Mul on hea meel tervitada üle pika-pika-pika aja Raadio kahe eetrisse Marko asforitele, tere tulemast. Tere. Küsin sinu käest ka üllatuseks, et kuidas käsi käib, kas nüüd on hooaja sellised kiired tegemised möödas, et saad rahulikult kodus hinge tõmmata? Käsi käib hästi? Kiired tegemised on nüüd üldiselt hooaeg on läbi, et üks sõit on veel järgi. Mis on siis nagu see fold vormel Fordi festival toimub Inglismaal toimub Inglismaal, jah, järgmise kuu 18 19. Nende meeste osavõtul, kes on siis fordi sarjades, sellised tugevamad tegijad nagu sihuke rahvusvaheline võistlus, kus siis tulevad kohale igalt maalt, kus nad tahavad tulla? No räägime algatuseks just sellest vormel Fordi hooajast, et. Kuidas sa võtad kokku selle hooaja, et sul õnnestus saada kaks etapivõitu järjest, eks ole aga, ja kokkuvõttes mulle on jäänud mulje, et sa oled üks nendest meestest, keda nagu tehniline ebaõnn aga väga sageli külastab. Kahjuks on ta nii-öelda jah, et selles mõttes kiirustan ju aasta läbi olnud ja kogu aeg kiire olnud testi tellijad ametlikel testidel ja võidusõidu äkki kogu aeg, esimene, teine, kolmas aeg kiiruse poolest, et on hästi, aga tehnilist ebaõnne. Võllid purunenud kolm korda, siis gaasitrossid kaks korda ühe korra gaas peale, ajasõidu aeg, teine ring, siis ei olnud midagi teha, tuli seinale lihtsalt sõita ja, ja neid tollingtonis purunes gaasitross, et noh, selliseid ebaõnnel olnud. No räägime natukene sellest noh, nii-öelda köögipoolest vormel Ford sarjas, et et kindlasti Eestimaale nagu jõudnud teateid selle kohta, kuidas sul läinud on ja etappidel kohad ja ajad ja nii edasi, aga, aga milline näeb välja siis üks vormel-Ford-sarja etapp, mis ma usun eestlastele nagu väga tuttav Ta ei ole, et et kas on tegemist sarnase nädalavahetusega, nagu on vormel ühest tuttav? No ütleme, et testimist on ime vähe või praktiliselt polegi võib-olla põhiline testimine kõike tehakse täna hooaja alguses käiakse Lähed paar korda läbi, proovitakse erinevaid asju, saad oma seaded enam-vähem kõik paika. Et siis enne võistlus või noh, selles mõttes ajasõiduga päeva, siis on võib-olla ainult mingi tund aega testi, vahest on paar-kolm tundi, et siis tuleb nagu see viimane seadistus paika saada ja ja siis noh, tavaliselt on nii, et laupäeval kohal on siis ajasõit ja üks võidusõit ja pühapäeval on siis teine võidusõit nagu kaks etappi on nädalavahetusel. Kui oleks olnud see võimalus teha üks etapp ka pikem, aga noh, et seal paljud olid vastu, siis saab nii vähe sõita, et ja mõndadel rohkem võimalusi on. Kaks etappi ja noh, võib olla õige, aga milline seltskond sõitjate poolest selles sarjas koos on, kas kõik sellised sinutaolised noored mehed, kes ihkavad vormel-ühte välja jõuda? No enamuse osas küll, et mina olin nüüd see aasta vist? Vist olin ainuke või oli paar niisugust uus uustulnukat nagu. Aga üldiselt nad on seal juba kõik paar-kolm astet ikka kõik sõitnud, et enne, kui üldse kuhugi seal poodiumikohtadele hakanud jõudma, et üldiselt Need, kõik sihuksed noormehed kellel ma arvan, eesmärk riigi vormel-ühte jõudega. Tead, sa on selles seltskonnas veel tegelasi, kes on pääsenud. Noh, testimas ei suuda vormel kolm autot või vormel üks masinat, vormel kolm autod on seal testinud kindlasti mitmed, et see ei ole nüüd nii raske asi, et homopulmaautot testima pääseda. Vormel-ühte ei ole kindlasti, mis ma olen läbi ajaloo esimene, kes üldse nii madalalt klassitan saanud seda vormel-ühte testivad. No kuidas see juhtus? Küsime niimoodi, et asjad nagu tegelikult seal maailmas kaugeltki mitte juhuslikult ei liigu, et ilmselt on nagu väärtuse määramiseks üsna suur roll ka mänedžeri, kes tundub, et ta teeb oma tööd väga heal tasemel mänedžeri ja eks, eks muidugi palju mänedžeri taga, et ega ilma hea menedžerite ei ei ole see täiesti võimalik. Aga kuidas. Mänedzer viis Frank Williamsiga kokku ühe sõnaga. Jaanuarikuus. Frank Williams talle endale. Meeldisin rängile endale kohed heidan minust hea mulje ja ütles, et teeme proovi, anname poisile testi. Ja ju siis läks hästi. Siis läks hästi, et anti veel teine teist ja kolmas neljaski. No sinu puhul nagunii palju, kui ma tagasisidet olen nagu kuulnud ja lugenud, selle kohta hinnatakse kõige rohkem seda, et sa oskad nagu just nendele mehaanikutele ja meeskonnale nagu hea pildi, nagu luua sellest testist, et mida see nagu tähendab tegelikult, et just see tagasiside vorm. Et miks, nagu mõnel mehel tuleb see paremini välja, mõnel mõnel, siis mitte nii hästi. Seda seda mul on raske öelda, miks mõnel tuleb paremini, mõnel tuleb kehvemini, aga noh, üldiselt nendel testidel on jah tähtis, et sa sellise noh, hästi autost aru saaks. Ühesõnaga tagumiku tunnetus peab olema. Et mitte, kuidas auto käitub, kui noh, täitsa midagi vahetatakse, seadistatakse, et ja siis see ongi seda tagasiside siis sina pärast ütled, et mis siis auto teeb ja ja noh, kõiki uusi uusi asju proovitakse, et siis võimalikult täpselt öelda, kuidas autod, need käitumised, mis sinu enda jaoks kõige põnevam on olnud. Nende testide juures, eks igast Eestis midagi põnevat selles suhteliselt igav. Igast Eestis on midagi uut ja noh, ma olen teinud Annika teiste, eks ju, ja ja siis nüüd neid stardi teiste iga kolm midagi õpid. Ja kordan jälle midagi, mida ei teadnud ennem mis on huvitav, et noh, see on iga kord, kui seal autoga sõidad, midagi õpid, midagi on huvitatud. Et kas sel hooajal on sinu tõesti sõita, leping veel kehtib, on sul midagi veel ees ootamas seoses su Williamsi vormel üks meeskonnaga? On küll jah, et kui ma olen, kas kaheksandal oktoobril, need esialgset plaani järgi on 11 Silversaunist. Aasta lõpus peaks veel olema kas üks, kahe või kolmepäevane dist kuskil õige rajades siis juba, et võib-olla testivad järgmise aasta mingeid asju, et mõlemast sinuga varem ka rääkinud ja sa oled nagu alati rõhutanud, et väga paljud asjad, mis nagu testidel toimuvad ja ja sinu ja Williamsi vahelised suhted on nagu väga palju sellest on nii-öelda konfidentsiaalne, et, et sellest nagu avalikkusele suurt rääkida ei tohi. No kuidas sa tunned ennast selles maailmas selles melus, mees, et ühelt poolt juba lepinguga pannakse sulle selliseid kohustusi, et juba pead valima, mida saab ajakirjandusele öelda, mida mitte. Ja teiselt poolt siis nagu see ikkagi võimalus praktiliselt eliitseltskonnaust paotada. Väga hästi tunnen, et ei ei ole siiamaani küll mingeid probleeme valmistanud seal mingi pinge või selliste rambipalaviku ärevuse moodi tunnet ei ole sees olnud? Ei ole, vot see ongi, et ise alguses, kui kõike seda veel ei ole. Ma arvan, et see kõik tuleb. Aga ei tule, kõik jääb samaks, tegelikult. Ei, ei ole siin midagi erilist. Kuidas sõnast meediaga suheldes tuleb? Kindlasti on sul hoopis oluliselt oluliselt rohkem neid kokkupuuteid ajakirjandusega, nüüd? Jah. Eesti meedia tähelepanu sind ei häiri, et sa ei ole see inimene, kes ajakirjanikest leitu poest. No üldiselt mitte, ma arvan, et noh, muidugi vabadel hetkedel ei taha nüüd küll kellegagi väga suhelda ja võiks niisugune rohkem omaette olla. Sõpradega. Ja siis on vaja, selles vormelisõidus saab rääkida, ütleme üldse vaimsest poolest füüsilisest poolest, et mis sa arvad, kumb pool nagu sinul praegu tugevamalt selles karussellis kaasa löömiseks ja mida näidanud vormel 11, et et oled sa nagu juba füüsilises mõttes nii heas konditsioonis saad saab sind võrrelda näiteks praeguste tippsõitjatega. Kindlasti. Ma arvan, kindlasti ma saaks hakkama. Et noh, see ei olegi veel võimalik, et ma olen nii vähe neid teiste veel sõitnud, et mu füüsiline vorm isegi olla see veel, mis ta olema peab. Aga mul ei tulnud ka mingit probleemi. Barcelonasse 98 ringi sõitsin siis kõik seal üllatasid, et see nii hea oli, et 80 ringis on kuskil üldse ilma probleemideta sõita. Kaela see, mis kõige rohkem väsib. Ja 80 ringi ei olnud mingit probleemi, vaid seal, isegi kui Montoya oli tulnud sellest, mis ta siis oli Champ Car sarjast. Kunagi, et esimene testipäev, kui tema sõitis Williamsiga, siis tal 20 30 ringi ja tal oli kael läbi. Et selles suhtes. Ei, ma arvan, et ma olen küllaltki selline sitked. Täitsa füüsilist trenni ka kaitsejõusaalis. Üldiselt tundub mulle kõik ikka aega, siis ikka räägitakse ju selliseid legende lausa sellest, kuidas Michael Schumacher armastab, ta peab vajalikuks füüsilist kohendada. Et ju see siis nagu maksab suhteliselt palju? Ei kindlasti selles suhtes, kui oled füüsiliselt heas vormis, siis sul on palju rohkem aega mõelda ja ja muid asju, kui sõidad nagu sõidad automaatselt, siis sa ei pea mõtlema, hambad ristis, iga iga kurb seda rooli kinni hoidma, et noh, on aega näiteks mehaanikutega raadiosse rääkida ja kõik selliseid asju rohkem teha. Sinu järgmise hooaja plaanidest on nii palju kuulda olnud, et ja loogiline, justkui oleks liituda vormel kolm sarjaga, kui kaugel need asjad praeguseks on ja millal sa saad nagu lõplikult öelda, et mida sa järgmisel hooajal tegema hakkad? No läbirääkimised käivad päris mitme tiimiga vormel kolmes ja ja lamp kõigi eeldustega, tavaliselt me vormel kolme järgmine aasta sõidame. Raha sinna on palju muidugi vaja sinna noh, kuskil 12 kuni 15 miljonit krooni. Aga pole midagi teha, tuleb raha leida lihtsalt kuskilt. Sul siin kodumaal nagu abilisi sponsorite näol. Kas ma loodan, et selle raha kokkusaamisega teeme, ei teki, et või on seal juba nagu toetajate huviga nagu väljaspoolt tekkinud. Suur aitäh kõigepealt kõigile sponsoritele kes on mind aidanud, aga noh, probleeme tekib ikka, et see on ikkagi jah, et Eestis seda leida niivõrd rasked. Välismaalt peab ikkagi leidma mingisugused suured firmad, kes, kes tuleks taha. Et Eestist Eestist raha leida on küll suht suhteliselt raske. No ma arvan, et sõidame vormel kolmeks, on sul mõni konkreetne eelistus ka seal vormel kolmes meeskonda, no arvatavasti sõidame ikka Inglismaal edasi, siis nüüd on nagu üks aasta seal sõidetud rajad on teada kõik ja vaja lihtsam. Ma arvan, see meeskond. Marlin, Harlem Motorsport, see on selline, noh, see aasta nad olid esimene ja teine Briti sarjas, et hea meeskonnale, anun parim. Nii, ja võtame majanduse kokku siis väikese sellise prognoosiga, et et eilset vormel ühe sõitu sa lihtsalt vaatad. Vaatasin sellile geno loto modes, eks ole. Kellele panuse teeks, kas Michael Schumacher on, võib ennast sisuliselt molulistele tunda? Ma arvan küll, seal peab ikka midagi väga valesti minema selles vihmasel sõidul või kui suum ahermaailmameistriks ei tuleks. Et siis pean vist Räikene võitma ja Schumacher üldse katkestama, et aga no kõike võib juhtuda. Tõenäosus on nii väike, et Summersi aasta meistriks ei tule. Ma tänan, Markot leidsid aega läbi astuda ja soovin siis veel selleks viimaseks hooajavõistluseks edu ja ja et järgmisel hooajal samasugused positiivsed teatud sinna kohta ikka edasi tuleks. Aitäh.