Eikellegimaa. Tervist kohkumatude uudishimulised kuulajad, kes te olete kuldaväärt, meie oleme Raadio kaks ja Cameroni muusikatund, eikellegimaa minandikus nüüd tänase tunni muusika teeb kahepäine neljajalgne multiasemeline masin, inimene nimega Techno Animal. Multiastmeline ja mitme päin masin, inimene, muusikaline moos. Rong nimega Techno Animal mängib ette tänasest tunnis eikellegimaal helisid, mis ühtpidi tunduvad kaunikesti kurjakõlalised nagu ennist. Aga nii nagu edaspidi ja vaheldumisi nende kurjade kõladegagi võib kuulda, on tehnonimel tegelikult kuidagi kummaliselt endasse sulgunud muusikaline üksus. Pluss multiesemetest ja kahest pääst. See viimane vähemasti vastab tõele, sest Deckmanimani puhul on eeskätt tegemist tuua, mis rääkida selle olevuse inimpoolusest. Tegemist kahe Britiga sugu mees mõlemil. Esiteks Kevin Martin, selle ansambli, nimetagem teda nii Techno Animal, aga ka mitmete teiste gruppide eestvedaja, kus temaga samuti on kaasas ja tema paremaks käeks jalakse korralikumaks kaasmõtleks, samuti pritsugumeestiastin, rool, rikk. Deckmaniveri algus on 90.-te aastate alguses ja nonde teiste nimetuste, mida muusikalised Kemin Maartini proolric samuti ühendavad ningist Tekme animeliga oma kõralt mitmel puhul seonduvad, aga pisut eristuvad neist on veel näituseks seesugune grupp nimega Ice ja teine, mil nimeks ei rohkem ega vähem kui kui kaad. Koodi inimlik ja tehisvaim muusikas kokku saavad või üldse kunstides või miks mitte igasuguses kunstilises või ka reaalses tehnilises ulmes Oll pakultuuris kaunikesti kõnekalt kõrvapaistvalt avaldunud, vähemasti tollest ajast Kraftwerk 78. aastal oma mällu šiin nimelise albumi üllitas. Aga Verneetilised nägemused on võib-olla kuni 90.-teni vähemalt selle kümnendi alguseni olnud tavapäraselt pisut abstraktsevõitu. Need võimalused, mismoodi võiksid kokku saada muusikas inimese ja masinapoolus on arvatavasti olnud 90.-te alguseni suhteliselt suhteliselt kasinat läbi uuritud. Kõlaliselt, kummastavalt ja värvikalt. Tõepoolest, uurib maid inimmasinavahelisi piirkondi, mida võõrkeeles nimetatakse pele nimega interface läbi võib-olla kõige arvukamalt võib-olla ka kõige põnevamad ja muusikaliselt mitmekesisemalt. Nii kurje kõlagu ennist kuuldud niipea eikellegimaalt Manivald ei tule, tuleb midagi sootuks vaiksemat leebemalt nende 95. aasta tõepoolest mammut pikkusega topeltalbumit või entry. Ja tegemist tal pisut jumalikku algupära, aga palaga selles mõttes, mis nimesse puutub. Sest lugu kannab pealkirja, hermafrodiit, põgenemine kaasa mängib selles Ameerika mandri tehnotrompetis jaläss. Niisiis käskun prioric Kevin Martin, Jon Hässel ühtekokku Thekla Animal. Kloonilisel masin, inimesel nimega deklaanivel, kes teeb muusikat tänasel eikellegimaal võiks olla muusikaline tunnusmeloodia, siis äsja kuuldud hermafrodiit põgenemine võiks seesuguseks Tullus Polaks temaatiliseks looks sobida vägagi hermafrodiit. Teadupärast oli soo Kaczyklale mõlemasooline olevus kreeka mütoloogias jumalanna Aphrodite ja jumalale Hermese järeltulija. Tekme nimel. Inimese ja masinamuusikaühendus võiks seesugust teemat iseenesest ükskõik kuidas siis muusikaliselt kõlada kõlasta kaunikesti kirevalt. Sellest eelpool kuuldud loost võis ära tunda nii palju muusikat, kui palju keegi parasjagu tunneb, võiks seesugust tunnusmeloodiat vabalt tarvitada ja ega nende kummaliste, teinekord vägagi pikkade ja kõikvõimalike elektrooniliste eriollust sisaldavate teist kompositsioon, muide, nimetused päris laest võetud niisama hooletult visatud ei olegi. Eeskätt siis krin Maartiniaatiastmembloodrik, kaks britti, heri vantsutajat on põhimõtteliselt siiski eelkõige stuudio muusikat. Reaalsete instrumentidele salajas mängimine ei ole päriselt nende rida, nende mängumaa on eripult kõigi oma võimalustega ja hunnik elektroonilisi efekte, kasutavad nad neid inimlikku täppistundelisusega ja tõelise masinlikku heitamastusega. Järgmine palal võetud plaanilt, mis kannab võib-olla ka mõneski mõttes paljutähenduslikku nimetust, Tekmäenimel Su jääleti, niisiis inimene lasin reaalsuse vastu ja siit on võimalik edasi minna juba järgmiste jutukest kommentaalideni, mis jäävad peale muusikapause järgmisse pisukesse. Kõne lahtrisse ei kellelegi. Need võõrad sõnad, millest siis juttu tuleb? Nimedega seoses saavad olema solipsism ja eelkõige isolatsionism. Nüüd Tehme Animal reaalsuse vastu. Head kuulajad, te kuulate Raadio kahega meelini muusikatundi, ei kellegi muu me jõudnud selle Cameroni tunni, eks vaiksemaid magusamaid hetki ning selles vaikuses Poola vaikuses või mahedas müras, mis vaikusega aegud kokku sulada just nagu tahaks, on ilmsesti kõige kohasem hetk kõnelda neist kahest võõrast kummalisest sõnast mida ennist lubatud sai üks neist isolatsionism ja teine solipsism. Nende kahe võõrasõnaga on nii hästi tänasel masinamuusika trupil tekkinud Animal ühest mitmetel teksti erinevatest mõjuvaigust pärit kaasmõtlejatele üsna ohtrasti tegemist ja kokkupuudet. Muuhulgas Reimanni eestvedaja, üks kahest masin inimesest elektroonikast. Martin on muuhulgas mitte ainult seesugune kummaline stuudiomuusik vaid ühtlasi ka organisaator, propagandist, plaatide produtsent, väljaandja ja konsultant ning lisaks veel ka muusikakriitik. Mis on natsism, on Kevin Martini enese välja pakutud ühendav nimetus nende mitmete muusikute jaoks, kes oma ja vahest siis filosoofilise tausta puhul vähemasti nii usub. Martin ise toetuvad tollele teisele võõrale sõnale solipsismile svipsis pealegi filosoofia suundumus üks äärmiselt subjektiivistlik sealjuures, mis võimeline väitma, et ülejäänud reaalsus peale omaenese mina oma subjekti mina pole õigupoolest arusaadav, tunnetatav aga kindlasti mitte ka põhjalikumat tegelemist väärt. Isolatsionistitsolipsistid muusikas üks neid esindajaid deklaanimel, kelle muusikat sellest Tõnis kuulab, võib olla, teevad nende sõnadega muusikat kaasa mängida seesuguseid trikke, mida võiks kirjeldada järgmiselt. Esiteks hoolivad nad väga vaikusest kui väga mürarikas nende muusika tegelikult ka poeg ja nõnda nagu on arvanud briti kriitik viivakop muhulaskage minna Martini kolleeg samast muusikalisest andest suunalisest nimega Maie on kõik need müra vapustused, mida isolatsianistide puhul kohtab tegelikult maskeering. Viimaks neid vanemaks väga hoolikalt neid sissepääsuteid sinna subjekti minusse, kuhu solipsistlik, isolatsionistlik muusika ilmsesti väga varjuda tahab ja kust ta ehitab, heliväljasid, mis peaks olema ka tõrjeks. Ja võib võib-olla takistus libaks selle välismaailma vastu, millest miskit teada ei taheta, mida arvatakse olevat arusaadav raamatu ja mille vastu siis end nii või teisiti kaitsta tahetakse. Kõik see on kaunis keeruline teoreetiline taust kui õigustus, mida Kevin Martin, Ühe sõnakas oma isotsianistina on välja pakkunud nii hästi oma kirjutistes kui ka seda illustreerinud kahtlemata muusikas. Järgmised helinäited tollesse endasse sulguvast, kummaliselt mürarikast muusikat, sest tihtipeale on pärit tegelikult seisusest kummalisest muusikalisest koostööst, kus Tekme animani duo palus mitmetelt oma nii hästi kaasmõtlejate konkurentidelt helilist algmaterjali, mille ta siis ise nii-öelda paladeks vormistas. Ja pärast nende allikatele tagasi saatis. Omakorda number miksiksida. Meie panime ühesuguse baari, kus ameeriklastest postrokkareid grupp nimega ui on ümber teinud ning seejärel kuuleb tolle müra välja originaalversiooni niisiis ennem ümber tehtud asi ja seejäreltöötlus, ehkki kumb neist õieti kumb arvestades toda muusika tekitamise, masinavärki ja metoodikat, on peaaegu et raske öeldagi. Palaise On aeglustus. Hea kuulaja ei pruugi muidugi eelnenud väidet, mis sai välja öeldud siit eikellegimaalt minutikese 209 tagasi uskuma jäänud olla veel toda väidet, et tegemist oli viimase kaheksa üheksa minuti jooksul missini kellelegi maal, kõrasid Masina muusikas inimlikustatud elektroonikas. Ühe oma palaga või kuivõrd neid vanadeks lugudeks üldse annab nimetada seda midagi? Vaatasin just siin proua trikk küll ühisnime alt Thekla nimel nagu seni kuuld või siis nimedele asja koor, Elts mängivad, kui nii seal üldse võimalik sellest vormist aru saada. Rühmitus paneme sellesama jutumärkidesse nii-öelda vormites all üks olulisi ja põhilisi tegevusalasid deklar animeli isolatsialistide puhul üldse sest vormipiiride võimalikult hägusaks ebamääraseks muutmine vaikuse ja müraga mängimine nende mõlema piirimail, nende äärmustes on nende jaoks ilmselt üks põnevamaid olulisemaid tegevuse tahke. Aga kinnitas, et selle kohta, et ekraani muusikas niivõrd palju erinevaid muusikaid esineb, kuivõrd iga kuulaja on võimeline ära tundma ei olegi ehk liialdus või kui, siis ainult õige pisut. Sest deklaanimani mentaalses rütmis rutaalses piiris või kuulda nii hästi liigestest välja valatult fancy mis oma fancylikkuse peaaegu kaotanud all. Ja mõnevõrra siiski seda säilitab Oll toda brutaarsust ka hiphop rütmide koodi Chessiga eriti palju pole tegemist, ehkki saksofoni tarvitanud, kui mitte dekla nimel, siis nad teised grupid, kaadi aiskus, Justin proorik, Kevin Martin, tegevad on päris mitut pidi ja väga tõhusalt kindlasti kõigis nendes kummaliste heri väljade kujundamises naabrage kunagiste klassikute esteetikat tunda, ehkki seda ei matkita. Ning tegelikult, kui kõnelda isots seismist laiemalt nimelgi esindab siis erinevad tolle liikumise juhtfiguurid ühestki näiteks Saksa helilooja Thomas kör kui Bukarestis pärit Jaakko tulik Rescu aga mitmed jaapani kitarrimürameistrid, väikeseks Merts pau või briki saarte kolleegid, samast kohast pärit tegelased, nagu Tekme, Ani, Mälgi näituseks Soviet Frans, on leidnud endale heri ollust, mida ümber vormida nii hästi klassikalise muusika avangardist Liketitestok haudonilt kahtlemata industriaalmuusikast, nii nagu see kunagi Froving ristleja Kawarevolt ääri õhutusel hakkas kuju võtma seitsmendate kaheksandate vahetusel. Kõike seda olla siis teisendanud, tuleks kummaliseks, kui tuletada meelde briti kriitiku piima kopsi väljendit maskeeringuks, varjamaks, juurdepääse oma sisima puhtama ja parema, mina juurde luks, tõrjudes kõigi nende heliliste vahenditega kurje, arusaamatut ja tobedat välisilma ehk kõike seda, mida osa inimesi nimetab reaalsuseks. Plaanilt, mis kannab nime isolatsioonis ja mille kokkuseadjaks oligi Kevin Martin Thekla inimene, juht nagu ise aastal 94 avaldatud topeltalbum, kus võtta võtke siis üks teine olles tehnilistest inimmasinlikest muusikaühendustest kuhu kuuluvad jällegi Martin kui ka Roonrik. See grupp kannab nime jää ehk inglise keeli AS. Ja nemad mängivad pala, mille pealkiri on peidetud tähendus. Kas siis puistur või süvendaja seda maagia üheselt tõlkida, isegi OSCE ass Jandrohhar. Head inimesed, te kuulate Coveerini muusikatundi, raadio kahes käivad korralis veerele muusikali nimega eikellegimaa peal liikus viimati kõlaloogiabelnjärgnegi muusika on pärit elektrooniliselt inimmasinalt nimega Animal Woo killukatega täidetud väike vaikelu eelpool oli, eks siis vist üks nuid salakohtasid, kus tegelikult deklaanimaile mitmetele teistelegi niinimetatud isolatsianistlidele muusikutele võib-olla lähemale ligemale pääsema. Oikusega mäng õieti vaikuse ja muusika kustumise piirimail on ühes äärmuses ilmselt isolatsionistide lemmiktegevusi. Ja tõepoolest, kui mulle mõelda, et muusikaga, mis ju külge vaikusele aga siiski ka teiselt poolt kindlasti helile tugineb ja nendest kahest koosneb. Et üks seesugune muusika liikumine püüab ise end justkui ära kustutada ning vaikusega võimalikult võimalikult üheks saada. Ja seal mäng tolle äärmuse piiril on ilmsesti huvitav nendele, kellele taoline tegevus heliliselt põnevust pakub. Teisel pool ääres on muidugi massiivsed müralaviinide, nii nagu neid Tekme Ani mängi kohe mehe Kevin Martini isikus on juba korduvalt demonstreerinud. Tõotavad investeerida toda teist ääreala ja tema kokkupuuteid muude muusika valdkondadega. Järgmisest paraskus, Tekme animani o aatomibuda on võtnud ümber miksida trummi ja bassimees empaja. Ei ole kaugel see aeg, kui ainult armulised masinad saavad valvama meie inimese loomade üle. Umbes viisi nõndaviisi sõnastas kunagi oma iroonilise võib-olla sarkastilise, koguni tulevikunägemuse. Üks ameerika maiseid anti utopistlik kiilu kirjanike. See oli mitukümmend aastat tagasi. Nüüd uue aastatuhande valgele peaaegu juba et võib ainult pisut pisut imestada, kuivõrd inimene masin on üldse võimelised üheks saama. Sest üritusi selles suunas on tehtud ilmsesti ilmsesti rohkem kui, kui ainult teadusliku fantastika kirjatööde vallas. Muusikas on inimesele tema inimmasinamasin inimese üheks saamine. Täna sai kellelgi oma trupi deklaanimel muusikas. Kui mitte arvestatavalt õnnestunud, siis põnevalt välja pakutud küll. Martin Justin proodrik ehk ta inimmasin ise. Võimaldab meil jääda nende virtuaalsete hammasrataste vahele mõneks minutiks veel nii kaua, kui kestab eikellegimaa. Aga nägemiseni jätmise aeg ei ole veel käes. Millega täpselt tegeleb masin, inimene ehk inimmasin siis, kuidas seesuguseid hääli selle tegevuse juures tekitab, ei oska mina teile öelda. Mina masinatega ühte heitnud ei ole rohkem kui ainult muusikat kuulates ja seegi ei tule õieti arvesse, või kuidas? Mina olin Tiit, kus need Thekla nimel oli, tänane trupp ei kellelegi. Ja nädala pärast samal ajal siinsamas tõepoolest on tegemist sootuks muusuguse muusikaga. Seniks jäägem veel veidike inimmasina kätte. Jäägem nägemiseni.