Kampaania kõige nähtavam osa on linnadel tänavatele välja pandud reklaamid, paremaks muutumise maa reklaamid, mis on üles ehitatud Eesti inimesele ja keskkonnale ja seal on nii inimesi kui ilusaid pilte Eestist, mida linnas liikudes on reklaamid sadamas ja lennuväljal, mis tervitavad saabujaid. Samuti kannavad paljude hotellide teenistujad vastavaid rinnamärke. Ja mõistagi on hotellides, kus Eurovisiooni külalised peatuvad, reklaami tulevalt fassaadid, oma reklaamid veel kõik täna ka Viru ja Radissoni hotell, kuhu nädalavahetusel tugeva tuule tõttu reklaame paigaldada ei saanud. Eurovisioonile tulnud ajakirjanikud on Eestit tutvustavad trükised CD-ROM-id juba kätte saanud ning terve nädala toimuvad Tallinnas viibivatele ajakirjanikele pressikonverentsid, kus tutvustatakse Eesti elu erinevaid külgi. Projektijuht Evelin Int-Lambot ütles keset kampaania avapäeva kiired, et reklaam, mida me linnaskäik näeme, on ka mõeldud kõikidele. Need reklaamid, mis nüüd väljas on, tänavatel, on need kõik eesti keeles inglise keeles ja, ja nad on ka üles ehitatud niimoodi, et nad on ikka suunatud nii välismaalasele kui ka Eesti inimesele endale. Me oleme siin mitu korda rääkinud, et mida me taotlesime eestlastele suunatud reklaamidest just seda, et inimesel endal tekiks nagu parem ja uhkem tunne oma riigist mõeldes, et kui inimesed vaatavad neid pilte ja mõtlevad, et see ongi see, ongi meie maa, et siis paljud inimesed on öelnud, et nad, nad on küll uhked sellises riigis elades. Kampaania algus olnud üsna massiivne, kui kaua ta selline aktiivne püsib? Praegu on niimoodi, et see, mis on bussipeatustes ja nendelt hulkade peal reklaamil see on kaks nädalat, et on Eurovisiooni nädal ja siis nädal aega pärast seda veel, aga nüüd need näiteks, mis on üleval sadamates hotellides, et see on sadamate ja hotellide ja lennujaama siis enda otsustada, et nad on tehtud universaalselt niimoodi, et neid võib kasutada ükskõik kui pikka aega võib ka vahepeal maha võtta ja siis jälle tagasi panna. Meil sellist tulevikuplaani väga selgelt ei ole, et see sõltub nüüd ettevõtluse arendamise sihtasutusest, et kuidas seal edasi hakkab see Eesti tutvustamise töö käima? Praegu me oleme teinud nagu Eurovisiooni ajaks selle avakampaania.