Kristel Eero Oja, milline on teie senine käekäik olnud? Õppinud olen ma muusikaakadeemiale lõpetanud professor Jüriga rätiveere klassi. Mänginud juba Muusikaakadeemia ajal oli Jüri, keerad seal, oli selline kammerorkester oma õpilastest, viiuldajad olid tema õpilased. Ja sellest moodustus Kõik muutus siis ühel päeval Tallinna Kammerorkestri dirigent, peadirigent oli Tõnu Kaljuste, siis poolteist aastat olen ma töötan Pärnu linnaorkestri kontsertmeistrina. Ja mängin seal ERSO seal kus vaja harjunud selliste muutustega oma elu ja, ja sellele on mul veel 10 aastane õpetaja staaž Tallinna muusikakeskkooli. Kuidas on ikka tunne tulla uut kollektiiv tänandil esimene proovisin seal, 25. august. Eks ta natuke ärev on selles mõttes, et vajale mänginud nagu sellist silt sedalaadi muusikat, ooperit, balletti, et see on nagu selles mõttes uus minu jaoks. Kontsertmeistrikoht ka see on nagu mingi kohustus. Mõõdetavanud seal küll. Teatritöö on selline, et siin on hommikul proovid, õhtul etendused, nii et ei ole vaja enam kodus eraldi riiulitel. Ei miks? Tähendab noh, ise peab ikka ka mängima ja ennast vormis hoidma kogu aeg, seda, see. Praegu tõsisem töö on vist Ravelmisel tulemas. Liitusin siiani poole pealt, tõenäoliselt juba kevadest peale neil ei olnud ja 12. septembril on siis esietendus. Ma kuulsin, et ei ole katkestanud seoses uue töölepinguga oma suhtudel ämblinudki. Orkester on, tähendab, meil on seal töö on rohkem nagu muundunud suvele selles mõttes, et kui mujal puhkavad kõik inimesed, siis Pärnu selline linn, kuhu ütlevad puhkama ja kõik tahavad siis saada ka pisut osa sellest muusikast ja talvel on meil vähem, seal tööd ei lastud, sest kõik klapib, töö tegemine küll, aga peagi ees seid. Vaasas faas on Pärnu linnapäeva või selliseks, kus Pärnu infoga. Ja seal astume koos üles. Pärnus Me mängime ainult väga head. Kuna kontserte on nii vähe, siis on jah. Üldiselt on niisugused maailma muusikaliteratuuri šedöövreid on esitusel olnud eelmine aasta sai mängitud ja kõik Beethoveni sümfooniad, jaa, jaa. Jaa. Tuleb kovski, praam ja no ühesõnaga kõik niisugused suuremad teosed, see tähendab seda, et igasugune teatri muusika ei peagi teile südamelähedane olemas. Ta ei ole südamelähedane, teda on, lihtsalt ei ole mängitud nii palju oleme ka Pärnu linnaorkestriga teinud maks ooperit. Just nimelt vaadabealistidega ja, ja dirigent oli hiinlanna pekingi, ooperi peadirigent ja Soome üliõpilasooperiga tegime Mozarti võluflööti. Paus on läbi, jälle tööle minema, soovin teile head vastupidamist.