Tere õhtust, kenad inimesed, saate nimeks on kellelegi ma, mina olen teid, kus need Me jätkame koos teiega täna, sealtmaalt, kus ei kellelegi mu eelmine kord pooleli jäi ja liigub ühtlasi edasi, see tähendab suurepäraste isaralike kaunisti kõrvapaistvate naismuusikute helikunstiga. Seda ette mängides sellele vahele kõneldes püsibki kellelegi tuleva tunni kestel võrutult endiselt eminiinse muusikalainel. Täna laseme võime laulda mitmekülgselt andekale multistilistil itaalia pärit ruleedil, kelle nimeks oli Loore. Laena. Esimene eriskummaline paik, kuhu neiu Laura lahke kuulaja kaasa kutsub, all tema kalli papa, rikkalik veinikelder, mis siis tolleks ajaks, kui see peatselt algav pala pärast kahte erinevat esitust otsa saada ei ole selle lustilise seltskonna boot. Esmalt Ansambli Fifi Dimension eesotsas ning seejärel laura laenu juhtimisel kindlasti mitte tilgatumaks tühjendatud, samamoodi nagu hea kuulaja ettekujutlus Loore, naera lauludest. Ei saa selle ühe palaga päriselt ammendatud, aga meie päralt veel peaaegu terve tund ning nõnda palju, nagu nii pikukes ei kellelegi ma aja sees on võimalik eriilmelisi lauljanna ja laulu meisterda mitmekihilist pagasit esitleda. Nõnda palju ja nõnda hästi, püüame me seda siin ja praegu teha. Koheselt ei kellelegi, ma alguses on käidud kaks korda krapsti maiustamas kalli isa veinikeldris. Käijatest, kes muusikaliselt tundus maitsvat ja seda hõrku maitset vahendavad väga mitmest aamidest, nii hästi kosmelist pluusist, Tšassistoli Loore, naera täna, ei kellelegi ohka meeleni tonni peadegel alla. Paraena elupäevad ja ta karjäär muusikuna jäid mõlemad liialt lühikeseks. Ehkki juba kaheksa vastaselt võib-olla üheksaselt oli ta kirjutanud mitmed oma hiljem tuntumaks saanud laulud. Ja mitukümmend aastat muusikaski vastu pidada ei ole lühikene aeg olnud minna siit ilmast viiekümneseks raamata, olles täis energiate loomist, tahet on ilmselt ikkagi mõneti ebaõiglane, koguni naine alustas kujundate aastate lõpus ning oli seal mõnda aega paar aastat vähemasti New Yorgi linna kõige kuumem noor laulukirjutaja. Et temast hiljem ka enesest nende laulude esitaja sai. See kõik ei käinud kergesti ning nii nagu eelpool kuuldud laulude paar kloraira enda esitatud sviit painlas neist järjekorras viimasena ja eelpool souli grupi Taimation esitus. Nii seesugune paaria järjekord iseloomustab kaunikesti kurvalt, aga samas hästi noore Naira muusikukarjäär ja tema laulude saatust kuuendate aastate lõpus seitsmendad alguses olid mitmed Ameerika raadiojaamad valla tasa. Kubisevad peaaegu et nor, naera kirjutatud paladest. Küll aga polnud ükski neist tema eneseehituses see, mis Ameerika Notemate singli palade tipp oleks jõudnud. Aero paradele oma kuuendate aastate lõpu kõrgkuulsuse ning nemad laulsid menukaks mitmed selleni valad Merlyn Bell bluus, lõunoway ta samas suid. Alar naerulugudega läksid ja said tuntuks mitmed teisedki esitajad yhes džässroki lõplatvetantier. Dema parasid, laulsid Barbra Streisand ja pluusi Matroon. Sõlmahjustan Aga Frieda Mait, kes kellelegi oma järgmise palaga varaela eneseesitluses kuuldavale tulema küll nii laisk alun. Seitsmendate aastate alguses Ameerika edetabeli esimese 10 koha hulgas mõnda aega viibisid ning samamoodi on veel noore naera vanadest lugu pidanud neid vanemate poolehoiuga esitanud nihest Aretha Franklin kui Frank Sinatra. Linnar otsustada on veel kümneid, kümneid lugematuid teisi, nende hulgas mitmeid naisla olid, kes seitsmekümnendatel, kaheksakümnendatel, üheksakümnendatel pole varjanud oma inspireeritud just nimelt floora, naera lauludest. 1968. Aasta, milles me peatume kolmeks minutiks rohkemakski järgnevalt eikellegimaal kuulame ära noore, naera teise kauamängiva Albumi nimipala iilaisk halu. Õigupoolest kandiski plaatilised pikemat nime kiilai andes ihkan fessi, niisiis neljas ja 13. pihtimus. Suurepärane segu pluusist, Soulist gosprist, folgist, Jessist rütmipluusist ja võib-olla mõnestki muusikalisest allikast veel tõsta naera eelpool kuuldud lauljanna, keda kuulates täna eikellegimaal laulmas selle saate lõpuni oskus ammutada väga mitmetest stiilidest ning segada need kokku nõnda et muusikalise meisterdajad autoluses isikupäras tavaliselt kahtluste jäävad kured paaridel aastast 68, mis oluline daatum selle poolest, et aasta varem oli Norbiga tola, 20 aastane tundra kogeda oma esimesed pettumused, läbikukkumised mitte võib-olla niivõrd loomingulised, kuivõrd publikupoolset hõreduse ja see kõik juhtus Monterey kurikuulsal legendaarsel 67. aasta popfestivalil noor naine Oris palutud esinema ühe Parema tol ajal just just silmapiiri tagant oma siidipoole nihkuma hakkava muusikuna. Ilmselt pidi pettumus olema päris suur, kui lavale astudes ning lootes eest leida soodsalt suhtuvat head oma publikut oli tulemus reaktsioon sootuks vastupidi. Ilmus lavale souli kaal trupi saatel. Mustanahalised kaalub tema tagatausta laulmas tema ise esinemas kostüümis must maani ulatuv kleit, mille õlale oli kinnitatud üks valge inglitiib. Väljanägemine ega muusika, mis souli tunnetust kõige enam kuulda lasi. Millegipärast ei olnud hipidele, kes põhilise osa publikust moodustasid, teps mitte meele järele eriti kurjad. Väidetavasti olid sellist Chaplini fännid ning Chaplin ise. Väidetavasti oli üks Loore, naera aegseid, kes temasse võrdlemisi kurja kiirusega suhtus. Ajal kui kõnedest teistest kaunitest kõrvapaistvatest, loojatest, tollest perioodist Jetšel ei olevat iial varjanud oma imetlust Loora, naera palade suhtes. Kaks lugu. Noore, naera peaaegu, et lapseeast ja teine. Juba 90.-te aastate algusest saavad kõlama eikellegimaal kõrvu need mõlingvel pluus ning duetšaeld. Napi ansambli saatel ainult ka klaveril end põhiliselt komponeerides on naeruhääle võlud ja nüansirikkus võib-olla kõige kergemini lahvatavad kõige reljeefsemalt väljapaistvad aastat 66 93. Nendesse kuulusid eelpool kuuldud kaks kala on niisiis mõnes mõnes mõttes piirid, sest 93 ei selleks ajaks, mil ilmus lavale, naera viimane stuudioalbum. Veel vahetult enne surma 97. aasta kevadel jõudis ta kõnelda plaaniliste edaspidiseks ja teades küll hästi, et praegusaegne tohtri õpetus abi ei suuda teda kuigivõrd hävitada edaspidi enam mitte kaua pärast ikkagi, mida ette võtta ning ta kavatses välja anda uut kontsertalbumit, kirjuta kindlasti uusi laule salvestada. Järgmised stuudioalbumid lokkavad enam peoks, isal aga 66. ja 93. aasta vahel. Nende eelpool kahel kuul kahe pala vahemikus nõudis muusikaliselt Aero. Käe vaimu hingejõu läbi üsna palju erinevat helikunsti, millest järgnevalt mõned nopped ja pala nimega biilsus vett aastast 70, tema esimese, kolme-nelja võib-olla kõige kaunima algul võib alalisteks annab hea ettekujutuse sellest, kuidas poplaul kui niisugune võib teinekord end tasakesi tasakesi laiendada, süvendada, liikuda võib-olla isegi millegi seesuguse, nii muusikaliselt võiks pidada väikeseks süüdiks või, või nii süüdiks. Piilsozzuet higipisarad. Arvata sedagi, et Laura, naera taltsutamatu Anne oli ehk tema enese jaoks piirides hoidmiseks seisusesse vormi suunamiseks, mis oleks enamikule kuulajatele kergemini vastuvõetav olnud ikkagi külluslik. Ja teinekord on ta kahtlemata kasutanud mitmete stuudioplaatidel kaasaramseerijate kaasprodutsentide abi ehk ilmselt elamus ideid, mis ja ikkagi stiililiselt kaunis kirjeldusse varadesse on saanud pärinevalt kindlasti esmajoones temalt endalt järgneva pala smil samanimelise 76. aasta plaadi nimiloo kaadron seeriaks on filmi helilooja nägi tuntud kaardil ning kaasa mängivad üsna mitmed tuntud džässmuusikud aastate tagant. Nii Richard Davis akustisel passilt leid Friidme vibrofonilt Mironov kitarril, rikk marata trummidel ning kaasa teevad kaks jaapanlast kellelt tal nende näppude alt pärit see kallis graatsiline keelpillide hääl, nemad mängivad kootat. Aga kõik see siiski on põhiosas Aero nägemus. Eikellegimaal kõlab smile, naeratus on järgmine pala. Killuke hommikumaist hõrkus, esitaja eks yousleril saksa fonidel Reikaga muuta Nisaku Yoshida. Oota mängijad. Kitarrist Jeff Milano. Küll eespool kuulda oli Jürofonist David Friedman. Trummar Morata ja pikalt pikalt soleerinud akustiline bassis, Richard Davis. Tähendab selle kauni kõla välja, oli suuresti. Laula, naera. Täna sai kellelegi ma peadegele alla. Lauludest, tema kirjutatud on ka järgmine, 84. aasta pala maades Spy võitjal. See tundub olevat juba kaunis kaunis kaunis kauge aeg. Kell üheksa, mil see Kaera Dybala esitus puudus ansambli plaatsetan teed. Peaaegu nagu öeldud, kuulus neile, sest nemad tegid sellest mõneks ajaks aastal 69, Ameerika ma peaaegu kõige nõutuma populaarse loo. Naer oli kirjutanud talle vala ilmselt õrnuse varases teismeeas millalgi kuuendate aastate alguses. Varvara sünniaasta oli 47 ning täpsemalt tulide pärit Itaal juudi perekonnast. Tema õige perekonnanimi oli nii gro. Aga et juhtusele Bronxi linnajaos New Yorgis keset mitmeid musti musti afroameeriklasi siis ei olnud ühel avalikul lavale pürgiva neiul ilmselt, kes veel kahvatu nahavärviga oli perekonnanimeks nii gro teps mitte kõige paslikum variant. Me oleme esineja nime muudeti aga enne, kui kunstliku kunstilise pseudonüümi Vaariku Parbus jõudis noore naera, kes käis läbi Manhattani kunstikoolist, jõudis seal olla õpetajatele üsna valus. Tülikas, tüütu õpina, aga samas ka vaieldamatult andekas. Seda õpetajat tunnistasid. Naera laulda nii, nagu laulsid mitmed temaealised noored mitte tingimata küll itaalia juudi pärit noored nõusid tänavanurkadel lagunevaid olid loonud juba eelmiselgi kümnendil. Laulsid kauneid, vahel lihtsaid, vahel päris peeneid, vokaalharmooniat laulsid muusikat, mida nimetati, siis ma ei hakka, kui need seal pisut hiljem nimega tuugop. Enese meeldivamad lapsepõlvemustrilised mälestused pärinevad ajast, kui ta kuulas Ladina-Ameerika päritolu noormehi metroos jaamas, kus oli kena kaja inim inimtühjadel aegadel laulmas omaette ning ta, nagu ta ise tagantjärele hiljem meenutas. Ta lihtsalt pakkus enda sellesse ansamblisse, lihtsalt astus, ligi hakkas laulma, sest ta kuulis nende noore meeshääle vahel veel viiendat partiid. Ta suutis sobitada selle nende võõraste noormeeste rauda nii kenasti, et teda ei tõrjutud nii käiste seal oma esimestel ansambli proovidel kusagil metroojaamas, laulvat laulmas, võhivõõrast meestega ning toosamamoodi nagu bluus, süsiniku harmooniat on noore naera muusikas erinevatel aastatel olnud selgesti kuuldavad. Aga too võib-olla isegi, et Eestimaal kõige kuulsam tuntum noore naerab ala. Ehkki seda ei ole osatud võib-olla tihtipeale temale omistada. Ja kui ma kord suren väärib kindlasti seda, et mitte ainult üks, vaid kaks korda kõlada floora, naera enese esituses nüüd järgnevalt siin kellelegi masinad. Kui erinevad võivad olla kaks versiooni samast palastmine, esitajaks mõlemi puhul selle bana jänese autor. Tütarlapse east, kirjutas kaerahelbekuuldud lauljanna küll jäänud laulda selles eikellegimaa saates veel mõni pala read mida võis kuulda korda kolm selle eelpool kõlanud laulu. Erinevates versioonides. Et ei ole olemas taevast, aga ma palun, et ei oleks olemas põrgut ja nõndalooliste neid ridu ja teisigi täis poeetilisi kujundeid, nii nagu on enamus tema laule. Aastal 66 oma esimesel plaadil Vadil ja aastal 94 viimati kuuldud kontsert võttes arvatavasti jalad küll tema päris viimaseid kontserte, sest nii palju kui võimalik töötas Aero, andis kontserte, esines klubides ja mitmel pool suurematel väiksematel lavadel kuni elu viimaste kuude nii välja. Küll mitte selle kurva teema tõttu, millest norra naerust nendes mööda ei pääse. See elu ja looming jäi liialt lühikeseks. Ja ütleme siis nii, et juhuse läbi on kellelegi oma järgmine järjekorras 13. pala mõneti kurjast vaimust vaevatud. Loo peategelaseks on kõrvinder Lutsifer ja nõnda see lugu nimetatud tolm. Senketin. Ka Kirsti. Noore naera kohta populaarmuusikas kuuendat aastat lõpuse seitsmendate päris-päris, alguses olu võrreldud selle tähendusega, mida omas hiljem seitsmendate aastate keskpaigast peale rokkmuusikas petismis rajate nimetatud populaarne muusika vähemasti Ameerika populaarmuusika leedi Rimbooks osutades seejuures deva sümbolistliku ja kauni kujundlikkusega värssidele tema laulusõnadele tema muusikaliste kujundite äärmiselt rikkalikele ja leitud ka, et ilmselt naera, ühendavaks siduvaks jooneks. Selle muusika, mis oli populaarmuusika Ameerikas siis, kui seda lõid seisused, laulukirjutajad ja kirjutaja annab, nagu näiteks Kärol kuulub teiste hulgas mitmete uute põlvkondade naislauljate ise esitajate vahel, kuhu kuuluvad nii rikkiligioons miks mitte geid, buss ja mitmed-mitmed, teised. Täna sai kellelegi lõppu, jääb ilmselt katkendlikuks pisike pihtimus Loore naeralt. See on selle saate viimane pala. Aga ei kellelegi loa teistsuguse muusikaga on eetris taas nädala pärast siinsamas, samal ajal liikus neitsile öelda selle koha peal nägemuseni.