Konsteganal jätkab kuulsate kaubamärkide Saaria ja taas on eetris Brauni ametlik esindaja Baltikumis. Köiprehing. Me oleme nii palju teiega, Teedprähing juba kõnelenud Braunist oleme kõnelenud Brauni ajaloost, oleme kõnelenud disainist kõnelenud Herma imidžist ja jõuame tänasest Brauni toodeteni välja. Aga kui palju on neid tehaseid üldse praanil üle kogu maailma, millised neid tooteid valmistavad? Käesoleval momendil on meil kogu maailmas seitse tehast, mis asuvad Saksamaal, Iirimaal, Hispaanias, Prantsusmaal ja Mehhikos. Need on siis meie oma tehased. Peale selle me kasutame jaapanis ühte tehast, kus valmistatakse meie firmamärgi, jal habeme, piirajaid ja Šveitsis on väike tehas, kes valmistab meile kohvimasinatele filtreid nikult kui metallfiltreid. Kuid kui me räägime Brauni maatehastest, siis kõikides tehastes. Need seitse, mis meile kuuluvad, valmistatakse 150000 toodet päevas. Ja Braun toodab umbes 200 erinevat nimetust. Mis siis kõik jagunevad viide suurde tootegrupi, mida me oleme ka juba korda härra maininud ja täna üle kordame need on pardli terriseerimis, aparaadid, kodumasinad, fööni dialokitangid, hambaharjad ja kellad. Pardid moodustavad kogutoodangu läbimüügist 42 protsenti ja saun on esimene ja seniga suurim võrguga habememasinate tootja maailmas. Esimesed elektripardli valmistati Braunis juba 1949. aastal. 1950. aastal patenteeris lõhun oma habemeajamismasinates tänaseni kasutatava leiutise elastesse võrgu, mis kaitseb pardli lõiketerasid. Tänu sellele tehnoloogilisele uuendusele ärritasid uued pardlid nahka tunduvalt vähem. Jätsid lõuaga endisest siledama. 1962. aastal tuli Braun turule uue pardliga Sikstanud, millest me ka oleme juba rääkinud, milles oli kasutatud loodud leiutist. Et uuendust ostja visuaalselt edasi anda, otsustasid Brauni disainerid muuta Sikstandi välimust veerides nii tol ajal kehtinud tootekujunduse põhimõtteid. Nimelt kuuekümnendatel aastatel oli disainis levinud suund, et kõik hügieeniga seotud esemed peavad olema valget värvi. Sikstant oli aga pretsedenditult. Teiseks ei võtnud Brauni disainerid omaks seda, et vaid läikiva pinnaga tooted äratavad ostja tähelepanu ning suudavad turul läbi lüüa Sikstant olis ametiselt mait. Risk õigustas ennast, sest Sikstant sai sel ajal maailmas kõige populaarsemaks habemes. Masinaks. Meie firma strateegia põhimõtet, moodne disain ja uudne tehnoloog Loogia peavad omavahel lahutamatult seotud ja kooskõlas olema on kasutatud ka Brauni pardlite viimase mudeli Flex kontrolli juures. Flex kontrolli uuendatud välimuse tingis seegi kord tema valmistamisel kasutatav uudne tehnoloogia Nokia. Seni olid maailmas toodetud pardlit kõik ümarad brändid. Treenerid tegid Flex kontrolli ristkülikukujuliseks. Te küsite, miks? Sellele küsimusele vastamiseks tuleb peatuda neil uuendustel, mida leks kontrolli juures kasutati. Nimelt ümaratel. Marglitel on see osa korpusest, kus asuvad lõiketerad, jäik Flex kontrollil on ta tehtud liikuvaks. Tänu sellele muudab uue pardli pea oma asendit vastavalt näokujule ja näo suhtes alati õige nurga all. Nii et temaga habet ajades on tulemus kõige parem ja lihtsalt teda on mugav kasutada. Teiseks uuenduseks on see, et ühe võrgu asemel on Flex kontrollil kaks paralleelselt asetsevat võrku. Pärast seda, kui ostjale selgitati, et uue pardli harjumatu välimust tähendab kasutajale mugavamat ja kiiremat habemeajamist ning samas ka siledamad lõuga võttis tarbija Flex kontrolli omapärase kuju ruttu omaks jääda. Tänaseks on pleks kontrollist saanud kõige populaarsem pardel, mida Braun kunagi tootnud on. Ja samal ajal võib öelda, et kandilised habemeajamis masinad Ki ei üllata tänapäeval enam kedagi. Brauni pärlite pideva täiustamise aluseks on aastakümnete pikkused tootmise tehnoloogilised kogemused. Firmas unikaalsed uurimismeetodid kasutavad elektronmikroskoope fotoga, kaameraid arvutianalüüsi. Olenemata mudelist on kõigi Brauni pardlite lõiketerad tehtud ülitugevat vast karastatud terasest võrk, valmistatud plaatina kaetud niklist. Lisaks elast sele võrgule, mis võimaldab habet ajada nahale hästi lähedalt on Browni habemeajamismasinate juures kasutusele võetud ka rida teisi uuendusi. Näiteks saab nendega piirata nii vuntse kui ka ütleme siis juukseid tagantpoolt. Tarbijale on tehtud siis pardli kasutamine võimalikult mugavaks ja võib-olla kõik isegi märkanid, kasutamisvõimalusi ja mugavusi, sest näiteks läks kontrolli juures ja ka teiste pärlite juures on pardli korpuse pinnal kasutatud selliseid väikeseid kummi. Paarike, mis ei lase masinal maha libiseda, ei kaldus pinnalt ega märjast käest. Ja vastavalt kostja soovile vastavalt ostja rahakotile me toodame väga palju erinevaid pardleid, mis töötavad siis kas patareidega on üks võimalus, üks aste kõrgemal on arglit, mida saab kasutada ainult vooluvõrgust. Ja sellest järgmine aste on siis pardlid, mida saab kasutada nii vooluvõrgust kui kuu pealt. Ja eelmises saates me rääkisime ka Brauni Keskkonnakaitsesõbralikkusest ja kordame siis täna üle. Meie pardlites kasutatavad akud on nõndanimetatud rohelised akud, mis ei sisalda mürgiseid raskeid metalle. Oma töökindlusele ja kvaliteedile ongi Brauni pardli saavutanud maailmakuulsuse. Neid iseloomustab mugavus, kiirus, ärritamata nahk ning sile ja puhas lõug. Kraanitooted on väga head, sellesse usun ma rehing juba ammu, aga öelge ka, millised on kõige populaarsemad müügiartiklid praanil. Küsimusele otse raske vastata, sest kui me võtame firma kõige populaarsemad artiklid, mida müüakse kogu maailmas või siis me võtame meie toodetud tooted, mis on populaarsed just meie turul, siin, Baltikumis, põhimõtteliselt on need loomulikult samad tooted kuid võib-olla natuke siis odavamas hinnaskaalas. Ja kui me rääkisime täna sellest, et pardid moodustavad 42 protsenti meie läbimüügist see tähendab ka seda, et pardal on kõige müüdavam samamoodi nagu naistele toodetavad epilaatorid. Kuid praegu meie turul Baltikumis müüakse siiski tänasel päeval veel kõige rohkem just kodumajapidamismasinaid, mis teevad kergemaks meie perenaiste elu koduste toimetuste juures. Ma ei tea, kas me jõuame täna ka kõnelda epidaatorisse on vist meie naistele veidi veel kaugem ja tundmatum. Kui me aasta tagasi alustasime otse Saksamaalt selle kauba siia toimetamist, siis siis epilaator oli tõesti selline toode, mis, mis ei omanud nii suurt nõudlust, kui me võib-olla oleksime oodanud kuid pidevalt staatorite müük tõusnud. Ja kui mõnele raadiokuulajale on see väljend tundmatu, mis asi epilaator on siis epilaator on elektriline masin, millega eemaldatakse siis jala karvu. Maailmas tuntakse siis mitmeid viise jalakarvade eemaldamiseks pehmete ja jäikade nahades alustades ja ütleme siis lõpetades nüüd epilaatoritega, tähendab see seisuga kõige popula haarsem. Epilaator on silk kepil mida hakati valmistama kaks aastat tagasi. Selle aja jooksul ongi silgepil tõusnud kõige enam müüdavaks laatoriks kogu Euroopas. Silgepilis olevat näpitsad eemaldavad jalakarvad valutult koos juurtega ning annavad tänu sellele siledad sääred mitmeks nädalaks. Sõltuvalt karvade pikkusest jämedusest on näpitsate asendite haarde tuge tegevust võimalik reguleerida. See aga tähendab, et silkepil eemaldab nii väga lühikesi Kunivaid poole millimeetri pikkusi kui ka peenikesi karvu. Ja komplekti kuulub veel Braunis just silk kepil veel jaoks välja töötatud niisutav kreem, mida siis saab kasutada pärast jalgade raseerimist. Tõlkepill oli ka kunstikanali üks preemia, mida proon välja pani. Üks Selkepil ootab veel, omanik on nii, et kui tuleb kunstikanali avalik lindistus 21. augustil, siis eks silkepil on kindlasti kellelegi oma. Ma ei tea, Tiit Brehing, kuidas me otsustame, kas me tuleme veel Brauni juurde tagasi. Me oleme teinud nüüd Brown'ist kolm saadet kokku ja vaatame. Me oleme nüüd rääkinud Brauni nagu korra läbi ja kui raadiokuulajad tunnevad huvi, millest me veel võiks rääkida, siis siis nad saavad ju teiega ühendust võtta ja ja räägime siis edasi Braunist, kui on raadio kuulajatel selle vastu huvi. Arvamuse kuulsast kaubamärgist saate avaldada juba homme kunstikanali saate ajal ja on ka kuulajaküsimus ja firma praam. Auhind Kuulmiseni kell 17 10. Laupäeval.