Käesolevas saates ettekandele tulevad teosed on enam-vähem läbilõige minu loomingust, nad on kirjutatud alates 1000 930.-st aastast kuni 1958. Kahjuks minu looming sõja ajal hävines peaaegu täielikult, nii et enne sõda minu poolt kirjutatud teostest on säilinud ainult need, mida ma mälu järel taastasin. Täna ja ettekandele tulevatest teostest tuleb esimesena Vilsandi süüt. Seda muusikat on vanemad inimesed kuulnud 1000 937. aastal linastatud filmis Vilsandile linnuriik. See oli esialgu filmimuusika ja hiljem. Ma tegin ta ümber süüdiks kolmeosaliseks sõidiks. See süüttgaa hävines. Nii et praegune variant on kirjutatud juba peale sõja mõningate märkmete ja sõlmis mull säilisid. Teiseks ettekaantele tulev hällilaul on üks mu esimesi kompositsioone konservatooriumi perioodil täpselt ei mäleta, aga vist umbes 1009 kolmega. Omamoodi huvitav on ka vooruse laul. Ja see on kirjutatud 1009 41. aastal filmile Nõukogude Eesti esimene. Ja ta peaks olema õieti esimene nõukogulik mas laul. Järgmisena tuleb ettekandele esimene osa esimesest klaveri Sonatiinist, mis on kirjutatud 1947. Enne seda. Mul oli ainult üks klaverisonaat. Ma eriti õnnestunuks ei pea ja selle tõttu ta käib veel praegu ei ole. Mängib seda sõnatiini Irma kaude. Rahu laulu tsüklist Rahu laulud olen kirjutanud ka päris hulga koorilaule, seda rohkem viimasel ajal neist kuulete kahte laulu naiskoori ettekandes, nimelt juuni ja jooksupolka, kusjuures jooksupolka on õieti minu poolt ainult seatud esimene pool on rahvatants. Ja teine pool on minu poolt ainult juurde lisatud. Ja teksti kirjutas Muia Veetamm ja lähtudes pealkirjast just jooksupolka Sellele järgneb minut kolmas suunatiin Heljo Sepa esituses. See on juba hilisema aja looming. Viimasena kuulete katkendeid minu kaasaegsest ooperist kauged rannad Muia veetammetekstile. See on minu loomingus kõige suurem teos ja kuna on lavastatud ja jookseb praegu teatris Estonia, siis osa kuulajaid on temaga juba tuttav. Lõpuks pean ütlema, et võlub nähtavasti ära mitte ainult näitlejaid vaid ka heliloojaid. Ja minu unistus on kirjutada jälle lavateos, kas ballett või ooper?