Eikellegimaa. Tere õhtust, õhtused inimesed, raadio kahe hyvin, aga meel oli muusikatund. Eikellegimaa on kuulutanud ennast avatuks kellelegi avanenud harvade käte prakkusele, ennemuistsete rokirütmide ja vahvasti moodsad pasunakoori saatel. Sammunegi pisikene pasunakoor muidugist ei olnudki tegelikult miski õige pasunakoor. Õieti oli see pasunakoor hoopiski pisike biitbänd. Ja nende nimeks oli Smorfeissis minu nimi. Kus need eikellegimaa on, selle saate nimi. Eikellegimaa läheb edasi. Lühikesemõõduline lugu väikest kasvu popmuusikas aurustelt pahali baasi Vändris morfeissis bänd, mis kunagi ennevanasti tegi mitu aastat ilma vana maailma moemuusik just seesama bänd, mis praegu ja siin jällegi majaates mängib kuni selle tunni lõpuni ühtekokku tubli tosin oma ennemuistseid. Menulugusid lubab endast seejuures kõnelda mitte üksnes kui pool unustatud möödanik varjust vaid kui ise ralikult vastuolulisest, 60.-te aastate popmuusikaüksusest, mis kõigi järgnevate tundide jooksul on mitu korda oma järeltulijate poolt aeg-ajalt ikka lugupidavalt meelde tuletatud ja armsasti aujärje peale tõstetud grupis morfeissis kõrvapaistvamad päevad möödusid 60.-te aastate teisel poolel. Eks nendega varasemaid tõmbenumbreid, mis polnudki nende endi meisterdatud gaasi. Sellega see tõmbenumber oli see südi lugu, mida ta järgnevalt kuulatama. Shallal, alaliit ja yell ütleb Smorfeissis. Tundub nõndaviisi, et mitte juhuslikult ei kõla eestikeelne sõna mood ja inimese slängi sõnamaad suhteliselt sarnaselt. Nii nagu omal ajal kuuekümnendatel oli ansambel. Nõnda oli ka tänane keelegi määraveritud bens morfessi samal ajal mood, mänd, maad, poisile muut, tüdrukud, kelle pop muusikaliseks esindajaks nasaalselt sooja Smorfeissis kõigena monitki olid väga piinlikult hoolikalt moejoont järjel inimesel oma joonejärgijad, sest et tihtipeale varjasid nemad üsna kiivalt Nende aeda kõrvaliste seltskondade eest oma kõige vahvamaid kombeid teha katmisel ja, ja käitumisega. Kõiksugused mallid hoiti salajas pühendatud kinnitavad küll koguni, et Smolfeisseli nooremana kodurahva selle eliidi hulgas peaaegu et mallin bänki kui nendest kauem kestnud ja kindlasti kuulsam tattoo huumidele pärit Londoni lääneosas Smorfeissidele iis stendi poistebänd Eestis alustas hiljem kui reaktsioon ja nende renomee on võib-olla küll hilisemad del mood mallide taaselustamise aegadel olnud tegelikult huu omast kõrgem kõps või siis nende nägusad näod ja värske tegumoega papad on olnud seal hinnas nii 70.-te lõpu uue laine moodu, meeste näituseks džämmi liidri poolvelleri juures. 90.-te keskpaiga nõndanimetatud Brickpopi tuntumad tegijad, kas võib, lõõr on Smorfeissidest samuti palju pidanud kellelegi vanade väikeste nägude mängitud lugude keskele, nüüd üks volik, kolmele me kolmekümnekildude kolmele mosaiik nendest paladest nendelt esinejatel, kes grupist Eestis on üsna vaimustatud olnud, järgemööda tulevad lõõr pool veel ning munne järel proovimas könn. Viimati kuuldud grupp tallamenetlus toimus Queen oleneegreid laulu poolvelleril al-Quaeda alla küll. Ja veel. Õigemini kaks esimesena nimetatud poolveller praegusel kujul, see tähendab osalesid ühena umbes tosinast vähem ja rohkem tuntud briti kitarri ooperis kes tegid kaasa tribuutalbumil 1996.-le aastalmillel mängiti eranditult ansamblis smaalseistes lugusid ansamblist morfeissis lugusid mängitada, eikellegimaa paratoi, ettur tribuutplaadil oli Briti saartel vähemaski ilusas. Eestis on justkui üks pisike väike kallis varalande saate popmuusika minevikus. Hinged. Mul oli ka teatav mõju ansamblis morfeissis, siis veel ellu jäänud liikmete elujärje edendamisele ning samuti tolle grupi kunagisele ühele olulisemale laulukirjutajale. Roni leile. Abiks tema tervise parandamisel, sest pole parata midagi, mitte ainult popp musa ei ole bisnis, vaid vahel on vägagi Bismise moodiga tasemele arstiabist. Munadest, Bismisest, Smorfeissised viis teise poole eest kandis hoolt 60.-te aastate teisel poolel siiski grupp alustas briki, tollase muusikalid mõjukamaid tegelaskujusid ja telgitaguseid mugulaid. Keeginistel kaardan väikeste nägusete nägude üks varaseid siin leiduv otsijana, tuul trügis suuremaks vaevata top 20-sse Briti saartel ning erinevat meest. Lööjat. Lein ja nende kaaslased IMF lõigel ja trummar geni kius tegid üsna tublit tiimitööd brit, märjate lei. Mõnda aega olid nad nõnda edukad, et mõnes mõttes võinuks neid omal ajal ja omal ajal alal pidada lausa, kui mitte Aameeskonnak, sest et kes Lennon McCartney tollel ajal ikka nii väga vastu sai siis täiesti hinnatava B või C mõõdu andsid nad välja küll. Ühendatud kuningriigi popsinglite edetabelis sinna kõige ihaldatuma kõrgemale kohale number ühele jõudis ornafišmorfeisse lugudest tot 10., käisid ära veel ka edaspidi ei Köl ja moi mais aeg tolleaegset Londonit nimetatud kombel. Viimaks Londonis Inglismaa pealinna mõnda aega kuuendate keskpaigas, kui õhus hõljus imetabase ideid ja enneolematult kauneid kujutelmi nagu vähemasti dollastele noortele inimestele tundus. Ja need kujutelmad ja enneolematu, et pidid siis ilmsesti kenasti kestma jääma ja Londoni igavesti nooruslikult muretult mingima panema. Lõbu Jaanuselt ja lõputult. Selle melu keskel oli Smofessis mitu aastat vägagi populaarne bänd peaasjalikult ikka tolle tolle ajajärgu teismelise kuulajaskonna hulgas. Mehepoegadele endile, kes üheskoos olid morfeissis. Nendele tundus, et hakkab nagu seesugusest teismelist nimetusest ja pisikesest mängimisest väheks jääma. Muusikaliselt hakkas mofessidele nende esimene raamistik kitsaks muutuma ja raamistik ülene osaliselt peale surutud, mitte nende endi poolt valitud. Lõbusad pöörasid endid. Jutt on muusikast, aga mitte ainult muusika poole, mis oma nägusamaid ilminguid mitte, et ainult iseloomustas oma aega väga ilmekalt, vaid ka kõlbab kuulata praegusel ajal, olenevalt maitsest, aga siiski. 1966. aastal ilmunud grupis morfeissi samanimeline album Ko Andiumis sisaldas mitmeid kabedamaid, nende singlit osteti müüdi briti LPT edetabeli kolmandale kohale. Sisaldas muu uuenduslikke efekte ja katsetusi muidugi tollase popmuusika kontekstis ja sellel leidus ka mitmeid elektroonilisi kõlasid, näituseks need mõned kummalised kajad, pala seitsmikut, Haaga Lotastus moffessis võrdlemisi arvuka sammu edasi ning 68. aastal albumil Ootiend latgal lõik, mis Inglismaal mõnda aega esikohal, püsis Ilosmofessis vahendaja värvika lugude põimikuga lagedale. Mida sidusid omavahel tervikuks laulude vahele poetatud tollase menuka briti koomiku Stanley. Taastaks sümbol, singleid leidja fenool ühendas südilt nii inglise muusika oli kõlasid kui vast sündivaid haard, roki elemente. Ning oli tihedalt biitlite ja Kingsi laulude kannul briti popmuusika aasta 1968 kõige hinnatumaid palasid. Nimelt ei olnud lugu oli või lugu samast aastast nagu sellele Juni vers universaalloole eelnenud Polagi universaali kõla oli küll sootuks teistsugune kui tolles varasemas loos pidigi olema teistsugune. Öösel kujutas endast grupis morfeissi seest laulja määrajati mõneti Anky populistlikku initsiatiivi. Väljendas kaarimatelt märjate järjest kasvavat rahulolematust oma kokullusekese staatusega. Öösel lindistus märjalt mitte trimeetriliste stuudioseinte vahel, vaid suures osas oma koduaias ja salvestuseks kodust kasutas ta täiesti ettekavatsetult morfoonilist kassettmakki, mis juba siis 68. aastal. Noh, et ei olnudki lausa tehnoloogiline anakronism, aga ikkagi pisut veider ettevõtmine. Siiski tal 68. aastal ilmunud Smorfeiscise kaunis kõmuline Album sündis matkal lõik, mille väliselt meeldejäävamaks jooneks ilmsesti plaadi ümmargune tubakatoosi disaini meenutav ümbris. Lugusid, mis ümmarguseks seal plaadi peal olid, keeldus grupp hiljem kontserditel mängimast nagu kroonikat kirjutavad. Ehkli Nix nad nende vastu nagu tõrksad olid, jääb veidi arusaamatuks, sest tegu polnud mitte ainult dolla aegse padu Bobbyga, millest Smorfeissis tüdinenud, veidi võõrdunud oli vaid albumil oli mitmeid robustselt rütmibluusi like lugusid, milliseid grupi liidreid, laulja, kitarristi märjad oli tegelikult alati armastavalt siinkohal rahule või mitterohule, ehk ainult ühe näitega, te olete kummaliselt ümmarguse ümbrisega plaanilt ahte kloun on lugu. Head kuulajad aastal 1968 siin täna eikellegimaal grupp, kelle muusikat mängitakse Smorfeissis aastal 1968 oli väikeste nägude ehk ansamblis morfeissis ots peaaegu et käega katsuda ja lõpp plii. Tulge 68. aastal ilmus küll veel sügisese nimega Album viootamisestol, mis korjas kokku Bio, teie kontsertsalvestusi, mõned varem ilmutamata. Alternatiivversioonid mõne värske kilo ning ta sügisest lauluminergi valimik endale nime sai. Võibsite oled sa peatselt kuulda? Avasmorfeissis selle nimel ja selles koosseisus, mis paari aasta kestel 60.-te keskpaigas endale nime tegija andunud austajaid korjas, sahin tolles sügisese albumi ilmumise järel ka peatselt otsa. Ometi tulid nad 68.-ks sel aastal Briti saartele vähemasti mõnel pool mujal mandri Euroopaski küll, aga kahjuks mitte Ameerikas. Üks nutumaid Kont, kontsert, atraktsioone, rokkbände ometigi. Lähme siis edasi, sügisese looga eikellegimaal ootamatu. Nimetatu isegi kellelegi mal kuulda, kuidas umbes kaheksa minuti jooksul psühhedeelia sõim, vuugi ja kivist sai pirukas klubis morfeissis ühest nende ajaloo viimase esimese ajaloo olulisema perioodi viimase aja. Nimelt loost ootan. On sai ansambli Hampton by lugu natšo pugenud viimati nimetatud trupp hambud by oli üks mitmetest jätkudest või hoopiski katkestustest, mis puutuvad muusikasse, mida mängitenale ei kellelegi ma saade nimelt 60.-te aastate paiguti vanemasse ja kohati kuulamisi väärsesse briti popbändis morfeissis. Selle ühendus oli üks tavalisi jätke või katkestusi, sest tegemist oli homo Bay puhul põhiliselt rokk muusikalise kaksikliiduga miljonid sõlminud, ühelt poolt nukis morfeissis endine eestlaulja ja laulukirjutaja, meesmängijat ning teised poolt laule kitarrist Främpton. Mõlemal oli tolleks ajaks aastaks 69 saanud sügavalt villand popliidrirolli etendamisest, mõlemad ihaldasid seda käega katsutamatut, ent teinekord nii väga vajalikuna tunduvad kvaliteeti, mida välismaakeeli nimetatakse, ühesõnaga kuradi pileti maakeelde ümber panna vähemalt mitut moodi. Näiteks tõsiselt võetavuseks või usutavuseks. Mumbai esiksingel natšo on puugi oli täiesti tõsiseltvõetaval määral edukas number nelja kohal, briti singlite pingerivis 69. aastal. Edasi nõnda ilusasti edenenud ja raskesti rokist märjad ning tasasemalt akustilise valt meelestatud viite franton ei mahtunud enam ühte, pandi mugavasti ära. Õieti mahtusid nad sinna veel küll ühise piruka juurde umbes paariks aastaks. Ja tegelikult olid nemad teist pool suurt märga, ehk Ameerikamaal on täiesti arvestatav leedukas sealt välja raske rabelemise tulemusena. Sellegipoolest röntgen tegi minekut, siis me esimesel aastal Steve märjoti Hamburg Bay saatel. Laulud kadusid järgnevalt üha enam kuhugi heviroki kanti ja souli suunas samuti. Aga see kõik on juba üks hoopis teine lugu. Too teine lugu, hambal Bay oma hambad, Bay lood ja laulud vaevalt et eikellegimaal küll kunagi eraldi jutuks võetud saavad. Juustu ei usu seda hästi, aga päris kindlasti on tänases eikellegi saatusel mitu piss mool feissis lugu mängida jäänud. Siit tuleb nüüd üks unenäolisem pala. Ring. Surfeissis tänane kellelegi ansambel kosti määrajatega ilma aas algkoosseisu bassistiga kaasnevalvesterdajata roni uunita, üritas enda vastu veel uuesti äratada kogu nendest kenasti kokku 77. kaheksandal kontserdihoo. Ja tehes kaks poolpilust kauamängivat heliplaat. Nendeks ütelda Lugusid vitšiku paak vanemast ajast oli Briti TOP 10. käinud uuesti veidi varem, siis 10 viiendal aastal ning nende vanade palade kate versioonide esitamisega olid Smorfeiscise vastu vahepeal uuesti huvi äratanud. Lihtsalt päris erinevad artistid nende hulgas, üllatus-üllatus isegi Sex Pistols. Aga kas ma siis seitsmekõnelejatele enam pooltki nõnda nägu seal nagu varem ja ei läinud ka nende lood läbi niivõrd tegusalt nagu 60.-te aastate teisel poolel laiali nemad hoopiski teist korda jällegi läksid, kes, kuhu trummar koalitsioon, aja pärast gruppides Suu trummi mängima. Kahvli mängija Iiemmek lõigen üritas mitmeid sooloplaati siidipuit projektisid teha ning ning mängis kaasa ka muuhulgas Bob Dylaniga kaheksakümnendatel. Jõulu kunagine põhiline laulu autor, üks kahest kuskil märjatega oli urdis menukas oma uue grupiga Slim Charles, aga seda ainult mõnda aega sanssidega tunduvalt. Kitsin olüsaatus, roni leini vastu hoopiski teisel poel muutis skleroos muutis 80.-te alguseks pillimehe ameti pidamise tema jaoks täiesti võimatuks ning sellel kümnendil päris mitmel korral kogunes kokku üsna suur ja mõjukas ja esinduslik seltskond roki dinosauruseid. Erik lõppeti efekt teiste hulgas ning nemad korraldasid mitmeid Penefisse. Roni leini toetuseks nii USA-s kui Inglismaal. Wyatt suri 1991. aastal tulekahjus omaenda kodus, kes eksis sellel raamatul Raadil seda saadet lõpetada, paraku ei tahaks vist seda teha isegi sünniks, sest poeg ehk võrdlemisi lühikene. Aga see aeg oli kui lühikest kasvu pisikesed Massuurikad nimega Smooth seisis pidurdamatult nõrgeldades pop- ja rütmibluusi kokku traageldades lõid lustilist lärmi ja pakkusid paljudele inimestel päris ohtrasti rõõmu. Seepärast olgu lõpulugu kenasti kergemeelne. Aifilmatš pede on selle pala nimi, saate viimane pala. See saade oli kellelegi Ma mina, lindid, kus nüüd siin me oleme siin taas samal ajal nädala pärast mitte enam 60.-te aastate rokirütmibluusi võis õliga vaid arvatavasti tõenäoliselt hoopiski ühe keelpillikvarteti saatel. Seniks kuulmiseni.