Ja nüüd on meil stuudios meie tänane külaline Hanna-Liina võsa, tere. Hanna-Liina veere. Tere. Räägi, kuidas sul läheb, kui talv, külm, torm, pead hoidma oma kõige kallimat vara, hääl kas käib ringi, kasukaga sisse pakitud ja üldiselt küll proovin käia soojalt riidesse. Näiteks täna ma lähen Tartusse jälle otse siit stuudiost nädalaks ja lähen bussiga, nii et ma pean seal niimoodi jala ringi muudkui jooksma, nii et panin kõige soojema mantli, mis mul on ja suure sallini. Aga sa pead vaatama, ütles väga higiseks ja lähed ja siis, kui sa nagu ära et siis tuleb tuul, eks ole, ja siis on asi veel hullem. Nojaa, aga ma üldiselt nagu sihukese hea tervisega, et kas sul on olnud vahest selliseid situatsioone, et on mingi tähtis esinemine, mingi roll ja lihtsalt äkki hääl kaob ära? See on ju sinu põhitööriist ja nagu sellist äkki ära kadumist õnneks ei ole olnud, aga on küll olnud etenduse, et või paar, mida ma on juba enne teadnud, et need on väga piiri peal, et võib juhtuda nii, et sealt ei tule midagi ja siis olen ka teinud niimoodi, et põhimõtteliselt ilma hääleta ilma ilma hääletaja, et lihtsalt mingite häälitsustega maha laulnud. Aga siis noh, millised on siin ise ka noh, kasutame häält vahel ja, ja, ja noh, Bird ei ole veel, noh, eriti jõudude vaenlane läheb ära, siis, siis muidugi sa oled meeletult seksikaks, eks ole, korraga, et kõik ütlevad luulelised, seksikas tähised niimoodi. Aga kui hääl läheb ära, mida sa ise nagu teed või mis, mis sinu nipid on, ütleme sellised, et taastada. No igasuguseid asju on need sidrunid ja küüslaugud ja meedia kõik need, aga üldiselt ma arvan, et aitab kõige paremini see koerad lihtsalt vait ja ei räägi ja ei kuula muusikat ja ei noh, oled lihtsalt nii-öelda kuskil peidus natukene aega. Hääle, poolthäälepaelte puhkus, jaht. Nii no tegelikult nüüd on selline olukord, et et noh, seal äsja tuli plaat välja ja, ja kohe-kohe-kohe tuleb essi etendas, et noh, ütleme niimoodi, et kuidas end siis need tunne, et vot see on niisugune küsimus, kuidas end tunned, mis on tegelikult ajakirjanduslikult üks kõige nõmedam, vaid küsimusi, aga vot saad nagu, nagu ema, kes on saanud maha ühe lapsukese ja teine on juba tulemas. Ja jube kiiresti tulevad hops hops. Ütleme nii, et täiesti paralleelselt olen kahte asja teinud ja mõlemad on väga armsad, ma jääks väga tähtsad. Õnneks on seal Tartus või heliseva muusika puhul nii, et kuna me jagame Birgitiga rolli, siis aeg-ajalt on nii-öelda viilida. Sain, sain plaadiga ka natuke tegeleda, aga, aga plaat on täiesti väljas juba nädal aega nüüd ja ja see on väga-väga tore, minu jaoks see on Ma ise olen selle välja andnud ja ise korraldan kontserdid, nii et kõik see on väga-väga tähtis minu jaoks. Ja etendus siis jah, esietendub seal tuleval laupäeval Vanemuise suures majas. Räägin plaadist, võib-olla veidi hiljem, aga, aga siis esietendus kuidas ta nüüd, kuidas tal nüüd oli, ühesõnaga, et ma saan aru, et Birgit Õigemeel siiski teeb juba reedel ei, laupäeval teeb, eks ole siis selle jah, nagu Meybüüdi kuidas, nagu àra jagasite, et kas kulli ja kirja jah, et, et kas muidugi Birgitta tumeda peaga, eks ole, sina oled nagu nagu blond, et. No kuidas see otseselt ei, ei otsusta midagi. Värvi ära ole nii kindel kui kunagi ei tea, aga. Selle puhul oli küll niimoodi, et kuna lavastaja Ain Mäeots ei suutnud valida, siis viskasime kulli ja kirja ja, ja filmiti ülesse, et pärast ei oleks kellelgi midagi ütlemist ja Birgit võitis selleni, et Birgitab laupäeval ja mina teen pühapäeval. Ütlevad elus peaks kõiki otsuseid tegelikult tegema selle kulli ja kirjaga, ainult et noh, mina, kui ma isegi teen, vahel muneb pärast meelest ära, et kumbama, mõtlesin kulli või kirja. Ja minul on enesepettuse nipp, et ma mõtlen, et kull on see kiri on see aga tegelikult sisemusest unes. Tuleb tuleb teine, siis viskan kolm korda, et saada mingi kindlasti nii-öelda ja pandi paika. Et seal seal seas nihukest noh, ütleme kismaks läinud, tegelikult. Ei läinud, ei saanud nagu minna kuidagi muidugi olgem ausad, Eina minu jaoks ma olen teinud neid esietendusi ka ja loomulikult esietenduseni esietendus ja teine etendus on nagu ta on teatriinimeste seas ikka levinud, teine etendus. Aga, aga Birgit ei ole kunagi teinud. Tähendus, nii, et see on tema jaoks aga väga tore tore kogemus, kindlasti kuulame vahepeal natuke muusikat, siis räägime veel edasi kõikvõimalikke põnevaid asju sinu elus, sest sa oled teinud terve suure hulga väga märkimisväärseid ja mainekaid rolle, mille kohta tahaksid kindlasti teada. Nüüd kuulame Melody Kardo lugu, beib, jäämfuul, miks see lugu? No need lood, mis ma täna tegelikult siia valisin, on sellised, mis on mind sest viimasel ajal võib-olla inspireerinud ja millest minu, minu uus plaat võib-olla saanud natukene kõla kõlavärvi ja mulle väga meeldib, kui on ühendatud klassikaline orkester ja sellisemad. Natukene ma ei tea, estraadi-likumad või Tšassilikumas lood. Selliseid Melody Kardoob ei pea huul meie tänase saate külalisi Hanna-Liina võsa üks lemmiklaule. Hanna-Liina sinu selline karjäär määr on ju ikkagi väga muljetavaldav, et juba väiksena hakkas edu Rom kihutama ja seda ta teeb ka tänase päevani, et Ave Kumpase laululapsest ETV kuurist kuni kaks takti ette võitja, nii, sealt edasi vist on kõik läinud juba ülihästi ülikiirelt ja kuidagi väga ladusalt, ainult väike parandus Stacy ette mani publiku lemmik. Ma ei leidnud, ma tegelikult käin viiendaks, mis ei ole üldse sama hea kui esimene, aga samas publiku lemmik sai kuldse mobiiltelefoni. Selle nimel tasub, pingutada on veel alles, ei ole, alles kukkus kuskil, ma käisin kuskil laagri sisse, kukkus 100-ks killuks puhtast kullast puhtalt. Plastmasskullast. Aga aga jae? Tähendab jah, palju olen, ma olen saanud teha oma oma eluga ja ja noh, kindlasti ei ole tegelikult kõik nii kergesti või nii kuidagi lepase reega läinud, et vahepeal on ikka igasuguseid mõtteid, on peas, aga aga jah, mul on. Me hakkame lapsepõlvest pihta, ühesõnaga selles mõttes, et piitsa Zaitse kõvast, eks ole. Nii hull see asi ei olnud kui Michael Jackson, kellel üldse lapsepõlv ära jäi. Ei, jah, minu mina tegelikult ei saanud piitsa ja mind keegi kuskil kunagi ei sundinud midagi tegema, et selles mõttes ma olen teinud kõike nii, nagu ma ise tahan. See on sul selles suhtes oled sa ikkagi õnnelik, et kui sa oled saanud nii-öelda oma rada pidi kõndida, et ei ole selliseid pidev suunamine alati teretulnud, aga kui on ikkagi sihuke karmi käega mänedžer, kes pigem nüüd seda tüdruk ja nüüd paned selle kostüümi selga, pigem kui keegi ütleb näiteks, et seda ei tohi teha, siis ma just seda tahan teha, nagu just vastupidi, et kas sul on, on sul ka olnud mingi selline mänedžer konkreetselt, kes tegeleb, või sa oled ikka enamasti ise oma asju ajanud, et ma saan aru, et Ameerikas sul mingid agendid on, kes ja aga need on sellised asjad, agendid, kelle kaudu saab selliseid asju, mida ise ei saa lihtsalt või noh, ise ei saa nendele konkurssidele ja ationitele sissegi, kuhu nende kaudu, aga üldiselt ei ole mul kunagi olnud ühtegi mänedžeri, jah, aga oled tundnud vahest puudust, ma mõtlen just näiteks Ameerikas olles on selline nagu ambitsioonide pürgimise. Me ikka kõik tahavad saada saavutada, seal on nii oluline, et sul oleks lisaks andele ja juhusele ja õnnele ja talendile, millele kõigil veel. Et see oleks tugev tiim taga, no mitte ainult Ameerikas, igal pool ikkagi tänapäeval see on halastamatu business, keegi, kes ajab su asju, kõik, kes tegeleb sellega sina siis keskendud oma loomingule sellest, et mida sa teha tahad või mis on see asi, mida sajad, et mina kui nii-öelda Ameerikas ma olen ainult nii-öelda muusikali rea peal olnud, ma ei ole kunagi tahtnud teha mingisuguseid muid Eikkasid või või nii-öelda popmuusikat. See on natuke teine asi, siis sul on täiesti, peab olema mingisugused Pablisherid Pablissestid ja ma ei tea stilistid ja 100 imet, aga minul on lihtsalt oluline olnud, et saada õigetele konkursidele ja õigete inimeste ette nii-öelda siis laulma või, ja siis edasi juba saadki. Jah ja siis edasi vaadata. See, mis tehakse, aga kus, kuidas sul tekkis selline otseselt, oh, minust saab nüüd muusikalinäitleja. Ma ei tea, ma vist vaatasin selliseid filme, et seesama helisev muusika või Mary Poppins või ma kuulasin Barbra Streisandi plaate, kui ma olin viieteistaastane ja siis need laulud või see kuidagi jäi mulle külge ja mulle meeldis laulda mingisuguseid jutustusi, et laulul on mingisugune stoori, mingisugune. Jah, et see on nagu etenduseks laul. Sest ma tean, ma ise vaatasin ka jah, lapse põle seda helisevat muusikat ja, ja kõik need Mary Poppins neid essaga vaata ei saanud muusikali laulis, aga siin ongi kahju katta. Lapsepõlves ma käisin rohkem tantsuringis rahvatantsuringis ja oleks ka olnud kuskil siin kompasele noh nii-öelda kambas teha, eks ole. Jah, aga mul on mulle ikka meeldinud see, kui seda tehakse võimalikult kõrgel tasemel. Et sain aru et sellepärast ma siin Ameerikasse läksin ka, et. Vennast viie ikka sinna, kus on nii-öelda kõrgel tasemel tipu tipul ja et ma saan aru sulle imponeerib või selle juures eriti just ka see, et see on selline teatraalsuse moment, et ei ole lihtsalt laulmine on vaid, et on nagu terve etendus ja mulle meeldib see, et ma saan nagu natuke rollis olla, et ma tegelikult olla nagu ise laval väga harva, et kus ma aga nüüd selle saadiga võib-olla olen kõige rohkem. Aga enne siiski tähendab, kui me nüüd noh, kõikvõimalikke Ameerika imede ja kõigi nende asjade juurde, lähme. Nii, nüüd ma saan varsti kõrvakiilu. Ei, ei, ma lihtsalt elan kaasa räägi-räägi. Ei, sa tahtsid öelda, et järgmine lugu, mis, Ma tahtsin öelda, et järgmine lugu on Stingi, soul keik, miks see lugu? See on taaskord jälle valitud selle minu plaadi nii-öelda tõukel, et eelmise aasta talvel, kui ma olin Ameerikas, siis ma ostsin paadi endale ja siis tegelikult oleks võinud sealt ükskõik mis loo selle plaadi pealt panna. Aga, aga ma valisin selle, mis minu jaoks selline kõige noh, see niux tempoga maid selle plaadi pealt ja kihvti minekuga. No meil On? Veel. Nendest singi, lõbusay läppi ressoughentsis või keismist keik so keik hinge kak. Mingi ai vaata mingi teine lugu ketis ka sellepärast ma hakkasin mõtlema, vaata niimoodi. Ja. Meil on külas Hanna-Liina võsa, tuntud ja armastatud muusikalinäitleja, muide minge www. Hanna-Liina punkt. Com seal lihtsalt imeilus kodulehte. Fantastiline, kes sul selle kodulehe nii-öelda visuaalse kujunduse on teinud? Stoori välja, ettepanekud on siiski minu poolt, aga, aga kokku pani selle minu arust klassiõde teeleret tõrs, kes õppis sedasama veebidisaini siis Taanis ja siis panin kõik kokku ja tegi enda lõputööna. Sele sai Aablussi. Kas tema, tema on siis selline talent, kes ka nüüd koju tuli? Ja tema tegelikult tuli juba ammu koju, nii et toimetusse Et noh, vähemasti nagu sinagi vähemasti. Üks hea ja mis mõttes, aga mis sinu sellised tulevikuplaanid üldse on, et kas sa nüüd jääd Eestimaale, lähed sa mingi hetk USAsse tagasi, kuidas noh, nii-öelda suures plaanis, et loomulikult ma kujuta ette, kui mingi unelmate roll tuleb, et siis on kohe minema. Kas agendid seal kogu aeg ikkagi, nagu öeldakse, töötavad, võtavad nad kasseerivad sealt väikse niukse, paarsada dollarit. Ei, absoluutselt seal on selline süsteem, et, et kui saad mingi rolli või mingi tasuva asja sead võtavad 10 protsenti muidu nad teevad tasuta selles mõttes, et jah, ja nad ikka aeg-ajalt kirjutavad mulle ja ütlevad, et mis sa arvad, kas sa saad end panna kuskile video peale saada Ta või et kas sa saad, millal sa jälle tuled, et meil on jälle niisugune niisugune pakkumine. Aga samas noh, ma olen ikka rohkem nüüd siin olnud, sellised projektid on lihtsalt tulnud mul siin kätte, et ma ei ole nagu saanud otseselt neid ära öelda. Ja samas, kui ma olen seal New Yorgis kohapeal on, siis seal on väga palju sellist tühja aega olnud. Nii et üks hetk otsustasin, et ma lihtsalt pean oma aega täitma kuidagi kasulikumalt ja siis tulin oma kodinatega ära umbes aasta üle aasta natuke tagasi. Et nüüd ma Jah, New York, ütleme selles mõttes, et noh, paljude jaoks on nagu unistuste linn, kus nagu öeldakse, aega veeta, kui teil muidugi raha peab olema, aga eks ole, et, et seal nagu noh, ütleme möllata ja linnamelust osa saada, et, et või, siis no ma ei tea, kuidas, kuidas. Mina ma olin nagu olnud selles linnas 10 aastat nüüd edasi-tagasi ja tõesti, kui sul on hästi palju raha, siis seal on hästi mõnus olla, aga, aga juba, kui sul on paar nädalat juba nii-öelda noh, sa ei tee tööd, eks ole, siis see raha lihtsalt kaob ära kätte, siis sa pead minema tööle ja siis siis ma mõtlen, et kas ma tõesti olen selleks siin, et töötada kuskil ma ei tea, kas siis ettekandja või, või müüjana või see nagu lõpuks tuleb, selline? Ei tea, tahaks ikka teha erialast, tahaks erialast tööd teha, aga seal on väga palju neid inimesi, kes seda tahavad teha ja kõigile alati kogu aeg jätku. Peale seda, kui Ameerika muusikali ja Draama Akadeemiasse lõpetasid edukalt, said ju peaosa kriis USA turneel. Et räägi natuke sellest, et kuidas see nii-öelda tuur oli, kas see oli mingi ülitihe hommikul edasi? Lavale oli selline pigem mõnused Cruises mühest linnas ei see vahepeal esinesime, käisime piitši ja, ja põhimõtteliselt seal oli see etendus jäi teisejärguliseks, üks hetk, et rohkem oli see, et kus linnas me nüüd oleme ja tutvume kiiresti, et mis, mis siin huvitavat on, et poolteist aastat oli jutt T? Põhimõtteliselt iga päev oli etendus ja siis oli vahepeal kaks aastat pausi mul ja siis ma tegin veel kuus kuud Aasias sedasama asja. Et see etendus oli üks hetk, noh, ikka täitsa peas. Aga ilma peal sa said reisida küll Ameerika nagu suht läbi. Ja see on nagu see on võetud ja selles mõttes mulle ikkagi meeldivad uued väljakutsed ja ja uued kohad, et minu jaoks ameerika võib olla ja ei olegi enam see kõige põnevam põnevam, kus mis Aasias sellised kõige nagu muljetavaldavad või sümpaatsemad kohad olid kuste etendust huntide, seal on ikkagi teine kultuur, eksid, mis, kas esitasite inglise keeles inglise keeles ja siis seal olid subtiitrid ja mõnikord esitlesime ka kurtidele, näiteks kellel olid siis need etes sain läinud, mis on viipekeelt viipekeelsed tõlked, eks ole, et väga huvitavaid asi oli, aga, aga üldiselt Malaisiast jäi selline kõige-kõige vahvam, kõige kirjum mulje. Me olime pikka aega Koreas näiteks seal oli väga, väga kuidagi vaoshoitud, oli see publik ja kõik. Ameerikas, seal on nii palju erinevaid kohti, et seal noh mis, mis oli seal see, mis ütleme kõige rohkem, nagu meelde jäigi või, või et kui New York ammendas, et, et seal mingit nagu teised nagu lahedad kohad silma ei hakanud. No ma olin mingi aeg, elasin ka Los Angeleses ja, ja see, see oli jälle teistmoodi kihvt, et seal on kindlasti tore nii-öelda väike väike puhkus teha ja väike sõit teha mööda läänerannikut, see on väga-väga ilus. Aga, aga elada jälle noh, minu jaoks jäi see kuidagi Eestist jälle kaugeks ja ma olen sihuke Eesti Eesti hing ja Arizona ja kogu see kõrbe kõrbekultuur ja kunst. Kas suuliselt mingi ameerika boyfriend oli ka valija ja et kui oleks, nagu öeldakse, läinud ikka nagu noh, edasi ütleme siis niimoodi, et mine tea, eks ole, kas sa seal üldse täna meie laua taga siin oleks olnud? Jah, aga see oli nagu minu otsus ka siiski, et suur otsus, et ma ei saa seda eestit lihtsalt jätta. Kuulda jää, selliseid tütreid meil ei olnudki. Nii aga räägime sinu uuest. Plaadis pimedas on valge, mis on koos keelpillikvartetiga predi usu ja koos sinu elukaaslasega marti tärniga tehtud. Siis ja paneks siis ketid, kuulaks nagu selle loo ära, et siis loob nagu meeleolu. Ja siis me räägime sellest plaadist nagu edasi. Mis lugu kuulamist. Lugu väljas on külm koos Arno Tammega, kes on siis ansamblist paabel. Tõesti hakkama nüüd minema. Ja. Väikse hõõgveinitulele. Ja teatas ka Suur kurba? Sellistesse Hanna-Liina võsa koos Arno Tammega, Hanna-Liina uhiuue plaadi pealt. Pimedas on valge lugu nimega, väljas on külm sel ööl nii ilus. Tõesti, aga ilusaid. Mulle avaldab väga muljet, ka plaadi kujundus on hästi ilus, helge ja, ja seega mis sa mainisid enne, et kuidas sa ise kõik need asjad ajanud siis sellest, mis on plaadi peal, mis on sees, kuidas ta välja näeb ja kogu selle nii-öelda plaadiga tegeleb. Ehk siis ka see nii-öelda köögipool, mis tavaliselt jäetakse ju siis kas plaadifirmale või mingisugustele mänedžeride sebida. Absoluutselt, aga selle plaadi puhul ma ei raatsinud mitte kellelegi ühtegi ülesannet jagada, kui siis ainult Marttile üksi ei oleks jaksanud. Miks sul oli nii oluline hoida kõik ohjad enda käes, kas tõesti ei leidnud usaldusväärset partnerit, kellel on mingit iba süsteemi? Seetõttu, et oot, ma loen siin hoopis teist asja, ühesõnaga et siin ei räägi. Ega elukaaslasest ega armastatu Martti oligi siis tema kõrval ju selles küsimuses koristate koos ma vaatasin karistate tõusis siis õieti kõiki asju koos, mis ongi nagu ilus. Noh, ja ja no ühesõnaga, selle plaadi puhul täiesti meie kahekesi tegime kõik ja ja tegelikult võib-olla tema tegi natukene isegi rohkem neid igasuguseid tehnilisi asju, mina olen niisugune visionäär. Et jah, igasugused õigused, mis on vaja laulude jaoks ja kujundused ja, ja siis, et kas levitada ja kuhu levitada ja et äkki me saame ise hoopis otse müüa inimestele. Et igasugused, sellised küsimused. Jah, noh, eks see arendab kaarti, vaadata seda köögipoolt, siis järgmine kord, kui tekivad sul juba ülemaailmsed suured plaadid, sa tead näppu peal hoida, aga õpin, kuidas on selle selle osaga lepingus, mis sinu sellised tulevikuplaanid on? A räägime enne kõigepealt pulaardi teema lõpuni, et kust sind siis näha saab? Sellel plaadi lugusid esitamas? Plaadi pealt ma saan ju ainult kuulda ja et plaat on, vaata ka, aga sellesama kavaga ja siis laiendatud versiooniga nimed tulevad kontserdid, mis andis ka minu selliseid jõulukontserdid, kuna mind palju kutsuti sel aastal erinevate koosseisudega jõulukontserte andma, aga ma juba ammu mõtlesin, et ei, ma teen ise kõik ise ja, ja ükskord võib ju teha nii-öelda sellise, et ei pea teisi laulvaid soliste enda kõrvale võtma, vaid pigem on muusikut minu kõrval sama sure. Sama suured solistid kui mina ja siis Meil on kuus kontserti. 15. detsembril võrukannel kri saalis, 16. Tartu Vanemuise väikeses majas, 22. Viljandi pärimusmuusika aidas, 25. Viimsi Püha Jaakobi kirikus, 26. detsembril Kuressaare kultuurikeskuses ja 27. Tallinna Jaani kirikus, mis on siis ka ainuke selline suure kirikukontsert ja see on heategevuskontsert koostes Lions Club Tallinn, Eesti esimesega ja kogu kontserdi piletitulu läheb Keila-Joa sanatoorse ET sanatoorse koolilaste toetuseks, siis et see oli ka meie otsus, et mitte teha, siis kirikutuuri näeb nagu kõik teised, aga pigem leida selliseid teistsuguseid ilusaid ja hubaseid kohti. See on niisugune kammerlik nagu muusika, nutta on mõnevõrra intiimne, et sinna vist mingid noh, kümned kahekümned, kolmekümned, tuhanded inimesed kuhugi mahu sisse, eks ole, et, et seal nagu. Palju ei mahu, et pigem on nad sellised jah, väiksemad kohad. Kas ta löök, löök, ristimäng, mängija on ka kaasas ja ikkagi. Ja lemme rütmi ja ja meil on trumm, kontrabass, klaver, ja siis keelpillikvartett, mis on ka meie taotlus, et me saaksime nii-öelda džässbändi ja, ja klassikalise Kelby kvarteti ühendada ja tekiks selline huvitav, suursugune jõuludele kohane. Helipilt kõlab vägevalt, vaadake inimesed siis ka veel WWW Hanna-Liina punkt komme, et seal on ka kõik info olemas, kus need kontserdid täpselt on ja millal. Ja loomulikult siis hops hops poodi, pimedas on valge, ootab teid, aga räägime natuke sinu tulevikuplaanidest. Sest et hiljuti Eesti meedias oli suur uudis, kuidas sa mängisid USA populaarses krimisarjas loo Uuder kus särons Tonyga ja kuidas ta sulle toeks oli, et kuidas see kõik oli nii suur ja võimas kogemus, et mängisin siis Bulgaariast illegaalselt USAsse toodud rasedat neidu, kes kavatseb oma sundinud maha müüa, et selline draama näiteid oli sul käsil, et kas oled mõelnud tegelikult ka nagu sellist võib-olla mingit telenäitlemist või noh, mis on sul nagu näitlemise suhtes mingeid tulevikuambitsioone ja kindlasti see on üks, üks suund, mida ma tegelikult ei ole veel enda jaoks avastanud, kui siis välja arvata seesama loend order mis oli hästi põnev ja ma suu lahti vaatasin, mis seal toimub ja kui palju inimesi tegelikult töötab ikkagi ühe väiksest teeni heaolu nimel, eks ole. Seal oli üle 20 inimese, igalühel oli oma äike ülesanne siis või suur, mida nad siis pidid täitma. Ja, ja tõesti, see on selline selline liin, mida ma pole veel pole proovinud, aga aga väga põnev oleks. Jaa, ei, väga-väga huvitav, tähendab, ütlen lihtsalt sind, see pidi tulumaksule. Seda prosti bulgaaria prostituudi esitas, sa pidid nagu uluma või midagi tegema sisend, niukene, päike, päiksepaisteline või kuidagi selline tüdruk, et see vist oli raske asi. Tegelikult me ei mänginud üldse prostituuti, et see on, seda võeti valesti, ma sealt kuskilt kontekstist välja, et arvatakse, et kui näiteks mängitakse Ida-Euroopast kedagi, et siis ta peab olema kindlasti kas püksikummiga naisterahvas, tegelikult ma mängisin lihtsalt tavalist tüdrukut oleks võinud ka vabalt Eestist olla, aga ju nad seal oli maffia mängus, nii et võib-olla nad ei osanud seda eesti maffiat sinna sisse siis tuua, et pigem Bulgaaria ja tõesti harjumatu minu jaoks ka oli mängida rolli, kus ma teen hästi palju nutma. Et ma ei olnud kindel, kuidas ma sellega hakkama saan, aga, aga õnneks õnneks tuli välja nii, nüüd räägi meile, milline on Sharon milline ta inimesena, mida ta rääkis ja milline ta välja nägi. Ta nägi välja nagu tõeline gasell, ta oli selline väga nõtke ja, ja väga kaunis kaunis naine. Ilulõikused torkasid väga silma. Absoluutselt ei torganud silma, ma olen kindel, et ta võib olla kuskilt, on lasknud ennast kohendada, aga aga ta oli väga kena ja tema ja tema ilus hing paistis läbi, et ta hea meelega rääkis hästi rahulikult juttu maailmast ja ja selles mõttes hästi hästi tore inimene. Seda ei pannud tähele, kas seal aluspüksid on jalas või mitte, seda ma ei hakanud vaatama ja eraldi. Alguses me täna Jah, ei no kui saab otse allikast küsida seda. Paparatsod jälitasid teda küll väga-väga ahnelt. See on tore, et, et ana lina sai võtta siis oma suhet iseenesestmõistetav, et sa töötad selle kallal ja, ja just nii nagu ennem kesi saime siis teada, et töötajad töötajate koosi isegi koristate nüüd kas on need jõuluvanale päkapikkude kirjad kirjutatud? Selle nii palju tegemist? Seal ei ole jõudnud veel kirjutada. Mida ta üldse, aga eks see, eks see plaadi ja kontserdite näol kindlasti on siis need soovid ja ja loodan, ma loodan, et läheb hästi, meie, mis me oleme ette valmistanud ja ja välja mõelnud. Kas te Marttiga kuuske, pisiperet juba olete plaaninud, et sinu. Kelle äri täna jääb küll minu suu lukku? Mind huvitab just see kuidas nii tihe Sul on plaadid, kontserditrollid, igasugused asjad, et siis tegelikult see on asi, mida tuleb ju ette planeerida. Tead noh, piisab ühest väiksest nagu sellest seosest. Jälle mina vaikin. Ja meie järgmise tunni nüüd aga kuulame. Kui lugu, mis on Rigmor Gustaksoni plaadi peab pliis don't stop-nimeline laul, miks jällegi minu enda plaadi ajel valitud ja see on just sellepärast, et seal mängib Kelblik kvartett poplugu ja sellest tegelikult sai siis marti seda inspiratsiooni nende seadete jaoks, kuna kõik seaded plaadi peal on tema sulest ja tema jaoks ka esimene kord teha keldrikvarteti seadeid siis see on üks inspiratsiooni allikas. Kuulame rihmul Gustav soni, aitäh sulle, Hanna-Liina võsa. Edu kõikide ettevõtmistega, mis sa teed, aitäh teile.