Eikellegimaa. Vot vot vot vot mis, mis asi, asi, asi ta tahab, ta tahab eikellegi kellegi asi, asi, asi. Armas rahvas, ausõna, mina ei jõua, ei jõua, mina, kes mina olen eikeegi, jõuan mina suuga teha kehvakest kärbse pesagi, võrreldes selle suure linna või mis linna selle ilmatu uhke kajamaailmaga võrreldes sellega, mida põlvest põlve on teinud, tab maasturid, muusika, meistrid, nemad on muidugi meisterdanud ja meisterdanud ja meisterdanud. Maailm on suur ja tahab maailm, õnneks ei ole veel valmis. Te kuulate saadet, ei kellelegi, ma, mina olen Tiit, kus need siis ja tänane kellelegi mainin, äravalitu oma Osbon, raadak, mees, keda maailm ja kõik muud taabisse, puutujad ja huvitavat tunnevad siiski pigem teise, hoopis kuningliku Manime all king, abi. Nõndaviisi kössoni järeleaitamistunni aeg või, või võib-olla on see hoopistükkis ei kellelegi maine öökool, mis parasjagu käimas on? Ma küll ei tea, kas õhtune õppevorm on meil täiskasvanud ja noortele inimestele olemas. Aga kust seda teada, mina ei ole nei keegi? Ma küll tean, ma seda, ütlesin Chatterfoo ehk neljas õppetükk, mis on parasjagu kavas, on välja kuulutatud täiesti õigel ajal. Just nimelt neljandana on vastanud Taavi eikellegimaale neljandana. Kõigi nende esialgu veel mitte nii paljude maasturite meistrite reas, kes on järjekorras ei kellelegi ma ennem käinud ennem kui maksab seda meenutada ja meenutada ilmselt maksab, on siin olnud Liiscraczbeeerry viimati mäed professor ja seal kusagil nende vahepeal Sherwood oma tahab sündikaadiga, kelledžeptofoo loost sai taas üks tükikene ette mängitud. Niisiis saab taastatud ajalooline järjepidevus järjekorralisel viisil. Ehkki jah, päriselt olnud heaks teha ei saa, ei saa enam king Tabit panna siia, ei kellelegi, maiste toob maasturite ritta esimeseks nii PRi professoreid. Hirmud, nagu öeldud, on olnud eespool. Aga ometigi nüüd on king Dhabi olemas, tulemas käimas ja käimas selle k meeleni muusikatunni lõpuni. Põhiliselt on siin tegemist tema muusikaga enne kui veel kord järeleaitamise korras meelde tuletada, mis asi on toob, kui seda peaks tarvis? Ma võin öelda ainult nii palju järgmise loo, et Taavi on mitmesugust, nii nagu snitskitki on Taavi mitmesugust Ergmisena on tulemas, naturaalne ta Natšeraldaap, ping, Tabi. Eikellegimaa siinpool kõrgahelaine tihedus on ning siin ka ei keegi rääkimas Tiit, kus need sisu läbi rääkimas sellel korral taas neljandat korda üldse selle saatesarja sees ta muusikast rege muusikameistritest ja seekord on täna kuni keskööni jutuks king Tabi kuninglik Taavi tegija, kes oleks pead maastrite sarjas nagu eelpool sai nimetatud ja arvatud Roosieikellegimaale kindlasti esimesena miks esimesena, mille poolest anging Dhabi suurem kui need kolm meistrit, kes on kindlasti ka võrratud kujude, kes siin on juba käinud taavi tegemas, mille poolest etem on king Taap king Tabi oli nimelt esimene. Mitte päris esimene mees, kes tuli selle peale, et rege muusika, Jamaikamaisem, popmuusika ühest või teisest populaarsest loost annab teha usina ja nutika miksimise teel kaunikesti kummalisi ära pööratud variandi. Aga temal esimene, kes lasi selle laiemasse käibesse ja kes jaanuari seda rege muusika viirastusliku kaksikvenda staabi ehk kõige toekamat populariseeriv king Tabi oli tõepoolest kuningliku Rena meiega mees Taavi tegijate sees ja see, kuidas king Dhabi teeb ühest suhteliselt hästi tuntud regelaust nimelt popmaalne jaamast palast pealkirjaga kreisi Boothes. Tolles palas on juttu sellest, et et need sindrinahad ja vastikud skin, häirid, need skinhedid, kes vastikud on. Osa neist tuleb malakaga linnast välja ajada. Sellest parasted king, Dhabi ei midagi muud. Teeb Taavi pealkirjaga daam konkureisi. Need kaks versiooni üksteise järel, originaal. Kinect abi ja tema sõbrad, insenerid, võitluskaaslased, teised produtsendid, õpilased, sellid ja kõik see kamp, kes tegi King Davy stuudios, mis oligi tuntud staabis tööl ja, ja maikasaarel Kingston linnas. Sedasi, Taavi, 70.-te aastate teisel poolel alustas kitarri kahtlemata varem seitsmendate aastate päris-päris alguses, kui, nagu eelpool sai viidatud, aga mitte veel lõpuni lahti räägitud kui seda trikki, et võtaks populaarne rege, laulja stuudio mikseri puldist ta peaaegu tundmatuseni ära muundada, ümber teha, iseenda kõverpildiks, väänata sellega tegelenud mõned teised mehed kellelegi, nad olid selle peale tulnud. Üks selliseid mehele produtsenti kruid, kelle taolist dubleerimist king Dhabi seitsmendate alguses kuulma juhtuski. Ning siis sealt idee üles võttis, üle võttis ja seda üha enam edasi arendada, aga mõeldud oli see dubleeritud, tab versioon populaarsest loost ikka selleks, et tantsusaalides Jamaica discarid, tee Jotitki on küll pisut teine funktsioon, kui te Jottidel meie mõistes praegusel ajal enamasti on. Et nemad saaksid oma oma värssi vemmeldada ja iseenda isiksust üles tõsta ja laiendada ja ironiseerida kõige selle üle, millest tuleks populaarses loos juttu, oli kasutada seda lihtsalt materjalina enda huvides. Niisiis tahab ükskõik kui monoliit sõna võib-olla pised meelt heitvalagi puhutiga kindlasti stoilisena, nagu ta kõlab, on tegelikult pärit lustakas keskkonnast tantsusaalidest ja nii on ka king Dhabi. Teatavaid saab dubleerimisi nimetatud stiililiselt Dance hoone stiliks. Niisiis tantsuline ja lustakas, on, tahab ka. Eks tantsuline tantsusaalide vala. Ehkki pealkiri on väga vaimline, nimelt Preindaap mõjuda on tulemas eikellegimaale, järgmisena king Taavi ja sõprade esituses. Kaks häält kõlamas võrdlemisi moodsa kõla balleti keskel ja demonstreerimas eriti see meeshääl oma vokaalset akrobaatikat. Tegemist on ühe vägev muusika tuntuima muusikaga seotud roiga hoida külamas koos muusika ühe tõusma või vähemasti loodetava staariga Jessil lansiga koos duetti 94. aasta plaadil, mille, mille nimetus küsib, et kuhu on siis vanakoolitee jättide jäänud. Vanakoolitee jätsid, ei ole elanud rege muusika kõikvõimalikke muutusi üle just kõige paremini ja ei ole ka, saab jäänud päris ühe paiga peale seisma, nagu ennist sai märgitud king. Taavi tegi oma kuningliku mate JA muusika vallas seitsmendate aastate alguses siis see võib-olla et ongi see kõrgaeg. Paljude arvates on see koolide abi kõrgaega, tõsi küll, Kingdovi esimesed katsetused selles vallas olid siiski olnud juba kujundajate lõpus ja siis hakkas oma häält Kingd abi kokku miksitud Taap kleitide peale tegema aga toosama eelpool pisut kuuldud Juroy. Küll aga king Tabi kümneid ja kümneid lindistusi. Kui mõõta neid kauamängiva albumi pikkusega, siis on tõepoolest olemas kümneid, mitte küll üksteisest erinevaid albumeid, kohati näpa kattuvad, kohati annavad neid albumeid välja king Dhabi daamidega. Võrdlemisi veidrad firmad. Nii üks selline, mis meil siin ei kellelegi, ma täna käepärast on üks selline firma kallab nii nime kogunisti Aabraham ja nii nagu Jamaica pisut müstilisele popkultuurile teinekord kohale ei leia, sellelt heliplaadilt teps mitte 14 lugu, nagu plaadil on märgitud, neid on seal kõigest 12 vaatamata sellele. Firma nimi on Aabraham ja kõiki teisi muidki imelikke asju sünnib nende lugudega, kus ei või ka päris kindel olla, mis aastast täpselt ja milliste inseneride kaasabil on kiirabi, need, need või nood staabid kokkumiksinud. Küll on aga välja antud ka kenasti kommenteeritud ja väga väärikaid king, tobi tab dublant seal viimastel aastatel ja üks selline panin plaadifirmast, plaadan fuajee ja kannab nimetust staapkonkureisi. Seegi kummaline, poolenisti Emmentlik, poolenisti Taavile kõla kollaaž kõlas ehk natukenegi asjatundliku kõrva jaoks liiga moodne selleks, et olla näiteks kuningliku kõrguse ta maastri regevusega meistriking Taavi muusika seitsmekümnendad, sest tegemist on tuua aga kuhu kuuluvadki ärika Väine Priennowens päris mitme nime all muusikat teinud mehed kellest tuntuim nendest nimedest võiks vast siiski olla suitsusauna London kusagil sealsamas tantsulist ja vaimlist ja regelikke vahel, harva aga tarvilikke küllalt sageli kõlamaastikke servadel käiv kollektiiv. Nemad mängivad siin king Taavisse puutuvas eikellegimaises saates praegusel juhul peaasjalikult selle pärast, et meil on käepärast üks lugu, mille kohta see moodne tuua on arvamust avaldanud. Taavi, mis arvatavasti vastupidiselt pungile ei sure tõesti iial ei kellelegi. Sügava veendumuse kohaselt on ülistatud küll taevani ja leitud, et tal olnud ja täiesti õigusega seda leitud kõikuma jäikuse elektroonilises stuudiokeskses muusikas oluline mitte ainult populaarne muusika jaoks 20. sajandil vaid oluline igasuguse stuudiokeskse elektroonilise-eksperimentaalse muusika jaoks üldse. Suurt abi on talle Taavi tegemiseks esimesi olulisemaid figuure. Küll alles saundav Londoni kahe mehe arvamusavalduses pihta, mis saab varsti kellelegi mul ära märgitud enne selle poolest, et nemad ei pea sellest palaguri Taavist olgugi nad leidlikult ja eks me reventeerivad ja täiesti kuulamisväärsed, vennad ise ei pea sellest kuigivõrd palju. Nad kuulasid ära loo selle, mida meiegi teile varsti ette mängime ning arvasid selle kohta järgmist. Nendele sellidele meeldib nii hirmsasti koja väikeste efektidega möllata. Sellepärast ei kasutanud siis salplerit. Ja kui neile öeldi, et see lugu satad rühendaabun, pärid, king tabletti, umbes aastast 72, siis nad leidsid, et ega see ajavahe õigusta iseenesest midagi. Nad tunnistasid. Tundub, et Taavi teevad nemadki, nemadki kasutavad seda kõlakultuuri oma tasulistes helides. Tehnika lõppude lõpuks on ju edasi läinud instituut abile jalad seitsme, teisel aastal sälklarit. On küll, et tegelikult muusikalist kuulmist, soodumust vabale kuulajale ei tee too vanaldale kõlapilt eriti kurja ja ta ei lase end sellest häirida. Reget, mis sealhulgas, ei kipu ka paljud inimesed tõepoolest armastama, sest ta tundub niivõrd tüütu ja monotoonne. Aga kui ei viitsi seda kuulata, siis leiab nende detailide seest selle seest, kuidas heli ennast teisendab, peidab, iseenda vastandiks, muutub ja kõikvõimalikke kujusid võtab väga palju kuulamisväärset. Loodetavasti nüüd aga uuema tantsumuusika tegijate sedasama süüdis Solduv Londoni poolt, kes praegu hakkab tasapisitasapisieikellegimaa hämarusse ära hajuma nende poolt pisut maha tehtud lugu, samuti Clict abikultperioodist seitsmendate aastate keskelt pärit pala pealkirjaga satton, reed tab. Kuuldavalt kuulajate olete kuulamast, saadeti ei kellelegi, ma, mina olen keegi kid, kus ma ütlesin, mul on hea meel teile öelda. Heas lootuses teidki ei kurvasta, et me oleme viimati ära kuulanud järjest kaks palaaginktaabi kuningliku Taavi tegija valik alul daam kal kreisi, mis tuli poeleti valgele, 94. aasta lõpupoole. Toda plaati alustades väitis küll Briti muusikaajakirja Vuks arvustaja et tal on teatavaid kahtlusi selles suhtes, et kas noorem generatsioon see on, kes nüüd usinasti juba mitu aastat reisidel käib ja kes taabi kui sõna kui žanri, kui, kui soovite, kas või eluvormi ja filosoofiat tunneb läbi mõlemate gruppide nagu alfa ja oomega ja mitmed teised. Kas nende jaoks sedasorti kõlakultuur nagu punktaabiseda esindas ja temast rääkima tõesti minevikus, sest abieluaastad on 1000 941989. Kas sellise ühe küla kultuur läheb nendele veel peale? Voxi arvustaja nägi kahte võimalust, et noor generatsioon sedasorti Taavi peab kas äärmiselt loomiseks just selleks, mida neil vaja, mida hing ihaldab, ihu kivad, tarvitada vajab või peab seda Rudimentaarseks ja arvab, et see kõik on juba ajast ja arust. Masinaga kunagi räägiti ühes eestimaises raadiojaamas on kahtlemata mitmesuguseid. Arvamused jäävad olema mitmesuguseid Taavi koha pealt, sest nagu öeldud, mõni ei kannata seda mitte, aga nagu on öeldud ka väga kenasti tahab, võib vahel kuulaja suisa umbsõlme keerata ja nii mõnigi neist, kes edasi umbes hõlmunud ei tahagi enam sellest umbsõlmest sirgeks ennast ajada, sest meeldib seal niiviisi olla. Taabi helide kõlade keskel. King Tabist, kelle siiani tundmatuks jäänud üles leidmata koristamata jäänud püstoli kurinahk lasi maha 89. aasta kuuendal veebruaril taastama jäänud, võib öelda, et terve põlvkond Taavi tegijad mõnedki neist on liikunud edasi kaasaegsesse digitaalsesse. Taavi aga meie laseme ära kuulata selle koolkonna kahelt esinejalt kahelt mehelt, kes esinevad nimede all teadusemees ehk teadur ehk saieldist. Eks teine noorem kuningas King Chemi-kaks nende pala. Nad kõlavad kangesti minu arvates samamoodi nagu küntaabiki palad tollest seitsmendate aastate teise poole perioodist. Ja miks siis ei võiks needki kaks näidet lühikesed, nagu nad on tunnistada, et king Tabist on maha jäänud koolkond. Väike-helidemonstratsioon seda laadida Saabi koolkonnast vanast koolkonnast, mille esimeseks suuremaks tegijaks oli kahtlemata king Tabi tänane Kellide maine, äravalitu, kelle muusikat on peaaegu tund aega kuulatud, peaasjalikult muusikat, ongi tänasele kellelgi kuulatud ja kellelt ja vette mängida üks palav veel. Siinkohal vast tööd võiks veel hakata tegema ja mullateadust tegelema tähenärimise ja sõnade säilitamisega. Tuletan veel kord meelde, kui oluline on, tahab muusika praeguse kaasaegse tantsumuusika kõiksuguvormide jaoks olnud kas või džunglis lööte siin-seal tugevalt välja ja ei ole ta mittu teostatud, aga jäägu need asi selle, eks sellest sai ju eespool räägitudki, kui selleks aega oli ja kes kuulda tahtis kuuris niikuinii ja kes kuulda, tahab puule veel edaspidigi, ega king ta peole kahtlemata viimane ei kellelegi, maine tahab maastal, kes siin saab ära mängitud. Loodetavasti tuleb nii mõnigi neist edaspidi esitlemisele veelgi. Mina olin eikeegi, mina olin Tiit, kus need teie kuulasite saadet eikellegimaa järgmise korrani sellepärast samas kohas samal ajal.