Eikellegimaa. Tere, head inimesed, tere kuldavalt kuulajad, kes te kuulate klaverimuusikatundi nimega ei kellelegi vaata saadet, mis alatasa võtade katsud katsub vähemasti teoks teha kauneid unelmaid sellest, kuis üks saade viljadest ühe plaadilainel kindel toda liikuda ja pista oma nina ja kõrvu kõiksugustesse muusikatesse, kõiksuguste erinevate esitajate juurde. Tehased alati üks tund korraga. Mul on kellelegi ma, mina olen tikkuse tavatult häälega daam, järjekordne suurepärane naismuusik selles väikses-miniseerias, mida eikellegimaal arendanud viimastel saadetele ja teeb seda tükati edaspidigi. See suure pärale naismuusik olla tas atlas täna selleks tunniks. Seda laseb ja suurepärast häält küll mõnda aega oodata, enne kui ta selle eetrisse laseb. Kaalatashu atlas on tõepoolest daam, kes on väärt seda, et teda oodata. Häbematult tulli häälekasutusega ja mitmekülgne muusik muidu maailmakodanik Nataša atlas võib olla varjanud suisa oma päritolu toeti liigub talle sama päritolu kohta mitmesuguseid versioone. Kirjas elas, liigub juba päris mitmeid aastaid. Nataša atlas. Ehkki tema heri järjed kergemini leitavad ulatuvad 80.-te lõpu kerkis siiski pisut samale positsioonile maailma alternatiivsest maailma muusikast tasu muusikast. 90.-te aastate esimesel poolel märgati teda kõige enam siis, kui ilmus sellise suurepärase ansambli nagu Trasclubale teine kauamängiv International Times. Tule plaadile Natasha atlas. Mitte lausa juhtvokalist. Tema hääl oli tullagi Raadil, kuigi see pole Taanis vokaal kõrval hakkama ilmsesti kõige meelde jäänud lausa mällu sööbinud. Esimesed teated Nataša atlasest ja neid leiab näituseks plaadifirmal Nation, millega ta on seotud siiani varasema tantsumuusika kogumikku kius 80.-te lõpukombinatsioone ronil kõlavat teost kui Belgia päritolu lauljast laulukirjutajast. Nüüd on aga lihtne see asi ei ole Natasha atlas nii nagu enamik allikaid väidab, ehkki mõned andmed vastukäivad tundub olevat, kas need syndinud kindlasti kasvanuks Brüsselis sealses Araabia kvartalis? Muusikas, nagu selle kellelegi mad Unib aladeski tihtipeale kuulda võib Kibulatašaklas lausa hävitava kergusega siduma omavahel nii hästi juudi kui araabia muusikate türgi muusikat sinna sisse mitmeid Jamaica taabiooni, mis tahes erinevate alamstiili nimetustega. 90.-te aastate teise poole elektrilisi tantsumuusika rütme. Äsja mainitud ja kiiresti-kiiresti käigu pealt kiidetud grupp Glasglõbulaarne ground säilitavad muusikalised sidemed Nataša atlasega võrdlemisi pikkadeks aastateks loodetavasti tulevikuski. Ja ta samaga Annegrahuld vähemasti tolle üsna vahelduva koosseisu mitmeliikmelise koosseisu nelja tuulik liikme osas pole esindatud, kaalatas atlase järgnevas kahes palas kus koos kautovoola Alex gaasijeki ja mõnegi Raskluba saanud ekraani mehega veenamatas atlas kirjutatud need kaks pala mustachill ja amulett mis tulevad eikellegimaa eetrisse vastu allumatu jõuga kohe. Ta nimi on tõepoolest väärt seda, et nii võimsana aplausi saatel olla võimalikult suurtest kõlaritest ja läbi suure sounds islami maha hõigatud Natasha atlas ja koos temaga nendes kahes eelpool kuuldut tõepoolest vastu vallavaatus Poolas gruppidele usaldas tihtipeale koos mängib-laulab. Trans reaalne ground. Eks muidugi maitsele ei vaieldavad maitsele samas kakeldavad ja muusikute vastupidavat alati lugupidav olema jäi, jäi sobivat üht muusikut, eriti naismuusikut, eriti veel teisele naismuusikuga võrreldes kuidagi üles upitada ja teist nagu see läbi kuidagi alamale suruda. Ja olgu peale ei hakanud taasatlast mõne teise nimega, kes arvatavasti Mihkel hääl kuulajal kergesti endalgi meelde tuleb, kes samamoodi Lähis-Ida-muusikat olnud lääne poole ja seda sugugi mitte halvasti teinud hakalatashatlast väga kõval häälel nende kõigiga võrdlema. Aga võib-olla peale peale ei keegi, ei kellelgi liikus, tekkis veel neid eelpool kulunud, kuuldud kah palaguvates seesugune selline patune mõtet, Läti kõik popmuusika kõla nõndaviisi mitte popmuusika peaks araabiapäraselt, kõlab, aga miks ei ole popp nõnda särav vastupandamatu, nii hävitavalt kaasatõmbav? Võtan ette midagi lihtsamat, võtame ette. Ühesõnaga, mis nendestki lugudes piisavalt kordus ning mis Natasha atlase teksti poolest lipilisemates palades vaata et üle kahe salmi ja peaaegu et vahetpidamata. Kõrvu kostab. Apyybiskunud Avivi oleks eriti väärsena viivial araabia popist täiesti asendamatu tänasest Fabiibiga nimelt seesugune lugu, et ilma Habiivita tegelikult mitte kunagi läbi ei saa. Kuigi samas Hawaiil on jälle see häda, et kui Habiibi halb on, siis on sellel, kellel abi olnud halvasti ja võib ka lihtsalt olla, jah, Abivial halb, aga veelgi parem on püha piiblit üldse ei ole. Ja hädal, kui habe härra läheb ja hoopis hullusti, siis köha viibi, lähed ja läheb ja enam üldse tagasi ei tulegi. Sest et Haviibi head inimesed ei tohiks tähendada mitte midagi muud kui kallikest. Avimist lauldakse usinasti palju seda sõna kõigi erinevate tundetoonidega hääldades Nataša atlase järgmises palas, mille nimeks on hinda. Eksootilise ja ühtaegu peenekoelise maailma vuti üks kaunimaid ja võimekamaid valitseja Allasid, nii nagu tundub Natasha atlas, kelle häälest pisut pisut puhanud hääl varsti jälle kellelgi maal kuuldavale tuleb teinud koostööd mitmete selles muusika valdkonnas, kus kunagi tegeval üsnagi nõutud nimedega suhtlus on koos laulnud jahmubli muuseas kunagi sellegi saatesarja ühe tunni kangelase grupiga innoveerida haat. Nii on ta teinud vähemasti ühe dueti briti Bongo räppari Apati Indianiga. Nende tollekt läind, Määrits sattus isegi tungima Bridgi singli TOPi suhteliselt kõrgematele kohtadele olles sellele ühekordsele või, või äärmiselt napi koostööga tuule koos esinemisega trikki, teevee, popmuusikasarjas, Pops mainitud klaasklõbuaalne ground on koostia oble, grupiga Obehhaat sugugi mitte ainus seesuguste suurepäraste seltskondade seast kuulata šotlased kellel omakorda on olnud au Natasha atlase häält oma pillimängu esiplaanil kõlada lasta. Tõsi, mõnedki teised grupid on tunduvalt vähem tuntud, ta sattus, on ka omanimeline ansambel ehk atlas projekt. Aga kaheksandat aastat lõpupoole oleme, jäävad nood mõningad koosseisud, mille eksistentsi aastate lõpupoole pole enam sugugi mitte kindel. Kunagi nad olid ja neist maha jäänud ka helijälgisid seesuguseid, kus Natasha atlase multikultuurne peen popp on eelkõige rõhutamas Ladina-Ameerika Giooni seltskond nimega lokka, kus Natasha atlase põhiliseks partneriks seal seisuses muusikas trikki multiinstrumentalistina kõõli punane siis 80.-te teisest poolest ja pealkirja poolest on see pala ei kanta tool. Klaar muusikalist suuremal või vähemal määral Hispaania ainelist pihiaariat instrumentaalansambli saatel olid kuuldavad Hiinat eikellegimaal ja see, keda saadeti, oli ta eikellelegi maagonkurentsitu esimene leedi. Esimene leedi, Natasha atlas. Varustades karustamise põhilised, kiites Natasha atlas, esines valvurite 95. aasta plaati nimega diasporaa mainis muuhulgas krediiti pesia Scott ka seda, et aeg-ajalt debüütsooloplaati kuulates tekkis tal tunne, justkui ei suudaks kõik suurepärased toetaja mehed ja naised. Nataša atlaslaviks olid, olid mitte alati leida kõige sobivamat konteksti tema hääle jaoks sest hääl ei eita praktiliselt ükski kriitik, ilmselt vähesed kuulajatest, kes on latas atlase häält, tema laulusid, haudu ei tahtnud seal ligi lasta, on tõepoolest erakordne. Aga missugune muusikale roos keerleb, selle hääle ümber on võib-olla teinegi kord põhiküsimus ka ses suhtes, kui hästi seda häält eksponeeritakse ja kui kenasti tema võlukeik maksvusele pääsevad, ei pääse mitte. Mis pudru erinevatesse muusikalises kultuurilistes kontekstidesse, siis ehk terava kõrvaga kuulaja võib olla tabanud oma, et härra, sedagi, et vähemalt ühest asjast ühes tõesti kõrva torkamas doosisest Natasha atlase muusikalises. Miks tuuris ei ole selgel veel selles saates kõneldudki sest augu peale Ladina-Ameerika ja Lähis-Ida omamoodi ja isegi Jamaika ja Aafrika elemendid ja Euroopa elektroonika ja mis kõik veel. Aga loomulikult on Joona tasa kuulda kas siis nõelapistet läbistavate torgetena korraks läbi lendavate viiulipartiid enam too asi, mida tänapäevases populaarmuusikas laiemalt tuntakse kui Egipti mõist orkestri värvi. Kahtlemata on Seenatashatlase palades olemas tootük põhja, Aafrikat. Aga ühtlasi too kant, mis seal Vahemeremaade ümber on väga erinevatel suundadel muusikalisi kultuurikilde vahendanud mitmed omavahel. Aga Egiptus saab olema kuuldaval väga väekal ja kõigist tänase saate senistest paladest väga erineval moel. Seal Natasha atlase, nagu ta ise ütleb, mentor, õpetaja, Egipti naine, audi mängija keelpilli virtuoos, essamrashaad, kes on orkestreerinud, selle äärmiselt suurejoonelise seaded. See on tõepoolest põhiosas lisaks häälele muidugi orkestreerinud jätkas orkestreerinud ja väga-väga väljapeetud Egipti maine. Ja vii ta, mida iganes pala nimetus ka ei tähendaks, Natasha atlas voolab seda nii nagu teisigi alasid, millega eestlased ei pruugi iga kuulaja arusaadav toob seda vägagi muljetavaldavalt, aga see ei olnud siiski kõla poolest sootuks teine traditsioon, nagu öeldud, kui senistes paranes, seni on eikellegimaal kuulda, vaid võtame selle pika Egiptimaareisi ära kuulata. Head kuulajad, Kriste vahest imestasid, et mis, kesse, kuis pärast ärge imestage, me enam ei oleme siiski Egiptimaal oleme, me asume eikellegimaal. Mis tõsi küll, natuke lendavat vaipa tänaseks kokku rullima, et nädala pärast jälle tulla. Olete laulja hääl? Võrratu ja ehmatavalt mitmekülgne. Nataša atlas on oma laulmise mitte veel päriselt lõpetanud, vaid ootamas järge. Meie ootavas tema järel. Millal tuleb kellelegi ma viimane pala, see kannab sama eksootilist nimetust saavad eksootilist nimetust, kuivõrd kõlaliselt oli eksootiline ja kõrvatorkavalt võõrapärane, viimati kuuldud pikk-pikk, orkestatsioon Egiptimaa eest toole ja kõlavärve täis. Sakslased, kangelanna, järgmine, selles seriaalis nädala pärast siinsamas samal ajal eikellegimaal saab olema keegi sootuks teistsugune hääle suundumustega daam. Meie hakkame vahepealse nädala jooksul varjama ja ütleme tema välja nädala pärast. Seniks jälle kuulmiseni. Andid, kus need eikellelegi ma kestab veel?