Tere, paid kaasmaalased, me viibime eikellegimaal ka meile nii muusikatunnis, milles sõnaseadja, kommenteeri olendid, kus need teie kullapaid, kuulajad ja viibimine terasel eikellegimaal tähendab peaaegu sedasama, mis, mis viibimist tõepoolest virtuaalses reaalsuses. Sest et kõik see muusika, mida te selles saates edaspidi kuulata on tõepoolest olemas, see ei ole viirastus või kõrvapette selle kurjemast tähenduses. Ent inimene, kes mitmetest elades justkui kaasa teeb ideoloogiline Teeviit ja maailmavaateline õpetaja, mõnel puhul produtsent kaasamängija või sõnade autor Luther Plysset, tänase saate peategelane. Seesugust inimest peaaegu et polegi olemas olnud. Õieti 20. sajandi lõpuaastatel on küll täpselt selles sellise nimega meesterahvas Luther lihtsalt mänginud jalgpalli Briti ja testis koppa liigades, professionaalina, kaitsnud väravaid erinevates klubides, ometi selle saatemuusikaga pole tollel Lutter, Plyssetil tegemist mitte kõige vähematki. Niisiis üks paras ministeerium ja oma laadne mõistatus, mille sarnast eikellegimaal ehk ei olegi varasemates saadetes kohatud. Me katsume seda ministeeriumit, kes ta tappis ja arutada ja arutada ja muusikagagi jõude, kellega ma teisi serva välja alustades palast, millel sümboolne pealiskiri jõuku. Popstaar avatud popstaar, millega vete loominguline ühendus nimega peidetud pettus ehk Sildkonsiit. Popstaar välismaa versioonis jõukul popsta oli Palo nimeks, mille seisugusel duaal maailma muusikalisel moel kandi hete grupp. Silkensiit avatud popstaar Kaarlus tähendab õigupoolest rohkem kui selle pealkiri pala pealkiri, osutabki. Tegemist pole ainult popi ja muusika ja staaritsemisega, seda viimastel, kõige vähem tõepoolest avatusega, erinevatele tõlgendustele, tähendustele, identiteetide kõikvõimalikes mõtteis vähemalt väga mitmesuguseid kunstilisi mõtteid. Sest Lutter, Bliss kummituslik Mikk nimi, mida 20. sajandi lõpuaastatel või isegi mitmel aastakümnel on väitnud enesele kuuluvat kümned ja kümned ja kümned täiesti erinevad inimesed, kunstnikud, mittekodanikud, kodanikud, skulptorid väga mitut masti muusikud väidetakse olevat esimest korda ilmunud intellektuaal reaalsete küsimustega tegelevate inimeste silmapiirile Itaalias 70.-te aastate keskpaiku. Vähemasti väidavad selle projekti kokkupanijad, kes on kokku pannud projekti nimega Lutsar lihtsalt popstaar, mis heliplaadi kujul ilmus 2000. aasta alguses ning milles kollektiivselt kuulutasid väga paljud teda nime tarvitanud muusikud, iseäranis et nüüdsest või ehk siis tollasest esimesest jaanuarist 2000 loobuvad sümboolselt oma ühisnime tarvitamisest. Lasevad seda teha küll edaspidi nendel teistel noorematel, kes Luther Plysseti kollektiivset varjunime pole pruukinud. Aga nemad ise seda edaspidi tarvitada ei mõtlegi. Aitavat küll võib võtta mõne teise, võib tegutseda intellektuaalse provokatiivsuse ja väiksem sotsioloogilise tootilise terrorismi alal ka muid varjunimesid kasutades hoopis teistsugustel viisidel. Nii kõik üle ilma tasapisi levinud ehkki mõningates maailmajagudes üsna hästi varjatud peaaegu et ühisliikumine nimega Luther Blizzard tegeles aastail või aastakümneil põhiliselt sellega, mida annab ehk nimetada kapitalismi ajastu ahistavaiks asjuks. Luther, Plysseti, allorganisatsioon, konid ja luteri lihtsalt seesugune nimi ilmub mitmete raamatute ja artiklite autorina. On võtnud ette omal moel sõdida või vaidlustada mitmeid seesuguseid. Isegi Lääne filosoofia mõisteid, võib öelda nagu identiteet, individuaalne reaalsus, väärtus, tõde, ning väita, et kui individuaalsust loobutakse, siis olla selle niinimetatud süsteemiga ja võimu omajatega kergem hakkama saada iseennast, peita soovitavate mõjude eest ja tegeleda sellega noh, ja osutada Deblakustele eksisteeriva silma korras. Mille juures ehk võib peituda oht, et seesuguste osutuste puhul valitsev võim osutajatele kallale võid kippuda. Selle, kellega ma saata järgmine On maininud veider, mis on vana nimi, esitab seda klasse kriminaal, ole kunagine Itaalia punkbänd. Väidetavasti kasutab see grupp sõnu, mille on kirjutanud just jällegi too müstiline Luther lihtsalt. Seesugusel kujul, nagu pala kellegi eetrisse ilmub, on ta küll hiljem väikse remixi ja ümbertegemise aluseks valud, aga bana nimetus momendini veider, ehk tõlgita sedasi eesti keelde kui maimu vallutajad või ajuröövlit, ükskõik on ka omaette ajalooga nimetus seal hullud, nii kunagise 80.-te aastate fiktiivse punkansambli nimeks, mille nii-öelda asutasid permaaria Nonii ja Kriss Lotman. 95. aastal kandis esimene väidetavast Itaalias ilmunud raamat, mille väidetavaks autoriks oli Luther lihtsalt samuti sedasama nimetust klasse kriminaal vale. Kuuldavale tuleva loo refrään on umbkaudses tõlkes enam-vähem sarnane. Sina oled mina, mina olen sina, ilma nimedeta oleme me vabad, sest kui meid ei tunta ära, ei saada meid vangi panna. Ja kui meil vahet ei teha, ei saada meid ka tappa. Kuues veebruar ja nüüd see teevõrsed. Kokkuvõtvalt kõlas Lutheri Plysseti elufilosoofia kui nii võib öelda, tegutsemisjuhis ja maailmavaateline. Sisukokkuvõte olen igal pool, mina olen iga aeg, mina olen igaüks. Nõnda kõneles keegi, kes ilmselt selles kõnes esines Luther Plyssetina kuigi Luther Plysseti nime tarvitajad, kõigi veidrate raadius, vaadete eetrisse andjad, artiklite kirjutajad, raamatute autorid liikumises, nii-öelda osalejad. Kuigi neid on palju, võiks ikkagi oletada. Nii nagu inimkeele kõne tekkimisega, et kui see ka suhteliselt mitmes kohas suhteliselt ühel ajal tekkis, siis keegi peaks ikkagi tehniliselt võrreldes esimene olnud esimene pidanud olema kasvõi sekundi murdosa võrra. Nutterblissati ja selle nimega seonduvad kunstid, revolutsioonilised teod on tihtipeale tehtud just nimelt Itaalias. Ja Itaaliat kahtlustatakse vähemasti no selle paigale, kus Luther lihtsalt oma esimesed virtuaalsed ilmumised ilmarahvale on teinud. Itaaliaga seoses kõneldakse küll ka, et kogu see filosoofiline taust, mängulisus mitmetähenduslikkus on sedavõrd iseäralikud, et mitte ei maksaks imestada, kui kõige selle ministeeriumi simulaagrumi taga on ilukirjamees suveräänne isemõtleja semiootik ja filosoof Umberto Eco kelle roosini võiks olla kellelegi maalane eesti keelestki võinud lugeda. Mitte midagi ei ole tõestatav, mitte midagi pole tõestatud, vähemalt mitte päris kindlasti. Meie liigume edasi mööda kellelegi maad. Võrreldes gosplaadi kaalutleb lihtsalt Eugen popstaar. Järgmise pala erootilise allumatuse esitaja kohta ei oska ma küll öelda. Peale selle midagi muud, kui et tema nimeks on tähendanud endale manga, aga kust tema tuleb, kes tema on või kuhu tema läheb? Ei tea, meie mitte. Viimane kuuldud minuti pikkune killuke ei kellelegi ma saadet, oli ühtlasi üks audiodokument või killuke ühest teisest raadiosaatest, ehkki ohtra muusikalise kujundusega. See muusika, mis osalt Boagnerilt ja osalt ilmselt kaugemalt või vähemalt idast pärit, mis üht juhtumust, mis seoses Luther Plysseti, selle nimega ja sellenimelisele raadiosaatega toimus jällegi jällegi Itaalias. 1995. aasta juunikuus võttis üks väidetavalt vasakpoolseid Itaalia raadiojaamu mõnda aega eetrisse anda iseseisvalt saatesarja nimega raadio lihtsalt. Saatesarja tegijad olid siis nemad, kes nemad olid kutsunud aeg-ajalt oma kuulajaskonna. Auditoorium oli täiesti olemas, üles mitmesugustele tegudele, küll tegema hämaraid tegusid kollektiivselt ja avalikult näiteks tsellu paani mässituna võtma ette bussisõite ja kuigi suisa avaliku korra rikkumist väga jõhkrale moel. Lihtsalt ei kuulajaskond seesugustel trettidel ette ei võtnud. Põrkumised politseiga leidsid aset sellegipoolest. Olles eel kuuldud raadio plastsete killukeses oli peale muusikalise kujunduse kõik muu vägagi ehtne, nii mobiiltelefoni räägitud. Sa oled kui püstolilasud politseilt, tõsi küll, mitte lihtsalt laste pihta, vaid õhku. Tol juhtumil. Ja Itaalias on seesuguseid kurioosse veid intsidente aset leidnud lihtsalt tiga seoses muidki. Nii väidetavasti sest väidetavasti on sõna, mida lihtsalt öeldes peab tihtipeale pruukima. Märtsikuus 1997 võeti kinni neli noort inimest, kes katsusid sõita piletiga mööda Itaalia raudteid kinnivõtmisel kõik maksmast trahvi võib-olla neil rahakest polnudki. Ja nii kinnivõtmisel kui kohtus kohtulaua ette toomisel väitsid neli erinevat noort inimest nagu ühest suust, et nende nimed on, luteleb lihtsalt Luther lihtsalt Luther lihtsalt jalutab lihtsalt. Kõik lihtsalt müsteerium mida ta ilmsesti kultuurilooliselt ei ole võimalik selles saates lahti, seda seletada ühele eikellegimaal pikkusega 55 minutit, me liigume ka edasi mööda muusikat, mis ikka Luther lihtsalt dile austusavaldusena tehtud või tema mõtteid on ehk selle tekstides kasutatud. Pisi orja murtud rütmiga, Maicroslayusbrühm biit on järgneb lihtsalt lik pala loominguliselt ühenduselt nimega tees. Kuuldud kummituslugu, mis sageli kergeid ebakõlasid eksponeeris ja mis tihedasti krõbinaid, krõbinaid, raginaid, Distratsioone rütmiks muundas juhindus oma muusikalisel teel, väidetavasti dward hõõmy, fabriitsi, Abeletaati tekstist, kummituse, kütlarry, vara, tõeliselt pihtimused. Järgmine pala, mis võtab end lahti lahutada või vastupidi, kokku keevitada kahest erinevast loost. Ent kuuldub meile 200 kellelegi ma kanalis vasakus ja paremas on mängitud jaapani müraideoloogi jõhe päratult produktiivse kitarristi ma soomia kiita poolt tema nimelt logistab vaikselt vasakus kanalis olemas, aga lõõritab leidi pööd taaniakkub Petski kahest loost kokku saab pala nimega tasakaal ja väidetavasti juhindub see pala oma kontseptsioonis. Pala väidetavaks produtsendiks on isegi Lutherblist. Kui heakõlalist diskomuusikat või Houssi mängiv loominguline ühendus Mir mängib haigutada mis nii nagu kõik lood ja laulud, kummituslikud, reaalsed-virtuaalsed palad tänaseni kellelegi maal on ajendatud inspireeritud mõjustatud Luther Plyssetist müütilised Plyssetist, kellele oma loomingulist kummardus tegevgrupp Mir tegelikult kujutab enesest samuti mitut asja korraga, nii nagu Luther Plyssedki võib tähendada mitmeid asju inimesi aegselt. Too väidetav Mir muide, ei ole mitte vana nõukogude kosmoselaeva Marqvaid radikaalne Uhholoogide ühendus ja ühendusvõrk. Nii väidab vähemasti kirjasõna, mis seda pala saadab erialbumil Luther lihtsalt popstaar. Ja väidetavasti on tegemist väljaandega men in reed, mis samamoodi tegelevat, kas siis pisut teistpoolsete, igal juhul äärmiselt hämarate asjadega. Menningu õed, lühendist saadaksegi kokku meer, järgmine eikellelegi maablisseti link võtab ette loo tootel. Autoriks võiks olla neli itaallast, kes üheskoos esinevad oma ühisnime all-le, fabritsiini manifesti, Luther Plyssetist. Multi identiteedist kõneldes maksab ehk märkida siinkohal sedagi, et ega Lutter lihtsalt ei jäänud Luterma lihtsalt ainsaks nimeks. Leidus neidki pooldajaid ja järgijaid küllalt, kes arvasid, et Luther Plyssetile kui liikumisele või projektile Mil Itaalias vähemasti mitmeid allorganisatsiooni rakuke siin oli, kuluks ära veel mõnigi muu pseudonüüm, mida sama hea oleks tarvitada nagu Luther Plysseti nime. No nii ongi leiutatud, leiutati arvatavasti 2000. aasta algusest, ei kasutata sedagi enam sedagi pseudonüümi edasi või mine tea, montikandsin, seesugune kummaline nimi, millest võib välja lugeda mitut sõna nagu monti jäänud siin, ehk siis monti ei olegi võimeline patustama. Montikantseni tehtud muusikalisi tegusid eikellegimaal täna ei kuule. Vaata, milline pala, mis lubatud ja tuleb, omab, seostutab lihtsalt iga veel selgemaks moel, et nagu jälle eelpool mulgi mitme plistite seose puhul sai öeldud. Väidetavasti väidetavasti leiti 1973. aastal, väidetavasti luteleb lihtsalt enese poolt tehtud filmi väidetavalt ainuke koopia kusagil Pariisis kirbuturul raamatuletilt videofilm mis siis Lutter? Vähendatuna olevat üles võtnud kummalise teo, kus On täiesti identifitseerimata tunkedes tüüpi maski kandvat tüüpi kõrbe alal aegluubis ehitavad tootmise jääkidest nagu vanad televiisorid ja muu kola, mingit Faljulist skulptuuri ja toda plaati. Ta tootemi ehitamist saatis ka vaat hiljem küll alles 95. aastal ilmunud filmi helitööde kogumik millele väidetavasti jälle paljude Lutter füütseti kunstiliste ettevõtmistega tegemist oli. Ning väidetavalt tolle plaadi Kalad kõlasid 95. aastal väga sarnaselt muusikaga, mis väidetavalt seitsme kolmandal aastal tehtud filmist saatis teda kummalist skulptuuri ehitust. Väga hajusaks, väga hajusaks kipub minema kellelegi maine kommentaar kõneldes Lutter lihtsalt vist võib-olla on see vala, mil tootem nimeks, midagi natuke konkreetsemat. Ülimalt dramaatiline deklaratsioon, mille ette kandis Leonardo Mantovani. Lühidalt kõneles sellest, et luteri Bliss, et ehk see kollektiivne, mitmekümne, mitmesaja päine virtuaalne olevus, kes seesugust nime on tarvitanud võtab käesolevaga käesolevaks oli 2000. aasta algus oma virtuaalse eksistentsi ise sümboolselt lõpetada sellest tolle dramaatika tolle loo pealkiri, see Puku, mis raide seesugust sooritust tähistavat. Kui Sauraidel hädas viimases enam muud üle ei jää, siis iseenese kurb ja häbiväärne eksistents lõpetada. Luterma provokatiivset eksistentsi häbiväärseks nimetada vaevalt ei saa. Sest pigem kipuks mina saate tegijana nõustuma. Härrasmehega, kelle päris nimi, ma arvan, on Charlie. Tema on pisikese plaadifirma vot foon rekord. Üks eestvedajaid, heria Albumi Luther Blizzard liugu popstaar väljaandjaid. Sellelt plaadilt on olnud pärid kõik tänasem. Ei kellelegi ma eetri valada. Seal Holmsime arvata, tsiteerin, kuna elame maailmas, kus mistahes versioonid mis tahes sündmustest ametlikud versioonid on enamasti hämu jama ja silmapuruajamine. Ja meediagi on osa suurest pettuda jaanist, säilitada välisilmet ja staatus kvoodi igas mõttes siis mistahes grupp, grupid, ühendus või inimesed, olgu nad virtuaalsed või päris kes on provokatiivset selles mõttes, et nad katsuvad õhutada inimesi iseseisvalt ja teistviisi mõtlema seal põhimõtteliselt midagi positiivset. Tsitaadi lõpp. Ma arvan, et isegi muusikaliselt võisid olla mõned palatses saates suhteliselt positiivsed ja me jätame siinkohal teiega nägemiseni, kuni järgmisi ei kellelegi maani kuulmiseni. Minandid, kus need saad, oli kellelegi maa.