Niisiis jaanuari teine pool käes ja päiksetõus läheb aina paremaks. Läheb kuusk juba nädal aega väljas olnud, aga kust, kust kohast ta siis väljas on? Esimese asjana tuleb pähe mõistagi väljend sai välja. No kust saadakse välja? Kangistika, vastab tõele iseenesest, kuigi raske aru saada, mida see kuusk kurjategijate vangis istus. Teadagi, kui keegi pole milleski süüdi, siis on see eelkõige süüdistajate tegemata töö. Põhjuse leiab alati, näiteks võib pick kuusk varjutada päikese või häirida õhuinterneti levikut. Kuuse kiusama ja tuppa välja solgutamisega muidugi väga inetu, sest kuusk on kord juba loodud, selline staatiline tegelane eriti enda eest väljas olla ei saa. Aga kui kuusk enda eest väljas ei ole, tekib küsimus, kelle eest ta siis on, ta ju ometi on väljas. Kes on serva patule, kelle pärast kuuske väljaviskamise teel karistatakse. Ja kumb on tegelikult kuusele suurem karistus, kas sissetoomine või väljaviimine? Mõtteainet vähemalt järgmiste jõuludeni. Eriti kui arvestada, et kokku saab kuusk veel vähemalt kaks karistust maha lõikamine ja põletamine. Rääkimata sellest, et vahepeal laekvalastita ehteid kandma nagu Jeesus Naatsaretist omal ajal risti kandis. Ja see pole veel kõik, talle vahepeal lauldakse kuusepuud ja et sellest veel vähe oleks. Talle pannakse veel pakke ka alla. Aga kuuse väljaviimine just sellel päeval on pärit ajast, kui tõepoolest veel kolm kuningat käisid seitsmendal päeval pärast uue eelarveaasta algust lihtrahvast revideerimas. Selleks ajaks pidi sahvris tühjus haigutama ja mingi tehteid täis kuuske kui toretsemise sümbolit ei tohtinud kohe kindlasti kuningate silma alla sattuda. Levideerimise tulemuste järgi härradki inimeste maksukoormus uueks aastaks. Seetõttu põletatigi kuusk ja viidi kindlasti laenutusse tagasi kalli hinnaga renditud jõuluvana kostüüm.