Saade siin me oleme, stuudios on teiega, Tõnu Pedaru, Ingrid Peek ja meie tänane külaline Juhan Ulfsak. Tere, Juhan. Hõre. No kuidas läheb? Ja kelguga uiskudega suusatades? Laevaga nii otse laevaga. Seda on kuulda olnud jah, et sa elad nüüd viimasel ajal rohkem seal Soomes nii-öelda hea elu peal vist. Ja seal on väga-väga hea elu. Mis meil Soomest meelde tuleb, lagrits sulle esimese asjana? No hetkel tuleb mul meelde Soomest, seal mul on seal laeva laeva pilt, Tallinki hommikune Tallinn ja ja need inimesed, kes seal on mul kuidagi praegu meelas eesti töörahvas, jah, et ma hea meelega praegu läheks Eestile ainunagu juures ei olnud Eesti teravad heitnud ja rahvas on siis kui minna esmaspäeva hommikul, siis on eesti rahvas, kui praegu tulla, siis on karaokerahvas. Igatahes Juhan on Juhan Ulfsak on siis talent, kes, kes käib ära, tuleb siiski Eestisse tagasi ka, et tema selle kampaania olla nagu, nagu väga kuigi meile teada on siin rahvusvahelise projekti olnud ja noh, loodame igatahes praegu on Juhani tegemistest, mis meil on, kuidas, mida me Juhani tegemistes tarbida saame. Kõige uuem suurem ja võib-olla sinu jaoks siis ka hetkel kõige olulisem aktuaalsem asi on sinna lavastajadebüüt Von Krahli etendus, idioodid. Räägi natuke sellest taustast, kuidas tekkis, kuidas asi sündis. Ma saan aru, et sinusse natukene kooliõpetaja rollis ka või midagi sellist peaks hästi teadma. Et see algaski tegelikult sellest, et et nooreli vaja õpetada ja kuna ma õpetada ei oska teha oskan, siis mõtlesin, et peaks nendega midagi tegema äkkinud selle tegemise käigus siis midagi õpivad. Ja mina seda sekundit täpselt ei mäleta, kus see pähe tuli, et, et just see materjal teha, aga mõeldud sai, et mida teha ja see tundus, tundus huvitav mõte, et siin on ilmselt ka mingisugune põlvkondade teatepulga andmine, sest omal ajal, kui see film tuli, oli see, oli see suhteliselt oluline film, vähemalt minu jaoks ja mulle tundub, et võib-olla ka mu sõprade kaasaegsete jaoks, et, et aga, aga need noored ei olnud sellest halligi kuulnud. Et alles see oli selle mõned aastad tagasi, tõesti, kõik rääkisid seda täiesti nagu mustad Lars von Trieri idioodid räägitakse siiamaani, aga nüüd on uued filmid peale tulnud, et idioodid oli ikkagi issand, kaua sellest möödas on 98 või 97? Aeg lendab, aga kui sa tegeled Viljandi kultuuriakadeemia teatrikunsti kaheksanda lennunoortega, siis mis nende jaoks on praegune idioodid, mis on see film, millest nad räägivad, mis on neile nii jõuliselt muljetavaldav? Või ma ei tea, ma, ma tean, et, et et sel ajal, kui me proove tegime, käisid kõik vaatamas, sai ka neile esitatud, et oleks seda ilmselt ime soovitamatagi teinud Kaspar Noe uut filmi enda, vaid et aga mis puudutab teemasse, minna siis idioote, mis puudutab siis siis Ma nägin, et neil on mingid omad naljad seal omavahel, teevad mingit imeliku häälega, ütlevad üksteisele mingeid asju, siis teised naeravad ja tundus mulle tundus naljakas naljakalt ütlevad, et siin uurima, et mis asja nad seal nalja naljategu käsis on. Tuli välja, et et Youtube on praegu kõva tegija, et üldiselt Youtube'is on kõik asjad olemas ja Youtube'is on. On on saade, mida ma muidu nagu vihkan, mingit võsa-pet ja see kohutav sotsiaalporno inimeste alandamine eetikakriis. Aga lihtsalt need välja võetuna need mingisugused lõigud, need tegelikult nagu ületavad sellise, kuidas öelda sellise realismi piiri või selle, selle, selle, selle piiri, et ma vaatan nagu empaatiliselt kuidagi tunnen kaasa ja eetiliselt hindan seda situatsiooni, et kuidas üldse võib võitsetesse minna filmima ja sealt jääb see puhas sürrealism. Ja vot need neid nende klippide või nende naljade üle nalja tegime. Me tegime iseenesest ka. Me tegime meigi nendest päris naljakad. Klippe saab siis näha, mida teie tegite, saab näha siis Von Krahli kodukal. Meil on hea meel, meil ongi, meil on oma blogi, et sealt Von Krahli kohvikut ma sealt leiab selle blogi korras. Ja blogi idioodid, punkt von kraalee. Vaadake, me ei ole siin mingi, vaat kui sa ütlesid, et sa väga nagu õpetajad ei osanud, et, et sul on nagu mingi nagu learning by doing it, et sa tegevuse läbi siis nagu õppisite seal oli puhas mängurõõm seal idiootide selle ka, et see kuidagi nagu puhastad ennast millestki või võid seal väga vähe, nagu mõtled just just kõik see, et noh, nagu meiegi sinna ullikesed hullud, ütleme natukene selles mõttes vähemalt mina mäletan, et ma teda suu lahti raami, kuhu see välja jõuab, kanali, laadija, raadiot on ja paraku inimesed ei olegi sellega alati rahul. Muidugi ma saan aru, aga noh, tal oleks, maitseid on erinevaid, täpselt ei tea lakkumaga lähenen, küla midagi porritaalne ja kirjakeskne ja ja niisugune ikkagi keele füürerit kõigi, selliste nagu nagu maa minu meelest, mis on fain tegelikult täitsa okei. Aga tegelikult üks asi, ma pean küsima lihtsalt, muidu mul läheb meelest ära, sest kuigi ma olen pannud asju kirja noh, ma hakkan sahma nende paberitega, siis nad lähevad üksteise peale siis ma leian kunagi õiget asja, on see, et Juhan Ulfsak sa oled saanud Helmi Tohvelmani preemia, siis ma ütlesin, et Helmi Tohvelmani tantsumemm, eks ole. Aga siis ma hakkasin mõtlema. Muidugi, Juhan on ju tegelikult väga-väga tantsule või tõeline tantsulõvi ja noh, loomulikult tantsu oled sa täiesti nagu uuesti uuesti nagu avastanud niimoodi, et, et seda, seda, et ma olen teinud eesti tantsu täiesti uuele tasemele, nii et kahju jälle jälle ütleme, raadi võiks olla muidu uuena, Jaan võiks mõned poognad tõmmata, see jumal seal raad. Aga ütleme siis nii, et üks teine asi, millega nüüd rahvas laiemalt siiski Juhani tegemistega kursis saab olla, on ka olemas ja sa nüüd haakub natuke meie esimese teemaga, aga enne peaks, kuulame muusikat. Kuulame mari Pokineni lugu. No näed, miks see lugu Juhan? Sest mari põgenen astub selles etenduses üles, kuna ta õpib sellele sellel kursusele. Tal tuleb esmaspäeval, kui ma ei eksi, ja plaadi toetuskontsert, ta nimelt üritab pappi kokku ajada plaat üldse väljaannete siin ande ground ja mis tähendab päris toredat loodet. Ja mina olen näinud Maribogineni esinemistes, on tõesti väga, väga ilus, kuulame Mariboginile lugu, no näed. Lumelähtsak mäele oli see märk, et natukene vara, talvehärrat lootsin veenvalt pikka päeva, lootsin, et kord sind veel näen, ma tahtsin, et mu jalad lumest märjaks veeris. Kas nüüd ma seisan süles ikka Haine vaatajates, et ta ei tunne meeli küla enda sees. Paroodia ammu läinud sinu, pole neid sellel talvel lume sees käidud otsima. No näed siis? Mööda lähevad uued talveks mõned karmid, mõned teed jalge krüdisemas tange poes või aga siis, kui lumi sulab, pesi kreaarideses, sulab vees nad oma peegelbeeliimuline. Jälle kõnnin mööda rada ikka vaatada korjega, kui jäljed üksikud maha jäänud käed on taskus, ootan lund kuningaks võidenindunud. Miks nüansi tantsima? Tavane siis? Sajad kilu, kui see sulab ära, siis jäljeine näed siis äkki nii ongi ja kui praegu me jää käied jälgedes. Käimas on saada ja siin me oleme stuudiosbeki Pedaru ja Juhan Ulfsak. Jah, ja nüüd, nagu juba eelmises enne muusikapala sai nagu räägitud, et räägime natukene nüüd sellest. Kust siis Juhanit näeb, kuuleb nii-öelda laiemal laia laiemaltki et läbi televiisorid. Jah, saad mängib kelgukoertes, uurija Kõstad. Et jah, tõepoolest see oli nagu mingi mingi ikkagi päris suur ärev nagu muutus vist paljudele televaatajatele siin mõni aeg tagasi mõned juba mõnda aega tagasi, kui, kui siis Malmsten ja uukkivi vahetati välja nagu naksti siis Ulfsaki ja, ja siis Taavi ilma vastu ja ja tõesti. Ma ei tea, mis, millised need nagu ootused või noh, kuidas öelda. Mõtted siis olid, aga, aga tänaseks päevaks vähemasti mina olen saanud aru, et, et kõik on nagu maru rahul. Ja ma olen kuulnud. Ma ei tea, kui pikalt rääkida, aga ma teen seda. Ei, ma olen kuulnud, ühesõnaga et räägitakse, et etenduse lausa uskumatu just Juhan Ulfsaki kohta, kuidas ta nii käitub, alati professionaalsed, paned tekstid peas ja nii edasi ja nii edasi ja nii edasi, et, et selline nagu nagu hea, hea panus, kuidas sa, Juhan, ise nüüd sellisesse ossa või sellisesse formaati nüüd siis saavad ise elanud ja, ja kas sul alguses oli mingisuguseid selliseid mõtteid ka? Ei tea, kas see mulle sobib või, või ei ole üldse mingi teema, on see pseudoprobleem põhimõtteliselt tänapäeval? Näitlejal ei saa, et ma hakkaks valetama, kui ma ütleksin, ma ei mõelnud üldse selle peale, et kuidas see vastu võetakse, et niisugune vahetus toimub ja loomulikult oli, mul oli mul selles suhtes kahtlusi, kahtlusi oli, ma arvan kõigil peale Toomas Kirsi, kes ütles, et mehed, see toimib. Timi vaadake, James Bondi kogu aeg vahetub, kõik vaatavad, ma ise olin tunduvalt kahtleval seisukohal. Toomas Kirss siis, tähendab, on siis produd kriminaalasja asja pärast, et mina ise kõik teised olid, ma usun, selles palju, palju kahtlevamad mitte nagu selles suhteliselt Taaviga siis hakkama ei saaks. Professionaalsed näitlejad, aga just selles mõttes, et kuidas see vastu võetakse, alla neelatakse. Aga kõik sõimasid, aga numbrid on samad. Nii et, et suhteliselt, aga ma ütlen ka, noh, valutult läks ju enda jaoks see, et noh, sa oledki teles olnud ka telesaatejuht, eks, teine siis on teine asi, eks ole, aga aga ütleme niisugune noh, ma ei tea, kuidas seda nimetada nagu pahasti ütleks seep või midagi, sihukest sihukest probleemi seal ei olnud, ütles, et see on nagu mingi seebi tegemine. Ei, ta ei ole see, eks ole, see on see, mis iga päev on, ta on teleseriaal ja et noh, muidugi võiks rääkida tasemevahest vastavalt rikka seriaalidega, aga, aga selles mõttes teeb ta ei ole žanriliselt ja rütmilt töö meetodilt. Ta ei ole nagu seebi tegemine. See on ikkagi erinevad lokatsioonid ja tehakse väljas ja, ja mis sa küsisid? Ei, ma ei mäleta seda, aga lihtsalt põhimõtteliselt sul ei tekitanud ikkagi see üteldes, et nüüd sa saad siis ütleme, lahutame miljonid vaatajad, et lihtsalt pisikestel püünedel, noh, palju seda rahvast ikka on, eks ole. Elitaarne värk, see on hämmastav, nad, hakkad, hakkad sest igasugu legendaarseid lugusid sellest, kuidas Aarne Üksküla pärast me teamegi karniski, selles pole mõtet rääkida, et, et, et keda siis esimest korda kuskilt Salmanites mingis taolises olis siis kuidas, nagu järsku tänavatel hakati, hakati kohisemad oo, sa oled see mees sealt, et noh, et noh, see on selles mõttes absurd. Ei ole, aga elu ongi nad lapsed, eks noh, kes on sihtgrupp? Lapsed, lapsed, lapsed, lapsed küsivad, küsivad kuskil säästumarketis autogramm ja see, kogu see eesti köim, eks ole. Et siis hakkad mõtlema jah, et kui palju siis vaatab mingi 200000 paremal päeval seda ühte, ühte seriaali osa ja kui mitu etendust tuleb selleks teha Von Krahli teatris, kuhu mahub siis noh, ütleme 100 nimad ümmarguselt inimest. Et hullumajana. Kas kui lapsed autogrammigi sööd, küsivad nad sinult või ikkagi uurija Kõsta autogramme. Ma ei, ma ei tea, mis, ma ei tea, ma ei tea, mis nad on. Jah, see on niisugune valus hetk, eks ole. Et kuidas need niimoodi teha, et et kõik oleks niimoodi kuidagi libedalt need läheks ja nagu seda poleks olnudki. Juhan, kus ta võib-olla midagi sellist. Ühes intervjuus Ekspressis Margit Tõnissonile oled öelnud, et sa isegi täitsa soovitab noortel algajatel nii-öelda näitlejatel, kui tekib võimalus teles teha midagi. No eks ole, et muidugi soovitan teha kõike, soovitan teha, eks ole, kaameraga soovitan teha ilma kaamerata, soovitan teha. Ma ei tea kõike, aga, aga et loomulikult trenn, iga õppetund on õppetund. Iseasi on nüüd see imagoloogilises mõttes, et kui sa jääd nagu väga pikalt, enne, kui on isegi teadma saanud mingite muude osade osade kaudu head, väga pikalt ühte seriaal, ühte kindlat seda osa mängima, siis jah, on on, on, on küll, see veider asi, sa siin enne küsisin Gösta Juhani vahekordadest, et on küll see jah, et kui inimene mängib teleseriaalis mingit ühte osa, siis ta nagu teda hakatakse laudas nagu selle nimega kutsuma. Ja nii edasi, et, et võib-olla võib-olla enne seda tuleks nagu, nagu, nagu nagu kuskil pidurit tõmmata, aga näitlemise mõttes või trenni mõttes kaamera trenni mõttes, siis, siis küll jah. Mis eriala sa ise vaatad? Ma ma kuna ma telekat vaatan niimoodi, selles mõttes ma ei vaata telekat telekakava alusel. Et ma vaatan lihtsalt, ma tahan telekat, käime mulle siis ükskõik, mis sealt tuleb midagi klõpsina, und ei tule ja panen jälle kinni, mul ükskõik, mis sealt tuleb, et siis kui ma tahan midagi vaadata, siis ma vaatan seda plaatide pealt, et issand, ma hakkasin nüüd, kuna mul kõik nagu väga head sääred on ära vaadata, hakkasin šiili vaatama ja ausalt öeldes mingit kolmandast sisenemist läheb täitsa niivam. Glen klõbus tuli just sisse. Ahah, pole paha, isegi väga head hõredam, mis oli. Äkki no vaja meil müügil. Issand. Teeme vahepeal muusikalise pausi, Niili anga Vookuid, nii on lugu, mis järgmisena kõlab. Oskad sa midagi? Tahad midagi öelda selle kohta? Neile on geniaalne ja läheb paremaks ja uus plaat täiesti geniaalne. Sellises neljanga voogu, et mingi uue plaadile nois pealt meil on külas Juhan Ulfsak. Juhan, mis on siis selline ikkagi ütleme, töine kodu või, või kus, kus on kõige armsam ikka vist teatris, ma kujutan ette. Teles on oldud ja on praegu jooksevad asjad. Filmides sa oled mänginud, need on noh nagu, eks ole, ikkagi eri asjad mis seal siis sulle, kui mina saadet õigus, et loomulikult on, on, on teater nagu kodu minu jaoks kindlasti Von Krahli teater. Et jah, muidugi niisama et mis seal siis on, et see on niisugune, noh, ma ei tea. Tundub, et, et on, vist teati, rõhutame kui nüüd öelda, et selline tempel, mis pakub. No, ma ei tea tänasel päeval inimestele mingit nihukest hingehooldust puinge, hügieen, no ma ei tea, kui sa kasutad sõnu tempel ja hinge räägin Von Krahli teatris ta võib-olla võib-olla üsna lihtsalt ei läinud just räägid tegelikult tempel ja hinge lihtsalt tuul, direvi lahist, vaata, meil on siin noh, vanalinnas nii-öelda dominiiklaste ladina kvartal omal ajal just ütleme, need mungad nagu noh, raha eest nagu inimesteni Kuneid meeste ja käsitööliste hinge nagu pesid ja ja tegi seda teenust, pakkusid, et, et sellist Katartsist ju isegi šokiga tarsiste, igast asju just Von Krahli pakub, ütleme see on võib-olla selline teater, kus eksperiment on nagu au sees olnud ja niisugune noh, me rääkisime enne, eks ole, televiisor on mõnel meest, kes deemonlik natuke või midagi sellist ja, ja et teater on siis nagu midagi nagu püha. Aga vot teie teie püünel seal on, on, on Krahlis, on siuksed nagu üleva ja ja, ja madala nagu kokku saamistajatelt, tala altpoolt pannakse ülalt ülespoole ja ülemine nagu coini valumist ja siis on sihukest noh, skandaaliga natukene. Ikka on jah, üle üle ülev ja Alav, issand, mis asja ma räägin ikka kohta kohtuvad oled sa Juhan, siis sellega seoses on tulles missioon, olin nagu mingi muu, eks ole, kes pesi, hoidis. Inimeste neid hingekesi vaesekesed, kartsid hirmsasti põrgusse minna, eks ole, ja siis teisalt teates nagu. Pesete, nad nagu ilusti puhtaks, noh, väikse väiksem nagu teenus raha eest. Oled sa missioonil, oled sa misjonär? Teatriinimesena, kes seal kelle hinge peseb, see on huvitav küsimus. Et aga ma, ma usun, et mainisite sõna katarsise siis ilmselt tuleb selleks ennast ikka ja teatrisse vedada nii aitajatel kui vaatajatel, mitte teleka teada. Sa vihjad sellele, et tegelikult näitlejad saavad suurema kastiga, on nii ja naa? Ei anna, ta on annetanud, kus ilmselgelt nagu võib-olla näitlejad elavad rohkem läbi laval kui publik saalis, ma ei tea, kas see on kõige parem variant, on vastupidiseid ja on seda, kus energia töötab nagu igas suunas, et kõik variandid on võimalikud. Kui hästi saama tegelikult teatri, noh ütleme siis külastajad tunnelites teatris käib ju nii vähe rahvast, pärast võiks ju tavaliselt olla niimoodi, et noh, näitlejad tulevad rahva sekka, Väike-Aafrikas lähevad oma ja ega ega ega taolisi asju on ka olnud nii meil kui kui mujal, et me oleme ise, meil on olnud etendus, mille lõpp on nii-öelda ebamäärane, mis jätkub saunapeoga. Ja, ja ükskord kui rekord oli vist kella viieni hommikul lahkus viimasena inimene, kes tutvustas ennast kui hansapangas mingeid osakonna juht. Eviine käisime saunas, on Saksa maalsele täitsa normaalne, kui me tegime, tegime tükki, et nagu meil on nagu see kammed, näitleja kuidagi nagu varjab ennast peale seda etendust ja ootab, kuni kõik publik ka mujalt läinud ja siis vaikselt nagu hiilib välja, kapuuts peas, et ei, mina pole teinud ega olnud seal sakslasele, vastupidi, et nii kui etendusele läbi vennad jooksid kohe sinna rahva sekka, ajasid rinna kummi ja et noh, kuidas olija. Tead, mina olen mõelnud selle peale ka eriti Von Krahli ja muud sellised väiksemad väik, suuruselt väiksemad teatrid, et kui näitleja on laval ja ütleme noh, muidu on ikkagi enamasti valguslaval, aga kui sa näed saalis tuttavaid nägusid, näed oma sõpru, võib-olla pere kedagi, et kas tekib mingi reaktsioon, kas see segab sind või on lihtsalt, et ja seal nad on jälle töö, läheb edasi või tekib sul mingisugune emotsioon? Kuidas kunagi ja mida, mida? Mida aeg edasi, seda ilmselt vähem. Raevus tekitab, aga, aga väita, et sa ei ole teadlik sellest, kui kes saalis on, on, on ka palju öeldud, aga samas ma võin öelda, et ega suures teatris kuskil draamateatris ollakse ka väga teadlikud, kes seal saalis on? Näitajad on lihtsalt teavad, kui saalis on. Aga sellega seoses ma kujutan ette, Johan sinu käest küsinud 100 korda Vinoki, mitte 100 korda 40 sinust oli 40 60 vahel midagi, seda noh, just suhete isad, eks ole, teame kõik, Lembit Ulfsak, legendaarne näitleja, ma pean ise ütlema, vot see oli noh. Minu lapsepõlveiidol ikkagi no vot ja ma ei hakka selle vastu vaidlema mitte ainult sellepärast, et täna naiste vägivalla vastane päev, vaid lihtsalt sellepärast ma ütlen, et juba seitsmekümnendatel vaata siis, kui ei olnud veel sündinud või noh, Johan Johan on 73, aga siis sa olid noh, välja ja nii, ühesõnaga vaatasin järgi. Ei no ma võin ka öelda, aga see ei oma tähtsust. Ma ei ole täna see, kes nii-öelda nagu särab. Aga sellegipoolest võin. Ei no kamoon 70 aastal kahekümnendatel aastatel, eks ole, ja, ja ma mäletan, kui ma aamneemel oli vanaisa suvila ja, ja ma käisin poes, seal oli nagu tööstuskaupade osakond, termiidi Ljudmilla kutseka isa pildiga rahakott. Kujutage ette, mis lapse põlemiskompleksid, targid, luga haava just nimelt ma tahtsin küsida, et noh, 47, kordan küll küsitud, aga mis sa siis vastanud oled, et ma ei teagi, kas tunned seda nagu isa varju, pigem praegu võib-olla vastupidi. Ei, me oleme astunud. Ei, ei, ei ei vahet ei ole enam selles mõttes, et ma, ma kujutan ette, et isa võib ju pigem sellele nagu mentorluse või vastupidi, väga hea küsida käest, andeks nõule tegelikult muidugi, kuidas ma teen näiteks kus tal on need praegu sihuke situatsioon kohelisteni seal, noh mul on üks inimene püstolitoru ees ja kuidas karakter peaks selle lahendama. Räägi natuke meile. Ei noh, kusjuures isaga viimasel ajal isegi töine suhe selles mõttes, et me oleme teinud koos siin. Et et see, seda, kui me oleme lausa nagu koos asju teinud siis on nagu kõik muud küsimused veel rohkem tahaplaanile jäänud. Et pole seal midagi. Kas sa mäletad oma esimest rolli kõige-kõige esimest? Oi kui teatris või kuidagi titena oli minul, minul oli see, et oli küll see jah, et algklassides Lembit Ulfsaki poeg ja nüüd seal printsi mängija. Ma ei tahtnud, mina olin kast teiste pättidega, see viimane päkapikke itsitas rist, seda, kes seda printsi mängib, minu repliigi kardes puterdas ja niimoodi lõdvalt, et nagu jääks mulje, et ma sind pingutan midagi. Ma olin nagu see mees tegelikult. Ja kusjuures mul oli, ma lugesin väga hästi, lugesin, lugesin, aga minul oli puudus, oli ilmekalt lugemine, selles ma kõva mulle siiamaani probleemid ilmekusega. Ja seda on tõesti kuulda kuulama. Nii monotoonne, kuulame vahepeal muusikat, kollektiiv, kas selle bändi kohta tahab midagi öelda? Aga mis ma muud oskan öelda, kui õudselt hea bänd ja õnnestus ka näha. Livia fantastiline muusika. See on siis, oli Animal kollektivoodvaq öös siis nimel lugu, tõsiselt laheb bänd, kui te seda esimest korda kuulsite, palun kohe hops hops interneti ja Youtube'i sisse ja välja uurida, aga meie räägime Juhan Ulfsakiga. Oled öelnud, et teater on reaalsus, film on illusioon ja sul on päris ikkagi muljet avaldav selline nii-öelda filmi CV või ma ei tea, kuidas seda öeldakse. Ei ole, no ikka on siin, alustame nüüd aja tagasi minnes ajas punane elavhõbe, Püha Tõnu kiusamine, detsembrikuumus, Sügisball, Jan Uuspõld läheb Tartusse, tabamata ime tühi rand, röövlirahnu Martinit, stiilipidu palava Racous, lammas all paremas, aga need on ikkagi sellised filmid, mis on teinud Eestis vähemalt ilma ja ka mujal, kui me räägime Püha Tõnu kiusamisest, mis praegu väga nopib nii-öelda festivalil. Mägedes elavhõbe oli tihti ka väga populaarne film kinodest selles mõttes kindlasti. Et seal sa said siis nihukest mõnusat nihukest pätti mängida ka, et mina ja see oli väga huvitav, ilmselt seal väga hingelähedane. Nendest mainitud filmidest on sul mingi selline eriline oma lemmik mis võib-olla oli mingi sellisel hetkel, kus siin see roll ja kõik nagu resoneerus sinuga nii hästi, et see oli tõsine kaif, oli just seda mängida. Ma arvan, et ikka kõik on olnud, mis sa siin ette lugesid, et et. Jah, ei, ei, ma ei taha seda küll. Kenamad lapsukesed, selles mõttes, aga oota, kas midagi on peale tulemas praegu, mis seis on? Praegu on seis see, et, et päris palju võtteid dünaam, Rainer Sarneti tuleb ju idioot õhk välja välja Dostojevski Idioot ja seal mul oli oli, oli, oli niisugune. Ühest maskilt eiei keskmine, keskmise suurusega osa, aga see oli küll ja väga-väga, tähendab, võtted olid sellised, et ma ütlen teile, siit veel midagi tuleb. See oli väga õige suurusega Budormegi noh, meeldima ma ei, ma räägin sellest filmis ja, ja. Ma väga vabandan, tähendab ma, ma tõesti väga vabandanud selles mõttes, et noh eel ära rohkem peale ei ta ei noh, küsimus. Küsimus on lihtsalt selles, et vaata, mul tuli mingi nali meelde, aga kuna ma tean, et ma ei suuda ühtegi anekdoot ära rääkida, siis ma parem ei tee, aga ma väga vabandan seal, igavene mingi õiges kohas. See on aga, et kes ütles ka, et, et ma olen mänginud keskmise suurusega rolle kogu aeg või noh, ma ei tea, kas ei tule pääsemine okei, no tähendab. Ja ja ootame ära, lõikame välja ja liigume edasi. Filmi peaosades on, ma ei tea, episoodide, siis on keskmine seal vahepeal, noh, millal see Rainer Sarneti dioodi talli tuleb? Mulle tundub, et see tuleb välja alles sügisel, aa ja siis oli veel Puustusmahus film Rotilõks just ma just mõtlesin, kas ma hakkan jälle keskmise suure? Põhimõtteliselt rott. Ei, ma mõtlesin ka, et, et mis see oli, see puhtus, muusilm ja loomulikult, et see peaks ka nüüd, eks ole, siis see tuleb varem välja. Ilmselt juba varakevadel Krahlis huvitavat tulemas on peale selle, kui idioodid, et ma saan aru kevadel on teil tulemas. Ma tõmborii. Nii Soomes, välismaal, Soomes näit näitlejana praegu ei midagi, aga, aga me teeme sama Timi dramatur kanni ajas, aga teeme Soomes. Osborne materjali vaata raevus tagasi eestikeelse pealkirjaga sellist kaasajastatud versiooni, mis on täiesti kirjutatud ühe Soome praegu sellise ütleme ütleme ütleme kõige Haylima kolumnisti antin üleni poolt täiesti kaasaegne versioon Bristoli anti nüleni Krakiga nülenedest Järgi tšekkide pärast kaane lähen kirjutama esseeraamatut, kus on vaheldumisi ta, ta räägib katoliiklasest Morris seest ja, ja segapopi asja. Päris vinge. Et paljud jääksid sihukeste, võetakse klassika ette ja siis nagu öeldakse, noh, keeratakse. Ei no see on jutt, et noh, jälle kuskil loedetajad jälle klassikat keeratud käänata. Mida sa taga siis teed, kui sa võtad tükkimis, räägib 50.-te oludest Inglismaal, eks ole, siis ära tee teda üldse või kui sa leiad sealt mingisuguse dramaturgiliselt koe või mingisugused probleemid ja asjad, mis sind huvitavad, siis loomulikult pead sa neid kas kaasajastama või minimaalselt kontekstid ära põhjendama, sest muidu sa absurd. Aga huvitav, kas see ei ole nagu vägivald koolilapsi jällegi koolis kästakse lugeda kõiki neid eestlaski mingi 10. klass, 15. tugevasti idioot, teeme need, teeme nüüd selgeks selle asja, et on nagu asju, mis peavad nagu ajaproovile vastu ja on asju, mis ei pea täiesti idioot ei ole vaja kuhugi käänata. Tähendab ei ole vaja kogenetatud Shakespeare võib teha nii, nagu ta on. Aga on, on, on asjarealism viiekümnendatel näiteks mingid realistlikud asjad, mis mis on põhimõtteliselt nii nagu leeven Hill või praegu, mis ütleme täiesti olustikuline asi. Tänapäevast peaajaproovile vastu võtmata pole mõtet teha, Juhan, millal sa tammsaart hakkad tegema? Tammeamme? Kas ei dioodide etenduse lavastamine, siis on lavastajadebüütaastal hamba piisavalt verele, et sa tahad juba mingit järgmist asja. Nojah, sellega peab ennast nagu tagasi hoidma nende nende kõikide hamba verele ja mitteverele asjadega, sellepärast et noh, et kuigi lõpp läks ju hästi ja kõik On häpid, et ja tegelikult olin häppi enamuse aja osa ajastada tehes, siis noh, kui nüüd ikkagi nagu reaalselt järgi mõelda kogu asjale, siis eks see oli ka hetki, kus noh, oli ikka päris raske, et, et see on väga raske töö, see on nagu väga närvesööv töö ja, ja ma ausalt öeldes tahaksin paljude hetk peale seda, kui ma olen seda teinud, tahaksin tagasi mõeldes, kuidas ma näitlejana olen tihti nagu olnud või käib tunud tihti mõne asja puhul, ma saan nagu paremini aru, et tegelikult oleks võinud palju rohkem lavastajat aidata või kuidagi mitte nii väsinud peaga proovi tulla või kuidagi. Ühesõnaga sa saad aru, mismoodi kogu see asi istub sul seljas, näed, et, et see on päris ränk. Ausalt öeldes Jaan Ulfsaki lavastajadebüüt idioodid on siis Von Krahlis detsembri, siis ma saan aru, et etenduseni menukas, et piletid lähevad mühinal ka jaanuarisse vist on lisa. Nad rääkisid ema väga, ta jah, on kuulda olnud jah. Et need raaligi välja idioodid, punkt, Von graafiee. Juhan, nii kurb kui see ka ei ole, meie tänane. Ärge ajage mind ära. Eelmisel audil on nii mõnus. Ja sellepärast ma iga päev käimegi enne ka meie selline vaimne varjupaik. Me tuleme siin on soe ja mõnus ja hea vaade ja käivad toredad inimesed külas ja meile mõnusat kuulajad. Lõpulooks arkid, Fayers, sigi, võid nõust Children. Kas selle kohta on seal miskit kosta? Ja see on fantastiline bänd siis, kui kui ma avastasin, siis, kui Samost avastas mõned aastad tagasi ja siis sai ta nagu ära kuulatud, aga, aga, aga nüüd see uus plaat on minu arust häälega ootamatult ja üllatavalt hea. Ma käisin suvel Helsingis nende kontserdil, see oli ka, jättis täiesti kustumatu elamuse ja nii palju, kui mina aru saan on ta, on ta vähemalt kunagi olnud ka meie presidendiks lemmikuid, fänne. Kommenteerinud foorumis R2 poee kommenteeri soodet foorumis R2. Raadio kaks.