Raadio kahes on näitleja, kes joonisfilmis, Shrek kaks andis häälesaabastega kassile, tere tulemast, Mait Malmsten. Tere. Ütle, kas niisugune joonisfilmis osalemine, hääle andmine ühele tegelaskujule praegusel juhul siis kahe näol on näitleja jaoks või konkreetselt sulle väljakutse. Ta on väljakutse kahtlemata, sest et sest et see, see töö on väga mitmete erinev sellest, sellest tööst, mida, mida ma teen iga päev, siis teatris eelkõige endas ka teatud mõttes au olla välja valitud bosside poolt Ühendriikides. Räägi natukene nendest erinevustest, mida tähendab lihtsalt hääle andmine tegelaskujule või mida tähendab see võrdluses siis tavanäitlejatööga, kui. Laval olles, mul on võimalik ju kasutada vahendeid, mis, mis midagi raadios ei ole võimalik kasutada käsi, jalgu, näomiimikat, siis, siis mitte raadiost, vaid hääl häält andes. Ainult siis siis seal jah, peab kõik intoneerima ainult häälega mängima, et, et see, see on, see on sootuks erinev. Hollywoodi stuudio oli dubleerimiste suhtes äärmiselt nõudlik, nii palju on meil juba ajalehtedest lugeda olnud mõned tuntud eesti näitlejad praagiti sõna otseses mõttes välja, kes nagu ühel või teisel põhjusel ei sobinud mõnda rolli, aga, aga sinu puhul vaid vastupidi, on kostunud vaid kiidusõnu. Ütle, kuidas sündis eestikeelne saabastega kass. Ega ta kergelt ju ei sündinud selles mõttes, et ta võttis ikka tunde ja tunde, tunde ja tund aega, aga küllap seda nii nii vist tehaksegi. Sest et ma pole varem niimoodi suuri filme ju dubleerinud teda ega ta kergelt ei sündinud, jah. Aga see, selles mõttes oli ta jällegi ühest küljest kerge teha, et seal oli eeskuju ees. Et päris nullist ja vaikusest ma ei pidanud nagu alustama, et, et kõigepealt oli võimalus kuulata härra pantherlaste jajah, tema järgi joonduda ja temalt šnitti võtta. See oli just üks minu küsimus, Antonio Banderas on originaal hääle kahest saabastega kassile andnud. Ma sain aru sinu jutust, et see teeb sinu ülesande või tegi sinu ülesande lihtsamaks, vastupidi ei kohustanud sind nagu millekski või. Teatud mõttes oli meil isegi kohustus olla veidi sarnane kõigil, kes, kes siin Eestis seda peale lugesid, oma roll, aga loomulikult ei ole see kopeerimine identne üks-ühele mahategemine. Sest et paraku ikkagi erinevused tulevad sisse kasvõi keelelised erinevused, mis, mis meloodiad määravad ja, ja see et, et noh, ta on ikkagi erinev, ta on ikkagi mingis mõttes ikkagi autoritöö, aga eeskuju ja šnitti Salisetata kindlasti. Mismoodi tehniliselt see hääle väljamõtlemise protsess käib, mina kujutan ette, et sulle visatakse paberi peal skript või ütleme, stsenaarium, tekst, mida sa pead lugema. Sa lähed koju, õhtul loed selle läbi ja siis hakkad imiteerima, ongi nii. Mingis mõttes küll jah, aga, aga see, see, see töö käib koos pildiga ikkagi ja ja selles mõttes pilt ikkagi tähendab, et animatsioon teatud mingisuguse iseloomu ja mingi karaktersuse sulle ikkagi ette mängib. Ja seda võrra on nagu lihtsam jälle, et kui ilma pildita peaks seda kõike tegema, siis oleks siis oleks asi oluliselt keerulisem. Aga stuudios käitude näitlejatega koos või ükshaaval? See seekord oli ükshaaval ja ilmselt käiama. Käiaksegi ükshaaval. Kas sinu puhul mingisugust ahvatlust ei tekkinud nüüd toredaid rolle tegelikult selles filmis on ju päris mitmeid, et leidsid sa nagu saabastega kassiga sellise ühise keele kohe või oleks sulle meeldinud näiteks teha eeslit, keda originaalis seedime Fi. Ei, ma olin kassiga väga rahul, minu meelest oli kass kõige mõnusam. Ja ma olin väga rahul selle ralliga. Kuidas tagasisidega, kas, kas sa tegid nagu terve rolli nii-öelda ära ja siis saadeti see kõik koos ühendriikidesse, kus postitusele üle vaatasid või tegid hääleproovi. On seda, selle poisk testid olid enne ja siis nende põhjal otsustati, need olid mingid lõigukesed vaid, mille põhjal otsustati lihtsalt kuule tähele sobivust ja sina, sa pidid kohe. Ei, keegi ei öelnud, et vahepeal keegi teine käis seal, ikka mina soovisin, mis kõige raskem oli selle juures kõige raskem oli teinekord pikka lauset öelda, mis oli väga intensiivne ja väga eriliste väga eriliste ja erinevate emotsioon konide, selline pundar nullist nullist nagu 100-ni oli kogu aeg nagu erinevaid selliseid nutust, naeroni, ühe lause sees, siukseid pikka lauses erinevaid emotsioone, et, et seda ja sealjuures väga kiire, intensiivne, et selliste selliste lausete lugemine oli väga raske, aga et nagu rolli tabamisega väga palju probleeme olnud. Kui kiiresti sina oma osa tehtud said? Ma ei mäleta, mitu tundi selles oli selle kaheksa tingimata mitte kontimurdev. Eino pärast seda oled ikka päris läbi, aga konti Taimurdada, loodan terve. Kui niisuguse ühe korra oled ära teinud, paguks taolised asjad edaspidi ka pinget, mõtlen puhte, näitleja professionaalsus. Jah seda kindlasti väga huvitav töö. Sootuks teistsugune, väga huvitavad. Aitäh tulemast rahade kohta, Mait Malmsten, palun.