Tere tulemast grammi, Kristo, ehk siis kaks meest kolmest, kes on seotud neljast ansambel knobiks ainet järele. Mis värk on, ütleme, Eesti artistidele oleks nagu rohkem tavapärasem käekiri, see, kui plaat ilmub suurendatsioon, jahur kontserdiga iga poole aasta tagant lisaks kõigele nõbiks, siis selles mõttes pole nüüd ikka väga pikka aega. Mul on kuulda olnud, et, et plaat oleks ilmunud ja nüüd siis tuleb avalikkuse ette teade, et te annate selle välja siis kõikide maainimeste kiusamiseks internetis. Miks, miks sa arvad, et maainimeste kiusamiseks, no ma olen, levib internet natuke aeglasemalt mingeid ütelda, et Eesti on kõige paremini internetiga varustatud. Aga meil on see häda, et pool elanikkonnast on Tallinnasse koondunud ja siin on nagu väga progressiivselt see asi toimimas, aga mujal tegelikult on nii, et me tegime paar aastat tagasi koolituuri ja käisime nagu maakoolides ja seal oli küll igal pool internet olemas. Ütlesidki teil panna muusikat internetti? Vaat seda ma ei mäleta, et keegi oleks soovitanud panna. Aga noh, see idee tuli meil muidugi iseendale ja ei ühtegi senti, selle eest ei küsita meelt, kes tahavad seda alla laadida. Päris nagu alla laadida, seda enam ei saa nagu netist kuulata ei aja. Aga päris tõsiselt rääkides, kas no Big Science on nüüd teinud Nonii lehvaleva nendele aegadele kui ütleme, plaatlika käega katsutav ana veel moes olid, et nad plaate nagunii ei osteta, eks ole, plaadimüüginumbrid langevad inimesed Napster, eks ole, on ju surnud, aga igasugu maad ja muud asjad levitavad muusikat nagunii, et siis läheme hoopis seda teed, eks ole. Ja see on mõnevõrra on seal õigus selles jutus, eks ole, aga vaevalt, et plaadid ära kaovad kuskile lihtsalt aina rohkem ja rohkem nagu suundub sealt musa internetile. Ja me lihtsalt katsetamiseks vaatama, et mis saab, kui panna plaadi niimoodi välja, kuidas inimesed selle vastu võtavad. Vot selles mõttes, et see plaat, mis, millega praegu punkrit tegemist on või see album nimetavas plaati nagu iseenesest ei ole on tegelikult nagu vanad lood aastast 1000 96906 kuni 1909 kaheksa lindistatud ja tookord nagu riiuli seisma jäänud ja nüüd nagu uuesti avastate, siis mõtlesime, et nagu anname tagantjärgi välja sellise internetiargument. Ja seal on siis 13 lugu ja, ja üks video. Ja seda saab homsest alates, no säärans dot com kuulata ja vaadata. Kas see, et lood on 96 kuni 98, on, on nagu mõnes mõttes kindla peale minek, ma ei taha, raske uskuda, et teil pole ühtegi uut lugu. Hoiate neid uusi lugusid siis ikkagi nagu käegakatsutavat plaadi tarvis? No arvata võib tegelikult, et oleneb nüüd, kuidas rahvas seda plaati intervjuudes väljendatud plaati nagu vastu võtab, et kui nagu läheb normaalselt, inimesed on nagu rahul selle variandiga, siis võib juhtuda, et päris uus materjal, mis meil tuleb välja, et, et võib-olla me anname sellesamamoodi nii Lätis kui, kui nagu tavalise kettana, et kellel nagu ressursse on ja tahab endale midagi mõnusat, käe vahele saab minna ja plaati osta. Ja nagu ja tutvuda saab neid ka ISIS, eks ole. Ja no ei, no miks mitte kunagi, ma, ma kujutan ette, et mingis tulevikus hakkabki tegelikult see asi ju niimoodi välja nägema, et võib-olla plaadid ma teaks, kaovad ära üldse või kuuladki oma kodus mingist suurest internetisüsteemist, muusikat, maksad oma mobiiltelefoniga mingi 50 senti selle eest ja kuulad muudkui, aga teil on enda jaoks välja mõeldud mingisugused mõõdikud mõõdupuud ka, et et mis tähendab kui teie internetialbumil läheb norm? Selles mõttes me saame kontrollida ja kui palju inimesel käib seda kuulamas ja mis lugusid täpselt ja vaadata ja jälgida, nagu saada statistikat, palju oleks normaalne, no et 10 inimest 100 inimest 1000 või 10000. Ma ei tea, kas plaadimüügikogus 5000 on Eestis juba selline hea hea. Jah, see on ikka väga suur juba ja ma arvan, et kui juba 1000 inimest seda plaati kuulata, siis see on juba jumala ja noh, Eesti mõistes, aga samasse jääb ju üles, eks ole, sajanditeks sajanditeks nii et võib-olla 1000 miljardi. Palun rääkige natukene lähemalt sellest materjalist, nii palju me teame, et on 96.-st kuni 98.-ni lahti läheb igal juhul väga hoogsalt, esimese loo nimi on pluus joomata. Tähendab, läheb okse, ostlev lahti küll ei no materjal on. Materjal on meil tegelikult salvestatud ise produtseeritud nagu esimesed katsetused selles vallas ja nagunii tagantjärgi kuulates üllatavalt hästi välja kukkunud. Tegelikult häbeneda meil, mis siis, et see on nagu vähe noh, aastates on see materjal nagu vana praegu kuulata, jumala värskelt tehakse maailmas tänapäevaseks musa jumala edukalt. Ja selle põhimõte ongi see, et nii nagu ta riiulilt ta leidsite, kuhu ta itsitada mitu aastat tagasi muudetud, seal pole mitte midagi. Kristo leidis selle, mis seal salata, ma nagu vähem Masterdasin seda üle, see tähendab seda, et ta on nagu natukene tänapäevasemaks tehtud, ta muidu oleks võib-olla. Natukene Vaiknedena poleks kosta midagi. Plaadid ei müü, muusika läheb internetti, aga üks asi, mida internetti ei saa üles panna ja mida ei saa siis inimesed omavahel nende failivahetusprogrammidega vahetada on, eks ole, kontserdielamused teeb lava peal ka kuskil ennast näidata. Ja mis vaata seitsmendal novembril, mis ongi siis juba peaaegu praktiliselt nädala pärast on neid võimalik näha operatsioon teefestivalil Von Krahli teatris ja siis on, meil olid ka väike nagu oma show koos oma sõprusansamblitega aastavahetusel teha, nagu ka sealsamas Von Krahlis. Kas vaata niimoodi öelda, kui suur osa nendest lugudest, mis sellel internetialbumil nüüd kohal endale leidnud on meil teie mängukavva kuuluvad live esinemistel? No me teeme tegelikult meil lai ka ikka natukene natukene nagu, oleneb olukorrast ja mingi noh, 50 tross on seal ikka nagu mõnikord kasutamist leidunud. Nüüd Ajal, kui salvestati slaididel, mängite ainult neid lugusid, eks ole. Aga nüüd tagantjärgi kasutame neid samu vanu lugusid ja pooled on seal kindlalt, mida mängida ja ma arvan, et võtame selle jutuajamise kokku ühe looga, mis meie kätte on jõudnud, mis lugu see on päris plaadil, see on nüüd kõige vanem meil, isetehtud lugu. Ise salvestatud versioon nulla Krist, aitäh stuudiosse tulemast, gram ja Kristo, ehk siis nõudlik.