on jalgne, olin vähem metsas ja, ja mühemin, olin koduna Manin konservatoorium õppima. Ja ühe mina olin jälle personaliga argutata Kirovi oblasti olin sealnegi visualt. See oli 40. ühtakse viisiga. Küll, ja see on Hauskad Avada heida ja me tuleme kaike kaksi, Kerde viigossa ja harjutame ja kaiki pojad on, on jogala kerale muga nagu kaval säärestu voi olla, et ei tule ja nii oleme kaiki ühtesse. Hüveminesteste Viron Suomen poigin koorle täna niiet tuleva suudesse nägin ja mille sellele laulule meedemen ohjelma jääks, on päev, käisin. Küllase võisin nüüd olla üksi Suomen laulu või olla. Et patsiuse Soomel laulu.