Tere, head inimesed ei kellelegi, mu aeg on käes ja siinpool pole kellelegi ma mitte haavaid, eikellegimaa ühel käel on džungel ja teisel käel on Changele, nii ongi Changelansiinid, lingil on seal ja eikellegimaal vahepeal ja mina seal sees on ei keegi võimendid, kus metsaga ma tahaks teile kellegi teise mõtteid hakatuseks ette lugeda, sest džungel jogurt, salgu džungel nende kõigi kohta kaunisti kirjutatud on. Tsiteering lubatakse dzhunglis, mitte miski ei ole päriselt see, mis tema paistab. Valgus tuleb seal läbi paksude roheliste lehtede ja muutub sellest paksust rohelisest roheliseks valguseks. See eksitab ja petab, ajab hulluks, kas naised kasvavad seal puude otsas? Vaatavad kollaste silmadega selga? Roheliste huultega tüdrukud lendavad lihasööjate lillede keskel, neid on terved väljad. Neid lill ja džungel on kujutu vormitu. Ka ilul. Tulenevalt tema printsiibil kuumusest puudub kindel kuju. Selles on ilu ja tungil sarnased, ent džungel kuulub kokku rohkem ruumiga. Ilu jälle rohkem. Ajaga ongi valdavalt ajasisene nähtus, sest ta ilmub objektidesse ja kaob neist jälle aia katkestatud voolamist, see tähendab hetki kasutades. Sunnil aga ei kasuta midagi, tema lihtsalt on ja temas ollakse raadinup. Mina olen eikeegi, aga need sõnad, nagu öeldud, on kellegi teise omad. Need sõnad on kaunisti kirjutanud, nagu on kombeks öelda, muhe kolleeg Andrus Laansalu Postimehes oktoobrikuus ei kellelegi maise ajaarvamise järgi aastal 1995 nädala eest mina, kes ma olen eikeegi, keda vahel kutsutakse liit businessiks, lubasin teile samas kohas, samal ajal enam-vähem või pisut hiljem et menüüd, nädalakene hiljem kohtume teiega, hoides tugevasti kurssi metsa poole ja seda meie otseloomulikult teemegi metsa poole lähemegi ja see mets, nagu te olete aru saanud, ei ole mitte mets, vaid see on kõigi metsamäe kõige metsikum mets ehk ürgmets ehk džungel. Spring Hill Jack on tuua nimi, mille muusika põhilises osas täidab pärast ka meile tundi kuni päevavahetuseni džungel džungli ja me ei lähe sinna, mitte niisama, kond, varvas edasi-tagasi. Me lauale lendame sinna. Line, Nõgen, springhilisak. Me lendame veel. Eikellegimaa siin jälle vahepeal ja džungel siin ja Jon küll seal. Üks, mis kindel, džungel on vanem kui meie džungel on vahel kui dzhungel. Süngele sõnul on mõnevõrra vanemad ja samas ka sama vanad kui trumm ja bass ehk trammibuss. Ja see kõik on pikk ja keeruline jutt ära seletada ja džungli ja džungliajalukku sukeldumine võib võtta võrdlemisi kaua aega, saati siis sealt ajaloost veel väljatulek. Aga kui kõige üldisemast asjust räägita kasvõi väikeste vihjetega keelisis džungel, kui Impressiiv deskriptiivse muusikastiilimääratlus käimis populaarmuusikas olulise märgina juba 70 aastat tagasi õigesti kuulsite, 70 aastat tagasi? Jah, ainult, et loomulikult ei märgistatud selle sõnaga siis niisuguseid kõlasid ja seesugust rütmirägastikku nagu nüüd 90.-te keskel. Too 70 aastatagune džungel tuli 1920.-te aastate teisel poolel tarvitusele džässis eeskätt seoses Tiiu Kellingtoni bigbändi muusikaga, kust jõukkidega õukondlased eeskätt trompetis klaver. Maili ronisid eriskummalisi tämbri liisi kombinatsioone, mis tollasele džässi inimestele tundusid üksjagu eksootilised. Kahtlemata väga värvikad ja ülimalt assotsiatiivsed. Niisiis niuke Wellingtoni kahendate teise poole looming oli suuresti täiesti täieline džungli dzhunglivärk. Džunglis sellesse värki on mitut otsapidi minema juba sealt ka tulemas esimest korda tänane e kellelegi maine muusikamaastik, samuti Spynchildžek intelligentse kämbientsi, džungli Londonist pärit duo on esineja eikellegimaal sündinud tšekk võib saada ka eestimaistel lavadel. Kui ei kellelegi ajaarvamise järgi arvestada, siis võib-olla veel 95. 96. aastavahetusel natuke siin ja natuke sealpool ka Eesti lavadel esinejaks. No see ei ole nüüd küll peamine põhjus, aga üks ajendeid või seletusi, miks prints Indrek on loodetavasti väike tõmbenumber, ei kellelegi Moldena. Aga meie enne, kui spinchnil tšeki valdavalt edasi mängida lähme ja teeme tiiru džunglis nii ja naasuguses värskemas vanemas. Kui me nüüd teemegi seda, et me läheme siit ühest, ei kellelegi ma dzungli otsast sisse koos printsil tšekiga siseksime siia-sinna ja pärast umbes veerand tunni pärast lauldes hoidla hoidile. Kurat, need meist vähemalt need meist tulevad, keda, kas naised ei ole džunglis ära söönud teisest džungliotsast välja? Ei muud midagi, kui head mineku õnne. Veerand tunni pärast räägime džunglist istungist edasi. Hoidla hoidi laohoidjale hoo käib töö ja vile kuungetüüevile, kuun laulavad rõõmsalt kellelegimaalased meie hulgast, kes on Jungi teisest otsast peale väikest ringiekslemist väljunud. Eluga tähendab need kellelegi maalased, keda kast naised džunglis, džunglist salongis, nahkaipist. Me oleme jõudnud läbi Värska mäe vanema džungli Käia alustan springhiltšeki kah sealt edasi läinud Clintoni monosealt uuesti põrganud Springsi tšeki juurde tagasi ja nüüd ja nüüd foinile hoiduda on taas-le tüki ajaeikellegimaal kuulda. Leaks kratš Perry maasturi tegemist ja toimetamist miksimist puldi taga siis Kreitzbergi on nimetanud valvureid seitsmekümnendatel ja hiljemgi. Pikkade-pikkade osavate sõgedad nimedega, millesse džungel tihti pealegi esineb. Ei saanud öelda, et liiskressbeeerry üks luuratamatestaab maastritest sõgedamatest rege tegelastest üldse oleks olnud kõige olulisem taabi. Trumme bass, tramm, buss, sungid, Sangi eelkäija. Loomulikult on džungel eriti trumm ja bass toiks pool kaasaegsest tantsusängist 90.-te keskpaigast alates tegelenud Taaviga usinasti. Liiskadž tõrje on oluline siin täna kui ühel pool on meil sungile, teisel Portšangel eikellegimaal sellegipoolest, et järgi on nimetanud ühe oma paladest õieti ühe pala ja selle neli versiooni terve Eedee jagu lugusid terve ET jagu Changilisi Sunglilisi rütme. Swing Hildžek John kaks, kaks Etti Ida-Londonist, kelle muusikat saab nüüd põhiliselt ühe erandiga kuni tänaseni kellelegi ma saate lõppu kuulatudki. Springi Jack on ilmselt üks viimastel aastatel tegelikult ainult aasta, kui, kui otsida neid jälgi, mis nad on vinüüli pressinud. Eks lühema aja jooksul esile kerkinud ta trummel passi tegijaid maastikel üldse. Aga siilis kulgeb aeg tegelikult äärmiselt diskreetselt ehk katkendlikult ja muutused on äärmiselt kärmelt toimuma. Esines printsil tšeki, üllitis ilmus augustis 1994. See kandis nime, mis oli võetud meretaimedest. Ja peale seda on tulnud veel mitmeid mitu eebeed, üks väga-väga pikk iiliti milleton kuuldudega päris mitut lugu. Ning need võtame ette talle liiskadžberi nimelise plaadi, kus on liiskasperile pühendatud parte tervelt neli tükki kuulama Ma ühe uhkema ja üllema majesteetlik, nendest neljast reviksist seal liiskaid, speri, part kaks ehk paatu. Džunglis džunglis, džunglis, džunglis võib leida keset ürgmetsaga täiesti hoolitsetud ja viisaka väljanägemisega vaatled paargi kujundusliku väljanägemisega ideaalmaastikke trikki kitarril spiritšulayst, tol inimjõu Oldsmi palaga. Otseselt tuvad otsapidi poolenisti puutuvad ka Springsi tshekki ei millegi muu pärast, kui et üks poos printsil šekist vedrugantsest Jakobsonist Triti trummi ja bassi tuuest ongi pärit njalt, sealt kitarri žestide spiritši vahelist hulgast. Santšenkogson, kes spireczylaysis mänginud kitarri ja paralleelselt siis trammi ja bussi Rämman poissi ehk džungli dzhungli muusikat, intelligentset ämbientset, Changid. Jakobson on väitnud, et sampler, see riistapuuviljad erinevadki tarist ehk ohtramini tarvitab vedru kaudse Jakobsoni koosseisus tsentraliseerida poolne varraga. Pill on kaks, on öelnud. Sest mida paremat, mida paremad tsentri ka ikka teha, kuid pätsata. Jätkaks on muusikaline silma. Kõrvaring on laiem kui mõnelgi teisel džunglis jalg, liim, pikanäpu vähem. Seda tunnistavad ilmselt tema üliväga eriilmelised muusikalised veendumused ja b tema enda popmuusikaline minevik. 20 mäletab selt minevikust mälestusväärset päeva, mil ta ühel ja samal päeval kuulis ja vaimustus võrutust totaal trompetis Timalist Davise 70.-te aastate alguses. Albumist on hoone ja tol samal päeval nüüdisklassiku komposti Harrison Pötvistli teoksest soojemfow taim. See juhtus juba üsna ammu, see juhtus isegi ammu enne seda, kui see kokson hakkas mängima kitarribändi spiritsulayst, enne mida ta oli tegelenud isegi džässrokk kiusoniga, mitmes jõugus ja teatavat laadi post pulkarliku heli terrorismiga mitmes ühenduses, mida ta koosneski võimsiga Springfield šekis, jäsli, teisi muusikalised mõjutused. Lemmikud ei ole sugugi vähem kireva komplektina paberitel kirjas nendes artiklites, kus sellest briti toast räägitakse. Sest reisimeeldivuste hulka lähevad sama hästi tavalist Davis kui ka saksa eksperiment, realistid. Nix jazz kui Falck kui 20. sajandi klassika ning mitmed eesti tantsuhimulised noored ei väsi toimimast meelde tuletamast kuulutamasti paberalegi kirja panemast, täiesti avalikult seda Täsli veisi üks lemmikuid ei ole keegi muu kui Arvo Pärt, nii et seal me siis nüüd oleme, õigemini siin me siis nüüd oleme nii kellelegi maal vasakut kätt, džungel paremat kätt Changel kuulame nüüd üht pikka-pikka ootust springhil tšeki selle aasta suve lõpupoole ilmunud üliväga kauamängivat albumilt väärastunud. See pala on Omni. Tea, kui tähelepanek on kuulaja sellega meelo tunni lõpupoole, kui üks päev hakkab sujuvalt teiseks üle minema. Ei tea, kas keegi märklaselt ei kellelegi seal, kus on täna olnud vasakut kätt Changele vanemadki džungel seal vahel eikellegimaa ja ei keegi, ja Tiit, kus need, kellel veel põhiliselt ette mängitada sellest tänases ka meelo tunnis brittide Springfield printsil tshekki muusikat. Et me oleme kõvasti tempot kiirendanud, randa varmastaganud, kiiremini liigutama. Nudist võiks juba aru saada küll. Üldiselt on nii, et printsil šeki kauamängivat Opus võõras Dunn kõige oma umbkaudu üheksa palaga pakub teatavaid ära eksimise võimalusi. Päris mitmeid. Lihtsalt sellel põhjusel. Vot on äärmiselt tempo ja stiilirikas või kui kasutad džungli terminoloogiat, siis ürgne elu uhab väga mitmes vormis. Muusikaliselt on sprinter šeki pärast, Reinsalu Ma olin nii lusti, džunglit pime džunglikunst Sanglit. Ehk siis nende enam-vähem määratlevate inglismannikeelsete stuks. Substiilide originaalnimetustega nimetas äpi tark ja Aart koor. Sellepärast ei olegi teab kui kerge märgata, kui äkki ainult sina Only jõust šeki kava mängivalt lisab sammu ja muutub selleks ainult sinakski, hakkab kiiresti-kiiresti ära lahkuma. Sprindi Tekwovica jääb siia kestma nüüd ei kellelegi olen veel päris mitmeks ajaks päris mitmeks minutiks mitte küll lausa järgmise nädalani, kus sellel samal ajal ka meel oli tunnil eikellegimaal taas ei keegi ja mõnevõrra teistsugune muusikavalik. Pisut vähem kestab spinksil tšak tasutama, niikisid tõmbama ja mängib ära tulla oma kauamängiva õlituse pärast tund nimipala. Mõeldud ei kellelegi maise ajaarvamise järgi 95. 96. aastavahetusel võib-olla siin võib-olla sealpool on vedru kandne, kahepäine Springfield, Check, Londoni linlased, tšenkogsoni, eesli võil ehk mängib taas tegemas džunglit should Saungitsumblit eesti naistel Ki lavadel. Ja kui te seda saadet kuulata ükskõik mil iganes, see on võib-olla see juba juhtunud, aga võib-olla all sees džungli ka ei tea iial, millal teise välja jõuab, millal ollakse päeval? Igatahes kena päevavahetust teile kohtume järgmine kord, järgmine nädal.