Naiste naiselikkuse kõigest sellest räägime kohe pikalt-laialt ja mõnuga, mul on külas, leidub teisi, ehk Taizzi Normak, Burleski treener, tere, Daisy. Tere. Daisy, räägi palun lähemalt, mis asi see pur, lesk siis on? PUR Lescan ilmselt igale artistile seda harrastavale, naisterahvale või meesterahvale, täiesti omaette asi. Minu jaoks on see kindla elustiile stiili viljelemine ja peits kaat, kaksikelu elamine, mõtleks. Räägi lähemalt, kes sa oled siis nii-öelda argielus ja kes sa oled? Argielus ma olen täiesti tavaline külatüdruk siis on Tallinnasse tulnud õnne otsima ja tegelen su produktsiooni ja, ja õpetamisega ja nii edasi. Aga kui ma olen veidi teisi, siis nii-öelda purleski artist, siis ma olen küllaltki vulgaarse elustiiliga väga ülepingutatud, glamuurse välimusega. 50.-te diiva. Kust sul selline Burleski huvi või armastus või kus see kirg alguse sai, millal? Minu jaoks see sai alguse sellest, et kuna ma olen väiksest saadik teatriga kokku puutunud ja paar aastat tagasi tegelesin pinna modellindusega, kui saab niimoodi öelda. Ja pinnap on selline 50.-test välja tulnud, idealiseeritud naismudeli siis kajastamine, ehk siis täpselt kus on tulnud tiitavandiis jaa, jaa, kõik need ilusad postkaardi naised. Et ma tegelesin sellega ja ma tegelesin statistikaga ka siis, mis on seotud selle ajastuga ja sattusin siis Burleski tantsijatega kokku ja see oli minu jaoks täiesti ideaalne üleminek, mis siis hõlmas nii seda visuaalset maailma kui teatrimaailma kui tantsu, millega ma olen ka pikalt olnud seotud, et ideaalne kompott oli sel hetkel minu jaoks. Jah, sa oled õppinud ka ameerika proffide käe all Helsingis, et räägi natuke lähemalt, et mis koolis ja mida seal koolis õpetatakse? Kui te ei ole kool, tegelikult kursused, see on ja need olid kursused Helsingis on juba mitu aastat selline tore asi nagu Helsingi Pulleski festival. Mis siis on meie jaoks kõige lähem selline suur purleski, see, mis toob üle maailma õpetajaid kohale, kus on siis võimalik kursuseid võtta? Kestab nädal aega. Ja seal on tõesti, igalt poolt Jaapanist, USAst, Inglismaalt, Saksamaalt, kust iganes õpetajaid kohal. Ja sealt ma alustasin, et minu esimesed õpetajad olid Ki Elle, Istria, New Yorgist pärit tantsija annad. Ja kui üks meesterahvas tegelikult, kes andis mulle teatriõpetust, kes on juba tegelenud siis 90.-te algusest põleskiga ja kellel on muidugi enne seda juba pikk tantsuajalugu selja taga ja ilmselt kõige põnevam õpetaja sealt tuli minu jaoks Jaapanist pärit tantsijanna Chevy taifuun. Ja see oli selline väike jaapani proua, mis ta oli, kas 38 39 aastat vana, hästi vaikne, inglise keelt ta ei osanud, rohkem kui aia lets go edasi. Aga, aga ta õpetas meile keisa purleski, mis on hästi spetsiifiline asi ja mis oli ilmselt minu jaoks kõige huvitavam. Mida sa geisha Pulless endas kätkeb, mis on põhiliselt geisha kostüümid, see on kimono, näiteks äravõtmiskunst ja nii edasi, selle selga saamine on juba paras töö, seda, seda sensuaalset lava peal ära võtta. Et asi täiesti ja siis nende jaapani levikut tuultega tantsimine, mis on hoopis teistsugune tehniliselt, kui kui te olete näinud suled, sule, Neid lehvikuid, mis on sellised suured, millega saab hästi palju õhuga mängida, siis need on sellised kõvad ja väikesed. Et hoopis tehniliselt raskem ja keerukam ja nõuab sellist rabelemist kõvasti rohkem. Et tema käe all siis me õppisime sellist isegi võib-olla Jaapani koha pealt mütoloogiliste, natuke tantsu ja ja seda geiša spetsiifikat. Räägi natuke sellisest Burleski tants ja etteastest lähemalt, et see ju ka läheb kulgevas joones, eks ju, et kuidas ta algab, mis on seljas, mis abivahendeid kasutatakse, kuhu lõpuks välja jõutakse? See on nüüd, see on päris hea küsimus, sest see on samamoodi igaühe enda otsustada, kuidas ta selle üles ehitab see on teatrile baseeruv, eks siis sa võid alustada seda, seda riides või riidest lahti, vahet ei ole, kumba pidi tegelikult sa võid kasutada absoluutselt kõiki enda oskuseid, PUR leski jätkudes, mida sa oskad teisi tantsustiile, tsirkuse asju, igasuguseid trikke, tule, mänge, vett, mida iganes, taputafooriliste osa võib hästi palju olla. Samas ei pruugi seda üldse olla, mis on suurem osa numbritele baseeritud ikkagi nii-öelda Strytiisile siis? Jaa, see kulgemine on tavaliselt selline, et sul on kas mingi karakteri stoori, mida sa kajastad ja niimoodi vaikselt nüüd riidetükid hakkavad kaduma. Ja lõpuks kuna polekski tantsijad, mitte kunagi ei tee täis striptiisi, siis alati jäävad nibukatted ja siis kas stringid või siis selline spetsiaalne, selle jaoks mõeldud katmisvahend jääb ikkagi külge, et kunagi päris alasti põleski tantsijana sti võtta. Nii et seetõttu on see ka selline natuke peenem kunst selliseks labaseks vist ei lähe kunagi, et kuna niikuinii sealjuures on kogused teatraalsus sensuaalsuseks. Mulle tundub, et PUR lesk noh, kindlasti alati mingi asi läheb nagu oma liinist välja, eks, aga ta vist sellise nii-öelda noh, suhtelise prostas eksija pornovaldkonda ikkagi. Porno ta ei ole kindlasti, pigem on ta erootika ja tantsud, mis on sellised sensuaalse alatooniga, mis ei ole just sellised komöödiaaktid, ainult on ikkagi võrgutamisele üles ehitatud. Et kõige suurem kunst selles ongi ilmselt seda publiku nii-öelda närvide peal tallud et kunagi keegi ei tea, kui kaugele sa lähed ja mida sa seal täpselt teed. Et see nii-öelda närvipinge on selle asja juures võlu kindlasti kõige rohkem. Meid kuulavad kindlasti paljud, paljud naised, kes juba ma kujutajate huvi teravnes võrgutamine, et nüüd ongi hea võimalus küsida sinu käest, et kui naine hakkab tantsima, eks võib-olla sealjuures siis riideid seljast ära heitused, et selleks, et see kõik mõjuks nagu sensuaalset peenelt, stiilselt võrgutavalt, mis on oluline teada või kuidas on oluline olla või mis on selle juures see põhiasi, mis, mis teeb sellest asjast hõrgutava asja. Kindlasti on see, et kõike kohe kunagi ei näidata, eks, et mis on Burleski tantsija, Strytiisitari selline, kõige hullem vahe ongi see, et üks heidab julmalt riideid seljast, teine teeb seda väga aeglaselt, vahepeal võib-olla midagi natukene näidates ja siis seda uuesti varjates jälle, et jätab fantaasiale ruumi kõigeks selleks võetakse korralikult aega. Ehitatakse siis koos muusikaga alati ülesse, liigutakse hästi tugevalt rütmi. Et see impulss nii-öelda kasvaks pidevalt. Et sul on nagu kogu aeg lootus, et sealt tuleb veel midagi, tuleb veel midagi, ilmselt põleskige, kahvatum osa on see tegelikult lõpuks ei saa ikkagi kõike kätte, et kunagi laega Pulleski tantsija ei lähe kontakti näiteks publikuga ja ei panda kunagi raha kuhugi stringide vahele ja nii edasi. Et see on ikkagi lavakunst. See ei ole selline asi, kus, mida kuskil baari nurgas teha või mida tellida enda poissmehepeole on ju, et et see on ikkagi artisti suhtes on selline puutumata asi, et alati jäädakse väärikaks ja selliseks salapäraseks tegelaseks. Meil on ka mõned lood, mis oled välja valinud, mida võiks siia vahele kuulata, etel leidis trump. Frank Sinatra lugu on üks. Tahad ka öelda selle kohta midagi? Seal? Mu enda soolo viimane lugu, mida, millega ma esinesin enda tantsustuudio avamisel ja üx Frank Sinatra on üks mu lemmikartiste just sellest ajastust, et kindlasti üks klassikuid Frank Sinatra all leidis Champ. Tuletan meelde, et käimas on mängistreid, printsessi mäng reedel, kuuendal juulil sattumine kontserdile. Selleks kirjutage sõnumisse märkusena, R2, jätke tühik. Kirjutage, milline on teie arvates, kes on teie arvates maailma kõige võrgutavam Sensuaalse erootilise naine üldse sina järgi oma nimi ning saatke see numbrile üks, viis, üks, kaks ning saatele buss juba 25 minuti pärast vähemgi veel 20 minuti pärast loosime välja võitja. Nüüd aga meie tänase teema ja külalise juurde Daisi Normak on mul külas Burleski treener, kuulasime siin just Frank Sinatra, nii mõnus ajastu. Nii mõnus muusika, et räägi natuke sellest PUR leski ajaloost ka, et millal või millest või kuidas selline teema üldse tekkis, millest välja kasvas kabareeaegadest. Raske on panna nagu kindlalt punkti maha, millal see tekkis, väidetavalt on selline aasta pandud paika nagu 1840, kas see on tõsi, ma ei oska täpselt öelda, ma arvan, mitte keegi ei oska. Ja tegelikult on ta alguses andnud Londonist mitte üldse kuskilt Pariisist või Itaaliast, mida siis arvatakse nii kabaree, varietee sünnimaadeks. Et ta on alguse saanud Londonist ja täiesti andekron teema olnud? Ta on tulnud sellest, et naisterahvad hakkasid mõnitama keskaja kunsti ja neil olid sellised põrandaalused väikesed baarid, kus siis ikka Riibati peenemat ja paremat pärast raskeid tööpäevasid. Ja, ja kõik see point on tegelikult tulnud siis komöödiateatrist, nemad hakkasid narrima nii-öelda meesterahvaid, kellel oli siis keskajal õigus ainult lavale astuda naisteriietes, nagu me kõik teame, on ju. Mehed mängisid absoluutselt kõike rolle ja niimoodi tegelikult see asi algaski. Burla on tegelikult itaalia keelest tulnud sõna, mis tähendabki comedy't. Et see kõik on kõik, on hästi teater alguses olnud muidugi alguses alguses nii-öelda see vulgaarne osalised näidati, pahkluusid on ju ja ja olid kergitati seelikusabasid ja olid selliseid nahavärvi, mingid riided ja see oli juba nii paljastav, et õudne, eks. Aga see oli, asi on põrandal on asi, mis lõppes väga paljudele naisterahvastele vangistusega karistustega igasuguseid abielurikkumised ja nii edasi. Ja, ja sealt on tulnud ka maailma nii-öelda esimene kuulus Borleski trupp British blond. Et nemad olid need inimesed, kes viisid selle nii-öelda Burleski feimi maailma, siis Londonist USAsse. Ja nemad olid ka esimesed, kelle see julm nii-öelda lavakostüüm oli selline nii-öelda tänapäeval öeldakse, kätsud selle kohta on ju nahavärvi sellised sukkpüksid ja ümberpluusid, milleni tantsi, striptiisi tegid ja neil olid, et siis USA filmikunstist inspireeritud sellised blondid juuksed, kõigil jumal teab, millega nad saavutasid, seda on jah. Aga, aga sellised ja Marilyn Monroe hiljemalt selliseid lokid ja blondid, blondid kiharad olid siis nende tunnusmärgiks. See lõppes neile ka loomulikult kõigile saatuslikuks. Jah, selline stilistika, kostüümid, aksessuaarid, meid, Cap, kõik see ambur leski puhul ääretult oluline, et see on ka täiesti omaette kunst, et kas seal on ka kindlad nagu sellised ajastupõhised stiilireeglid, millest peetakse kinni või on ka seal mänguruumi võid võid ka nagu nii-öelda modernset miksida vanade kostüümidega või misiganes. No see ongi, kuidas võtta, et tänapäeval jaotatakse põlest kaheksaks vintidžiburleskyanjoburles. Jesper lesk ongi hästi suurt inspiratsiooni saanud Hollywoodi filmikunstist ja seal on hästi klassikalised kostüümid, hästi palju sädelust, hästi palju lingi, pärleid, narmaid, kõike seda, mis oli vanasti filmides ja mis oli erootiline ja mis tõi siis naise juures kõik kauni välja. Ehk siis iga väikse tüdruku unistus, aga hästi palju seda hästi ülepakutult. Aga njoburleskisega absoluutselt kõike kasutada ja kasutataksegi tänapäeval põhimõtteliselt samamoodi igasugustest sädendavatest materjalidest kuni lateksi nii välja, onju et mida iganes sinu akti või looga kokku läheb. Kes sellised kuulsamad Burles kitarrid on, et mina tean näiteks titavantiis kunagi olin Marilyn Mansoni naine, see ei ole nii väga oluline, sest noh, ta on ise täielik teos, eks ju, niisugune taies, et ma ei tea, kas see vastab tõele, et on mingisuguseid ribikont endal lasknud ära opereerida, et nagu see piht oleks veelgi ja peenem jätkurset läks selga, et oleks hästi selline klassikaline liivakell kehakujult ja see peen valge nahk ja noh, tõesti imeilus, eks ju, selline nagu mingisugune muinasjutuline tiiva mingist teisest ajast, eks seal on täielik ja, ja öeldakse Tiit on diis on jumalast geniaalselt kokku pandud bränd ja, ja et ta on kindlasti kõige tugevama reklaamnägu Bordeski jaoks üle üle üleüldiselt absoluutselt igale inimesele. Minu jaoks ta ei ole üks favoriite Pulleski selles mõttes tantsijatest, et ta on küll. Ta on küll võrratu artist ja ta näeb tõesti imeline välja. Aga on inimesi, kes on temast kauem Burleskiga tegelenud ja kes on temast ka muidugi kõvasti vanemad. Kes on olnud minu õpetajale, keda ma austan teatraalse kunsti mõttes rohkem. Et üks väga-väga tuntud suhteliselt volüümikas naisterahvas, näiteks törtimatiini. Ja tema, tema on. Ma usun, et väga paljud inimesed on näinud tema kohta mingit informatsiooni või pilte või, või kuskil muusikavideos läbi käinud, sest on väga kaua tegutsenud burlesksed artist ja ta on ütleme, tema liivakella figuur on täpselt samasugune nagu tiitavandiisil, aga korruta see neljaga. Lihtsalt seda kehamassi nii palju rohkem. Aga minu jaoks täiesti geniaalne artist, kelle näiteks üks põhinumbrid on selline meeletu suur õhupallidest kleit, mida suitsetab laval ja siis ta lööb suitsukoniga neid õhupalle puruks järjest ja lõpuks selle jäägi mitte midagi selga. Et see on selline number, mis on maailmas hästi tuntud tänu temale ja nad on siiamaani tuuritav trupp koos siis sama tööti Martiniga, et juba 50-le lähenevad naisterahvad Jah, see mind üllatas ka, et Burleski teemas selline lopsakus, noh, on seda ilu, kust, mille, mille ümber siis fantaseerida ja ka vanus ja küpsus, et see on just pigem eelis, et mitte mitte inimene ei pea olema selline värskelt, et keskkoolist väljunud kiitsakas modell pikkade jäsemetega, vaid et just selline naiselik lopsakus ja see küpsus, et see tundub olevat hästi oluline. See on. Selles mõttes on küpse naise nii-öelda ala tegelikult, et et mida see kaheksateistaastane tüdruk seal lava peal ikka teeb, onju, et kui sa ei ole veel ise päris sina peale oma seksuaalsusega, siis on päris raske ka näiteks tuhandet inimest võrgutada saalis ära. Ja see on kindlasti meele siis on väga meelekindla naisterahvaala, et sa pead ikka endaga väga-väga hea sõber olema. Selleks et, et inimesed näevad, et sa tunned ennast meeletult mugavalt ja et sul on seda enesekindlust, et see oleks eeskuju teistele naistele, siis point ongi see, et vahet ei ole, kui vana sa oled üldse välja näeb? See on üles ehitatud artistika. Sa saad ükstapuha, kes olla laval, selleks tuleb lihtsalt endal nii-öelda süda rinnus olemas, ei julgenud seda teha. Kuulame veel muusikat. Meil on ootel. Devil toll kuinov, Pein, tahad öelda midagi selle loo kohta? Ma arvan, et see on hästi hea näide, sest Neuburleskist, mida tänapäeval kasutatakse Devildol kui nupp ei näi see lugu, räägin Daisy normakuga Burleski treeneriga, et räägi natuke oma sellest Burleski koolist ka, et sa oled eesti esimene Burleski tantsija hetkele, esimene ainus sel ala koolitaja ka Eestis, et keda huvitab, vaadake Facebook dot com Ma kaldkriips, Tallinn pur, lesk või lihtsalt oksige sinna sisse, siis tuleb see ka välja. Et räägi natuke, mida sa õpetad seal oma õpilastele. Kui ma tahan nüüd tulla, mida ma siis teadma saama hakkan, mis seal tehakse, kuidas see kõik välja nägema hakkab? Et kuna meil tantsuhooaeg hakkab nüüd jälle augustist pihta, et praegu on selline väike paus siis augustist on võimalik siis alge, grupil, tule, tule, õppida Borleski liikumist, tehnikat ja siis lisame sinna juurde koreograafia tunni, kus me siis teeme õpilastega reaalset tantsukavasid, õpime et saaks ikkagi nii-öelda esinemisväljundit ka ja siis on teatritund, kus me siis õpime lavalist liikumist, miimikat, igasugust nii-öelda tantsijale mõeldud lavalist tegevust, mis siis võimendab meie akte. Kas inimene peab olema enne tantsuga tegelenud, kas mul peaks olema mingisugune tantsukogemus või pole seda vaja? See on jube asi, kogemus. Striptiisikogemus on tegelikult kõigile inimestele aga see ei ole selline kohustuslik, ei pea olema, see on lihtsalt jube kasulik kojana, sest pur lesk hõlmab endas nii palju ja kõik igasugune oskus tuleb kasuks, eks, et mida paremas füüsilises vormis sa oled, seda lihtsam on sul nende kontsakingade peal seal kõõluda. Et kuna meil on koreograafiatunnid toimuvad kõrgetel kontsadel, siis siis igal juhul on tugev füüsiline vorm selline väga kasulik asi. Sa ütlesid mingi asi Džibelfiuischen ka sinna juurde tuleb, mis see on? Meil hakkab sügisest olema aga jaht, raibet, kiuseni tund. Mida siis õpetab Eestis samamoodi ainukene selle alatantsija, kes on Hansman. Hästi armas kolleeg, mul ja see on talvel, suusad on selline äge asi, mis on alternatiivne variant kõhutantsust. Ta on Pulleskile samamoodi hästi kasulik, sellepärast et ta avab puusad öö ja aitab väga palju painduvusele ja rütmitunnetusele kaasa. Ja see on selline hästi müstiline, natuke mustlasliku välimusega, selline hästi hästi kuule kõhutants, ala, mis on loodud elektroonilisele muusikale, mis on ka hästi suur erinevus klassikalisest kõhutantsust. Miks, miks minule just see teema hästi istub, on ka see, et see on ka natuke sinna ande ground teema ja see sobib Burleeskiga nagu ideaalselt kokku. Räägi natuke ka sellest, et kui ma nüüd tulen sinu kursustele, hakkan seal käima, minust saab salanoh, ma hakkan, mul tekib kaksikelu öösiti salaja kodus, ma olen Burleskitants ja et kas ja kuidas see minu elu siis mõjutama hakkab, et noh, üks osa, mis kindlasti saab mõjutused on ilmselt suhted, romantilised suhted, eksju kuidas veel? No kuna see on suhteliselt ekstravagantne ala, millega tegeleda, siis vastukaja on väga erinev. See, kuidas isikliku elu see mõjutab, on nonii, individuaalne, eks. Kes selle neelab alla, et ta, naine on tegelikkus, striteesitar. Sest noh, öeldakse küljelt jabur lesk ei, oledki striptiis. Mina ütlen, et ma ei tea, ma tegelen küll striptiisi, kas ma võtan ju lava peal riided seljast ära, et nagu kui mul ei ole häbi seda öelda? Aga sa ei paljasta kunagi nibusid ega alasektsioon. Alasektsiooni täpselt noh, seda ma ei tee jah, aga siiski seal striptiis, et kui keegi ütleb strippari kohta, siis see ei ole minu jaoks mingi meeletu solvang, sest tegelikult on ju see tõsi. Et kuidas see asi sinu sinu kallim või vanemad seda vastu võtavad? See on tõesti väga individuaalne, minul on selles suhtes hästi läinud, et mu ema on üks mu suurimaid fänne ja ja mu mees on väga uhke mu üle, niiet et minul on väga hästi läinud see, kuidas ühiskond nii-öelda seda vastu võtab, on Eestis nii, nagu ta on. Ja palju kisa ja lärmi tuli sellest, kui me alustasime alguses sellega nüüd juba paar aastat tagasi. Et kui sa avalikkuse ette kui Polleski tantsija astud, siis paratamatult saad sa tähelepanu ja paratamatult tuleb sealt palju sopaga. Aga Eesti kollane ajakirjandus on selline, nagu ta on ja, ja sellega tuleb lihtsalt arvestada paksu nahka tahab kasvatada endale. Ja kõlab huvitavalt, tõesti, äratasin huvi, meil on aga vaja veel ära õiendada üks asi, enne kui ma su ära lasen, mis on loosid välja siis võitjad Manicstrit printsessi kontserdile reedel, kuuendal juulil, nii, oi, on palju palju nimesid, et keda siis peetakse? Sensuaalset, eks naisteks teiste seas ka näiteks keegi kirjutab minu ema. Mis on nii armas minu eest. Ja hea annamegi Triinule paidest Triinu saab ühe pileti Ministrite printsessi kontserdile. Minu ema on Triinu arvates seks. Erootilise maid, sensuaalse maid, naisi ja veel on siin erinevaid vastuseid tulnud, ma teen äkki sellist pimeloosi, vaatame kohe, mis siit tuleb. Äkki A Erki, palju õnne, Erkki vanness aparaat Tais neutriino ja Erki, palju õnne ja saate minna meistrite printsessi kontserdile sel reedel, kuuendal juulil Tallinna lauluväljakul õllesummeril see bänd üles astub. Daisy veel lõpetuseks meile veel minut ja veel kopikaid aega, et, et see teema nagu kokku punuda, et mis Burleski juures sinu jaoks kõige nauditavam on, et kui sa teed, sul on see sinus, stoori, sinu etteaste, mis on see, mis on kõige mõnusam? Kuna ma olen tatikas saadik edevusekott, siis ilmselt tähelepanu ja, ja kindlasti kindlasti lava peal esinemine ja, ja kostüümikunst. Et kõik see kõik see ettevalmistus ja, ja minu jaoks ka see vindid, skulptuur, see kõik on hästi nauditav, seepärast ma austan seda ajastut väga. Ja kõik see kompott isenesest, kui on, on minu jaoks täiesti ideaalne selline eneseväljund. Et ma ei teagi, noh, ma päris ühte asja ei saagi välja ja ma ütleks, et põlescan, elustiil või selline steit of mainud. Et igaühe enda valik, kas ta, Ta astub seda rada või mitte. Kas oma kostüümid ise, kas sul on palju kostüüme? Mul on iga numbri jaoks kostüüm, ma ei ole kõiki neid ise teinud, mul on õnneks hästi armsa tõmblejatest sõbrannad, kes mind aitavad. Ma ei hakka elu sees ilmselt ise korsetti õmblema. Õnneks on selleks vilunemad inimesed olemas. Iga soola akt nõuab eraldi kostüümi, paraku et see on selline päris kallis lõbu. Aga see tasub ennast ära. Sa ei ole lasknud endal ribisid eemaldada. Ei, ma ei ole lasknud. Ei kavatse ka? Väga hea, igatahes suur tänu sulle tulemast. Otsige üles Daisy normaku ehk leegi teisi. Burleski cool Facebookist, tallimbur lesk on siis märgusõnaks, aitäh sulle, kõike head, võib-olla näeme augus, siis ma ei tea veel, ma pean mõtlema. Kõlab väga ahvatlevalt.