Eetris on portaal, tehnoloogia kommentaari esitab Kristjan Port. Üksildus on Renk, üksildased surevad varem kui paarisuhtes olijad. Õnneks aga leidsid 41 aastane mees ja 25 aastane naine teineteist. Seda tänu veebile. Vastastikku armastuse viljana sündis neile väikene tüdruk. Põhjus pikaldasel üksi olekule oli osaliselt seotud aga internetiga sest kummagi täiskasvanud onu senisest elust oli oluline osa möödunud netis. Teisalt võib arvata, et netiajas neid just üksildus ja mine nüüd võta kinni, kumb oli enne. Aga tulemuses on lihtne nõustuda. Nii sünnib nõiaring. Vähemalt, et onlain-maailm tõi kaks üksikut hinge kokku. Pärast lapse sündi veetsid nad endiselt osa päevast veebis seekord ühiselt, tajudes teineteise lähedust. Nende kirjaks oli rulliment priius, kus nad olid loonud samuti pere, ka seal laps, väike tüdruk nimega animatüdruku eest pidi hoolitsema nagu päris maailmas. Virtuaalne elu nõuab küllaltki suurt panustamist, seal on vaja leida endale tööd, hankida. Vahendeid kaitsta oma pere ohtude eest, haarata kinni võimalustest ja suhelda teiste virtuaalsete kodanikega. Ekraanitagust see elu elamisele võib kuluda pikki tunde, mõnikord 12 ja enamgi tundi. Ahjaa, kas mäletate, ETuvikestel oli ka päris tütar tema kahjuks suri nälga ajal, kui vanemad hoolitsesid virtuaaleest. Lugu juhtus kolme aasta eest Lõuna-Koreas. Aasta eest leiab samast riigist loo 22 aastase mehega, kes tappis oma ema. Kuna too oli liiga kriitiline suure mehe arvutiminengu lembuse suhtes. Pärast võigast tööd läks mõrtsukas internetikohvikusse mängu jätkama. Need lood sobiksium tõenäoliselt Teodor Dostojevski, kelle kirjaniku sulg võiks joonistada pildi kaasaegsete pool reaalse elu lava, osatäitjate hingedest. Täna piirdutakse aga modernsema žanriga ehk ajakirjandusliku kommentaari või statistikaga seda kindlasti kusagil veebiruumis. Statistikaga jätkates 20 aastasele Kristen fordile. Meeldis väga Xbox pikast istumisest tekkis tema jala peeniaga tromb, mis liikus kopsu lõpetas mängulise maise elu. Viimane pilt, mida ta mängumaailmast nägi, oli tõenäoliselt stseen mängust halo millele isa andmetel kulus pojal suurem osa uneajast. Vahel püüdis ta leida tööd, aga milliste pakutakse inimesele, kes oskab põhiliselt vaid Xboxi mängida. Nii kogunebki töötuid arvuti taha endisest rohkem sest päris elu on ebamugav, kui samal ajal on simuleeritud maailmas võimalik olla tegija. Kahjuks on arvuti või mängukonsooli taga istumise tõttu meediasse jõudnud 10. Konna trombi käte surnujuhtumeid need ei jõua tavaliselt ületada tähelepanubarjääri, kuna netisõltlaste põhjustatud mõrvad on selle tõstnud probleemimaskeerivalt. Kõrgele seejuures ei pea istudes suremiseks kaua elama, see tähendab, et vikatimees rapit noori sama edukalt kui vanu. Aitab ju arvutiistumise ebamugavust leevendada ja aeg möödub märkamatult. Seetõttu märgata ka luist koputust uksele, et kasvõi arsti juurde pakku joosta. Mõnikord ka ei tahetagi seda teha. Appi, Carreteks pole lihtsalt jaksu. Probleem pole niivõrd füüsiline, kuivõrd mentaalne väsimus, õigemini depressioon. Esialgu veel. Harvad uuringud avavad aga kurva pildi Suurbritannia näitel on netisõltlaste keskmine vanus kusagil 18 aasta juures. Nende seas esineb oluliselt. Sagedamini hukatusliku depressiivsust, hasartmänguseksuaalse meeleotsimisel ja virtuaalses kommuunis viibimise soove. Toodud näidete. Sõnum on ju ilmne. Interneti kasutamine on ohtlik. Sellest probleemist jagusaamine vajab välist abi. Ja seda nii laste kui täiskasvanute puhul.