Vikerraadio eetris jällegi Viljandi folgil ja meil on tund aega veel aega, et tuua teieni mõtteid, helisid ja kui me suudame, siis ka lõhnasid Viljandi folgil, mis on täna ma teises päevas ja ja tänane päev kaks järgmist ongi veel ees. Me oleme tulnud nüüd turvaliste stuudioseinte vahelt, mida küll ei ole, on lihtsalt õhk, aga ikkagi kujuteldava stuudioseinte vahelt välja ja need, kes on Viljandi folgil käinud, teavad, et see on alati olemas sellised esinemislavad ametlikele esinejatele ja lisaks on siin olemas ka lava, millele on selline nimi nagu roheline lava, ehk siis lava, kus saavad esineja vaat esineda nii et nende vaatamise eest need, kes ei esile, ei pea raha maksma ja see ei tähenda sugugi, et need, kes esinevad rohelisel laval, et see oleks kuidagi vähem väärtuslik. Roheline lava on sellel aastal ja oli ka vist eelmisel ja üle-eelmisel aastal siin päris aida juures, Viljandi lossi vallikraavis. Praegu käib siin selline esinemine, mille pealkiri on tuuli, trummid, kui me nüüd natukene sellised kustunud kustunud ajakavast välja suudame lugeda, nii et töö käib kogu aeg. Väga mitmekesist muusikat saab inimene kuulata, võib öelda, et õhkkond on selline, klassikaline kella neljane õhkkond Viljandi folgil ehk siis rahvas on juba üles jaganud ja, ja kohale tulnud ja nüüd ollakse juba õhtu ootuses. Meie läheduses on siin ka toidutänav. Eile ütleme kella kuue paiku, kuue-seitsme paiku hakkasid tekkima aga mõned toidukoha juurde järjekorrad mis on ka omalaadi märk, sellepärast et neid toidukohti on siin ju mitukümmend. Aga järelikult inimesed ikkagi tajuvad ära kuidagi selle, et mis on eriline või, või mis on nende jaoks see, mis väärib lausa sabas seismist. Üks paik, mille juures ma olen, igal aastal Viljandi folgil on saba, on üks kebabi, müügikebabirulli müügikoht ei ole ju midagi nii erilist, aga, aga ma ei tea, see on lausa fenomen. Jah, see on täiesti selline omalaadne folgitoit. Tõsi küll, siin üks kallimaid toite, mida saab endale muretseda ka seal tõepoolest on alati saba, mis on muidugi klassikaline folgisöök, on selline folgi mulgipuder, mida siis saab portsukaupa osta, pannakse natukene hapukoort ka peale ja mis seal salata, see on jällegi folgi üks odavamaid toite, mistõttu ta on ka väga hinnas. Kuna tema serveerimine võtab väga vähe aega, erinevalt kebavist, siis siis seal saba ei ole, aga jah, niisugune õpilasfolgihuviline või kes lihtsalt ei taha rohkem kulutada, mulgipudrust saab kõhu täis. Tarmo, sina juba täheldasid, et võrreldes eilsega on mõni toidukaupmees ka hindu tõstnud? Jah, tuleb tunnistada, et ühes söögikohas, kus mina sain eile portsu viie euro eest mina läksin ka pahaaimamatult ligi ja juba oli kuus, nii et majanduslikult mõtlevad inimesed, tuleb tunnistada. Tegelikult see, et folgil on toidutänav, ei ole ju ka olnud algusest saati, mingil hetkel oli ta lihtsalt toitu ostmisel kohad, siis nad koondati tänavale ja, ja kui me esimeses tunnis rääkisime, et kõik on nagu vanasti või nii nagu kogu aeg olnud, siis ja väike muutus ja tehti eelmisel aastal, kui folgiala piirati ära aiaga, mis tähendab, et sellele päris folgi territooriumile lihtsalt niisama enam ei saagi, mis tuleb jällegi tunnistada, on folgi korda eriti õhtusel ajal oluliselt paranenud. Liiga purjus inimesi ei ole eriti siin folgialal kuigi jah, just hetk tagasi, kui me alustasime oma jutu ja sissejuhatust siin, siis kolm noormeest olid vist tiba tiba palju võtnud, kes siin meie kõrval seisid, ei tea, kas eetris sega, kostus nende hüüatusi, aga, aga muidu üldmulje on küll selline, et et tegemist on sellise ilusa Toivo festivaliga terve perefestivaliga, väga palju on noori inimesi inimesi koos peredega, praegugi kõnnib mööda pere, kus emal on kärus, üks laps ja isal kõhu peal, teine laps jah, sümpaatne ja tegelikult siinpool kilo on ju mõeldud ka sellele, et käisime õpitubadest, täiskasvanud saavad õppida või olla osaline mingisuguses õppetegevusest siis ka lastele on siin folgil küll varasemal ajal hommikul kell 11 päeval kell üks sellised väikesed laste mängutoad, kus minu hea tuttav Katisoone lihtsalt mängib lastega selliseid armsaid laulumänge ja. Sealt on tulnud küll vaid kiidusõnu, et selline asi on, sest millegipärast julgen arvata, et paljude inimeste ja paljude laste jaoks võib-olla sellise muusikaga kokkupuutumine siin folgil võibki olla esmakordne ja kui see esimene kokkupuude on olnud väga meeldiv, siis, siis siis võib-olla ongi hing müüdud ilmast ka uudistesaate lõpus mainiti, et Eestis on paiku, kus võib sadada täna ka vihma on paiku, kus on ilm pilved kinnitama, et midagi sellist siin Viljandis praegu küll ei ole. Tuul küll puhub võib-olla natukene kõvemini kui võiks, aga päike paistab ja vihma kusagilt tulemas ei ole. Nii, kas me üritame ka kellegagi juttu vesta, kes siin folgil on ja saame siis uurida, et mis neile meelde on jäänud ja mis neil äkki varasematel festivalidel on? Eriti südamesse läinud? Siin tuleb üks härrasmees, tervist, vikerraadio töötab Eestis. Kuidas teil läheb, hästi, liste folgil teete, teil on kaak kaelaste pole siin piletiga inimene saunamees saunamees nii huvitavaks läheb, kuidas tehakse sauna folgil? Nagu tavaliselt ikka? Seal voolnudki panete sauna auto peale, sõidate siia või? Tünnisaun on. Inimene saab lisaks oma hinge eest hoolt kandmisele ka kihu eest hoolt kandma. Kas eestlasel on mingisugune selline klassikaline sauna ettekujutus ka, et saun on see ja see? Soome saun. Eestlane sauna rabas pidutseda, siis juletakse, proovime ka tulla ikka, et kuidas ma siin siis nüüd rahva ees võtan püksid maha ja lähen. Rahvast käib palju. Kas on mõni selline, et mees ka, kes alguses tuleb sauna, Jaan folgi lõpus läheb välja? Üldjuhul väsivad ära ikka sellest saunast. Võib-olla kord päevas käiakse, tublimad ka mitu korda, aga kindlasti Eesti inimesed on ju arutanud ka, et mis see kõige õigem temperatuur on saunas, mis just nimelt ja kõige õigem on. Mis on kõige õigem sauna temperatuur? Seda on küll raske vastata, et. Mõnele meeldib kõrgem temperatuur, mõnel madalam, et igatahes on seal meie saunas on kuskil, ma arvan. Kuus 70 kraadi on küll, täitsa täitsa vabaneb. Seda seda rumalat küsimust ma ei küsi, et ikka puuküttega saun ja voogudega ikka küsimusi õnneks küsimata. Nii aitäh saunamehele, lubame teid selga pesema minna ja vaatame edasi, siin on meil üks härra ja mina kuna härra näeb veidi ekstravagantne välja, siis ma ise ei julge ligi minna, aga Saadan Arbi. Me oleme kohanud ühte indiapärases riietuses härrate võrajo from. Käia sängi, nii kirjeldame kodaniku, ka kodanike paljajalu on härrasmees nii umbes vanuses 60 aastat ja läheb meist aga edasi. Ning nüüd nüüd oli selline juhtum, et et kui ei tule üksteise juurde, siis tuleb teine esimese juurde ja sarjast Muhamedi mägi lugusid, nii, ehk siis Margus Põldsepp. Jaanus Janssoni, Marko Matvere, kellele tuli telefonikõne, kestaks hetkeks eemale, aga te laulsite meile melanhoolselt meeste laule, miks ta nii kurvad olete? Marko, tule, räägi, sina oled meil temale pressiesindaja mis kurat laulab? On loomuses olla kurb eesti rahval meie email ja Eesti rahva veelgi. Ja kas siis läheb paremaks, kui laulad kurba laulu? Natuke läheb kergemaks? Halvemaks? Nii, aga kust siis see mõte laulda kurvana kolmekesi kurbi laule. Me oleme karjapoisi laule lauludest juba üle 20 aastaga vastavalt 25 varsti täis ja siis laulda. Karjapoisi omi ei kõlba enam. Laulame tõsiselt kolmeseid, laule ikka Guntelle, puhast kunsti. Võtsite masoorsemaks Studia, panite minuri? Te olete selle kavaga Eestis juba esinenud ja esinete veel. Kas folgi publik oli teistsugune? Ei olnud, folgi publik on nagu ta ikka on, osa on, kes tulevad, kuulame, osa tahavad nagu Trallitada jaa, jaa, Karelda ja läbi selle. Et täpselt samasugune publik on kogu aeg siin folgil on, ma ei mäleta, et siin oleks kuskil midagi, möönab mina, mölakas, tegelikult natuke vist on teistmoodi, kui me laulu laulsime roheliste Puide vilus, mida ei ole ühegi untsakate plaadi peale, mis on kunagi pandud välja vadja iidava saadava suisa 10 viiendal aastal. Laul neliku poolt täitsa mitmed laulsid seda laulu kaasa, nii et ma ütleksin, et mõnes mõttes erinev. Nii vanu inimesi, kes teadsid neid laule. Sülelasteaial on, õppisin selgeks kindlasti oma emad isade käest. Folgi teemaks on püha müristus. Teie olete kogenud, püha müristus, elus. Ma ei ole, aga ma olen kogenud armastuse väge. No, ma ütleksin ka ei ole nagu tähele pannud seda ja nii ei ole. Ma olen näinud seda me, kui me kunagi karjapoisipõlves käisime laule korjamas, siis sattusime Võrumaal ühte tallu, kus naine ütles, et peremees teab väga palju vanaaegseid laule, aga aidake meil hein ära teha, siis tegime päev otsa heina ja siis ma tegin õhtul veel süüagi seenekastet, keetsin kartuleid ja nüüd hakkame laulma. Siis peremees ütles, et ta nägi ilmutust ja tema enam neid laule ei laula, tema karjapoisi laule enam ei laupäev, otsade Eina ja kuule seda kaart kirikulaulu laulda, niimoodi. Meie siis tänasime viisakalt. Kahjuks. Läksime oma teed. Kust te need laulud võtnud olete, need ei ole ju noh, nüüd esmakordselt ettekandmisele tulevad laulud. Me nimelt kuulasime teid pealt, sel ajal, kui stuudio Silmeedee laulsid, nii et me teame küll, mida te laulsite noh, need on kas meil kas meie endi kuskilt korjatud või kuuldud või siis on, oleme laenanud, laenanud, varastanud jah, kalastanud teistelt kollektiividelt. VLÜ natukene japsagene sakatelt ja natuke sealt ja kolmandast. Nii ta läheb, niimoodi, see pärimus veereb. Lõpuks me ei teagi, kelle tehtud see laulab, tegelikult on ju igal laulul oma autor iseenesest taevast ei kuku taevasse ja kirjutada suitsuga tähti ja laulusõnu, et keegi on nad ikkagi kirjutatud kunagi viisid loonud. Kui teie nimed välja öeldi, et kolm meest laulavad melanhoolselt meeste laule, siis kas te mingil hetkel tundsite seda ka, et inimesed tegelikult tulevad Matvere vaatama, muidu toovat põldseppa vaatama hoopis? Seda küll jah, et Põldsepal olid seal kõvad pähklid või. Ma ei tea, kes olid võtnud veidike rohkem, kui oleks mõistlik seda teha kella kahe ajal päeval? Üldiselt küll, jah, ei, paljud inimesed tulevad lihtsalt vaatama neid seal muusikajama, tegelikult häirib isegi, et saaks rutem läbi, saaks vabataja telkide ja auto peale ja lihtsalt midagi küsida ja et paljude jaoks ikka see muusika on ikka tüütu, tüütu ja segav segav asi. Saaks ometi rutem läbi. Sellepärast tulite autoga lavalt ära ka või sealt lava kandist, see on transpordimasinad ja transporditeenuspillidele siin oma autoga ei tohi sõita, muidu oleks ikka oma autoga sõita. Nii aitäh melanhoolselt mehed ja laulame ikka ka, põrtseb tahab väga laulda. Oli nojaa. Poola ajana aga ta on. Aitäh teile, Me saatsime neid Arp Mülleri piletiraha koguma ja see mõistagi jääb meile igal juhul aitäh teile ja edu. Näe, kuidas läheb, igal juhul meie praegu siit jala pealt stuudios, ütleme aitäh ja ja läheme tasapisi edasi, amee tuleme veel eetrisse ka. Kõik muud asjad korda teadsin vaid kõik luureinfot ja korda teadsin, puude olnud olid koju toodud. Puudust ei läinud, sinna appi. Teed oli veetud kõiki leid Singapuris, mitu tükki veetud tõkad teada oli ainult maalidega ja tuulelill vett, mina mõõtsin piinaiutuks range vett minema. Et ei juhtuks, langeb. Näkku ja saani kõrre koodi. Ostja. Laava rida akna alla. Ja. Terve. Ime Tampa Laane. Aega viita võtan ennast täial, kiida, mis nüüd rohkem aega viida, võtaanen täialgi ta, anna mulle oma avarii. Mul on uurija vihmavari, on mul oma Riivullu vihmana taskus, kannan suured saajad. Kas ka kortse? Vot kus on suured kauka kortse? No mul on avarii, oo jaa, vihmanaari on. Vihmaavarii taskus kannan suured saajad, sealhulgas ka kordsel taskus. Mart. Laari. Vinni aega kinni äidi raudtee oli nii kaua aega. Nii kõlas ansambel paabel, kes sel aastal Viljandi folgil minu teada küll ei esine aga see-eest astusid nad üles näiteks Lätimaal positiivse festivalil, mis on ikka päris kõva asi, kui kui üks Eesti folgibänd nii tähtsale festivalile lavale esinema saab. Me jätkame intervjuudega põgusalt, vaatan tagasi veel ennist rääkisime jõge indiapäraselt riides härraga ja kes oli mitmendat korda juba siin festivalil ja rääkis sellest, kuidas just nimelt see atmosfäär ja kõik need india praktikad on need, mis teda taas siia tagasi toovad. Aga mul on tuua teieni veel üks usutlus ka mehega USAst, kes on aastaid juba Viljandi festivalikülaline kuulama ja siis ma seejärel tõlgin ka ainult Okinguid. Jerry Voka huumaiv siin through festival for six years oreli. Ja mõned põgusalt tõlgin ka selle jutu, mida ma rääkisin USAst pärit pensionäri Cheri ooperiga. Ta on selline pikka kasvu ja valge habemega. Ta on 68 aastane ja ta avastas Viljandi folkfestivali kuus aastat tagasi, kui toona rännuteed olid juuli Puusta juhuslikult toonud Eestisse ja Tartusse. Ja tuss leitud sõprade juttude põhjal tundus talle, et Viljandi folk võiks olla just see, mis muusika poolest võiks sobida. Cherry tuli Viljandisse kohale ja talle hakkas siin toimuv kohe väga meeldima. Ja sestsaadik tulebki ta Viljandi festivalile igal aastal taas. Siin ootavad teda ees huvitavad kohtumised ja atmosfäär. Palju uut ja seni kogematud huvitavat muusikat. Tal on selline tava, juba igal suvel sõidab ta Ameerikast Euroopasse, et siin ringi rännata. Ja nüüd on tal siis ka Viljandi festival. Alati kalendris on selline odav rändur, kui võimalik, sõidab bussiga, kui ei rongiga ja kui üldse teisiti ei saa, siis alles lendab lennukiga. Ja selle ööbimiskoha perekonnas, kelle juures ta nüüd igal aastal Viljandis elab leidis ta internetist hospitalid deklaam lehekülje kaudu. Ja ta ütleb, et ta naudib kogemust, mida pakub tavaliste Eesti inimestega koos elamine nendega koos toidu valmistamine ja jutu Westmine. Ta võrdleb seda minevikku jäänud hipiaegadega. Ja kui ma küsisin käest, et kas niimoodi 68 aastaselt seljakotiränduri ringi seigelda on USA pensionäride puhul tavaline siis seepeale ta naeris ja vastas, et tegelikult tunneb ta end hoopis kolmekümneaastasena, mitte 68 sõna. Ja ta ütles, et talle meeldibki suhelda just noorte inimestega. Talle meeldib Viljandi festivali atmosfäär. Eestlaste mentaalsus. Ja ta leiab, et eestlased on isegi vabamad inimesed kui ameeriklased. Ja kuulame siia vene ansamblit. Ottawa joo, mis 2010. aasta festivalil Etifitseerile oma neli tundi väldanud kirgliku kontserdiga. Erilise mulje. Ja nüüd vene muusika juurest india muusika ja Indiast pärit külaliste juurde. Meil on hea meel, siin on india grupist manganjar grupp kaks muusikut, neeru ja puugrakaal, Welcome to Estonia. Ja nende saatja on folgi välissuhete pealik Liina Gross. Liina, tegelikult, tänu sulle. India gruppi jõudiski siia Eestisse. Räägi see lugu lühidalt ära, sina töötasid Indias vabatahtlikuna, kaitsesid tiigreid, jah, jah. Ja kuidas siis jõudis ansambel tänu sinule siia, kuidas sina, nemad avastasid? Nii et tegelikult me ei töötanud seal vabatahtlikuna, et ma elasin ühe perekonna juures ketsi, kirikud, tiigrikaitsjad ja nemad on mõlemad siis mees ja naine on kuninglike juurtega, et üks Nepaali meesterahvas, Nepaali kuningate juurtega ja naisterahvas on India-Pakistani Kulik juurtega ja 13 aastat tagasi, kui nad abiellusid, siis nende pulmas käia käisid just muusikud nende nii-öelda grupist või kogukonnast mängimas. Ja kuna nad teadsid, et ma korraldan festivali ja perenaine ise on ka väga kirglik pärimusmuusika suhtes, siis ta tutvustas mulle mitmeid erinevaid variante, keda kutsuda. Ja loomulikult sepatiseerisid nemad meile kõige rohkem. India on väga spirituaalne, millise spirituaalse taustaga on need muusikud? Indias on ju ingvistid islam palju usundeid. Nende spirituaalne taust on islam. Ahah ja räägime siis hinde külalistega ka isitiorfesdaim veni, õppefoom, autsaid, Fromindia. Niisiis tuli välja, et nad abiltransleid, teises tuli välja, et Eesti ei ole esimene riik, esimene välisriik, kus nad esinevad vaid Norra, Inglismaa ja palju teisigi riike on, kus nad on juba käinud. Jorfest kontsert In Estonia was Jesdodee, Pablik Estonia diferent from public in India. Indialased on vist? Tahavad väga viisakad olla ja ütlevad, et Eesti, Eesti ja India publikule ei ole vahet, aga küsin Liina käest siis, kas? Tegelikult on ikka suur vahe, et eestlased ikkagi pigem istuvad ja kuulavad vaikselt, rahulikult ja neil võtab ikka mõned lood aega, enne kui nad ennast liigutama hakkavad, aga Indias lähevad naised kohe tantsima. Tõin siis ühe näite, et üks on näiteks pulmalaul, et kõik need laulud, kas neil ongi siis mingiks kindlaks otstarbeks, et nad nii-öelda lõbu pärast ei mängivaid igal. Ei, mul on ikka, et ma arvan, et eilses repertuaaris oli pulmalaule kui ka ma arvan, et vähemalt pooled laulud olid siiski jumalatele pühendatud. Et erinevatel puhkudel tuleb välja, astuvad nad Indias üles nii pulmades, festivalidel, sünnipäevadel. Hävib hääd Timeselisson eni artist on siis festival Spencer Timesi Viljandi Sorry Didi eni ase ardist. Valdu kuluv vein naismi sisse. Niisiis, neile on meeldinud ka teised grupid, keda nad on kuulnud. Jubroodsam instrument q koodi pliis. Meik. Suur tänu neeru ja pograkaalsel, see oli monganjaar grupp eksis mangaani, hari perekonnaansambel ja veel kord saab seda vapustavat show'd kuulata laupäeva õhtul kell 18 Viljandi lossimägedes kirsimäel laval Sancy palli matš siis intervjuu anne, siis Lavly song ja teistele kuulajatele. Lülitame jah korraks ehk sellele lavale kirsimäel. Praegu on ansambel Janka kuulama, mis neil seal toimub. Sel ajal, kui teie kahe folgi vahel tööl käisid Leia folgi passi jaoks raha kogusite Lõpetas Taaveti Ülikooli kontrabassil elav Paberite järgi peaks olema nagu tassimees. Just aga nüüd aitab džässi ja muusika, teeme diskot. Järgmine pala on võidumarss või siis ka mandoliini polka ja, või siis ka mandoliini disko. Sellised vahvad helid jõudsid meieni kirsimäelt, kus hetkel esines ja esineb ka praegu. Ansambel nimega Janstab, siin saab jällegi tuua väikese vaate minevikku, nagu me teame, igal folgil on oma pealkiri või siis teema ja see oli kas nüüd aasta 2008 või 2009, kui folgi teemaks oli näppepillid. Ja ma nüüd ei julge kindlalt väita, et ansambel loodi folgiks Ta oli olemas mõnda aega varem. Seal mängivad Viljandi kultuuriakadeemia nüüdseks juba lõpetanud liikmed Jalmar, Vabarna, Villu Talsi näiteks ja, ja mängivadki sellist vahvat muusikat, et kus on laval kontrabassmandoliin, kitarr ja veel sellised keerulisemad pillid, mille nime mina oma puuduliku muusikahariduse tõttu öelda ei oska, aga igal juhul on see kõik tehtud ühe väga uhke ja, ja suure väega, niiet et jälle üks asi, mida mina alati üritan folgil kuulata, kahjuks hetkel töökohustused, mistõttu saan kuulata vaid episoodiliselt. Meie tänase saate viljandi saate lõpp juba paistab, on aeg välja loosida, siis meie küsimuse mängu võitja alguses läks ikka üle kivide ja kändude. Ei tulnud seda õiget pakkumist sugugi, aga vihjeks nimetasin Hiinat ja ja nimetasin ka selle pilli kuju siis, kui ma kirjeldasin, et see pill on fööniksi kujuline. Pilli suu osa sümboliseerib linnu, nokka, õhukamber, keha, vile tiibu, siis hakkas õigeid vastuseid robinal tulema, aga kuulame veel seda pilli korraks. Ja nõnda kõlab siis suuorel millel on nimeks Scheng. Niisiis õige vastus oli Scheng ja õigesti vastas meile kokku inimest aadressil viker ät, ERR poee. Tarmo, mis sa arvad, kuidas oleks õiglane teha, kas auhinna saab kõige esimene õigesti vastanu võime siis nii-öelda loosime ja ja näiteks nimetad mulle numbri ühest 10-ni, kumb oleks nüüd õiglasem? Vaat-vaat sellele küsimusele mina õiget vastust ei tea, kumb see õiglasem oleks, aga no teeme siis loosiga. Mul on pisukene kahtlus, et äkki siin aitas ka sõber guugel. Kui sa olid need iseloomustavad sõnad ette lugenud, siis keegi tippis need sinna otsingumootorisse ja siis tuli vastus, mis kõlas, kuidas meil mul läks juba meelest ära. Hiina suu, orel, Schenk. See on, sest ma natuke kahtlen, et kui sa olid need kõik illustreerivad juttude ette lugenud, siis need 10 õiget vastajat lõid endale käega vastu laupa ja ütlesid, oh muidugi Shen, kuidas ma selle peale ei tulnud. Mistõttu ma arvan, et nii oleks õiglane. Aga see on nüüd puhtalt minu arvamus, kui me loosime ja kuna sa küsisid, et kas mina tean midagi või ei oska öelda midagi, siis ma ütlen, jahmeloosime ja ma ütlen ilusa numbri. Nii üks, kaks, kolm, neli, viis, vajutan viienda meeli lahti. Mati on kirjutanud nii tere. Siis võib see olla suupill eelkäija ehk klassikaline Hiinašeng. Mati ei ole oma telefoninumbrit ja rohkem kontakte siia paraku pannud. Aga Me kirjutame matile või moti veel parem saada siis uuesti kiri ja ja natuke täpsemate andmetega, siis saame sinuga ühendust võtta. Võta ja kirjuta ausalt, kas sa tõesti teadsid, et see on Scheng võisa? Kuskilt vaatasid meie antud märksõnade järgi. Auhindame enam ära ei võta. Ja sesseng võib kõlada tegelikult ka siin Viljandi folgil, kui hiina suupillimängija vanglyya üles astub. Me küll ei tea, kas ta võtab Schengi sel korral välja või ei võta. Tuleb kontserti vaadata, kuulame, mida teeb suupilliga sedasama vangli, kes ka Schengi mängib. Hiina muusikastiilinäide, minul sellist muusikat alati kuulates tuleb see küsimus mõttesse, et huvitav, kas meie muusika neile ka nii omapärane tundub, kui nende muusika meile, aga õiget vastust siin ka ilmselt ei tea. See vangi, kellelt me ühe näite kuulasime, esineb täna õhtul lausa kell 22 Viljandi muuseumi hoovis. Tarmo, kas sina oled juba kavad valmis teinud nii tänaseks õhtuks kui ka järgnevateks folgipäevadeks, kas ringid on ümber tõmmatud juba siin? Folgi kavas ei ole tõmmatud ja ma ei tõmba ka, sest ma folgil olles olen harjunud käituma nii, et teen hommikul silmad lahti, õigemalt vaatan, mis kell see hommik on ja siis hakkan tasapisi kulgema. Ma tean kindlasti, et ma tahan minna nii homme kui ülehomme meestelaulude õpituppa, millest meil siin ka põgusalt juttu oli. Ja veel kord, mina soovitan inimestel külastada selliseid kaasategemise võimalusega kohti, kus saab ise näpuga puutuda nii laulu kui ka pillimängu, kui ka tantsusee on kõige-kõige lahedam minu meelest folgil ja mulle väga, aga mulle väga meeldib selline selline ütelus, mida öeldakse, et folk rokib. Ja folk rokib tõepoolest ka sellel aastal Viljandis. Sa oled igal aastal õpitubades, et kas on külge ka jäänud midagi nagu täna näiteks me saime ühe uue sünnipäevalaulu teada, kas mõni tants või laul on nüüd ka mõne folgi järele veel mõnes teises geograafilises asupunktis ja mõnes teises elusituatsioonis sulle siis nüüd kasuks tulnud muidugi kasuks tulnud, et ma õpin midagi juurde, isegi kui ma ei õpi seda ära ühe korraga, ehk siis ma ei saa ju öelda, et ma nüüd kõiki neid laule ja tantse kohe oskan, aga, aga mulle tuleb järgmine kord midagi tuttavat ette ja siis saab jällegi sammukese edasi astuda. Ja need õpitoad on ikkagi suurepärane võimalus üldse puutuda kokku ja saada teada, et selline asi kui muusika kohta võib öelda asi, et selline asi üldse on olemas ja et sa tead hakata selle järele ringi vaatama, kui see sulle mingisuguse puudutuse tekitab, nii et see on nende üks väga suur ja kõige suurem väärtus, isegi mitte see, et ma nüüd õpin ära selle, selle regilaulu. Head kuulajad, väga hea meel oli meil Tarmo Tiisler, yli Arp Mülleril teile folgi meeleolusid vahendada. Üks inimene saab endale siis ka kaks pühapäevast päeva passi, kus inimene saadab oma täpsemad kontaktid neile matist oli jutt. Siis me võtame temaga ka ühendust ja, ja juhatame täpsemalt, kuidas auhind jõuab temani. Veel olid meie tänases saatetiimis tehnilise teostuse poole pealt. Aitasid treima helipuldis siin Viljandis oli Heili Hollo ja Tallinnas Kätlin Maasik. Tunni lõpuni läheme lülitusega taas lavale. Musitseerib praegu ansambel Geonstab, saate ka lavameeleolu, aitäh, et kuulasite ja kui võimalik tuultega folkima. Aitäh. Laadundas ja eile, siis, kui lasin juuni Roosi taimesuus, ala kui ta luud lai, siis kumba. Tekkis miinitirin. Oodati. Väsis suur linnak. Ennast puhkamas? Kui vajadus ja kaos varju, kõik. Ta ei kaasata ja. Must Kuu varjatud pool. Vähem viinud. Katkem mõistuse. Juskui taeva, WWW hõljud nööride vaepuude. Muus kuu varjatud pool