Ja täna on see hulluga tabamas sõõriaati, platvorm noka õlul. Ja näete, et on puu, puhade, meie esiisad, alaku moorat on melkein, kaikid keedeti versa Norrissaranslasse 1000 Gustalusel hobuse lasen sotti pragetaja muusika, Berengu other, hotederr. Paarissa. Jaa, Need nöölitud Cale'i ennem taga olid neil, kes jagasid Dresen suur nagu konsort instrumendid. Vastus teha Haatusteriskandus tema haudumise, mis ta täna keedetud ja naine saadeti keskmängija naena konstruktoottimine hüvi pähe. Soolosoodil. S8 konsortsium, flöödid ja tenor Freudist, nagu arenes välja sisse fototter, flööt. Ja laine targemat kehtest katsu tahe Kerstjasse üks putki, üks put pala, tütred olid ühes tükis, seda evoloogia pirita siis vadja nagu sota sellega ei saanud ka häälestatud ala on eatu ja kolumn osa tedagi osanärid tõsti avama. Tammo kardio irooniline aeglasem, mis oli selline niimoodi suured ja semaski lisasid seda häbematu, vaata nüüd Otepääl natuke lööjad. Orises silindriline, teeme seda ja oota tööd, tegi ta kõigepealt kooniliseks ja sellised väga suured sõrmis avad, mis muutsid seda enam tema puhtaks peale kõige Muuetega hääletada? Jah, tähendab Ludwig nelinenda raskem kuninga hovi muusika, Kunda kuulumaski Salome Marin Mare Ludwig, Neljateistkümnenda uue muusika seltskonda kuulus ka selline huvitav inimene nagu Marin, Mare ja hän olid Viola da gamba sood. Talitust kambas hoita nüüd hämas avaldanud talasem Holijastes panija, varjad sarja sellažovia teema põhjelda. Matti Helin mängib meile väikese teema variatsioonidega mille on siis kirjutanud Marin Mare püüab siin mängidega pisut kaunistusi. Nimelt selle ajastu muusikas oli kaunistused väga tähtsal kohal. Samuti ütleb ta, et et väga oluline on niinimetatud sõrmevibraator, millega siis püüti peita ohtust siis mängu juures, et siiski see ei olnud ka veel kõige puhtam ja kuna need sõrmist on väga raske, siis siis kõik need kaunistused kui ka sõrmevibraatorit olid selle teenistuses, et oleks asi puhtam väljale sõrmu vibratsioon ta. Ja kasutada sisema koosidega mõlemaid korraga. See tänapäeval tundub väga kummalisena. Tsaari tulla oli juba ukse taga. Küsiti, et kas on tõsi, et flööt oli vahetevahel ka hoopis teistpidi, mängiti vasakule poole. Põhimõtteliselt vastas vaest roll, et, et see oligi nii et kuna sellel pillil on üks klapp ja uuriku avapauk oli täiesti ümmargune. Et midagi ei seganud, muutmas pidi hoopis teistpidi, tähendab mitte mängida paremale vasakule selleks oli vaja ainult nihutada viimast sõrmistut pisut teisele poole ja oligi kogu küsimus. Tänapäeval on rakendanud saladufeeriks Radovnikas, ka elan Leningradis, tegeleda vande. Ma olen taheneda sammutama. Nagu varmad kuuluteni olid Vjala vähem valjuks ja seal, kus on kassa ja Ja siis seenega siis ühte transporditi Huanud ja jossa kaabumõisniku Parisesse tähendab ta võluli, eriti eriti madalate Hulun aa üks, 392. Ärge Kogo sädalaskelt Åland'i. Sellel ajal oli väga madal praeguse mõiste järgi madalam terve tooni võrra mutta benetlejasse pole, ju oli 400 425 palgorgendi ja Berliinis soleering Landos või eri leeri evolnuma enne silla hõõri paika ja Šotimaaga piirduksin, kas tähendab ta hullu kehtivat lasteaeda. Hakkas arenema ka sellepärast, et kuna nii-öelda inimesed liikusid vara igas linnas oli praktiliselt oma ajastus Pariisis vahelises Veneetsias teine arvestus nagu kõrgem. Pikapeale hakkasid inimesed rohkem rikkuma ja oli vaja siiski saada mingit kindlat häälestust. Sellega hakkas vööt juba arenema. Juba erik auguni Nosesson erilülides. Neid aitab, et isegi sama linnaosades võis olla. Järgmine lööd siis on seitsmeteistkümnenda sajandi algupoolelt ja see on niinimetatud Rottenburgiga. Ja tähendab, sealhulgas saadeti Euroopasse siis 1730 40 50 luulasti ja siis seal joomisest, kuni kuskil 1950. Anisoidi mängiti röstida ja melkein katkeid, suurim puudu osalenute parukamasidki Bachi, nendele näitan so tabelit itaallasele kogu barokkmuusika siis Händeli, Bachi ja, ja, ja selle ajastu heliloojate muusika on siis kirjutatud sellisele teod soodaldadasama Maren Mare varjadegapoletanute laulu kuulate, olgu ta mahulgi kehitamist ja raieri mängib sama lookest barokkflöödi ka ja, ja siin on meil hea võimalus võrrelda nii-öelda heliheli muutumist ja tähendab Kaks voolu manatsioodi Neon Kuuse kobivad vana-aasta, see tähendab, et need kaks prioriteeti, mõned ei ole vanad paid koopiad vanadest ja ma halases otta teile nüüd alatupärasele vanaema 1000 seitsmendal plaadil Ninte hoomata puingapale parendina, niukesed kobivad on kuskil nüüd melon katkise informaadi ja teada, mida vanad tegijad tegid, järgmine pöördunud originaal 19.-st sajandist. Ja ta tahab mängida sellega ja tõesti ka teile sellega seda, et et uued koopiad on praegu nii palju paremad tänu sellele, et meil on informatsiooni siiski sellest ajast nii palju. Järgnevalt siis päris originaalhull. Ta fentum emadele seoses inglise Beckertaano 1780 ja ja tässä listabiirideks, sest ta oma sõnul ta meil käia 405 10. Nigol. See on siis 450 kõrda väga kõrge ja ja mingi makse seal toibunud korraks, see on see puksi puu taibu seal siis ei ole rakendatud. Lebab ühisemise kõveras olete, et kas on äkki mugavam mängida kõige lõpuks puu põhimõtteliselt tõmbab ennast alati krõnksu tassima. Muide, kirjeldan jätta selle vanaga JAAN muudaga melo patsient seal tavaliselt on puhtam pikergematamata, tema tuhanen poose, sadam hängi on seal vana külla rikastab seda väga, seda öeldi, et muidugi natukene, võib-olla ta ei ole nii hea ja ilusa häälega, aga minu meelest kõigi arvates on tal ikkagi midagi midagi seal saeta tagant juures. Noh nüüd, kui me jätkame Pitki 1700 lugu Tula Sid orastava viinlas klasse aega ning nüüd külaroboti vaademagnaski uuenda seensenegisi taheta pidada seda ülema Ääni ala taadionostas oli edelencis. Kobachi leiab moodsa, nägi moodsal peastes Kaczotovi. Tähendab, noh, kuni siis moodsal ajal oli põhimõtteliselt juhatus ikkagi suuresti kaks oktavit ja pikapeale hakkab ikkagi soovimuga Brody äärevahetus suure peale kõige vooludega selliste ilmaga pidite prioriteetide puuduseks see, et ei saa kõigile kõigis riikides. Järgmine löötan siis enim purgist ja meistri nimi on praod. See siin on siis häälestuseks Veeveeemmoll flööt, päeva ihalvaskonnast rahule ma saan, ta üritas võtta vähemalt tallede, trommunitsin Largo teile. Ta ütleb, et see töötanud pisut õnnetus olukorras siiski nagu vanad instrumendid tihti on. Aga ta proovib mängida siis tromlizzi Largo. Arengus väga tormiline, see sisemine niida, läppija lisati hirmsasti, klappe lisati ohtrasti ja samadel häälilegi kogu haru pateetvati taas sisaldama koskand vahetati häälingulemaski suureppasidega, saab neid aukusid flöödi tehtid jälle suuremaid, nii nagu siis 16. sajandil. Sest arvati, et see peaks nagu võimendama brüljäädugevust. Samadel keedeti erilisi süsteeme, tsenseeritakse parandamisega, vaadati samalane piiridest, pärna Building'u kuklargetes on tänapäeva jõulupidude saadame siis ta laulukest sõltuma insee niideta vedasi Nosendinaugi ja muuta ning Donalise sääretava korki tähendab vähendamisruumi. Lukustati seal opereti, hõõru hauginid, Leonardi pruue vähem sisada, korkisid olemas vastavast taas doosi praegu samuti kaks väga tähtsat uudist, siis olid häälestuse mõttes tulid juurde niinimetatud pirnid, mis andsid võimaluse projekti kõrgemaks madalamaks teha ja reguleeritav flöödikork teises otsas. Ja sest 1000 seitsmest talu suurim hõõruk aktoritentiale Johan Joakim kvans. Ja meil on, tähendab kirjuti keerata soosem paks nobekirjanikuga Barakimusi harrastajale on, sul on nagu biblio. 1700. aastal oli siis kõige suurem kuulsus kvants, kes kirjutas ka oma kuulsa versuhhidest. Paljud kindlasti teavad, aga, aga mis selle barokkmuusika ajastu mängijatega mandi häiriv on omamoodi piibliks. Lavastan rekonstrue Dylande jossa, mida varaki huviliste Marlast joodud tegema. Ta registreerinud siis võimaluse, mis barokkrotist võiks teha. No esinegi just ja smaragd kihulistele Hermastunud, kui barokkflöödimängija oli närvis, liugu tas õlut ja flööt hakkas lõuaga, ei seisa paigal ning peruckijana pääseb hoomamata pudeliga põrumist Jäppadetisi ja see oli tähelepanu äratamata. Parukas kiivrite panime vahele finaali see tööks omane Hauska, minust rüginhauska juttu on see ja seda kaheksa kati vaadalate, minge last, on veel nüüd, kui me ta iso Salessa maraton music ja üles jossa kümnemaid avasta üles ja mida see on, nagu kvantsin ohje huvilistele, on see, et ta huvilistel pidasaine istu, on niin, et ei hullu, Sotkenud kuulu, juured vaatlesid, aga öeldakse talle. Ära mängime barokkmuusikat suurudesse, aeglaskus, esimene kuulajal kuskil 100 meetri peale või 10 meetri peal. Aga kantsi õpetus oli, et flöödimängija peab mängima oma Födiga, nii et flöödiotsaga ei puudutaks kuulaja riivi. No nüüd ma olen ujub, on tämä kehitakselt, siis tavakoolis koolilõpupäev, tähtaeg ei tooni, näolone kehtinud, järgmine pöötasid nimetatud koonilised Vöödi lõpp, ehk viimane variant edasi kooli läheb, et enam ei arenenud mutta sama aega tama voolu mooniline läpini Herventraskas õlu, sama sakslast, olles alone Nero, jutame tänapäeva kuulistelt 100 kiita. Heidan varajaste vooluta teobabee. Samal ajal siis, kui see flööt arenes, nii kaugele arenes, alustas tööd Saksamaal, geenius, kellele me peame tänapäeva flöödi eest kõik olema tänulikud, on teobub ja alati esindama seda laulu. Ja siit ta tegi selle tähendusel nelile nõunud ja lähenen isale toota sepa kisalenopikondlaseda nopin ja et umbes nii, et sa tead, et see on sinu elus, on nii paleo Picoya Indonad, kaketta pidadele uus ja pool 1832 tegin, satun ringi läpahu, Ülo. Renno, oh siis. Mees ehitas enne omale kõik need barokkflöödid ja proovis ühte ja proovis teist. Ei olnud nende piletitega rahul ja kuna ta isa oli kullassepp siis 1832. aastal ehitas ta omalasest auk, flöödi või prillidega plaan olemas klapid, mis on pealt siledad, aga on ka klapid, millel on ava sees, tähendab, sõrm katab peale klappi. Ja siin oli siin auluseleviela kooniline Rumko sekretäri siis veel küll kooniline ja tänasele hõõrula Böömi saavuti suurde minestus tähendali emadest sõja ja rahastas esitamas segasõja raiskas 100 London, Pariis ja London molemisse, provoti hädi valmistama, syda ja mõned huviliste totitame. Reinoslapahunud nagu omakse. See flöödirevolutsioon saavutas kohe suure soosingu. Nii Inglismaal kui ka Prantsusmaal. Ja sitane järjestus lasen kilbakaalseteni ossa. Todes IC täheni pärjassest, Nikos, nii võimekas ajani. Jaagujuslikus, Nikos oma keksi mahule hoolimata hirve suured. Kus siis Londonis Nikorsoniga, kellel oli siis oma ehitatud flööt väga suurte avadega ja nad otsustasid siis võidu mängida ja leidis, et siiski tajat Nikossanile ja tema flöödi. Ja kui pöördun tagasi saksa ta tuli tagasi Saksamaale, pysti sen ringile. Paulu Surja pani prillidega flöödi kõrvale ja meni üliõppis ta ülikooli hoopiski akustika ja hoopiski liste kaks puhata tulid tagasi vaja verstlased hüppaja ja õppis kaks aastat akustikat ülikoolis tuli tagasi oma töökotta ja kehiti 1847. Ja näete flööti, mis siis leiutati või avastati madjastusena 1847. Ja Täsulaselnuteerikustuse tasand kokutama rõnga osa, puure sülitri üheksandast milli läbimitajad, son Böömiajast peale. On siis see flööt? Puhas silinder ei ole enam kooniline, 19 millimeetrit on tema sisemõõt ensümaatilised talased puudutanud, Niineta see suugapale puudub. Ungari olevate asuga puudus ja, ja siis mesilase preilid olid hõbedast, kuid uuringud olid puust ja minge. Vox ütles, et see vana uinunud, et selles unin erilannese seal hullult hääli selles mõttes, et seal oleks siiski rohkem kõrvaga harjunud vanade puuplaatide puhul. See töötab tegelikult väga huvitav vööd, mis on härra käes, on Pariisi meistrirull TÖÖ 1000 890890 epile, nagu ma tean, üldiselt maailmas väga vähe järgi jäänud. Nad on pisut madalama häälestusega, kui me tänapäeval teeme ja on väikseid probleeme nende vanade kui rottidega muidugi tänapäeva mängida. Aga tema helikvaliteet ja meistrivisiooni puudus, et, et see on tõeline uunikum tees. Vialasid naiste raske vastu hõõruda. Et ta loo on, on siis tehtud kõigile neile kuusile, vanale Raskavasele, tahvanelile kobaarile, lõõslejad, flöörle kakile, son hullud ja esemeks räästepressi osaga Tõnisson lõõrleyula juurde, Allane luulud. Luilot olnud siis valmistanud flööt kõigile nendele tänapäeval kuulsatele, vanadele prantsuse meistritele. Kas löör ja teised kaadevisii seeriks, mis on kirjeldatud sellel aja siis flöörile on tõenäoliselt mängitud siis kõigepealt verise lollo? Ma saadan vahestat Ramose Largo tallakoones laulu. Nii laevasama meelaseneta, et vaid ka oli olemasse täna hullu Väliteedist rinnale kogu ajab. Kuigi see pöördvööt juba eksisteeris, siis vanad kooniline lööd eelmisest sajandist seitsmeteistkümnendast sajandist veel elas ikkagi edasi, et ta ei ole tal koos seda natuke olla. Munetsooti. Teatakse ka bakterit vaagen soovis tingimata oma orkestriteostes Sis koonilist. Môned môned, huvilistid, jõudu suurerningu Ahlingu sentagijata tuli noor ja huviliste teema, võluyanesootja orkestrist, nälja ja katkine sõrmuslikustele hirme pallita, tule jobu looritatud töötada poega tostava kevastik, romatused ja ennenovi esemeks neisse filarmoone, seda emal-isal Immozzani kuka. Taas sai tulla soomlastel otseaastasel duellil. Sa võttagi luba Jossoli paremaid orkestreid koondali poisse. Sajandi alguses siis Inglismaalgi oli selline võimalus, et iga flöödimängija, kes tundis, et, et näiteks sümfooniaorkestri esimene mängis kehvemini kui tema tuli ja palus duelli ja kui tõi võitis, siis sai ka omale selle koha. Siiski vanaflööt tõenäoliselt hakkas pikapeale alla jääma juba sellepärast, et beebi Prüdiga oli lihtsalt tehniliselt võimalik väga raskeid asju mugavamalt ära mängida. Noored, kes tulid pered lüüdiga ja vanakesed, kes jäid oma koonilised vöödiga sõrmi väänama, lihtsalt olid ebavõrdsesse olukorras. Mutosata olime veskisse alaseid virtuaalse ka jotka Sootjate Allasele hul aju, vähemalt gaasilasime Susman kaanu siis. Eestisse tänu sellele, et ei olnud ka vaikida dolla eritava, kellelt ollagi Anu, satun kõikidel samadel vana Antonsourstena sortide alla tõstjana poega Moorits olid veenmine. Oblisse muudame kuu Karen Münchenisse ja lihtsalt sisene uude kahe tule tagasi. Sest täna on teatri kõik, kes löödi muusikat, tunnevad, et järjest enam on suhteliselt väga tehniline helilooja ja ja tema poeg läks siis Böömi juurde õppima ja leidis, et veel ei tööta. Loomulikult. Märksa lihtsam. Õppis siis selle uue flöödi ära, läks koju, kuid ei saa, ütles, et ei sa ei mängi seda uut kahurit. On vaja korralikku tööd võtta. Et siis oli muidugi nende projektide omavaheline duell. Päris tõsine ja tugev. Kuidagi see on hullu. Kõik oli Okei, ma saadan pipart lõunat. Kahtekümne 600 ja meil tekkis meelesõnale tallab osalejale tabatuna ühte mide. Ta ütleb, et viimasel sajandil ei ole flöödi juures juhtunud mitte midagi. Täielik stagnatsioon, millega on siis pisut tegeletud ja mis on edasi arenenud, on siis trädi uurik, õieti uuriku ava mis põhimõtteliselt on terve flöödi herist, siis määrab ära 80 protsenti ainult see uuring. Seda on siis nüüd arendatud nii palju edasi, et veidi flöödi ikkagi tema võimsus, jai ja jõud ja helitugevus saada võimalikult suureks. Kuna orkestrid on tänapäeval teate ise väga suured, nagu näed asulat tassinud teile kõigile mida asevad tähtsam olen, suurus on Tasmele samamoodi, kas otse-eetris talunud seone patriotismi periates sama vaheliselt Buopa nahka, hoomatne kulu, turba vaesta. Ta võrdleb end siis seitsmeteistkümnenda sajandi flööti ja tänapäeva 20 sajandi flööti ja põhimõtteliselt nii padjad kui klapid. Kui vedrud kõik on ikkagi samad kipuvad kuluma keeruvad kaikimine. Rase, esimene klapp, mis kunagi sündis Vöödi juurde, on tänapäeva flöödi juures olemas. On olemas pari keksija, Aleksander Murray, Helmandi laene on kehitena. Joolatasime, Kislatasinud muudab lapi ja see ei ole nii Monymud ka see, et ta saab ning alles Lakendajateid sutajad. Vastastele on siiski mingid meistrid proovinud ka murda seda vana traditsiooni kuid see uus asi on tõenäoliselt lihtsalt nii palju keerulisem, et ei ole läbi löönud. Soomlane on siis võtnud ette ja paar aastat tagasi pani ette teha uus läbimurre flöödi arengusse flöödiehituses ja pakkus välja variandi, et flööti ehitada klaaskivuste fiiberkiust. Ja sellele lisanduvad veel mitmed muudki uudsed momendid droidi ehituses. See vuti kyll palun. Kell sai rahvusvaheline võistlus, ideede võistlus ja üks selline idee ehitada selline flööt oli siis Mati Käo seal ja see sai ka preemia, sai 1002. preemia sellelt võistluselt männet Kerosseline pääsenud üksnes korstna. Ma saan aru, et siin ei ole enam vana, lakkasid tüüned masinad murenema, defronoomila korvata nõudlikkust. Nii tähendab koska vaeta samatrioosendilon magnetitest jutt ka sulgeda ava. Kuna flööt on praegu nii-öelda salastatud seisukorras tõenäoliselt tuleva aasta tulevad esimesed 10 rahvusvahelisele näitusele siis paljud härra erinevaid Aasiast küll rääkida veel, kuid põhimõtteliselt mõned asjad. Veel väga vanast ajast seitsmeteistkümnendast sajandist oli Prüdi padja materjal. Ja tänapäeva uuest klaaski uut Freudist tulevad teflonpadjad, mis kunagi kulu, mis kunagi ei muuda oma kuju alati töökindlad, samuti vedrud, mis kipuvad pikapeale ikkagi väsima ja ja purunema, Need asetatakse magnetitega pluss pluss magnet lihtsalt tõukab krampidest eemale. Kuule, Nõgendas, Lasikud, hiilgud, süsinik jõudvamast süsinikkiudmaterjal iseenesest on selline materjal, mis, mis on Mondokerdas on koembakuid. See on see materjale, mida nii-öelda 25 Kerdaguvambanud härrast tähendab, see süsinikkiud on selline materjal, mis on umbes 25 korda tugevam kui teras, nutta, hirme, põlevkiviaeda ja, ja väga-väga materjal, priodid keha ise, mis, mis, mis on nagu kaks osa helitekitaja ja tämbri värve annab see selle materjali teha niivõrd õhukene. Ta hakkab lihtsalt kaasa vibreerima ja kaasa mängima. See on üks pluss asja. Samuti see pill on väga kerge. Kuuliku ava lahendatakse niimoodi, et kui tavaliselt ütleme, priotistid otsivad omale uuringud, mis sobib siis sellele brändile teevad huuliku eraldi teatud. Sahtliga sinna sisse ja on võimalik mitme sele uuriku ava vahel valida muutmata flööt. Pillanud vanast hullustajad Zoltan ei muuda ja mul ei ole, mida seda lasteaeda, seda mure nagu vana music Imaski seganaela, et nii palju tulnud Kristjan ja sõidab Oslo nagu siit ja hooletusse jätame kurasutanadelengastaba. Härra eri arvab, et kuigi ta väga armastab oma oma kollektsiooni selleks pisikene Osada kollektsioonist, mis ta meile näidata tõi. Ja kuigi ta väga armastab nendega mängida vana muusikat, siiski on ta alati huvikaga kaasaeglased flöödid, mänginud mitmesugust muusikat, nii kaasaegset kui vana. Ja kuna moteerin esindab Soomes ja üldse põhjamaadel mateki firmad, Jaapani firmad, siis tema käes on 14 karaadine kuldflööt. Ja pakub meile võimalust kuulata Sebastian Bach deemoni sonaati. Ridada. I esimest osa. Tavaline neile ja kes? Kaikine mangu tulistasite kalevite keerlema see elevant ei nimeta. Ei olnud enam minu arusteni Loonulastiitlikumpides olla minu arust see on aga see et muidugi ta pettus seemnete puhul, mis ta koomast auraste aia sõidab kukuga.